|
|
gaazoo1
|
|
|
Nu die nieuwe verdediger Ignjatovic is aangetrokken, hoe staat de verdediging dan volgend seizoen? Ik denk dat Been het zo gaat doen:
Bahia ----- Vlaar ----- Ignjatovic ----- Fernandez |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
Zou goed kunnen, al is het natuurlijk nog niet zeker of Vlaar er tegen NEC al bij is.
Bahia ----- Vlaar ----- Ignjatovic ----- Fernandez
Is best een aardige defensie. |
|
|
|
|
Chico
|
|
|
Cler-Bahia/Hofland-Ignjatovic/Vlaar-Fernandez
Waarbij Cler--Bahia--Ignjatovic--Fernandez gaan beginnen. |
|
|
|
|
RSEveraars
|
|
|
Gio - Bahia - Ignjatovic - Fernandez
Lijkt me een sterke verdediging |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Ik ga voor deze De Cler op de bank of weg Op het middenveld hebben we genoeg spelers Dus Gio gewoon linksachter Daar is hij ook op zijn best Kan hij inschuiven bij balbezit |
|
|
|
|
feyenoord fan
|
|
|
de cler-Bahia-Vlaar/Ignjatovic-Fernandez
Gio op het middenveld naast Fer en Ignjatovic een kans geven en als Vlaar fit is de keuze maken tussen die 2 |
|
|
|
|
har
|
|
|
Ik zou vlaar echt de tijd geven om rustig terug te keren. Laat hem lekker invallen als je thuis met 2-0 voorstaat. Hij geeft altijd 100% wat erg veel vraagt van dat lange lijf!
dus... gio, bahia, ignatovic, fernandez |
|
|
|
|
Rowan
|
|
|
Gio - vlaar - Hofland/ignatovic - Fernandeze
kan niet beter |
|
|
|
|
har
|
|
|
Ben je gek? Waar is Bahia? Ik denk echt dat hij dit Seizoen zo stabiel gaat spelen dat grotere buitenlandse clubs hem zouden willen! |
|
|
|
|
feyenoord(010)
|
|
|
Dani Fernandez (Rechts) - Ignatovic (Totdat Vlaar fit is) - Bahia / Hofland - De Cler (Links)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2009 door feyenoord(010) -- |
|
|
|
|
Daaan
|
|
|
Doe mij maar Bahia-Vlaar-Ignjatovic-Gio Hofland is te oud en vlaar is goed genoeg |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Fernandez-Ignatovic-Bahia-Gio
Hofland proberen te verkopen een grote muil maar presteren doet hij niet. Verder vind ik Nieveld van van wat ik van hem gezien heb in potentie een betere optie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
Toffy
|
|
|
Ik ben voor Gio-Bahia-Vlaar/ignatovic-Fernandez
Gio is gewoon de beste linksback die we hebben Bahia is stille goede kracht in de defensie Vlaar/ignatovic moeten het uitvechten wie in de basis start Fernandez is denk op dit ogenblik de beste rechtsbeck die we hebben |
|
|
|
|
Vak Q
|
|
|
Fernandez-Vlaar/Bahia-Hofland/Ignatovic-Gio Je moet in het centrum wel een rechtsbenige en een linksbenige verdediger hebben. Je moet gewoon de fitste mensen inzetten en ook nog verdedigers die bij een corner of vrije trap op doel van de tegenstander kunnen koppen en scoren. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Tiendalli Bahia Vlaar/Ingjasevich Gio |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: je speelt met 2 linksbacks? (gio en bahia zijn allebei links) en 2 rechtsbenen Centraal , waar Mario al weken roept dat hij 1 rechts en 1 linksbeen in t centrum wil!
sorry hoor maar zeg dan niks,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, |
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
dani rechtsback ignatovic: rechter centrale verdediger bahia:links centrale verdediger linksback: de cler |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 - 11:52 schreef har het volgende:Ben je gek? Waar is Bahia? Ik denk echt dat hij dit Seizoen zo stabiel gaat spelen dat grotere buitenlandse clubs hem zouden willen! Fc Porto was afgelopen seizoen al geinteresseert |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Dit word denk ik de verdediging :
Fernandez-Bahia-Ignatovic-Gio
dat is zeer sterk.. |
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
quote: geen beter idee om gio op links te zetten en fernandez op rechts? |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
iedereen zegt wel best sterke verdediging, maar wie heeft ignjatovic echt zien spelen. En daarnaast is het afwachten of fernandez een goede aankoop is. Voor de rest is het gelijk aan vorig jaar ... |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
quote: als keeper is waar Fernandez staat toch rechts;. |
|
|
|
|
romeo
|
|
|
gio--bahia---ignatovic(vlaar)-- fernandez |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Fernandez-Ignjatovic-Hofland-de Cler |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Laat Mario maar rustig kiezen. |
|
|
|
|
fr9
|
|
|
Fernandez-Ignjatovic-Bahia-Gio Tiendalli-Hofland-Vlaar-De Cler (als vervangers) |
|
|
|
|
royk ee
|
|
|
gaan we(voor de duidelijkheid) van onder naar boven of van boven naar onder? |
|
|
|
|
royk ee
|
|
|
Ik ga in ieder geval van onder naar boven:
Bahia-Hofland-Ignatovic-Vlaar
Cler- 2 van de basisspelers. -Fernandez(als vervangers) om het op de fr9 style te doen |
|
|
|
|
royk ee
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
gelukkig is er straks maar 1 trainer die de opstelling maakt, pffffffff |
|
|
|
|
har
|
|
|
Ja, raar! Vlaar en Bahia als backs is zeker raar! |
|
|
|
|
royk ee
|
|
|
Vlaar als rechtsback vind ik helemaal niet raar over Bahia valt te discussiëren. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2009 - 09:18 schreef royk ee het volgende:Vlaar als rechtsback vind ik helemaal niet raar over Bahia valt te discussiëren. ??????????????????? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2009 - 09:18 schreef royk ee het volgende:Vlaar als rechtsback vind ik helemaal niet raar over Bahia valt te discussiëren. Zoals Sevilanna al eerder melden,gelukkig bepaald de trainer straks de opstelling pffffffffffff |
|
|
|
|
peertje93
|
|
|
Fernandez-Ignatovic-Hofland(vlaar)-Timmie |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: Nee geen Bahia , maakt veel te veel onnodige overtredingen waardoor uit dooie spelmomenten Feyenoord weer doelpunten tegen krijgt |
|
|
|
|
supporter...
|
|
|
Ik denk dat de sterkste opstelling op papier er aankomend seizoen zo uit moet gaan zien:
Gio Vlaar Fernandes Bahia/Ignatovic
Gio: beste linksback van nederland geen discussie middevelders genoeg Vlaar: Gaat mijn inziens strijden met hofland om de positie van laatste man, de man met de paas, de organisatie van de defentie. Vlaar heeft de meeste kwaliteiten op dit gebied dus op papier de beste mits hij niet bleseerd raakt. Fernandez: Is gekomen op aanzoek van Been jongen met kwaliteiten en past in het systeem waar onze mario in wil gaan spelen met aanvallende backs over de heleflank. (De cler daar is het beste wel vanaf ) Bahia: wat mij betreft de nr een op de positie mandekker. Als Ignatovic zich blijft ontwikkelen zie ik in hem een hele grote concurrent voor baiha. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2009 - 13:10 schreef supporter... het volgende:Ik denk dat de sterkste opstelling op papier er aankomend seizoen zo uit moet gaan zien: Gio Vlaar Fernandes Bahia/Ignatovic Gio: beste linksback van nederland geen discussie middevelders genoeg Vlaar: Gaat mijn inziens strijden met hofland om de positie van laatste man, de man met de paas, de organisatie van de defentie. Vlaar heeft de meeste kwaliteiten op dit gebied dus op papier de beste mits hij niet bleseerd raakt. Fernandez: Is gekomen op aanzoek van Been jongen met kwaliteiten en past in het systeem waar onze mario in wil gaan spelen met aanvallende backs over de heleflank. (De cler daar is het beste wel vanaf ) Bahia: wat mij betreft de nr een op de positie mandekker. Als Ignatovic zich blijft ontwikkelen zie ik in hem een hele grote concurrent voor baiha. klopt geen fuck van hofland en Bahia concurreren om een plek vlaar en ignatovic voor de ander |
|
|
|
|
Roy
|
|
|
Linksback: Giovanni van Bronckhorst. Linker Centrale Verdediger: André Bahia / Ron Vlaar. Rechter Centrale Verdediger: Aleksandar Ignjatovic. Rechtsback: Dani Fernandez. |
|
|
|
|
Leidschendam
|
|
|
Ik denk (hoop) dat Been het zo gaat doen;
v.Bronckhorst-Bahia-Ignjatovic/Vlaar-Fernandez
Hopelijk Ochoa op doel of Tim Krul en we gaan gewoon voor champions league :-) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2009 - 19:32 schreef Roy het volgende:Linksback: Giovanni van Bronckhorst. Linker Centrale Verdediger: André Bahia / Ron Vlaar. Rechter Centrale Verdediger: Aleksandar Ignjatovic. Rechtsback: Dani Fernandez. Vlaar is toch rechter centrale verdedigert? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Precies of rechtsback..... |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
nu hebben we te veel goede verdedigers, waarom inversteerd feyenoord niet in een keeper i.p.v van het huren van een verdediger. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Precies! En waarom investeert Feyenoord niet in gratis broodjes worst tijdens de wedstrijden? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2009 - 22:21 schreef feyenoord-fr12info het volgende:nu hebben we te veel goede verdedigers, waarom inversteerd feyenoord niet in een keeper i.p.v van het huren van een verdediger. Daar ben ik het dus niet mee eens je kan nooit teveel van het goede in huis hebben??3 keepers is genoeg denk ik.Een spits zou welkom zijn |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2009 - 22:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Daar ben ik het dus niet mee eens je kan nooit teveel van het goede in huis hebben??3 keepers is genoeg denk ik.Een spits zou welkom zijn MEE EENS..........MAAR.velthuizen in de deal met nicky hofs betrekken. bij 020 moet er ook 1 op de bank gaan zitten. mogen ze stekelvarken houden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2009 - 22:40 schreef De koi hoek.nl het volgende:[..] MEE EENS..........MAAR.velthuizen in de deal met nicky hofs betrekken. bij 020 moet er ook 1 op de bank gaan zitten. mogen ze stekelvarken houden. Velthuizen oke maar wat in 020 zit daar houden;) |
|
|
|
|
bram2
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2009 - 19:10 schreef Phyxsius het volgende:[..] klopt geen fuck van hofland en Bahia concurreren om een plek vlaar en ignatovic voor de ander Jullie spelen alletwee met een ander systeem, Supporter speelt met een systeem waar je een vaste mandekker heb, in dit geval de voorstopper) en daarachter een laatste man die in princiepe nooit iemand hoeft te dekken en alleen in geval van nood moet optreden. Phyxius speelt met zoneverdediging, dat is een manier van verdedigen waarin de spits wordt opgepakt door de linkercentrale verdediger als de spits voor de verdegigers aan de linkerkant is en voor de rechtercentrale verdediger hetzelfde. Dus als de rechtercentrale verdediger de spits dekt, is de linkercentrale verdediger laatste man. Dus jullie alletwee hebben gelijk met een gebrekkige visie.=) |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2009 - 23:18 schreef bram het volgende:[..] Jullie spelen alletwee met een ander systeem, Supporter speelt met een systeem waar je een vaste mandekker heb, in dit geval de voorstopper) en daarachter een laatste man die in princiepe nooit iemand hoeft te dekken en alleen in geval van nood moet optreden. Phyxius speelt met zoneverdediging, dat is een manier van verdedigen waarin de spits wordt opgepakt door de linkercentrale verdediger als de spits voor de verdegigers aan de linkerkant is en voor de rechtercentrale verdediger hetzelfde. Dus als de rechtercentrale verdediger de spits dekt, is de linkercentrale verdediger laatste man. Dus jullie alletwee hebben gelijk met een gebrekkige visie.=) Als dat jouw mening is wil ik stellen dat ik realistischer ben Jij zegt dat ik met zoneverdediging speel, ik zeg dat ik kijk naar de trainer Als Been zegt dat Bahia en Hofland zich samenop één positie moeten richten en Vlaar en Ignatovic op een ander, dan concludeer ik dat het zinloos is om om te filosoferen over een verdediging waar Vlaar en ignatovic samen spelen. Want Been bepaald Dus als iemand dan denkt/hoop dat de verdediging er zo uitgaat zien zeg ik dat er geen fuck van klopt
Dat is geen verschil van visie Dat is gewoon logisch nadenken tegen over een onrealistisch idee Een idee dat hoogstens gehanteerd zal worden in noodgevallen
verder noem jij het twee "gebrekkige visies" Wat is dan jouw visie, die natuurlijk absoluut niet in gebreken blijft... :P |
|
|
|