|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
Het is toch te gek voor woorden dat dit gezegd wordt door die Hofland. Feijenoord hoort overal en altijd voor de winst te gaan en al helemaal tegen amateurclubs. (met alle respect) |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
hij zegt toch ook dat feyenoord altijd moet winnen van zo'n club?!
of krijgen jullie een 020-versie van fr12? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Water is nat! Vuur is heet! 020 is vies! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juni 2009 - 17:29 schreef Trouwe hond het volgende:Het is toch te gek voor woorden dat dit gezegd wordt door die Hofland. Feijenoord hoort overal en altijd voor de winst te gaan en al helemaal tegen amateurclubs. (met alle respect) er werd hem door een intervieuwer naar deze wedstrijd gevraagd waarop hij geantwoord heeft , niks belachelijks dus , dat t er zo uitgeknipt op t net is gezet DAT IS TE GEK VOOR WOORDEN!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2009 door jantje 1974 -- |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: ksnap die link niet :( |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: fey21 stuur prive bericht fey21 - donderdag 25 juni 2009 - 18:33 quote deeplink
hij zegt toch ook dat feyenoord altijd moet winnen van zo'n club?!
of krijgen jullie een 020-versie van fr12?
meld dit bericht
Stylzz stuur prive bericht Stylzz - donderdag 25 juni 2009 - 18:44 quote deeplink
Water is nat! Vuur is heet! 020 is vies!
Nu wel? |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
ik zou voor dit seizoen wensen dat de heer Hofland niets zegt in de media en al zijn energie steekt in het fit worden, zijn en blijven. Geen woordvoerder zijn, heeft dit afgelopen seizoen bewezen niet te kunnen en zich geregeld te vergalloperen en vooral te verzuimen (kaarten, blessures, kwaaltjes). |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
t begint te komen... :D maar kheb ook een beetje hoofd/nekpijn, waardoor ik misschien niet zo helder ben whahah |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
tja, verzuimen is ook een vak... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik was gewoon dingen aan t opnoemen die voor zich spreken.. dus nutteloos om te vermelden. Net als de uitspraak: 'We gaan gewoon winnen van Barendrecht' |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
Wat een klootviool zeg... Kenne ze die Hofland niet in de uitverkoop gooien ofzo?! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: weet je ook een nieuwe baas/club voor hem dan? |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juni 2009 - 22:39 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik was gewoon dingen aan t opnoemen die voor zich spreken.. dus nutteloos om te vermelden. Net als de uitspraak: 'We gaan gewoon winnen van Barendrecht' oh... was dat t...
k zocht er iets heeel anders achter :D
khad al een vermoeden, maar k dacht: dat is té simpel. had k t dus goed... |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
quote: Ja dat is ook weer zo..
Nou ja, misschien dat ie t licht heeft gezien en gaat ie nou eindelijk is écht een potje ballen..
Afwachten maar |
|
|
|