BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Er is een nieuwe verdediger!!! Aleksandar Ignjatovic

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Voor Zaterdag nieuwe speler!
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 26 juni 2009 - 19:11   quote  deeplink  
Feyenoord heeft zich versterkt met Aleksandar Ignjatovic. De 21-jarige Serviër komt op huurbasis voor één seizoen over van Borac Cacak. Feyenoord heeft daarnaast een optie tot koop bedongen. Ignjatovic is een 1 m 92 grote rechtsbenige centrumverdediger, die in Rotterdam de concurrentiestrijd aan zal moeten gaan met Ron Vlaar en Norichio Nieveld.

Aleksandar Ignjatovic debuteerde in 2007 namens Radnicki Nis in het betaalde voetbal. In zijn eerste seizoen kwam de Serviër tot 31 wedstrijden. Vervolgens maakte hij de overstap naar Borac Cacak, voor welke club hij tijdens het seizoen 2008/2009 tot 35 officiële duels kwam. Met die club zette de rechtspoot afgelopen seizoen tijdens een tweeluik met Ajax zijn eerste schreden in het Europa Cupvoetbal. ‘Wij zijn bijzonder blij dat wij deze jonge, talentvolle verdediger voor deze cruciale positie vast hebben kunnen leggen’, laat trainer Mario Been weten in een eerste reactie.

Foto's en uitgebreidere reacties volgen zo spoedig mogelijk.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000034430-999-10010000000003.aspx

Heeft Mario toch zijn woord gehouden
Wat werden we toch in de zeik genomen door de club...





-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2009 door Boudewijn --
ericfr
 ericfr - vrijdag 26 juni 2009 - 19:13   quote  deeplink  
en nog een beer van een vent ook
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 26 juni 2009 - 19:14   quote  deeplink  
Mooie leeftijd
Mooie lengte
Mooie constructie
En hij heeft al redelijk wat wedstrijden gespeeld
Dus ik ben benieuwd

Ben wel benieuwd wat er op zijn shirt komt te staan

Ook positief trouwens dat zijn naam niet één keer genoemd is
Voor het eerst is Feyenoord er in geslaagd om iets uit de media te houden
Was de laatste jaren wel anders...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2009 door Phyxsius --
sevillana
 sevillana - vrijdag 26 juni 2009 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 19:11 schreef Phyxsius het volgende:
Feyenoord heeft zich versterkt met Aleksandar Ignjatovic. De 21-jarige Serviër komt op huurbasis voor één seizoen over van Borac Cacak. Feyenoord heeft daarnaast een optie tot koop bedongen. Ignjatovic is een 1 m 92 grote rechtsbenige centrumverdediger, die in Rotterdam de concurrentiestrijd aan zal moeten gaan met Ron Vlaar en Norichio Nieveld.

Aleksandar Ignjatovic debuteerde in 2007 namens Radnicki Nis in het betaalde voetbal. In zijn eerste seizoen kwam de Serviër tot 31 wedstrijden. Vervolgens maakte hij de overstap naar Borac Cacak, voor welke club hij tijdens het seizoen 2008/2009 tot 35 officiële duels kwam. Met die club zette de rechtspoot afgelopen seizoen tijdens een tweeluik met Ajax zijn eerste schreden in het Europa Cupvoetbal. ‘Wij zijn bijzonder blij dat wij deze jonge, talentvolle verdediger voor deze cruciale positie vast hebben kunnen leggen’, laat trainer Mario Been weten in een eerste reactie.

Foto's en uitgebreidere reacties volgen zo spoedig mogelijk.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000034430-999-10010000000003.aspx

Heeft Mario toch zijn woord gehouden
Wat werden we toch in de zeik genomen door de club...
He Phyx, je bent me net ff voor joh!
Ben benieuwd wat voor speler het is, en of hij Feyenoord sterker gaat maken, hope so!
ovi
 ovi - vrijdag 26 juni 2009 - 19:25   quote  deeplink  
Mooi nieuws!
Hoop echt dat een versterking is
Peli
 Peli - vrijdag 26 juni 2009 - 19:32   quote  deeplink  
http://cache.daylife.com/imageserve/0aE61JC2Wrgtt/610x.jpg

de nr.5

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2009 door Peli --
thewin
 thewin - vrijdag 26 juni 2009 - 19:33   quote  deeplink  
dat optie tot koop betekend toch dat feyenoord mag bepalen ofhij nog terug naar borac kan gaan of bij feyenoord, dan heeft borac toch niks te zegge
bram2
 bram2 - vrijdag 26 juni 2009 - 19:53   quote  deeplink  
ja klopt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 juni 2009 - 20:44   quote  deeplink  
Eindelijk is daar onze nieuwe verdediger,de helikopter zit nu halfvol.Dus eigenlijk hoop ik op nog een superspits uit de zelfde catagorie als deze speler.En wat Phyxsius ook zegt is ook een groote winst ,hij komt terwijl niemand het nog wist.Er worden lessen geleerd daar in het Maasgebouw.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 26 juni 2009 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 20:44 schreef Leon FR1908 het volgende:
Eindelijk is daar onze nieuwe verdediger,de helikopter zit nu halfvol.Dus eigenlijk hoop ik op nog een superspits uit de zelfde catagorie als deze speler.En wat Phyxsius ook zegt is ook een groote winst ,hij komt terwijl niemand het nog wist.Er worden lessen geleerd daar in het Maasgebouw.
DAT MAG OOK WEL EENS GEZEGT WORDEN.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 juni 2009 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 20:51 schreef De koi hoek.nl het volgende:

[..]

DAT MAG OOK WEL EENS GEZEGT WORDEN.
JA TOCH!!! NIET DAN!!! :)
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - vrijdag 26 juni 2009 - 21:35   quote  deeplink  
Nice! Eindelijk hebben ze door dat ze niet alles van de daken moeten schreeuwen.. Iemand enig idee hoeveel geld Feyenoord zou betalen als ze hem kopen? Een echte Servische buffel? Let's hope so!
Maksi
 Maksi - vrijdag 26 juni 2009 - 21:39   quote  deeplink  
Laten we hopen dat hij net zo is als Ivanovic van Chelsea of Vidic van Man U. Hard zijn ze zeker weten, ze trekken niet hun poten terug of springen omhoog bij een tackel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 juni 2009 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 21:39 schreef Maksi het volgende:
Laten we hopen dat hij net zo is als Ivanovic van Chelsea of Vidic van Man U. Hard zijn ze zeker weten, ze trekken niet hun poten terug of springen omhoog bij een tackel.
Dat motte we hebben....
qwerto
 qwerto - vrijdag 26 juni 2009 - 21:58   quote  deeplink  
beter dan die mongolen hij word onze sterverdediger en gaat ons dan voor 25 milioen verlaten en 6 jaar later weer terug keeren !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 juni 2009 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 21:58 schreef qwerto het volgende:
beter dan die mongolen hij word onze sterverdediger en gaat ons dan voor 25 milioen verlaten en 6 jaar later weer terug keeren !
Eerst zal Bahia ons verlaten voor 30 miljoen;)
Peer
 Peer - vrijdag 26 juni 2009 - 22:19   quote  deeplink  
Goed gedaan. Niemand heeft de naam eerder genoemd. Zelfs toen Radio Rijnmond vanmiddag rond 13.00 uur informeerde gaf Feyenoord aan dat men voor het weekend nergens meer op hoefde te rekenen. Gezien de foto zat hij toen al zo'n beetje in de kuip. Eindelijk lengte, fysiek en kopkracht erbij. Moet toch beter zijn dan Greene en Lucius? Ook slim om eerst te huren. Kunnen we mooi afwachten wat deze speler en Vlaar en Hofland dit jaar kunnen brengen.

Minpuntje is dat hij al 2 x met ruime cijfers van 020 heeft verloren.
King Yvo
 King Yvo - vrijdag 26 juni 2009 - 22:25   quote  deeplink  
1.92 jajajajaja eindelijk lengte in onze verdediging
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juni 2009 - 22:26   quote  deeplink  
Wat een beul...
R()b
 R()b - zaterdag 27 juni 2009 - 00:52   quote  deeplink  
Damn een echte vent voor onze verdediging ???
Zozo ... Mario geen woorden maar daden.
En ook nog eens voor "Zaterdag" . ^_^
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 27 juni 2009 - 12:57   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Beenhakkers idee om Aleksandar Ignjatovic te halen

quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 20:25 schreef erwin-letteboer het volgende:
die vent heeft teminste uitstraling..super gaaf,ben reuze benieuwd naar hem!
ik heb ook uitstraling..
maar met mij in de basis kan je 3 punten wel vergeten

ik hoop dat hij een beetje kan verdedigen. dat hij snel en slim is
koppen zal wel lukken
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - zaterdag 27 juni 2009 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 - 12:57 schreef scarface1979 het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Beenhakkers idee om Aleksandar Ignjatovic te halen

[..]

ik heb ook uitstraling..
maar met mij in de basis kan je 3 punten wel vergeten

ik hoop dat hij een beetje kan verdedigen. dat hij snel en slim is
koppen zal wel lukken
Voor koppen ben je natuurlijk meer nodig dan lengte alleen, niet dat hij niet kan koppen hoor, maar als iemand lang is denkt men automatisch dat diegene goed kan koppen wie lang is..
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 27 juni 2009 - 13:17   quote  deeplink  
de nieuwe Vidic!

Lichamelijk een 10 , voetbalkop een 10 hopen dat ie zich snel aan kan passen al zal dat wel eventjes kunnen duren (zie Vidic,Raikovic) maar die tijfd moet ie wel krijgen.
Martijn
 Martijn - zaterdag 27 juni 2009 - 13:32   quote  deeplink  
Ik vind het beetje dubbel. Aan de ene kant hoop ik dat 'ie betersterk is en slaagt, maar ik gun het Ronnie Vlaar ook nog steeds.

Maar wel positief dat Feyenoord 'm eerst nog een jaar huurt.
ovi
 ovi - zaterdag 27 juni 2009 - 13:38   quote  deeplink  
Een beetje gezonde concurentie kan geen kwaad en
volgens mij kan Vlaar ook als rechtsback spelen.
Marioscenario
 Marioscenario - zaterdag 27 juni 2009 - 13:41   quote  deeplink  
Zie profile van Aleksandar Ignjatovic

http://www.cse.unsw.edu.au/~ignjat/
Martijn
 Martijn - zaterdag 27 juni 2009 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 - 13:41 schreef Marioscenario het volgende:
Zie profile van Aleksandar Ignjatovic

http://www.cse.unsw.edu.au/~ignjat/
Zo zie je maar op zo'n jonge leeftijd al zo'n mooie carriere.. ;-)
Marioscenario
 Marioscenario - zaterdag 27 juni 2009 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 - 13:47 schreef Martijn het volgende:

[..]

Zo zie je maar op zo'n jonge leeftijd al zo'n mooie carriere.. ;-)
Eigenlijk laat ik deze link zien omdat we niks van deze man weten. En terecht wat jij opmerkt over Vlaar. Ook ik heb mijn hoop nog op hem gevestigd en gun ik hem een blessurevrije periode. Dan moet ik zien wie hem buiten de eerste elf kan houden. Misschien zou Vlaar ook een goede verdedigende middenvelder zijn. Hij heeft een goed inzicht kan uiteraard goed verdedigen een goede passing en bij het NL jeugd kwam hij regelmatig op.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 27 juni 2009 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 - 13:38 schreef ovi het volgende:
Een beetje gezonde concurentie kan geen kwaad en
volgens mij kan Vlaar ook als rechtsback spelen.
sorry OVI maar Vlaar is ABSOLUUT geen rechtsback maar echt pure centrale verdediger , verder heeft Mario alles op Dani gezet dus die wordt gewoon de rechtsback , Vlaar is nog ver weg en die nieuwe is ook nog niet aangepast dus t is nog lang geen luxe probleem maar mocht dat er van komen is dat alleen maar prima.
ovi
 ovi - zaterdag 27 juni 2009 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 - 14:03 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

sorry OVI maar Vlaar is ABSOLUUT geen rechtsback maar echt pure centrale verdediger , verder heeft Mario alles op Dani gezet dus die wordt gewoon de rechtsback , Vlaar is nog ver weg en die nieuwe is ook nog niet aangepast dus t is nog lang geen luxe probleem maar mocht dat er van komen is dat alleen maar prima.
Ik denk ook wel dat je gelijk hebt Jantje, Vlaar is een echte centraale verdediger.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2009 door ovi --
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 27 juni 2009 - 14:28   quote  deeplink  
Hij draagt in ieder geval een mooi groot horloge
Michiel
 Michiel - zaterdag 27 juni 2009 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 22:25 schreef King Yvo het volgende:
1.92 jajajajaja eindelijk lengte in onze verdediging
Ron Vlaar is ook lang hoor 1.89! dus dat hadden we al.

Ik heb mijn twijfels bij deze aankoop, lengte en hardheid hebben we wel in de verdediging met Bahia, Vlaar en Hofland.... Hopelijk kan deze voetballer opbouwen vanuit de verdediging, dat is harder nodig. Om die reden was Hofland gehaald, maar dat is dus redelijk de mist ingegaan.
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 27 juni 2009 - 14:30   quote  deeplink  
een groot horloge. Waterdicht. En met al die Marokkanen in de spits elders in de vaderlandse competitie is zo´n Servische bikkel geen gekke aanwinst. Volgens mij kan deze man net als Popov bij Heerenveen ook wel back spelen
Michiel
 Michiel - zaterdag 27 juni 2009 - 14:31   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat Feyenoord al het geld en moeite in Granqvist moest zetten, lengte en opbouwende kwaliteiten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2009 door Michiel --
fr9
 fr9 - zaterdag 27 juni 2009 - 15:24   quote  deeplink  
hij lijkt op Nemanja Vidic van Manchester United en komt ook nog is uit Servie
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 27 juni 2009 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 - 14:31 schreef Michiel het volgende:
Ik ben van mening dat Feyenoord al het geld en moeite in Granqvist moest zetten, lengte en opbouwende kwaliteiten
niet haalbaar en wil naar t buitenland.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 maart 2013 - 00:35   quote  deeplink  
Hoe is het met: Aleksandar Ignjatovic

20090626_ignjatovic_01_rh.jpg

In de ruim honderd jaar dat Feyenoord bestaat, hebben honderden spelers onder contract gestaan. Sommigen groeiden uit tot held, anderen schopten het niet verder dan een aantal wedstrijden in het tweede. Sommigen bereikten de Europese top, anderen verdwenen in de anonimiteit. Met name de spelers uit die laatste categorie zullen in deze rubriek besproken worden. In Hoe is het met blikken we terug op de carrière van een speler bij Feyenoord, ná Feyenoord en zijn carrière na het voetbal.

Aleksandar Ignjatovic, symbool van wanbeleid

De komst van Aleksandar Ignjatovic, in de zomer van 2009 was vooral op het conto van scout Rinus Israël te schrijven. Israël scoutte Ignjatovic bij zijn club Borac en was laaiend enthousiast. Negatief puntje bij veel supporters was echter dat trainer Mario Been en TD Leo Beenhakker de speler alleen op dvd zouden hebben gezien. Been bevestigde dit: "Zelf heb ik Ignjatovic niet aan het werk gezien, alleen op een dvd. Op die dvd zag ik dat het een echte meedogenloze verdediger is, met veel kopkracht. Zo'n jongen konden we goed gebruiken, want vorig seizoen kreeg Feyenoord veel te veel doelpunten tegen." Of de speler ook opbouwend van toegevoegde waarde kon zijn wist Been echter niet: "Dat was op basis van de dvd moeilijk te beoordelen."
Ook de speler zelf komt aan het woord: "Het eerste contact werd gelegd rond de UEFA Cup-ontmoetingen met Ajaks, die we helaas verloren. Daarna was het lang stil, maar een tijdje geleden meldde Feyenoord zich weer bij Borac en mijn zaakwaarnemer. Ik ben heel blij dat het rond gekomen is."

Na deze tumultueuze entree, wordt het eigenlijk meteen vrijwel stil rond Ignjatovic. Hij maakt in de 2 wedstrijden in de voorbereiding die hij meespeelde geen verpletterende indruk en al snel wordt besloten dat Ignjatovic zal beginnen in Jong Feyenoord. In datzelfde Jong Feyenoord, maakt Ignjatovic wekelijks zijn minuten, maar wordt ook duidelijk dat hij zwaar tekortkomt voor het eerste elftal.

Op 7 december 2009 krijgt Ignjatovic een rode kaart in de wedstrijd tegen Jong NEC, hij geeft zijn tegenstander een kopstoot. Dit blijkt tevens de laatste actie van Ignjatovic in het shirt van Feyenoord geweest te zijn. Een uitspraak van Leo Beenhakker leidde het definitieve einde van Ignjatovic bij Feyenoord in: "Trainer Mario Been en ik hebben de fout gemaakt om een oordeel over hem te vellen op basis van wat dvds. Dat kwam doordat Mario nog vol met NEC in de weer was en ik met Polen. En niemand kon ons garanderen dat Ron Vlaar sterk terug zou komen. Op basis van de dvds maakte Ignjatovic een goede indruk. Daarna heeft iemand van onze scouts nog een wedstrijd live van hem gezien. Hij kwam terug met een positief rapport. Toen hebben we het erop gewaagd. Het was de eerste keer in mijn leven dat ik een speler haalde zonder hem zelf te hebben zien spelen. En de laatste." Na deze uitspraak werd het contract van Ignjatovic binnen enkele dagen ontbonden en verliet hij Feyenoord.

Na zijn vertrek bij Feyenoord, probeerde Ignjatovic een andere club in West-Europa te vinden. Toen dit mislukte besloot hij terug te keren naar Borac, waar hij het seizoen uitspeelde en nog 7 duels meedeed. Ook de seizoenen daarop speelt hij bij Borac, waarna hij bij de start van het huidige seizoen onderdak vindt bij Honved Budapest. Voor de Hongaarse club maakt hij op 29 juli zijn debuut in de uitwedstrijd tegen Siofok, die met 1-0 gewonnen wordt. Bij Honved Budapest wist Ignjatovic zich wél tot vaste basisspeler te ontwikkelen. Van de 18 wedstrijden die het team (dat 8e staat in de Hongaarse hoogste divisie) speelde, verscheen Ignjatovic 17 keer aan de aftrap en daarin scoorde hij zelfs eenmaal.
Bron:FRFans

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Er is een nieuwe verdediger!!! Aleksandar Ignjatovic









0.0099940