BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boete voor Lurling-spreekkoren

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
[FR12] Dick
 [FR12] Dick - donderdag 25 juni 2009 - 10:33   quote  deeplink  
Boete Feyenoord voor spreekkoren

ZEIST - Feyenoord heeft een boete van 7500 euro gekregen voor de kwetsende spreekkoren die op donderdag 21 mei in De Kuip waren te horen tijdens de play-offwedstrijd tegen NAC Breda. Dat heeft de voetbalbond KNVB donderdag laten weten.

De supporters van Feyenoord hadden het in dat duel gemunt op Anthony Lurling, oud-speler van de Rotterdamse club.

Scheidsrechter Eric Braamhaar liet al na een half uur in het stadion omroepen dat de kwetsende spreekkoren aan het adres van de NAC’er moesten stoppen.

De aanhang van Feyenoord ging echter de hele wedstrijd door met het zingen van kwalijke liedjes. Braamhaar vond het evenwel niet nodig om het duel daarvoor te onderbreken.

NAC zegevierde vorige maand in De Kuip met 4-0 en kwalificeerde zich daarmee voor de finale van de play-offs om Europees voetbal, die de ploeg uit Breda ook uiteindelijk wist te winnen.

Bron: ANP
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - donderdag 25 juni 2009 - 10:57   quote  deeplink  
Ik hoop dat deze malloten er nou eens mee ophouden. Een enkele keer Ok, maar als het je de hele wedstrijd door blijft gaan dan ben je ook gewoon triest bezig als aanhang.

En bedankt he, alweer een boete door slecht gedrag van de `fans`.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 juni 2009 - 11:19   quote  deeplink  
Tsja als lulring nou gewoon eens stopt met ademen, krijgen wij geen boete meer :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2009 door Stylzz --
craven
 craven - donderdag 25 juni 2009 - 13:25   quote  deeplink  
Zonde van het geld maar wel heeeeeel begrijpelijk...
Richard
 Richard - donderdag 25 juni 2009 - 14:29   quote  deeplink  
Ook erg origineel om kwetsende dingen te schreeuwen naar andere,
want zingen is anders.Laten die gasten eens een voorbeeld aan
engelse supporters,de goede wel te verstaan.Het slaat nergens op om
iedereen maar te kwetsen en de vreselijke ziektes toe te wensen of
diens partner,nog een paar van dit soort dingen en we spelen zonder publiek
of worden uit gesloten voor een of ander europees toernooi.
Thomas
 Thomas - donderdag 25 juni 2009 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 14:37 schreef Pietje1 het volgende:
Richard en Feijenoord1908 gaan jullie lekker een fanclub voor lulring oprichten!! Halfzachte sukkeltjes.
Ik vind het van de zotte dat Feyenoord een boete krijgt van de KNJB omdat Lulring's moeder een hoer is? Als we zongen dat zijn moeder werkster was, zouden we dan ook een boete krijgen? Dat is ook een beroep namelijk. volgens mij is Kessler de grootste klant van Lulrings moeder.
Als ze echt dat beroep zou uitoefenen, tja... dan vraag je erom. Maar weet jij wat haar beroep is? Het is nou eenmaal kwetsend bedoeld en daar heeft de KNVB regels voor opgesteld. Vind alleen wel dat het een beetje eenzijdig gegeven wordt, dus vraag me af wat de precieze criteria zijn om tot deze boete over te gaan...
Maximus
 Maximus - donderdag 25 juni 2009 - 14:48   quote  deeplink  
reageer anders even niet!!! ga je je nu ook al in de discussies mengen??? Moeten ze die Lurling ook een boete geven voor provoceren!!!
SGS
 SGS - donderdag 25 juni 2009 - 14:54   quote  deeplink  
Heb net gebeld met de moeder van Lulring en die zegt net met pensioen te zijn gegaan nu ze "liggende gelden" heeft.

Zit niet zo te zeiken joh en ga dan lekker in een bibliotheek naar een schaakwedstrijd zitten kijken, weet je zeker dat het stil is.

Die gozer vraagt er toch gewoon om!

En voor die 7500 Euro hadden we ook geen Ronaldo kunnen halen hoor!!!
Marciano
 Marciano - donderdag 25 juni 2009 - 15:08   quote  deeplink  
ik wil ook geld van Lurling hij stak zijn tong naar me uit!:P
Coz
 Coz - donderdag 25 juni 2009 - 15:13   quote  deeplink  
Hij vraagt er toch zelf om door zulke dingen:

http://www.youtube.com/watch?v=T2dZAequSMw
craven
 craven - donderdag 25 juni 2009 - 15:19   quote  deeplink  
ps. Als 40.000 dat zingen dan zal er toch wel een kern van waarheid in zitten? :)
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 25 juni 2009 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 14:43 schreef Thomas het volgende:

[..]

Als ze echt dat beroep zou uitoefenen, tja... dan vraag je erom. Maar weet jij wat haar beroep is? Het is nou eenmaal kwetsend bedoeld en daar heeft de KNVB regels voor opgesteld. Vind alleen wel dat het een beetje eenzijdig gegeven wordt, dus vraag me af wat de precieze criteria zijn om tot deze boete over te gaan...
Toch raar dat je het in elk stadion wel wat hoort.
Zelfs bij de amateurs.
Ook over de moeder van de arbritage.
Een trainer die de scheids uitscheld.
Of middel vinger opsteek EN maar 750 euro hoef te betalen.
Beetje krom daar bij de knJb..

en lurling is toch een MATENAAIER.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 25 juni 2009 - 15:29   quote  deeplink  
De KNJB wil dat het woord hoer niet gebruikt wordt in spreekkoren. Wat op zich ook weer een belediging voor hoeren is, zij voorzien een maatschappleijke behoefte, daar is toch niks mis mee? Vraag het merendeel van de CDA leden maar, die kennen er wel een paar ;-) Derhalve blijf ik bij het feit dat het van de zotte is om daar een boete voor te geven.
SGS
 SGS - donderdag 25 juni 2009 - 15:35   quote  deeplink  
Zullen we een nieuwe actie in het leven roepen.

Voor de KNJB van ons.

Kunnen we volgend seizoen die Lulring weer eens toezingen.
fey21
 fey21 - donderdag 25 juni 2009 - 15:42   quote  deeplink  
en daar gaan de centen die we zo hard nodig hebben....
puffin
 puffin - donderdag 25 juni 2009 - 21:09   quote  deeplink  
ben geen fan van deze schwalbe-koning, provocator en matennaaier maar het bord voor de kop bij ons mag wel eens weggehaald worden. Kost nu geld (een volgende keer nog meer, wellicht dat een scheids de boel stillegt, ben je nog verder van huis), het schelden lost niks op en soms -zoals bij zijn laatste optreden in de kuip- kun je zien dat hij wel degelijk kan voetballen en dan durf ik dat te bekennen en erkennen, ook al levert het me scheldkanonades op.
ar
 ar - donderdag 25 juni 2009 - 21:26   quote  deeplink  
valt wel mee hoor puf, hij is idd technisch en balvast. maar het blijft een teringlijer!
F.L.E
 F.L.E - donderdag 25 juni 2009 - 21:33   quote  deeplink  
Als Feyenoord 125% inzet had getoond was die matenaaier nauwlijks aan de bal geweest. Hadden we hem ook niet de tering hoeven schelden. Ik zou zeggen ga die boete maar bij de spelersgroep halen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boete voor Lurling-spreekkoren









0.0094070