BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Guzman: Blijven of gaan?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR
 FR - maandag 29 juni 2009 - 14:44   quote  deeplink  
Wat vinden jullie, de guzman blijven (dus bijtekenen) of gaan.
FR
 FR - maandag 29 juni 2009 - 14:44   quote  deeplink  
Ik vind dat hij bij moet tekenen.
qwerto
 qwerto - maandag 29 juni 2009 - 14:46   quote  deeplink  
bijtekenen (bijna niemand wil dat hij weg gaat maar zolang hij niet bijtekend hebben we geen keus)
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 29 juni 2009 - 14:53   quote  deeplink  
als hij wil bijtekenen is dat het beste
Maar zoals iedereen weet wil hij dat niet
En dan moet hij maar vertrekken
We hebben genoeg spelers voor zijn positie
bjorn
 bjorn - maandag 29 juni 2009 - 15:06   quote  deeplink  
ik denk dat ie niet bij tekend dus kun je hem dan maar beter laten gaan anders loopt hij volgend seisoen gratis de deur uit
R.spoorenn
 R.spoorenn - maandag 29 juni 2009 - 16:13   quote  deeplink  
heel snel bijtekenen!
Sjerrie
 Sjerrie - maandag 29 juni 2009 - 16:33   quote  deeplink  
bij tekenen zou GEWELDIG zijn, alleen dat doet ie niet want meneer wil voor het grote geld gaan. Dus wat mij betreft moet ie zo snel mogelijk OPDONDEREN ook al is het voor een euro!!!
Ondankbare hond dat het is!! Feyenoord heeft zoveel voor de jongen betekend en nu wil ie zich zeker nog een jaar lekker in de kijker spelen en dan transfervrij ergens anders z'n zakken vullen!

OPROTTEN MET DIE GAST
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 29 juni 2009 - 16:36   quote  deeplink  
Zullen we het maar gewoon aan Been en Beenhakkers overlaten die kunnen dat best
Sjerrie
 Sjerrie - maandag 29 juni 2009 - 16:37   quote  deeplink  
denk dat we geen keus hebben dwaas
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - maandag 29 juni 2009 - 17:24   quote  deeplink  
Is inderdaad erg zwak van hem, al verlengt hij het maar met een extra jaar, dan helpt hij en zijn eigen kansen om door te groeien bij Feyenoord, en helpt hij Feyenoord aan geld bij een transfer..
Dick
 Dick - maandag 29 juni 2009 - 17:48   quote  deeplink  
JDT was ook zo`n figuur die liep ook zo de kuip uit.zeker vergeten.
En waar is hij nu aan het afbouwen bij feyenoord.
Het is niet te geloven, maar echt waar.
De mafkezen om hem terug te halen en hij heb nog praatjes op de koop toe.
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - maandag 29 juni 2009 - 17:52   quote  deeplink  
JDT heeft zich dit jaar wel bewezen als een echte vechter, een van de weinige oudjes die er echt voor ging. Ik ben het niet vergeten maar hij had ons op dat moment al genoeg gegeven en ik blijf gecharmeerd van hem!
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 29 juni 2009 - 17:56   quote  deeplink  
niet zo zeiken man , dan moeten die clubds je gelijk een 10 jarig contract geven maar dat gebeurt ( logisch) ook niet , je sluit samen een contract af voor een bepaalde tijd , als je dan tegen t einde van je contract beslist om te willen vertrekken en je weet dat als je transfervrij wegkan je een giga financiele klapper kan maken is dat gewoon je goed recht!

Spelers zijn niet net als wij supporters , spelers zijn professionals die tussen hun 18e en 33e zoveel mogelijk uit hun carriere willen halen.

JDT heeft altijd keihard gewerkt en ook was hij belangrijk in de EC-2 winst , hij heeft slim geprofiteerd en kon zo bij AC Milan aan de slag geweldig gedaan van die jongen!
Sjerrie
 Sjerrie - maandag 29 juni 2009 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2009 - 17:56 schreef jantje 1974 het volgende:
niet zo zeiken man , dan moeten die clubds je gelijk een 10 jarig contract geven maar dat gebeurt ( logisch) ook niet , je sluit samen een contract af voor een bepaalde tijd , als je dan tegen t einde van je contract beslist om te willen vertrekken en je weet dat als je transfervrij wegkan je een giga financiele klapper kan maken is dat gewoon je goed recht!

Spelers zijn niet net als wij supporters , spelers zijn professionals die tussen hun 18e en 33e zoveel mogelijk uit hun carriere willen halen.

JDT heeft altijd keihard gewerkt en ook was hij belangrijk in de EC-2 winst , hij heeft slim geprofiteerd en kon zo bij AC Milan aan de slag geweldig gedaan van die jongen!
goedenavond Jantje, je hebt helemaal gelijk, maar daarom blijft het nog wel een ondankbare hond die mag oprotten...
fr2
 fr2 - maandag 29 juni 2009 - 18:20   quote  deeplink  
Ik vind dat hij verplicht is om minimaal één jaar bij te tekenen, omdat hij vorige seizoen amper heeft gespeeld ivm een blessure. Ik vind het een geweldige speler en hoop uiteraard dat hij blijft, maar dit soort jongens zijn moeilijk om te houden helaas.
FR
 FR - maandag 29 juni 2009 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2009 - 16:33 schreef Sjerrie het volgende:
bij tekenen zou GEWELDIG zijn, alleen dat doet ie niet want meneer wil voor het grote geld gaan. Dus wat mij betreft moet ie zo snel mogelijk OPDONDEREN ook al is het voor een euro!!!
Ondankbare hond dat het is!! Feyenoord heeft zoveel voor de jongen betekend en nu wil ie zich zeker nog een jaar lekker in de kijker spelen en dan transfervrij ergens anders z'n zakken vullen!

OPROTTEN MET DIE GAST
Niet overdrijven met die reactie he? En waar staat dat dan, dat de Guzman het alleen maar voor het geld doet? Vertel het me maar!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 juni 2009 - 09:40   quote  deeplink  
Niet bijtekenen, is verkopen. Desnoods in de winterstop.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Guzman: Blijven of gaan?









0.0055170