BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Financiele meevallers FEYENOORD.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 25 juni 2009 - 23:00   quote  deeplink  
DIT is iets voor PIETER BOS.
REKEN u eens uit hoeveel meevallers FEYENOORD al heeft.
Drenhte.(475.000)euro.
Lee.tussen (500.000 en 700.000) euro.
Hofs.?
Uefa in komsten.(215,000 euro).
Verkoop trainings veld.(zal betaald parkeren worden)?.

weten jullie er nog meer.
thewin
 thewin - donderdag 25 juni 2009 - 23:08   quote  deeplink  
Die keeper ekramy
Patrick078
 Patrick078 - donderdag 25 juni 2009 - 23:16   quote  deeplink  
Ja, dat gaat nog wat worden dit komend seizoen... Volgens mij krijgen ze ook nog een miljoen of wat van Racing Santander...

Of hebben ze dat al ontvangen?
coentrao
 coentrao - donderdag 25 juni 2009 - 23:17   quote  deeplink  
de verkoop van de nieuwe shirts(ik hoorde 3500)
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 25 juni 2009 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 23:08 schreef thewin het volgende:
Die keeper ekramy
Heeft niks opgeleverd
Als hij in Europa zou blijven kreeg Feyenoord geld
Nu hij naar Egypte gaat, gaat hij gratis
damien
 damien - donderdag 25 juni 2009 - 23:32   quote  deeplink  
van het trainings veld krijgt feyenoord geen geld, die grond was al in 1994 verkocht aan de gemeente rotterdam en voor het betaald parkeren schieten ze ook niet veel op financieel want ze zijn ook veel parkeer plaatsen kwijtgeraakt voor de nieuwbouw van de topsport
sevillana
 sevillana - donderdag 25 juni 2009 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 23:16 schreef Patrick078 het volgende:
Ja, dat gaat nog wat worden dit komend seizoen... Volgens mij krijgen ze ook nog een miljoen of wat van Racing Santander...

Of hebben ze dat al ontvangen?
dacht het niet, maar lees/hoor er ook verder weinig of eigenlijk niks meer over

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2009 door sevillana --
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 25 juni 2009 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 23:17 schreef coentrao het volgende:
de verkoop van de nieuwe shirts(ik hoorde 3500)
Dit hoort bij de begroting.
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 25 juni 2009 - 23:40   quote  deeplink  
Ja de financiele meevallers:

Drenthe € 475.000,= ( Fiorentina )
Lee, waarschijnlijk voor € 580.000,= ( Blue wings in zuid korea )
Hofs € 800.000,= of ruil met sprockel en dan € 425.000,= ( Vitesse )
Uefa inkomsten € 215.000,=
Sheriff Ekramy € 425.000,= ( Gounes ) Egypte
Racing Santander € 2.500.000,=
Misschien Luc Castaignos ( Arsenal ) rond de € 5.000.000,=, maar ik heb liever dat men deze speler behouden wordt voor Feyenoord. ( Voorlopig dan......)

En ik heb volgens mij ook ergens gelezen dat de schuld alweer is terug gebracht tot
€ 17.000.000,=. Misschien door de opbrengst van de trainingsveld naast de kuip??

En we zullen waarschijnlijk ook nog wat vangen als van Persie naar Man.United zou vertrekken!!
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 25 juni 2009 - 23:41   quote  deeplink  
En de verkoop van de nieuwe shirts en seizoenkaarten!! Dat moet toch ook bijelkaar
zo'n € 10.000.000,= in het laatje hebben gebracht tot nu toe!!
fey21
 fey21 - donderdag 25 juni 2009 - 23:46   quote  deeplink  
btw, persie zou k wel bij barca willen zien!
henry gaat ook met zn tijd mee he...

ontopic...
allemaal leuk die meevallers.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 25 juni 2009 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 23:41 schreef antoniorijen het volgende:
En de verkoop van de nieuwe shirts en seizoenkaarten!! Dat moet toch ook bijelkaar
zo'n € 10.000.000,= in het laatje hebben gebracht tot nu toe!!
DAT HOORT BIJ DE BEGROTING.
sevillana
 sevillana - donderdag 25 juni 2009 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 23:41 schreef antoniorijen het volgende:
En de verkoop van de nieuwe shirts en seizoenkaarten!! Dat moet toch ook bijelkaar
zo'n € 10.000.000,= in het laatje hebben gebracht tot nu toe!!
zie de reactie bovenvermeld (begroting)
Patrick078
 Patrick078 - donderdag 25 juni 2009 - 23:52   quote  deeplink  
Leuk allemaal, maar de beste grootste inkomsten komen toch echt na een goed seizoen met europees voetbal. Maar dan wel verder komen dan afgelopen seizoen zeg...
sevillana
 sevillana - donderdag 25 juni 2009 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 23:52 schreef Patrick078 het volgende:
Leuk allemaal, maar de beste grootste inkomsten komen toch echt na een goed seizoen met europees voetbal. Maar dan wel verder komen dan afgelopen seizoen zeg...
hopen we toch allemaal weer?
Patrick078
 Patrick078 - donderdag 25 juni 2009 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 23:54 schreef sevillana het volgende:

[..]

hopen we toch allemaal weer?
Dát is een ding wat zeker is ja.. Komt goed!
Marioscenario
 Marioscenario - donderdag 25 juni 2009 - 23:59   quote  deeplink  
Jullie lijken op boekhouders en accountants
fey21
 fey21 - vrijdag 26 juni 2009 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 23:59 schreef Marioscenario het volgende:
Jullie lijken op boekhouders en accountants
khoop dat bruins tot de vlottende activa behoort...
R()b
 R()b - vrijdag 26 juni 2009 - 01:45   quote  deeplink  
Een zooi spelers van de loon lijst af!!
Marioscenario
 Marioscenario - vrijdag 26 juni 2009 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 00:03 schreef fey21 het volgende:

[..]

khoop dat bruins tot de vlottende activa behoort...
Dit is wel een leuke reactie het gaat tenminste over voetbal.
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 26 juni 2009 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 00:03 schreef fey21 het volgende:

[..]

khoop dat bruins tot de vlottende activa behoort...
Of passiva?

(Passiva omvatten de voorzieningen voor uitgestelde opbrengsten) Wikipedia.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2009 door PieterBos --
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 26 juni 2009 - 20:45   quote  deeplink  
drenthe is verhuurt dus nog geen meevaller voor FEYENOORD.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 juni 2009 - 20:48   quote  deeplink  
Lurling kost Feyenoord ook 7500 euro omdat er wat met het werk van zijn moeder was?
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 26 juni 2009 - 20:50   quote  deeplink  
EN DAT WIJF ISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS LELIJK.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 juni 2009 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 20:50 schreef De koi hoek.nl het volgende:
EN DAT WIJF ISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS LELIJK.
Volgens het legioen had ze het anders best druk op haar werk;)
fey21
 fey21 - vrijdag 26 juni 2009 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 08:15 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Of passiva?

(Passiva omvatten de voorzieningen voor uitgestelde opbrengsten) Wikipedia.
oftewel de schulden :p
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 juni 2009 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 20:59 schreef fey21 het volgende:

[..]

oftewel de schulden :p
Waar jullie het over hebben weet ik niet ,maar jij krijg iig gelijk van mij :)
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 26 juni 2009 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 21:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Waar jullie het over hebben weet ik niet ,maar jij krijg iig gelijk van mij :)
Kijkend naar de omschrijving van Wikipedia: Passiva omvatten de voorzieningen voor uitgestelde opbrengsten.
Zou het dus betekenen dat Bruins nog verkocht worden (of volgend jaar na een fantastisch jaar bij Feyenoord) Dan is hij dus nu een voorziening voor uitgestelde opbrengsten.
Van der Kuip
 Van der Kuip - vrijdag 26 juni 2009 - 21:33   quote  deeplink  
Wat een armoede! Bij Real Madrid hebben ze een half miljard schuld en daar zien ze toch kans om te investeren in Kaka en Ronaldo. Omdat dat een club is met sportieve ambitie.
De sport komt daar voorop en als ze ten onder gaan, nou, dan met vliegend vandel en slaande trom. Maar ze gaan niet ten onder, want niemand laat Real Madrid ten onder gaan.
Bij Feyenoord ligt dat anders. Daar gaan ze met de pet rond en lenen ze een onbekende Joegoslaaf. Een club van boekhouders. Een club met een legioen dat van "werkers" houdt in plaats van van "spelers". Misschien kan Mario Been daar een klein beetje verandering in brengen. Als 20-jarig schoffie merkte hij al zeer wijs op dat het publiek niet kwam voor elf mannen met dikke kuiten.
Als wij werkers willen zien, gaan we wel naar de haven. Nee, wij willen voetbal zien. Haal het godverdomme eens in jullie botte rotkoppen om Castaignos te verpatsen!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 26 juni 2009 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 21:33 schreef Van der Kuip het volgende:
Wat een armoede! Bij Real Madrid hebben ze een half miljard schuld en daar zien ze toch kans om te investeren in Kaka en Ronaldo. Omdat dat een club is met sportieve ambitie.
De sport komt daar voorop en als ze ten onder gaan, nou, dan met vliegend vandel en slaande trom. Maar ze gaan niet ten onder, want niemand laat Real Madrid ten onder gaan.
Bij Feyenoord ligt dat anders. Daar gaan ze met de pet rond en lenen ze een onbekende Joegoslaaf. Een club van boekhouders. Een club met een legioen dat van "werkers" houdt in plaats van van "spelers". Misschien kan Mario Been daar een klein beetje verandering in brengen. Als 20-jarig schoffie merkte hij al zeer wijs op dat het publiek niet kwam voor elf mannen met dikke kuiten.
Als wij werkers willen zien, gaan we wel naar de haven. Nee, wij willen voetbal zien. Haal het godverdomme eens in jullie botte rotkoppen om Castaignos te verpatsen!
AMEN.
Peer
 Peer - vrijdag 26 juni 2009 - 22:14   quote  deeplink  
antoniorijen koop seizoenkaart; 300 Euro.

Elke supporter stort 1 Euro voor de actie; 100.000 Euro.
ronnie 70
 ronnie 70 - vrijdag 26 juni 2009 - 22:22   quote  deeplink  
en lurling maar lachen...winnen en dik ook en dannog een bekeuring van 7500 wie is hier nou dom ? je moet zulke gasten toe zingen dan is over en uit maar ja hersens he!!!
Pietje1
 Pietje1 - zondag 28 juni 2009 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 21:33 schreef Van der Kuip het volgende:
Wat een armoede! Bij Real Madrid hebben ze een half miljard schuld en daar zien ze toch kans om te investeren in Kaka en Ronaldo. Omdat dat een club is met sportieve ambitie.
De sport komt daar voorop en als ze ten onder gaan, nou, dan met vliegend vandel en slaande trom. Maar ze gaan niet ten onder, want niemand laat Real Madrid ten onder gaan.
Bij Feyenoord ligt dat anders. Daar gaan ze met de pet rond en lenen ze een onbekende Joegoslaaf. Een club van boekhouders. Een club met een legioen dat van "werkers" houdt in plaats van van "spelers". Misschien kan Mario Been daar een klein beetje verandering in brengen. Als 20-jarig schoffie merkte hij al zeer wijs op dat het publiek niet kwam voor elf mannen met dikke kuiten.
Als wij werkers willen zien, gaan we wel naar de haven. Nee, wij willen voetbal zien. Haal het godverdomme eens in jullie botte rotkoppen om Castaignos te verpatsen!
Wat een onzin verhaal!! Jij gaat Real Madrid vergelijken met Feyenoord? De Primera Division vergelijken met de Eredivisie? Real is de Koninklijke, die club kan alles doen wat ze willen omdat zijn nooit en te nimmer ten onder zullen gaan. In Spanje mag je je schuld op laten lopen omdat daar geen regels voor zijn, daar heb je geen categorie 1,2 of 3. Feyenoord moet het doen met een onbekende Yugo en een onbekende Spanjaard omdat er niets anders gehaald kan worden. Ook al hadden wij ergens 94 miljoen liggen, denk je dat wij ooit een speler als Ronaldo kunnen halen? Die wil alleen maar naar een top competitie. Real verkoopt meteen 400.000 shirts met de naam van Ronaldo. Feyenoord verkoopt dit siezoen 3.500 shirts. Moet ik verder gaan? wil je nu nog steeds Feyenoord vergelijken met Real? Het heeft helemaal niets met ambitie te maken. De slager waar ik altijd mijn vlees haal heeft ook ambitie, maar die ga ik toch ook niet vergelijken met Mora? Doe effe normaal man.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 juni 2009 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2009 - 12:32 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Wat een onzin verhaal!! Jij gaat Real Madrid vergelijken met Feyenoord? De Primera Division vergelijken met de Eredivisie? Real is de Koninklijke, die club kan alles doen wat ze willen omdat zijn nooit en te nimmer ten onder zullen gaan. In Spanje mag je je schuld op laten lopen omdat daar geen regels voor zijn, daar heb je geen categorie 1,2 of 3. Feyenoord moet het doen met een onbekende Yugo en een onbekende Spanjaard omdat er niets anders gehaald kan worden. Ook al hadden wij ergens 94 miljoen liggen, denk je dat wij ooit een speler als Ronaldo kunnen halen? Die wil alleen maar naar een top competitie. Real verkoopt meteen 400.000 shirts met de naam van Ronaldo. Feyenoord verkoopt dit siezoen 3.500 shirts. Moet ik verder gaan? wil je nu nog steeds Feyenoord vergelijken met Real? Het heeft helemaal niets met ambitie te maken. De slager waar ik altijd mijn vlees haal heeft ook ambitie, maar die ga ik toch ook niet vergelijken met Mora? Doe effe normaal man.
Ze maken zelfs nog winst ook door de aankoop Ronaldo heb ik begrepen.Door de verkoop van shirts met de naam Ronaldo
Rovert
 Rovert - zondag 28 juni 2009 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 21:33 schreef Van der Kuip het volgende:
Haal het godverdomme eens in jullie botte rotkoppen om Castaignos te verpatsen!
Haal het verdomme eens in jouw rotte botkop dat die jongen zelf naar Arsenal wil.

Negatieve zeikerd, die met de mode mee wil doen door het bestuur aan te vallen, alleen doen sommige het met zinvolle, terechte argumenten, jij doet het met onzinnig gewauwel.

Ik word zo moe van gasten zoals jij
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 28 juni 2009 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 23:48 schreef sevillana het volgende:

[..]

zie de reactie bovenvermeld (begroting)
De begroting komt van hoofdsponsoren en co sponsoren volgens mij, maar ook ik kan het mis hebben hahahahaha
krib
 krib - zondag 28 juni 2009 - 14:04   quote  deeplink  
Los van het feit dat Costaignos eventueel zelf naar Arsenal wil, lijkt het me beter om hem te behouden. Hij kan een hele grote worden waar we nog veel lol aan kunnen beleven. Ik kan me voorstellen veel supporters niet graag zien dat ie nu al verkocht wordt.

ontopic
ontvangt Feyenoord nog wat tonnetjes als van Persie doorverkocht wordt? zou nog wel eens een flinke financiele meevaller kunnen worden...
Maximus
 Maximus - zondag 28 juni 2009 - 14:26   quote  deeplink  
quote:


Ze maken zelfs nog winst ook door de aankoop Ronaldo heb ik begrepen.Door de verkoop van shirts met de naam Ronaldo
Ze hadden nog een voorraadje liggen van die andere ronaldo denk ik?
Pietje1
 Pietje1 - zondag 28 juni 2009 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2009 - 14:26 schreef Maximus het volgende:

[..]

Ze hadden nog een voorraadje liggen van die andere ronaldo denk ik?
hahaha, hoeven ze alleen het nummer aan te passen ;-) Nee ik denk dat ze er een C. voor gaan zetten, dat wiltie graag.

Maar inderdaad maken ze al bijna winst door de verkoop van shirts, verder overige merchandising (minidresses, foto's, brooddozen, etc) Dan zit je dik in de 100 miljoen!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 maart 2013 - 00:58   quote  deeplink  
Internationals zorgen voor financiële meevaller Feyenoord

Louis-bedankt.jpg
Bosje bloemen voor lowie

Dat Feyenoord momenteel zeven voornamelijk eigen opgeleide spelers aflevert aan het grote Oranje is niet alleen goed voor het imago van de Rotterdammers, maar toch zeer zeker ook voor de clubkas. Daryl Janmaat, Stefan de Vrij, Joris Mathijsen, Bruno Martins Indi, Jordy Clasie, Tonny Vilhena en Ruben Schaken zorgen er namelijk voor dat Feyenoord op een forse financiële meevaller kan rekenen.

De KNVB maakt 8000 euro per interland naar een voetbalclub over voor elke international die zij aan het Nederlands elftal ter beschikking stelt, meldt RTV Rijnmond-journalist Jan-Dirk Stouten. Louis van Gaal roept zijn mannen volgende week bij elkaar voor twee WK-kwalificatiewedstrijden tegen Estland en Roemenië. Alleen deze twee wedstrijden leveren Feyenoord dus al 112.000 euro op.
Bron:FR12

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Financiele meevallers FEYENOORD.









0.0054619