|
|
Brhaven
|
|
|
Hadden zij hun ooit zo geliefde club geen financiële injectie kunnen geven ipv de eigen initiatieven van de gewone man. Hoe vaak bezigt men in de interviews niet "ik kom ooit terug bij mijn club waar het ooit begon" en "het rood-wit zit voor altijd in mijn hart". |
|
|
|
|
bram
|
|
|
beetje vergezocht en welke oudspelers dan |
|
|
|
|
Brhaven
|
|
|
namen hoef ik toch niet te noemen aan een feyenoordsupporter met al die geweldenaren die nu bij buitenlandse clubs lopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik maak ook geen cent over naar mn vorige baas. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
kuyt van hooidonk persie kalou drenthe bronckhorst cruz tomasson ,hebben genoeg money in the pocket |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
maar dan nog zou ik als ik hun was nieits geven |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 - 12:42 schreef Brhaven het volgende:namen hoef ik toch niet te noemen aan een feyenoordsupporter met al die geweldenaren die nu bij buitenlandse clubs lopen nee jij laat het door anderen doen, |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 - 12:44 schreef michaelvld het volgende:kuyt van hooidonk persie kalou drenthe bronckhorst cruz tomasson ,hebben genoeg money in the pocket Kuyt komt wel een keer terug. Meen je tomasson nou serieus, die is beetje offtopic he aangezien hij al bij feyenoord speelt en dus zijn hart voor feyenoord wel toont ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juni 2009 door Royaal -- |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
Nogal kortzichtig... Stel, jij hebt voor een bedrijf gewerkt en daar miljoenen verdiend. Super naar je zin gehad en je draagt dat bedrijf echt een warm hart toe. Maar je hebt gekozen voor een nieuwe uitdaging. Werkende voor dat nieuwe bedrijf hoor je dat je oude bedrijf er jarenlang een desastreus beleid op nagehouden heeft met als gevolg een miljoenenschuld. Vraag aan jou. Zou jij dan geld overmaken uit liefdadigheid? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 - 12:51 schreef Marsco het volgende:Nogal kortzichtig... Stel, jij hebt voor een bedrijf gewerkt en daar miljoenen verdiend. Super naar je zin gehad en je draagt dat bedrijf echt een warm hart toe. Maar je hebt gekozen voor een nieuwe uitdaging. Werkende voor dat nieuwe bedrijf hoor je dat je oude bedrijf er jarenlang een desastreus beleid op nagehouden heeft met als gevolg een miljoenenschuld. Vraag aan jou. Zou jij dan geld overmaken uit liefdadigheid? helemaal mee eens |
|
|
|
|
Brhaven
|
|
|
De echte feyenoord-supporters moet je niet hier zoeken. |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
quote: haha. nee, want iemand die een andere mening heeft dan jij is natuurlijk geen echte Feyenoord supporter. Laat me niet lachen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Je lult echt dom uit je nek man, je verhaal heeft een diepgang van een teletubbieaflevering.... |
|
|
|
|
Brhaven
|
|
|
craven is misschien werkloos? |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
hahaha van Gobbel vragen mss r0fl |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
damien
|
|
|
wat een dom topic, alsof een oud speler van feyenoord geld in zijn oude club zou gaan steken, als ze dan zoveel van hun oude club hadden gehouden, waren ze destijds ook niet weggegaan |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Nee ma jij waarschinlijk wel dat je tijd hebt om zulke dingen te verzinnen.
wes craven? mwahh dan had ik wel meer geld :) |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
je bent toch niet van die verschrikkelijke kutviszaak raven he |
|
|
|
|
DiStefano
|
|
|
ja met die stinkende kutvis |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 - 12:42 schreef Brhaven het volgende:namen hoef ik toch niet te noemen aan een feyenoordsupporter met al die geweldenaren die nu bij buitenlandse clubs lopen Ben je dom geboren of ben je het later geworden door slechte voeding ofzo? Mijn hemel, jij spoort niet kerel |
|
|
|
|
craven
|
|
|
nee verkoop geen vis haha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2009 - 20:37 schreef Rovert het volgende:[..] Ben je dom geboren of ben je het later geworden door slechte voeding ofzo? Mijn hemel, jij spoort niet kerel hahahahahahahahaha, z'n moeder zal hem als baby wel vaak hebben laten vallen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja.. 14x zo veel treden had de trap. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Nog een jaartje en dan hebben we weer een aantal vermogende ex-spelers erbij Gelet op de bezuinigingen zou het met niets verbazen als de aflopende contracten van o.a. Hofland en Makaay niet verleng gaan worden Volgensmij lopen die Landzaat en de Cler ook af Zal veel schelen
Weet iemand trouwens waar je precies kan zien hoe lang alle contracten nog lopen? Ik weet sommige namelijk niet zeker en ben wel benieuwd wie van die oudere en duurdere spelers er een aflopend contract hebben Hoe zit het bijvoorbeeld met Gio en Tomasson? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2009 - 23:14 schreef Phyxsius het volgende:Nog een jaartje en dan hebben we weer een aantal vermogende ex-spelers erbij Gelet op de bezuinigingen zou het met niets verbazen als de aflopende contracten van o.a. Hofland en Makaay niet verleng gaan worden Volgensmij lopen die Landzaat en de Cler ook af Zal veel schelen Weet iemand trouwens waar je precies kan zien hoe lang alle contracten nog lopen? Ik weet sommige namelijk niet zeker en ben wel benieuwd wie van die oudere en duurdere spelers er een aflopend contract hebben Hoe zit het bijvoorbeeld met Gio en Tomasson? Volgens mij op vi.nl |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Kan het niet vinden |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Ik zal is gaan zoeken. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Je hebt gelijk man sorry ik heb me vergis. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Nog een ander idee? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Zo 1,2,3 niet nee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juli 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2009 - 23:14 schreef Phyxsius het volgende:Nog een jaartje en dan hebben we weer een aantal vermogende ex-spelers erbij Gelet op de bezuinigingen zou het met niets verbazen als de aflopende contracten van o.a. Hofland en Makaay niet verleng gaan worden Volgensmij lopen die Landzaat en de Cler ook af Zal veel schelen Weet iemand trouwens waar je precies kan zien hoe lang alle contracten nog lopen? Ik weet sommige namelijk niet zeker en ben wel benieuwd wie van die oudere en duurdere spelers er een aflopend contract hebben Hoe zit het bijvoorbeeld met Gio en Tomasson? Maar ik weet ook zeker dat de contracten van :Gio,Landzaat,Makaay en de Cler volgend jaar aflopen en volgens mij hebben Hofland en Tomasson nu nog 2 jaar contract. |
|
|
|
|
Richard
|
|
|
Gio moet je gewoon houden die is vanaf zijn jeugd een Feyenoorder,als hij de capaciteiten nog heeft en niet blessure gevoelig wordt gaat hij wel 1 of 2 jaar door en daarna in de tech.staf.Makaay even bekijken wat hij het nieuwe seizoen doet met oa samen met Cisse en Wijnaldum en Biseswar,maar jongens als Hofland en een Landzaad,de Cler weg laten gaan,dat scheelt een slok op een borrel. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Makaay en Gio en Tomasson mogen van mij wel blijven Maar De Cler mag van mij nu al weg Niet omdat hij misschien niet goed genoeg meer zou zijn Maar we hebben genoeg middenvelders en ik vind Gio gewoon een beter back En iemand met het salaris van de Cler houd je niet voor de bank
Voor Landzat geldt eigenlijk hetzelfde We hebben meer dan genoeg middenvelders We kunnen hem wel missen Andere jongens zijn beter en met zijn salaris hoi je hem niet voor op de bank En dan nog zijn blessure gevoeligheid
Hofland ook dat verhaal Blessure gevoelig Bahia vind ik eigenlijk wel beter En met zijn salaris is hij te duur voor de bank toe
En voor sommige heb je dan geen directe back-up Maar het zal dan nooit om meer een paar wedstrijden gaan of af en toe ene paar minuten Laat dan maar talent in vallen, onze jeugdteams doen het heel goed |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
quote: Ik wel. Feyenoord.Netwerk.To Club info - spelers |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ff on topic, ik denk thuis. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
precies, lekker thuis in hun dikke villa |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vreemde topic eigenlijk??heb je wat centen bij elkaar gevoetbald zodat jij en je familie wat makkelijker door het leven kunnen. Gaan de aanhangers van je oude club het aan je terug vragen ,enkel en alleen omdat bestuur en directie er chronisch een zooitje van hebben gemaakt door de jaren heen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
brhaven, kom er maar in met je weldoordachte antwoorden, ben benieuwd naar je volgende zeikopmerking over 'de gewone man' en dat soort calimero-gezeik waar ik weiger in mee te gaan. |
|
|
|