|
|
erik
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 21:12 schreef jantje 1974 het volgende:we gaan geen keepers wisselen om "effe te kijken" zondag is t serieuze shit dus laat Mario Rob staan en niks uitproberen! nou ja je begrijpt me een beetje verkeerd ik dacht darley stond ook bij nec in de basis dus ik dacht dat misschien mario hem wel weer gaat opstellen als eertse keeper (al heb ik geen idee of ie dat gaat doen) maar als hij het doet dan ff kijken of hij het nog steeds zo goed doet snap ie |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
heeft ie alweer bij de beloften gekeept? (Darley) |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Nee de beloften spelen morgen tegen Heerenveen/Emmen. Hij zal misschien morgen zijn eerste minuten gaan maken bij de beloften. Ik ga morgen kijken dus dan hoor je het wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gewoon v Dijk laten staan,die wordt straks nog door v Marwijk uitgenodigt:-) |
|
|
|
|
erik
|
|
|
hhaahaha dat zal wel heel grappig zijn |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
Hahaa... Inderdaad! Op je 40ste en dan zulke reflexen. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: De beste Nederlandse keeper op dit moment en dus zou het zeker niet onterecht zijn.hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
|
|
|
jantjefr12
|
|
|
|
|
|
gerwin1
|
|
|
|
|
|
jantjefr12
|
|
|
hoezo darley er inzetten? hij is inderdaad een erg goede keeper! maar v. dijk heeft tot nu toe geen doorgelaten en er zijn aardig veel kansen geweest! 'never change a winning team(goalkeeper)' hoezo v. dijk niet meer laten spelen gaat toch lekekr zo |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hij is idd wel de enige met 0 achter z'n oren! maar ik denk niet dat BvM een beroep op hem gaat doen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 22:11 schreef sevillana het volgende:[..] hij is idd wel de enige met 0 achter z'n oren! maar ik denk niet dat BvM een beroep op hem gaat doen? nee want henkie is veel gezelliger op de bank |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
volgnes mario is darley zijn eerste keeper dus dan is het toch niet moeilijk als ie weer fit is. Kijk van Dijk doet het fantastisch hoor maar je moet de jeugd de kans geven en van Dijk weer lekker op de bank, de plek waar die voor aan getrokken is. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: aub zeg waar baseer je dat op ????????????? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
gewoon v,dijk laten staan,met afstand de beste keeper van nederland,oke hij is 40 so what |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Eerst hadden we geen keeper en nu hebben we een luxe wat keepers betreft. Alleen in Mulder zie ik het totaal niet zitten,ik heb nou een paar keer live aan het werk gezien en het viel me erg tegen . |
|
|
|
|
schelehond
|
|
|
quote: Top Bram, helemaal met je eens Al is hij 50, als hij z`n doel maar schoon houdt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Wat ik tot nu toe van Darley heb gezien is dat hij toch nog wat beter is dan van Dijk.
maar Hoera!! We hebben ook eens een luxe probleem |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hoe zou het eigenlijk met Henkie zijn dan, heb jij nieuws jumper? |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: sorry hoor, maar Darley is VEEL beter hoor!! Ik kan niet ontkennen dat van Dijk het fantastisch doet als vervanger van Darley. Maar ik Mario toch eens horen zeggen dat Darley zijn eerste keeper is. Maar met een Darley heb je de toekomst en met van Dijk lijkt me niet. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: das een goeie vraag idd, is wel heel stil rondom hem............... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
henkie doet het huishouden terwijl marianne zich laat nemen door de angolese schaatsselectie |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dat zullen er vast veel zijn.......... |
|
|
|