|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
GLASGOW - Er is komend seizoen geen plek meer voor Jan Vennegoor of Hesselink bij Celtic. De nieuwe coach Tony Mowbray heeft dit donderdag op de website van de Schotse voetbalclub laten weten.
Het contract van Vennegoor of Hesselink liep op 30 juni af. Mowbray wil ook niet verder met Paul Hartley. ''Ik heb geen contact gehad met Jan. Hij is vrij om te praten met andere clubs en ik weet zeker dat hij dat nu aan het doen is." "Het afscheid van deze twee spelers geeft me de gelegenheid om nieuwe jongens in te brengen en mijn stempel wat meer op het team te drukken'', aldus Mowbray.
Bron: nu.nl ----------------------------------------------------------------------------------------
lijkt me een goeie speler voor feyenoord alleen moet feyenoord met een goed salaris komen want psv wilt he ook terug
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juli 2009 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zie targetman discussie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juli 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ja tuurlijk we hebben ook niets geleerd van die fout met 30 + ers ! |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ach zo'n type Mols kan je dr wel bij hebben maar dat vind ik Vennegoor nou net niet. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Alleen op amateur basis is hij welkom . |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
hij is wel een prima speler maar we moeten gewoon geen 30+ meer halen |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
als we een target man willen die niet teveel kost is hij een goede oplossing hoor |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
iemand van onder de 30 gaat echt niet de bank warm houden hoor |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juli 2009 - 14:18 schreef michaelvld het volgende:als we een target man willen die niet teveel kost is hij een goede oplossing hoor Maar wat denk jij dat hij voor salaris vraagt. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: ong evenveel als makaay 1.6 milioen gok ik |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Dat denk ik ook en dat voor zo beperkte speler . Laat hem maar lekker naar die kut tukkers gaan. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Een of twee jaartjes Vennegoor in de spits, dan Castaignos die het stokje van hem overneemt. Dan maakt de leeftijd ook nog niet zoveel uit. In de spits moet je op de goede plek staan als je zo'n speler bent als hij is. Dan maakt leeftijd toch niet zo heel veel uit? Okee, dit verhaal gaat natuurlijk niet oneindig door, maar zo oud is hij nou toch nog niet? Hoe oud is hij?
Het zou hem trouwens nog niet eens zozeer om het geld gaan, maar om het gevoel wat hij bij een club heeft, dus als hij komt, gaat hij ervoor.... mag van mij wel komen! |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
DE BESTE TARGET MAN IS JULIO RICARDO CRUZ |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juli 2009 - 14:42 schreef Arie.Klooster het volgende:Een of twee jaartjes Vennegoor in de spits, dan Castaignos die het stokje van hem overneemt. Dan maakt de leeftijd ook nog niet zoveel uit. In de spits moet je op de goede plek staan als je zo'n speler bent als hij is. Dan maakt leeftijd toch niet zo heel veel uit? Okee, dit verhaal gaat natuurlijk niet oneindig door, maar zo oud is hij nou toch nog niet? Hoe oud is hij? Het zou hem trouwens nog niet eens zozeer om het geld gaan, maar om het gevoel wat hij bij een club heeft, dus als hij komt, gaat hij ervoor.... mag van mij wel komen! Kom op nou zeg de kosten en kwaliteit wegen niet tegen elkaar op. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Ik denk dat Feyenoord een wat goedkopere optie zoekt ,verder wel een goeie target man |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
VoH lijkt mij de perfecte 'targetman' voor Feyenoord, de perfecte man om Makaay beter tot zijn recht te laten komen. Zeker nu hij gratis kan komen is VoH een interessante optie. Hij zal alleen wat salaris in moeten willen leveren. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Hij moet bij Celtic weg omdat hij te duur is! Niet doen dus. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juli 2009 - 12:52 schreef feyenoord-fr12info het volgende:GLASGOW - Er is komend seizoen geen plek meer voor Jan Vennegoor of Hesselink bij Celtic. De nieuwe coach Tony Mowbray heeft dit donderdag op de website van de Schotse voetbalclub laten weten. Het contract van Vennegoor of Hesselink liep op 30 juni af. Mowbray wil ook niet verder met Paul Hartley. ''Ik heb geen contact gehad met Jan. Hij is vrij om te praten met andere clubs en ik weet zeker dat hij dat nu aan het doen is." "Het afscheid van deze twee spelers geeft me de gelegenheid om nieuwe jongens in te brengen en mijn stempel wat meer op het team te drukken'', aldus Mowbray. ---------------------------------------------------------------------------------------- lijkt me een goeie speler voor feyenoord alleen moet feyenoord met een goed salaris komen want psv wilt he ook terug Te OUD Te DUUR |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm nee liever niet................................ |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
te OUD en vooral te duur in SALARIS |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
laat PSV hem halen en Koef in de aanbieding doen voor ons........... als die dan ook nog schappelijk is met zijn eisen is dat een prima oplossing! al denk ik niet dat t gaat gebeuren want PSV zal nog wel 2 a 3 milj voor Koef willen vangen en hij zal ook wel aardig slaris verlangen maar je weet t nooit natuurlijk..................... |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
koevermans is wel een goeie naast makaay |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
koef geweldige speler naast makaay, geweldige afmaker en kan mooi de ballen ook klaar leggen voor onze Roy |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
hij zal trouwens wel duur zijn en veel salaris willen vangen, hij zal dus wel niet komen, we moeten het maar bij cissé, makaay en tomasson houden, ook geen slechte aanval |
|
|
|
|
tz90
|
|
|
Goede speler ja , maar eist wel sn basisplaats. Koevrmans zal wel naar fey neige denk ik als VoH naar psv gaat. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
is het nou Venegoor of is het Hesselink die weggaat? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nou als psv die Vennegoor neemt , dan kopen wij Koevermans wel voor een knaak en een bos wortels. Iedereen blij ^_^ |
|
|
|