|
|
DiStefano
|
|
|
Ik stem voor Roestvrijstalen Ronnie |
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Heeft hij al een oude bijnaam dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Einstein
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Omdat hij zo lenig is: Rubberen Ronny?
Nee hoor, zonder gein: "De Knie" is wel een goeie! |
|
|
|
|
bram2
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 - 11:38 schreef Arie.Klooster het volgende:Omdat hij zo lenig is: Rubberen Ronny? Nee hoor, zonder gein: "De Knie" is wel een goeie! Dde knie is gay en slaat nergens. |
|
|
|
|
Brhaven
|
|
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Wauw, wat origineel! Volgens mij hoort deze titel al bij een Grootheid (met hoofdletter G!)uit onze gouden historie....
.........Wel eens gehoord van Theo Laseroms? |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Een knietje in je kloten is pas gay! In dat geval kunnen we hem ook wel Bram noemen, haha... (geintje Bram)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juni 2009 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Donoss
|
|
|
|
|
|
DiStefano
|
|
|
Ron beton blijft een hele goede |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Ron Vlaar Om dat ie groot is
De Beuk. anders
Stalen Ronnie. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Ron the Winner (hoop ik dus) |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
|
|
|
Tramlijn 23
|
|
|
|
|
|
Tramlijn 23
|
|
|
|
|
|
Vision
|
|
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
Wat een kutnamen, Ron Kanon of Ron Beton vind ik nog wel lachen |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
Bij vlaar ben je de sigaar |
|
|
|
|
craven
|
|
|
The man of Glass...neh geintje. |
|
|
|
|
DiStefano
|
|
|
ja dat is Vincken, de man van papier lijkt het haast wel |
|
|
|
|
Roy
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Dre71
|
|
|
|
|
|
Dick
|
|
|
Ron De Versnipperaar
Ron de Breker
ron de verdelger |
|
|
|
|
deedee1969
|
|
|
Ronnie "The Comeback Kid" Vlaar |
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
|
|
|
Dick
|
|
|
Ronny de powermen. Met Jol op Hol |
|
|
|
|
Jentje
|
|
|
Ron (na een wedstrijd weer) Klaar
Al hoop ik 't niet:P |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ri-Ra-Ronny
of
Rotterdam Ronny
of
Ronny Rotterdam |
|
|
|
|
DiStefano
|
|
|
Ik heb het, we zingen op de melodie van Brasil: Vlllaaaaaaar, onze roestvrijstalen roooon, onze roestvrijstalen ronniee vlaaar, vlllaaaaar, onze roestvrijstalen ronnnn, onze roestvrijstalen ronnnniee vlaar, lalaaa |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Mooie compositie, maar dat verstaat toch niemand?
Dan kun je nog beter gaan zingen: Ronny Rotterdam, la-la-lala-lala, Ronny Rotterdam, la-lala-lalala, |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 - 16:20 schreef DiStefano het volgende:Ik heb het, we zingen op de melodie van Brasil: Vlllaaaaaaar, onze roestvrijstalen roooon, onze roestvrijstalen ronniee vlaaar, vlllaaaaar, onze roestvrijstalen ronnnn, onze roestvrijstalen ronnnniee vlaar, lalaaa Te lang in de zon gezeten gast?? :) |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Wat een mongolen hier hahahaaaa |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
Jozsef Fritzl
of
RV (Ron Vlaar) een RV is zo'n bus en als je nou erbij denkt dat vlaar zo breed als een bus, die geen één (aanvaller) erdoor laat, is... maar lijkt ook weer een beetje op 'de tank' volgens mij...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juni 2009 door fey21 -- |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 - 16:20 schreef DiStefano het volgende:Ik heb het, we zingen op de melodie van Brasil: Vlllaaaaaaar, onze roestvrijstalen roooon, onze roestvrijstalen ronniee vlaaar, vlllaaaaar, onze roestvrijstalen ronnnn, onze roestvrijstalen ronnnniee vlaar, lalaaa whahahah 'maracana aan de maas' is nog lang niet af hoor :D |
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
|
|
|
DiStefano
|
|
|
ja te lang in de zon gezeten, dat zal het zijn.
In de zon nog een briljant idee bedacht: we moeten Gini en Lerra op dansles sturen, zodat als ze scoren ze geniale dansjes kunnen doen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juni 2009 door DiStefano -- |
|
|
|
|
Tramlijn 23
|
|
|
SLAGER VAN ZUID, SCHOP ZE DE WEDSTRIJD UIT!!! Als Ron de bal dreigt af te pakken v.d. tegenstander roepen: "VAN ONDEREN!!!" (houthakkerstaal) Al had dat betre gerijmd op van Wonderen (De Spijker). Ja en Ron de Bulderende Bison. Zo dat was het dan wel weer. |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 - 17:41 schreef fey21 het volgende:RV (Ron Vlaar) een RV is zo'n bus en als je nou erbij denkt dat vlaar zo breed als een bus, die geen één (aanvaller) erdoor laat, is... maar lijkt ook weer een beetje op 'de tank' volgens mij... Ron 'Canon' Vlaar R C V |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Als hij voetbalt als een patron, kun je hem ook zo noemen: (Pat)Ron Vlaar
of in navolging op ijzeren Rinus: Iron Ronny
Of gezien zijn blessures: iRONische Vlaar
Of "put your hands up for Ron Flair"..
sorry, ook een zonnesteek opgelopen geloof ik... neem het me niet kwalijk...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juli 2009 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote: We hebben een winnaar. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
De Knoest is ook al eens vergeven.... aan.... tja, aan wie ook alweer....? O ja, aan Dick Tol! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
realgert