|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Feyenoord onderhandelt over verkoop Lee' (Feyenoordleven.nl)
|
|
|
Stylzz
|
|
|
'Feyenoord onderhandelt over verkoop Lee'
Volgens media in Korea zou Feyenoord in onderhandeling zijn met zowel enkele clubs uit het Midden-Oosten als uit Duitsland over de verkoop van Chun-Soo Lee. De aanvaller is tot 1 januari aan het Koreaanse Chunnam verhuurd. Met een definitieve transfer zou tussen de 500.000 en 700.000 euro zijn gemoeid. Een woordvoerder van Chunnam liet weten niet op de hoogte te zijn van mogelijke onderhandelingen. 'Daar heb ik niets over gehoord. We hebben de spelersmakelaar benaderd en zij gaven aan er ook niets van af te weten. We hebben een contract met Feyenoord en hebben een huursom betaalt. We hebben de rechten op hem tot het einde van het jaar. Indien de club hem wil bij ons wil weghalen, zal er een boete moeten worden betaald.' __ Meteen stoppen met onderhandelen en eerste bod accepteren, strik er om heen en weg! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
yay is er weer een jaarsalaris beschikbaar |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
yay, 1,5 miljoen in het putje gespoeld.... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Mooi verpatsen die hap. GELD |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Houden we niet veel aan over De club die hem nu huurt heeft een boete laten opnemen Als wij hem voortijdig terughalen kost het ons 272.000 Dus we zijn wel een salaris kwijt, maar verder houden we er weinig aan over |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
272.000$ tegenover een verkoop van min. 500.000€
houd je in t slechtste geval 304.879 over.... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 - 13:24 schreef Stylzz het volgende:272.000$ tegenover een verkoop van min. 500.000€ houd je in t slechtste geval 304.879 over.... Vind ik weinig... Voor een voetbalclub |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik vind t nogal veel, vergeleken bij m houden. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Ik denk dan meer aan zijn salaris post Dat interesseert me dan wel Maar voor die transfer opbrengst koop je niet eens een aanvaller van Willem 2 of heracles terug |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk ook dat je dit vooral moet zien in het licht der kostenbesparing. |
|
|
|