BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Zeurlene verknalt de boel weer door Amanda van de alcohol te onthouden

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 13 januari 2008 - 02:32   quote  deeplink  
Brian had aan Amanda gevraagd om niet teveel te drinken tijdens het feest maar Amanda nam het niet zo nauw en wilde heel graag een triotje met een bezoekster en Brian.

Toevallig was er ook een vriendin van Zeurlene op het feest die ze 4 jaar al niet gezien had en ze wilde heel graag dat ze bleef slapen. Helaas is er niet genoeg plek in de villa voor meerdere personen en zou er maar 1 mogen blijven slapen dus wat doe je dan als Zeurlene zijnde...
Je gaat bitchen tegen Amanda dat ze water moet gaan drinken zodat ze niet dronken genoeg wordt voor een triotje!

Laat Zeurlene AUB(!) heel snel uit die villa verdwijnen...
DGKJaapio
 DGKJaapio - zondag 13 januari 2008 - 02:50   quote  deeplink  
Joh je kon ook zeggen 'Selene gedraagt zich als een echte vriendin' tis maar wiens fan je bent :p
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 13 januari 2008 - 02:55   quote  deeplink  
Het gaat op tv maken en niet haar eigen hachje proberen te redden zodat haar vriendin te laten blijven slapen. Selene had haar vriendin maar liefst 4 jaar niet gezien dus wilde heel graag dat ze bleef slapen.
Nou... dan had ze maar in die 4 jaar een keer langs moeten gaan als het zo'n goede vriendin geweest was!

En iedereen had toch Amanda en Brian met nog een vrouwtje in bed willen zien....

Zeurlene heeft ons gewoon een zeer leuke streamnacht ontnomen!
DGKJaapio
 DGKJaapio - zondag 13 januari 2008 - 03:00   quote  deeplink  
Ja das waar als het zo'n goeie vriendin is waarom dan 4 jaar niet praten of zien!?
Kheb niet gehoord dat ze die dubbele agenda had maar als ik dit zo hoor is toch zielig van beide kanten dan > Amanda omdat ze niet met mate kan drinken (ze KAN het gewoon niet) en Selene dat ze dubbele agenda heeft...
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 13 januari 2008 - 03:23   quote  deeplink  
Ik weet ook niet of het echt zo was van die dubbele agenda, maar ik hoorde dat iemand zeggen en er zou 1 iemand mogen blijven slapen zei Amanda ergens in het begin. Toen Amanda had afgezegd met haar "date" en dit aan Selene vertelde ging ze zelf meteen bellen of haar vriendin dan toch mocht blijven slapen (waar ze eerst een 'nee' had gekregen)
ilse
 ilse - zondag 13 januari 2008 - 15:07   quote  deeplink  
sorry hoor maar amanda had ook kunnen zeggen,maak ik zelf wel uit...!
dit ligt niet aan selene maar aan amanda zelf!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 13 januari 2008 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2008 - 15:07 schreef ilse het volgende:
sorry hoor maar amanda had ook kunnen zeggen,maak ik zelf wel uit...!
dit ligt niet aan selene maar aan amanda zelf!
Maar een echte speelster zou snappen dat je er niet over moet zeuren. Dit is precies de reden dat ze nooit een echte miljonaire in de villa zal worden.

En daarbij moet ze zich uberhaupt niet overal mee bemoeien.
ilse
 ilse - maandag 14 januari 2008 - 00:57   quote  deeplink  
zoals selene de opdracht krijgt he;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Zeurlene verknalt de boel weer door Amanda van de alcohol te onthouden

0.0089879