|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Glamidia in de spits bedoel je??Waar speeld die op dit moment? :) |
|
|
|
|
Heist
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2009 - 15:57 schreef scarface1979 het volgende:Feyenoord zou die Donny Gorter moeten halen van NAC. Echt een goed spelertje en hij kan de hele linkerkant bestrijken. Jong en talentvol. zeker niet doen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2009 door Heist -- |
|
|
|
|
Heist
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2009 - 15:57 schreef scarface1979 het volgende:Feyenoord zou die Donny Gorter moeten halen van NAC. Echt een goed spelertje en hij kan de hele linkerkant bestrijken. Jong en talentvol. Niet doen ...over het paard getild mannetje.
heeft het zeker niet om bij de top te komen.
neem dan brama ......dat is pas een prof |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik zeg: investeren in Stylzz, dat is pas een blok beton in de verdediging |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Ik zou Dustley Mulder terughalen, uit de Feyenoord-school en op dit moment transfervrij. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
ik danny koevermans. niet goed voor de verkoop. maar wel garantie op doelpunten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: te oud, geen restwaarde..zonde van je 50cent :) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
restwaarde? da's niet nodig. Gewoon neerzetten en verder niks. Je hoeft neit eens te lopen je staat er alleen maar dat is al genoeg |
|
|
|
|
ar
|
|
|
ik zeg lens. snel, fysiek sterk ,technisch. weet alleen niet wat ie kost. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 - 21:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja is ook een optie maar we moeten niet teveel andere taal sprekende spelers halen vind ik. Behalve als het een super aanwinst is natuurlijk... Vanavond speelde Davies wel erg goed hoor. Engels spreken we allemaal dus dat kan nog wel. Ik zou eens een balletje opgooien bij Hammersby. (heeft trouwens vorig seizoen daar 15 doelpunten gemaakt). |
|
|
|
|
ar
|
|
|
davies is idd wl een aardige speler ja, denk niet dat ie voor een paar eurie in ned komt ballen. |
|
|
|
|
Cheffie
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik opteer voor van nistelrooy |
|
|
|
|
erwin
|
|
|
boy waterman en paolo henrique |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2009 - 22:45 schreef De koi hoek.nl het volgende:ik danny koevermans. niet goed voor de verkoop. maar wel garantie op doelpunten. Dat lijkt me ook wel een logische koop. Zou hier goed passen , en schiet ze er idd in. Misschien niet zo bewegelijk maar goed... |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
voor in de aanval mogen ze van mij proberen om roy beerens los te krijgen bij heerenveen. |
|
|
|