|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
............zou die kroaat zijn:
Mario Been laat tegenover AD Sportwereld weten dat hij verwacht nog voor komende zaterdag een nieuwe centrale verdediger te presenteren. De nieuwe oefenmeester liet eerder al weten zich eerst te willen richten op het versterken van die positie en de aanval.
Op internet wordt al druk gespeculeerd over wie het zou kunnen zijn. Op sommige sites wordt beweerd dat het om een Kroatische verdediger gaat, ook worden de namen van Ryan Donk en Civard Sprockel genoemd.
Mocht Feyenoord na het versterken van deze linies nog geld over hebben dan wordt er waarschijnlijk nog een nieuwe keeper aangetrokken. Anders mogen Rob van Dijk, Erwin Mulder en Darley Torres het uitvechten." De Rotterdamse club hoopt nog deze week uitsluitsel te krijgen van Jerzy Dudek, die per 1 juli transfervrij is.
- Dino Drpic - Hrvoje Cale - Hrvoje Vejic - Vedran Corluka - Robert Kovac - Ivica Krizanac - Elvis Kokalovic - Mario Maloca - Karlo Simek - Ivan Tomecak - Goran Jozinovic - Dejan Lovren - Domagoj Vida |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Ratko Mladic Radovan Karadcic Opoevic Racevic Nietvic (van) |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
die namen zeggen me geen donder haal gewoon bjarsmyr |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik denk óf Karadcic óf anders Mladic of iemand anders die in het Joegoslavie tribunaal rond hangt.
Misschien wel de oude Milosevic samen met Karremans. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juni 2009 - 14:40 schreef Pietje1 het volgende:Ik denk óf Karadcic óf anders Mladic of iemand anders die in het Joegoslavie tribunaal rond hangt. Misschien wel de oude Milosevic samen met Karremans. misschien wel kweenic! |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
|
|
|
puffin
|
|
|
gaat nergens over...of het moet Ivanovic zijn die bij Chelsea boven water kwam en fantastisch speelde tegen Liverpool. Dat is echter dromen tegen beter weten in dat een dergelijke speler naar De Kuip komt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
marokaanovic volgens roberto.... |
|
|
|
|
spotter
|
|
|
T. Simic ? heeft in ieder geval 2 punten voor ... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik lees hier geen Ninkov! of Rotmov! :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2009 door Stylzz -- |
|
|
|