BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Opnieuw rel rond Chun-Soo-Lee in Zuid-Korea

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sevillana
 sevillana - maandag 29 juni 2009 - 20:52   quote  deeplink  
Chun-Soo Lee is opnieuw in opspraak gekomen in Zuid-Korea. De door Feyenoord verhuurde aanvaller zou geweigerd hebben uit te komen voor zijn club Chunnam Dragons, omdat die club van de aanvaller eist dat Lee de boete betaalt in zijn contract voor het beëindigen van de huurovereenkomst. Tegenover de Korea Times liet Lee weten dat hij daardoor in zijn trots is geraakt. ‘De club respecteert me totaal niet. Ze forceren me een boete te betalen voor het verbreken van het contract. Ik ben daar niet verantwoordelijk voor, want ik heb geen contract getekend met die voorwaarde. Mijn zaakwaarnemer tekende dat, dus hij moet daarvoor zijn verantwoordelijkheid nemen.’

Feyenoord hoopt de aanvaller ondanks een doorlopend huurcontract te verkopen, zo werd eerder gemeld. Al Nasr uit Saoedi-Arabië lijkt het meest concreet.

MAAR HEEL WEINIG PLEZIER VAN GEHAD, DEZE JONGEN.
HOOP DAT FEYENOORD HEM SNEL KAN LOZEN IN EEN OF ANDERE ZANDBAK!

http://www.fr-fanatic.com

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juni 2009 door Boudewijn --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 juni 2009 - 20:54   quote  deeplink  
Laat die jongen maar snel van zijn contract van Feyenoord afkomen.In Arabië zal hij geen last hebben van heimwee hehehehe
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 29 juni 2009 - 22:02   quote  deeplink  
God Gio was nog zo gecharmeerd van hem en Bert van M. vond ook dat er een goeie kop opzat. Pffe. Van dag 1 zag ik deze lee niet zitten. Kijk maar na op www.sportdwaas.nl
R()b
 R()b - maandag 29 juni 2009 - 22:10   quote  deeplink  
Hij is per direct weg nu bij die club.
Officieel hoort hij zich in Rotterdam te melden.
Maar of hij dat doet :s
Rare vogel iig , jammer.
fey21
 fey21 - maandag 29 juni 2009 - 23:24   quote  deeplink  
khad veel van m verwacht...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 juni 2009 - 09:42   quote  deeplink  
Wat een hond.... je bent wat je eet... woef!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Opnieuw rel rond Chun-Soo-Lee in Zuid-Korea









0.0077550