BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Update: Dudek toch NIET naar Feyenoord!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 26 juni 2009 - 08:06   quote  deeplink  
UPDATE: 28-06-2009 9:25
.
Jerzy Dudek keert definitief niet terug onder de lat bij Feyenoord. De Poolse doelman verlengde alsnog zijn aflopende contract bij zijn huidige werkgever Real Madrid, meldt De Telegraaf. De 36-jarige keeper tekende een contract voor één seizoen in de Spaanse hoofdstad. Dudek maakte in 2007 de overstap van Liverpool naar Real Madrid. Tot op heden speelde hij slechts één competitiewedstrijd voor De Koninklijke.

De keeper voerde recent besprekingen met de Rotterdamse club en was volgens de genoemde ochtendkrant bereid om salaris in te leveren. Been gaf in de voorgaande week echter aan dat de komst van de Poolse doelman financieel niet haalbaar was.

Dudek kwam tussen 1996 en 2001 uit voor Feyenoord. In 2001 maakte hij de overstap naar Liverpool.
.
Bron: http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=8388
.
.
.
Oorspronkelijk bericht:
.
Dudek niet akkoord met forse loonsverlaging
Geschreven op vrijdag, 26 juni om 07:59

Feyenoord mag weer hopen op de komst van Jerzy Dudek. De Poolse doelman van Real Madrid, die over een aflopend contract beschikt, moet veertig procent van zijn salaris inleveren wanneer hij in de Spaanse hoofdstad actief wil blijven. Dudeks zaakwaarnemer Jan de Zeeuw is niet akkoord gegaan met dit voorstel en keert zonder bevredigend nieuws terug naar Nederland.

De belangenbehartiger meldde zich donderdag in Madrid om te praten over een eventueel nieuw contract voor Dudek. Real wil de 36-jarige Pool graag nog een jaar in Madrid houden als stand-in voor Iker Casillas, maar deed de keeper een haast beledigend aanbod. Volgens diverse bronnen wil de Koninklijke liefst veertig procent minder salaris betalen en De Zeeuw heeft direct laten weten dat dit voorstel onbespreekbaar is. Hij heeft Madrid inmiddels verlaten.

De Zeeuw sprak vorige week al met Feyenoords technisch directeur Leo Beenhakker en maandag meldde Dudek zelf dat hij de Rotterdamse club spoedig duidelijkheid zou geven. De Pool wilde de uitkomst van het gesprek van De Zeeuw met Real afwachten, maar nu deze niet bevredigend is lijkt Feyenoord weer een serieuze kans te maken. Dudek moet in Rotterdam de strijd aangaan met Darley Torres, Erwin Mulder en Rob van Dijk.

Dudek stond al 139 keer onder de lat bij de Rotterdamse club en kort na aanvang van het seizoen 2001/02 verkaste hij naar Liverpool. Met de Engelse club won hij onder meer de Champions League na een glorieus optreden in de strafschoppenreeks tegen AC Milan. Hij werd de dupe van de komst van José Reina en bij Real Madrid slaagde hij er niet in om clubicoon Casillas naar de reservebank te verdrijven.

Bij het uitdelen van de rugnummers bij Feyenoord viel op dat het rugnummer één aan niemand werd toegewezen. "Als we een goede keeper kunnen vinden, die betaalbaar is en in onze visie past, dan zullen we ons op die positie versterken. Anders gaan we met deze drie keepers het seizoen in”, legde Mario Been uit. "Die moeten het dan onderling uitvechten en ook daarom hebben we ervoor gekozen om rugnummer één open te houden."

Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=81109

Heeft voor en nadelen:
Voordelen:
- Goede doelman
- Ervaring en leiding in het doel

Nadelen:
- Leeftijd (geen restwaarde)
- Talenten krijgen geen kans
- Salaris? (Als hij bij ons ook niet meer dan 40% minder wil verdienen dan bij Real M)

Hoe kijken jullie hier tegenaan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2009 door PieterBos --
mohpa6
 mohpa6 - vrijdag 26 juni 2009 - 08:12   quote  deeplink  
ik kijk er goed tegen aan nu kunnen darley en mulder 2 jaar rijpen en hebben wij weer gewoon en geweeldige keaper en warschijnlijk ook nog en goeie verdiger
Peer
 Peer - vrijdag 26 juni 2009 - 08:33   quote  deeplink  
Zou uitstekende tussenoplossing zijn. Dudek en van Dijk overbruggen de komende twee jaar en Mulder en Darley kunnen ervaring opdoen. Mulder uitlenen aan Sparta?
Dudek wil graag nog spelen. Gezin had het erg naar de zin in Madrid. Denk dat dit bod het voor Dudel makkelijker maakt om te kiezen.
erwin
 erwin - vrijdag 26 juni 2009 - 08:51   quote  deeplink  
laten ze dit maar gauw afronden.en dan nog op zoek naar een aanvaller,want een verdediger hebben ze al binnen ?????
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juni 2009 - 09:00   quote  deeplink  
En wij willen t salaris wel ophoesten?

*mompelt iets over mediamarkt en ik ben toch niet gek*
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 26 juni 2009 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 09:00 schreef Stylzz het volgende:
En wij willen t salaris wel ophoesten?

*mompelt iets over mediamarkt en ik ben toch niet gek*
Ik denk het niet.
Maar denk dat hij bij Feyenoord met minder genoegen neemt.
Ziet het vanuit Madrid als een belediging.
Ik denk dat het wel een eergevoelig mannetje is.

Hij verdient liever bij Feyenoord minder, maar een voor Feyenoord begrippen goed salaris en een redelijk zekere basisplaats. Dan dat hij bij Madrid met een schijntje (voor R.M. salarissen) op de bank plaats te nemen.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 26 juni 2009 - 20:54   quote  deeplink  
NOU de top verdediger is binnen.
dus kom op DUDEK zet je handtekening.
Patrick078
 Patrick078 - vrijdag 26 juni 2009 - 21:11   quote  deeplink  
Dudek komt wel.. Feyenoord zit in z'n hart!
Wallie1908
 Wallie1908 - vrijdag 26 juni 2009 - 21:14   quote  deeplink  
Laat hem nog maar twee jaar komen. Kunnen de jonge gasten nog even ervaring opdoen als huurling bij een eredivisionist.
Maksi
 Maksi - vrijdag 26 juni 2009 - 21:17   quote  deeplink  
Ik heb liever Khune van Zuid-Afrika. Dudek heeft geen zin meer en heeft een hoge salaris en kan je ook geen geld meer mee verdienen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 juni 2009 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 21:17 schreef Maksi het volgende:
Ik heb liever Khune van Zuid-Afrika. Dudek heeft geen zin meer en heeft een hoge salaris en kan je ook geen geld meer mee verdienen.
Dudek is een echte Feyenoorder maar of ik er nou nog om sta te springen??????
Ik denk het niet/of weet het nog niet?
sevillana
 sevillana - vrijdag 26 juni 2009 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 21:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dudek is een echte Feyenoorder maar of ik er nou nog om sta te springen??????
Ik denk het niet/of weet het nog niet?
Dudek? Doen!
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - vrijdag 26 juni 2009 - 23:00   quote  deeplink  
Ben een enorm fan van Dudek, maar zijn salaris zal vast wel Makaay proporties aannemen, daarom stel ik voor of een keeper van een jaartje of 24, misschien komt Leo nog met een Poolse verrassing? £ukasz Fabiañski keeper van het nationale team, is dat niet wat?
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 26 juni 2009 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 21:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dudek is een echte Feyenoorder maar of ik er nou nog om sta te springen??????
Ik denk het niet/of weet het nog niet?
ZEKER DOEN.
legrande
 legrande - vrijdag 26 juni 2009 - 23:02   quote  deeplink  
dudek en dan cisse en we zijn klaar
Patrick078
 Patrick078 - vrijdag 26 juni 2009 - 23:02   quote  deeplink  
Je hebt natuurlijk wel een stukje ervaring in het doel... Maar doe bedoel ik natuurlijk niet net als van Dijk. Ik denk dat Dudek zeker puntjes kan pakken..
fr9
 fr9 - vrijdag 26 juni 2009 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 23:00 schreef Vieze furrrrr het volgende:
Ben een enorm fan van Dudek, maar zijn salaris zal vast wel Makaay proporties aannemen, daarom stel ik voor of een keeper van een jaartje of 24, misschien komt Leo nog met een Poolse verrassing? £ukasz Fabiañski keeper van het nationale team, is dat niet wat?
Lukas Fabianski die zou echt een versterking zijn voor feyenoord komt bij Arsenal niet aan de bak doordat Almunia er vaste keeper is dus als ze die kunnen huren met optie tot koop
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 27 juni 2009 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 23:05 schreef fr9 het volgende:

[..]

Lukas Fabianski die zou echt een versterking zijn voor feyenoord komt bij Arsenal niet aan de bak doordat Almunia er vaste keeper is dus als ze die kunnen huren met optie tot koop
goed idee
hij speelt toch voor niks...
bram
 bram - zaterdag 27 juni 2009 - 09:03   quote  deeplink  
is dudek dan zoveel beter als timmer
Heist
 Heist - zaterdag 27 juni 2009 - 09:18   quote  deeplink  
Guillermo Ochoa halen

publiekstrekker en daar kunnen we nog wat mee verdienen bij een transfer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2009 door Heist --
daag gj
 daag gj - zaterdag 27 juni 2009 - 10:12   quote  deeplink  
we hadden idd Timmer gewoon een jaartje moeten houden!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 27 juni 2009 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 - 10:12 schreef daag gj het volgende:
we hadden idd Timmer gewoon een jaartje moeten houden!
praat geen onzin.
een slechte dudek is even goed als timmer top fit.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 27 juni 2009 - 10:27   quote  deeplink  
laat hem maar lekker thuis! en haal Ochoa of zet er anders Darley erin en aub geen Mulder want die vond ik niet echt goed keepen bij excelsior
bjorn
 bjorn - zaterdag 27 juni 2009 - 11:18   quote  deeplink  
ik vond mulder bij excelsior ook niet echt goed keepen maar ik vind wel dat hij een kans moet krijgen
feyenoord(010)
 feyenoord(010) - zaterdag 27 juni 2009 - 12:14   quote  deeplink  
DUDEK hoeft bij FEYENOORD niet zoveel Salaris als bij REAL MADRID dnk ik daar zit hij hele tijd op de BANK en FEYENOORD is DUDEK zijn club en speelt hij elke wedstrijd bijna. En DUDEK zal zelf graag terug willen komen ook al krijgt hij minder dan bij REAL dnk ik dus proberen te halen zeg ik.
ovi
 ovi - zaterdag 27 juni 2009 - 12:27   quote  deeplink  
Maandag avond op radio rijnmond zij Gudde op de vraag of Dudek en Koevermans
zouden komen.
Wij zijn alleen opzoek naar spelers met restwaarde en alleen in zulke spelers
willen ze investeren(de investeerders).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2009 door ovi --
sevillana
 sevillana - zondag 28 juni 2009 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 - 09:03 schreef bram het volgende:
is dudek dan zoveel beter als timmer
moet ik dit serieus nemen?
sevillana
 sevillana - zondag 28 juni 2009 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 - 12:27 schreef ovi het volgende:
Maandag avond op radio rijnmond zij Gudde op de vraag of Dudek en Koevermans
zouden komen.
Wij zijn alleen opzoek naar spelers met restwaarde en alleen in zulke spelers
willen ze investeren(de investeerders).
Zit wel de nodige logica in, en Mario heeft ook al laten weten dat de kans op Dudek klein is
PieterBos
 PieterBos - zondag 28 juni 2009 - 09:27   quote  deeplink  
Update 28-06-2009 9:25:
.
Dudek NIET naar Feyenoord!
.
.
Bron: http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=8388
.
Jerzy Dudek keert definitief niet terug onder de lat bij Feyenoord. De Poolse doelman verlengde alsnog zijn aflopende contract bij zijn huidige werkgever Real Madrid, meldt De Telegraaf. De 36-jarige keeper tekende een contract voor één seizoen in de Spaanse hoofdstad. Dudek maakte in 2007 de overstap van Liverpool naar Real Madrid. Tot op heden speelde hij slechts één competitiewedstrijd voor De Koninklijke.

De keeper voerde recent besprekingen met de Rotterdamse club en was volgens de genoemde ochtendkrant bereid om salaris in te leveren. Been gaf in de voorgaande week echter aan dat de komst van de Poolse doelman financieel niet haalbaar was.

Dudek kwam tussen 1996 en 2001 uit voor Feyenoord. In 2001 maakte hij de overstap naar Liverpool.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 28 juni 2009 - 09:56   quote  deeplink  
Mooi dat Dudek niet komt!! Anders hadden we weer een oude lul aan de selectie moeten toevoegen. Nu moeten ze maar eens serieus gaan praten over Velthuizen met Vitesse!! En anders gewoon Darley in de goal................. en geen Mulder AUB
panter36
 panter36 - zondag 28 juni 2009 - 10:18   quote  deeplink  
blij dat dudek niet komt. Geef die mulder toch een kans of die darley. Waar zijn ze nou bang voor daar leid je die gasten toch voorop of niet dan. Je heb rob als mentor en die kan die twee goed sturen heb je geen dudek voor nodig. EN je steek je geld in jeeigen zak kan je voor een andere speler kijken weer
Marioscenario
 Marioscenario - zondag 28 juni 2009 - 11:32   quote  deeplink  
Blij toe, ik zie liever een nieuw gezicht i.p.v. die figuren die op het eind van hun loopbaan nog hier of daar een graantje mee willen pikken. Ze zijn allemaal hetzelfde met hun opmerkingen zoals "ik heb bij Feyenoord zo,n mooie tijd gehad en veel aan de club te danken ik zal daar mijn loopbaan af willen sluiten bla bla bla"
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 juni 2009 - 11:38   quote  deeplink  
100% eens . Dudek valt met zijn salaris en leeftijd in de catogorie Cler,Hofland,Makaay en die catogorie is juist al overvol , gewoon doen met wat we hebben of een leuke keeper halen die nog voor normaal (rond 5 tom) salaris wil spelen.
Maximus
 Maximus - zondag 28 juni 2009 - 14:29   quote  deeplink  
Moet je s kijken wat er in de hoofdklassen op doel staat.. zitten ook best heel aardige keepers tussen! Geef je ze een paar voetbalschoenen en een riante kilometervergoeding...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 juni 2009 - 14:54   quote  deeplink  
Ik moet wel zeggen dat het Dudek sierde om toch zichzelf aan te bieden bij Feyenoord en bereid was heeeeel veel geld in te leveren om bij ons te mogen Keepen.Niet Dudek heeft Feyenoord afgezegt nee Feyenoord zag niks in Dudek wat ik niet betreur maar wel klasse van Dudek om voor zoveel minder te proberen om bij Feyenoord terug te komen.Dudek is een echte Feyenoorder
Ronneke
 Ronneke - zondag 28 juni 2009 - 17:06   quote  deeplink  
Dudek is dus geen echte feyenoorder en gaat op zijn leeftijd nog steeds voor de centen. Wellicht denkt hij wel dat wij hem volgende jaar ook nog wel willen als hij 36 is. Immers van Dijk is 40. Afsluiten en gewoon mulder in de goal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 juni 2009 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2009 - 17:06 schreef Ronneke het volgende:
Dudek is dus geen echte feyenoorder en gaat op zijn leeftijd nog steeds voor de centen. Wellicht denkt hij wel dat wij hem volgende jaar ook nog wel willen als hij 36 is. Immers van Dijk is 40. Afsluiten en gewoon mulder in de goal.
Jij ben waarschijnlijk geen echte Feyenoorder als je het vreemd vind dat Dudek voor weinig bij ons had willen spelen.Feyenoord wilde Dudek niet(gelukkig)en dus koos hij gemakkelijk voor real.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2009 door Leon FR1908 --
ronnie 70
 ronnie 70 - zondag 28 juni 2009 - 18:08   quote  deeplink  
cassio ramos???
fey21
 fey21 - zondag 28 juni 2009 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2009 - 18:08 schreef ronnie 70 het volgende:
cassio ramos???
nope
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 juni 2009 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2009 - 18:08 schreef ronnie 70 het volgende:
cassio ramos???
Vind ik niet raar maar ik ben zo benieuwd naar Darley,hij is toch niet voor niks uit die helikopter gekomen.En Mulder vond ik niet zo best de laatste helft vorig seizoen bij Exselcior.En Ramos krijgen wij toch niet.....
coentrao
 coentrao - zondag 28 juni 2009 - 18:19   quote  deeplink  
Dat zal psv nooit doen.Darley staat dinsdag ook op de goal!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 juni 2009 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2009 - 18:19 schreef coentrao het volgende:
Dat zal psv nooit doen.Darley staat dinsdag ook op de goal!!!
Darley op goal mooi ik hoop voor langer dan 1 wedstrijd.
jo3h
 jo3h - zondag 28 juni 2009 - 18:30   quote  deeplink  
dudek heeft gewoon een spelletje gespeeld van ik wil terug club voetballers heb je niet meer het zijn allemaal geld wolfen meer niet want hij blijft gewoon bij real madrid zal hem toch een zorg zijn het geld is toch goed want daar draait het bij die gasten alleen maar om gewoon een jonge keeper darley of mulder
ronnie 70
 ronnie 70 - zondag 28 juni 2009 - 18:39   quote  deeplink  
er van uitgaande dat mario echt een goede goalie wil hebben en dudek nu niet komt
komt dat denk ik dat mario er vanuit gaat dat wat we in huis hebben goed is voor het 1e en dat het geld wat er voor handen is besteed gaat worden aan cisse of alternatief

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Update: Dudek toch NIET naar Feyenoord!









0.0098068