|
|
hotjumper
|
|
|
Kiprich terug halen puf! puf! |
|
|
|
|
Tramlijn 23
|
|
|
Zie liever een beul voorin (een type Carew). |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik wil een Vinnie Jones op het middenveld. |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
is Somalia niet wat als ie tenminste nog voetbalt??? hahaha |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: oh, Carew...
zo'n onderschatte spits... Das pas een bikkelende voetballer, die me soms beetje doet denken aan kuyt. |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
En Castaignos dan , die hoort tog ook nog steeds bij ons is een heerlijke speler en die kost tenminste niks |
|
|
|
|
gioreley
|
|
|
wat denken jullie van makaay target man en moa in de punt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Makaay moet gewoon spelen |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Ochoa en een reus uit Oostenrijk |
|
|
|
|
gioreley
|
|
|
ben het eens met hot jumper hij ken het niet ineens verleerd zijn |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: dan hoop ik niet dat je iemand die net zo kan acteren als hem bedoeld :) |
|
|
|
|
lulletjerozewater
|
|
|
platje en we hebben al 3 keepers van dijk darley en die nieuwe keeper ben zijn naam vergeten en miss een keeper van de jeugd van feyenoord een talentje ofzo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
gioreley
|
|
|
snap niet dat ze nog niks bij die calabro hebben geprobeerd |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
@stylzz: quote:dan hoop ik niet dat je iemand die net zo kan acteren als hem bedoeld :) je wilt toch niet zeggen dat je nooit zijn avonturen op het voetbalveld hebt gezien...
vind de films waarin hij speelt overigens altijd wel aardig |
|
|
|
|
Tramlijn 23
|
|
|
Dit is humor ten top (8D) Volgens mij klust die ook bij in de K1 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
precies het type dat we missen dus.... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: ik snap t wel...................Sander is niks meer dan een 1e divisie speler , heeft in Eredivisie nooit gehaald dus hou nou s op over die zéér matige speler........................ |
|
|
|
|
Tramlijn 23
|
|
|
quote: Vooral het moment op 03.03 min. en de nutsqueezer verderop vond ik hilarisch (8D) Volgens mij heeft hij stiekem wat onder z'n huid zitten
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juli 2009 - 19:42 schreef hotjumper het volgende:@stylzz: [..] je wilt toch niet zeggen dat je nooit zijn avonturen op het voetbalveld hebt gezien... vind de films waarin hij speelt overigens altijd wel aardig uiteraard wel! ;-) |
|
|
|