|
|
bram2
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 - 12:43 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Een knietje in je kloten is pas gay! In dat geval kunnen we hem ook wel Bram noemen, haha... (geintje Bram) Een knietje in je ballen is niet gay, maar gewoon kut! En altijd nog beter Bram, dan een een of andere Arie Klooster. Ik weet niet waar je die grap vandaan tovert, maar ik zou er mee ophouden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wat was z'n ouwe eigenlijk? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen idee.. Komen uit Hensbroek.. dus zal wel een boer geweest zijn.. Dorp is nog kleiner dan t dorp waar ik zelf vandaan kom en dat wil wat zeggen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zou distefano dan gewoon een nieuwe willen omdat ie de ouwe bijnaam van Vlaar vergeten is? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Noem m maar RVD2 .. ben je van dat gezeur af...
en nee dat slaat nergens op, maar alle andere opties ook niet. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
eerst maar ff afwachten of we niet voor de deur van het clara moeten zingen voor hem |
|
|
|
|
DiStefano
|
|
|
ja vlaar is er zo lang uitgeweest, ik ben alles van de jongen vergeten. weet jij m dan nog wel hotjumper?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2009 door DiStefano -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nee dan had ik het je wel verteld |
|
|
|
|
voetbalfan86
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
wat kun je daar zien dan??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik wou dat ik kon gaan kijken |
|
|
|
|
GDG
|
|
|
Ron Beton vind ik wel mooi klinken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2009 door GDG -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
"die ene die naast Bahia staat"
vind ik wel cool! Alleen lastig zingen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het is die ene naast Bahia ene naast Bahia! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Maar wat zingen we dan bij bahia? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Die ene naast die ene naast bahia |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Bahia oho! Bahia oho!
Kom je nooit in de Kuip ofzo? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Kwam je baas net binnen? ik miste het oho er achter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: tjonge, pas 10 uur en nu al een sterke reactie |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Denk je ook niet dat 'Die ene naast die ene naast bahia' makkelijker zingt??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De beuker uit Benningbroek |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: En als Bahia om een of andere reden niet mee speelt? |
|
|
|
|
feyenoord fan
|
|
|
|
|
|
feyenoord fan
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ehm, wacht eens even, als we zingen over 'Die ene naast die ene naast bahia', dan zingen we dus over Bahia, als Bahia niet speelt, zingen we over het algemeen ook geen liedjes over hem.... Toch? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Niet eens!! Bahia staat links in het centrum dus de rechtsback is die ene naast die ene naast Bahia! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Nee want gaat niet over Vlaar! Hadden dus discussie over iets wat we allebei verkeerd begrepen. hahahahha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2009 - 12:16 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Nee want gaat niet over Vlaar! Hadden dus discussie over iets wat we allebei verkeerd begrepen. hahahahha we mogen alleen over vlaar zingen? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Suwi
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zou al eens een begin zijn, je hoort bijna nooit meer dat spelers worden toegezongen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ron is niet geboren maar uit de klei getrokken.
Ik noem hem de "KLUIT" |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik hou het dan toch maar bij Ron |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik bij Vlaar,dingen :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: is het niet de nieuwe vennep dan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat is ook mooi maar het blijft een soort slaapplaats. Het weekend weer lekker naar me stadje.... Maar uhhhhh Nieuw-Vennep niks mee ,zekers niet.. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zijn we allemaal Bram ;) |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: zeker jongen in hart en nieren |
|
|
|
|
EEok
|
|
|
Ronweiler-zonder muilkorf |
|
|
|
|
Henk2
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dat komt omdat we ook zo weinig originele dentjes hebben
ik heb er de schijttyfus aan om elke keer weer hetzelfde melodietje te bleren maar dan met een andere naam |
|
|
|
|
opa
|
|
|
|
|
|
opa