|
|
scf-rotterdam
|
|
|
rip michael
meer info op: Michael Jackson Headliner (http://michaeljackson.headliner.nl/)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
Volgens de entertainmentwebsite TMZ.com is de Amerikaanse popzanger Michael Jackson (50) overleden. Andere bronnen hebben het bericht nog niet bevestigd.
De popster zou een hartstilstand hebben gehad in zijn woning, meldt de site. Jackson ademde niet meer toen ambulancemedewerkers hem thuis ophaalden. Hij zou niet meer bij bewustzijn zijn geweest. |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
ik hoor nu dat hij zwaar in coma leg en op sterfe |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
Bierdrinker Michael Jackson overleden Michael Jackson is overleden. Hè, is de King of Pop er niet meer?
Standaardwerk Jawel, de gevierde en beruchte zanger leeft nog, maar er zijn nog meer mensen die zo heten. Het gaat hier om de 65-jarige Britse bierkenner Michael Jackson, die in 1977 het standaardwerk The World Guide To Beer schreef over bieren op de hele wereld.
Beer Hunter Nog bekender was hij door zijn tv-serie The Beer Hunter op Discovery Channel. Jackson was vooral gek op Belgische (abdij)bieren. Over Belgisch bier schreef hij het boek Great Beers Of Belgium.
Whisky Jackson legde zich overigens niet alleen toe op bier, hij was ook een kenner en groot liefhebber van whisky.
© RTL Nieuws.nl
Wat dacht je hiervan? |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
gaan we lollig doen ofzo patrick |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
The King of Pop is niet meer! grootste legende ooit! |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 - 00:32 schreef Patrick078 het volgende:Bierdrinker Michael Jackson overleden Michael Jackson is overleden. Hè, is de King of Pop er niet meer? Standaardwerk Jawel, de gevierde en beruchte zanger leeft nog, maar er zijn nog meer mensen die zo heten. Het gaat hier om de 65-jarige Britse bierkenner Michael Jackson, die in 1977 het standaardwerk The World Guide To Beer schreef over bieren op de hele wereld. Beer Hunter Nog bekender was hij door zijn tv-serie The Beer Hunter op Discovery Channel. Jackson was vooral gek op Belgische (abdij)bieren. Over Belgisch bier schreef hij het boek Great Beers Of Belgium. Whisky Jackson legde zich overigens niet alleen toe op bier, hij was ook een kenner en groot liefhebber van whisky. © RTL Nieuws.nl Wat dacht je hiervan? hahahahahahaha ja sorry mensen maar toen ik dit las vana patrick moest ik toch wel ff keihard lachen..om zoiets te bedenken heb je een gave hoor haha..geweldig patrick!
maar dat neemt niet weg dat ik het wel erg vind dat hij is overleden.
R.I.P |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 - 00:32 schreef Patrick078 het volgende:Bierdrinker Michael Jackson overleden Michael Jackson is overleden. Hè, is de King of Pop er niet meer? Standaardwerk Jawel, de gevierde en beruchte zanger leeft nog, maar er zijn nog meer mensen die zo heten. Het gaat hier om de 65-jarige Britse bierkenner Michael Jackson, die in 1977 het standaardwerk The World Guide To Beer schreef over bieren op de hele wereld. Beer Hunter Nog bekender was hij door zijn tv-serie The Beer Hunter op Discovery Channel. Jackson was vooral gek op Belgische (abdij)bieren. Over Belgisch bier schreef hij het boek Great Beers Of Belgium. Whisky Jackson legde zich overigens niet alleen toe op bier, hij was ook een kenner en groot liefhebber van whisky. © RTL Nieuws.nl Wat dacht je hiervan? en ik heb ff nagekeken
die bier kennen '' micheal jacson'' leef(de)ook nog hahahahhaah http://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson_(bierkenner) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Slotje.. of was michael een feyenoord fan? |
|
|
|
|
Cheffie
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
was hij nu links, rechts, of twee-benig? |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
quote: Ja!! Hij had een hit met "hand in hand kamaraden". |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hand in handschoen ja...
hij was in ieder geval rechtshandig.
|
|
|
|
|
Los Vervloedos
|
|
|
Dat wordt in ieder geval geen nieuwe aankoop dit seizoen. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote: kopsterk is ie nu zeker niet... |
|
|
|
|
opa
|
|
|
hij had wel een neusje voor de goal alleen hij had er zo vaak een bal opgekregen dat tie dr telkens afviel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
hij deed ook iets in de jeugd geloof ik. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: maar hij had wel een aardige passeerbeweging volgens mij, zo iets als Coen in de goede tijd maar dan net weer ff anders!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: lol, verreweg de beste post in dit onzinnige stukje. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
boeien....................er gaan er zoveel dood |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: leve de koning, "de koning" is dood |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
joepie we hebben een nieuwe verdediger. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
hij was de grootste Feyenoord supporter van deze eeuw kom op ik snap bets dat je het erg vind maar idt heeft in geen enkele manier inpact of connectie met feyenoord dus hou je mond |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
gaf zijn optredens alleen in de frituurpan in 020. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
ach, loop naar de maan met je michael jackson! :D |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Hij is leuk! (of Bad?) |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: Tja met deze man weet je het nooit..
als je een film over zn leven maakt, wordt het eerder een THRILLER, dan een documentaire :O |
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
Die hebben wij toch maar mooi in onze mooie kuip gehad
ik stel voor we begraven hem onder de middenstip
hebben we toch nog een ster gehaald. |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 - 00:10 schreef bejaardetehuis old f het volgende:Die hebben wij toch maar mooi in onze mooie kuip gehad ik stel voor we begraven hem onder de middenstip hebben we toch nog een ster gehaald. Respect! |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
nu moet''omo(witter dan ooit)'' een nieuwe slachtoffer vinden.. wie zal het nu wezen? micheal jordan? |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 - 00:10 schreef bejaardetehuis old f het volgende:Die hebben wij toch maar mooi in onze mooie kuip gehad ik stel voor we begraven hem onder de middenstip hebben we toch nog een ster gehaald. een ster met een kunstneus... |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
hahahaha doe maar niet die neus is zo verminkt dat we straks een polletje hebben in het gras |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 - 11:37 schreef erwin-letteboer het volgende:hahahaha doe maar niet die neus is zo verminkt dat we straks een polletje hebben in het gras whahaha je kan zn neus als verhooginkje gebruiken voor de bal op de middenstip. en dan aftrappen met een moonwalk... |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
hahahaha zou een beste thriller worden |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ff los van wacko jacko, er is ook nog 1 van charlie's angels overleden, kunnen we 't ook nog ff over hebben. heeft tenslotte ook niks met Feyenoord te maken, toch? of desnoods over bolle jan? maar ja, die was wel uit 020 |
|
|
|