BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Aleksandar is een echte verdediger. Fysiek sterk, met veel kopkracht en meedogenloos in de duels. Een type Kevin Hofland.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
scarface1979
 scarface1979 - zondag 28 juni 2009 - 14:08   quote  deeplink  
Feyenoord versterkte zich afgelopen week met Aleksandar Ignjatovic (foto, rechts). De 21-jarige Serviër wordt voor één jaar gehuurd van Borac Cacak. De Rotterdammers bedongen ook een optie tot koop. Trainer Mario Been is erg blij met de komst van de jonge voetballer.

In De Telegraaf zegt hij zondag. 'Aleksandar is een echte verdediger. Fysiek sterk, met veel kopkracht en meedogenloos in de duels. Een type Kevin Hofland. Voetballend hebben we hem niet goed kunnen beoordelen, maar we willen minder goals tegen krijgen en kunnen daarom een pure verdediger goed gebruiken. We hebben goede scoutingsrapporten gekregen van Rinus Israel en dat is toch niet de minste verdediger geweest. Zelf heb ik Ignjatovic alleen op een dvd gezien.' (JvE)

Ik word eerlijk gezegd niet zo vrolijk van dit bericht.
Een type Hofland? Dat is echt het laatste wat we nodig hebben. Ik mag hopen dat hij wendbaarder en sneller dan Hofland is anders hebben we gewoon te maken met een miskoop.
Bovendien vind ik het erg onproffesioneel dat hij alleen door Israel bekeken is en dat er op basis van de mening van 1 scout, een speler wordt aangetrokken..
PieterBos
 PieterBos - zondag 28 juni 2009 - 14:09   quote  deeplink  
IS al een topic over!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 juni 2009 - 14:15   quote  deeplink  
Het gaat in deze topic over de omschrijving van Been over zijn nieuwe speler.Een omschrijving waar vooral Jantje blij mee is Type Hofland.
Ach deze jongen is 10 jaar jonger en zal ongetwijfeld een aanwinst zijn.
Pietje1
 Pietje1 - zondag 28 juni 2009 - 23:39   quote  deeplink  
ook langer, sterker, minder snel gebelsseerd, etc
puffin
 puffin - zondag 28 juni 2009 - 23:44   quote  deeplink  
laten we het hopen dat het geen re-make is van tante Hofland, alvast 1 voordeel en winstpunt gevonden: hij zal geen woordvoerder worden van het elftal bij het bestuur en de commissarissen.
Brian
 Brian - maandag 29 juni 2009 - 00:12   quote  deeplink  
Het is een lange ( zie ik graag ) Harde verdediger en zie in hem een goede versterking.
als daarmee meer rust komt in de verdediging en daarom Hofland meer op zijn plek kan blijven staan en niet steeds alle gaatjes hoeft te dichten is Hofland ook een zeer goede verdediger. Daarvan ben ik overtuigd. dan is er meer stabiliteid en worden er minder dome fouten gemaakt of te laat getimed.
tz90
 tz90 - maandag 29 juni 2009 - 00:21   quote  deeplink  
onzin topic.
Marioscenario
 Marioscenario - maandag 29 juni 2009 - 04:20   quote  deeplink  
Je kunt het ook positief bekijken naar Hofland toe. Mario Been toont tevens met deze opmerking dat hij vertrouwen in Hofland heeft.
Coz
 Coz - maandag 29 juni 2009 - 20:16   quote  deeplink  
Ik hoop maar dat Aleksandar GEEN hond heeft..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Aleksandar is een echte verdediger. Fysiek sterk, met veel kopkracht en meedogenloos in de duels. Een type Kevin Hofland.









0.0051620