|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Vandaag speelt Feyenoord de derde oefenwedstrijd van het seizoen tegen BVV Barendrecht. Barendrecht is geen onbekende, want vorig seizoen stonden de beide ploege ook tegen elkaar. Toen nog onder leiding van Gertjan Verbeek, verloor de rotterdammers met 2-1. De spelers André Bahia, Alexander Ignjatovic, Ron Vlaar, Karim El Ahmadi en Jonathan de Guzman zullen nog niet mee doen. FR-Legioen doet live verslag van de wedstrijd die om 16:00 begint.
______________________________________________________________________________________
http://www.fr-legioen.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=1094:live-bvv-barendrecht-feyenoord&catid=59:feyenoord-nieuws
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juli 2009 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
praten over de wedstrijd kan hier, maar natuurlijk ook op de site |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik snap de titel geloof ik niet zo, ik rij toch zo echt naar barendrecht, of kan ik beter naar Brielle rijden???? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
ik hoorde net dat ze alleen de 1e helft zo nu en dan uitzonden..de 2e helft dus niet helaas...maar het staat 2-0 |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Rob Van Dijk (46' Darley), Dani Fernandez ('65 Dwight Tiendalli), Norichio Nieveld (46' Kelvin Leerdam), Kevin Hofland, Tim De Cler, Giovanni Van Bronckhorst, Denny Landzaat ('58 Leroy Fer), Andwele Slory ('58 Jordao Patiinama), Jon Dalh Tomasson (46' Michal Janota), Roy Makaay ('65 Luis Pedro), Diego Biseswar (46' Georginho Wijnaldum)
____________________________________________________________________________________________________
Wisslels BVV Barendrecht: N.B
Wissels Feyenoord: Darley, Georginho Wijnaldum, Leroy Fer, Kelvin Leerdam, Michal Janota, Louis Pedro, Jordao Pattinama, Dwight Tiendalli
------------------------------------------------------------------------------------------
Misschien een domme vraag, maar waar is LUIGI BRUINS??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juli 2009 door Coz -- |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juli 2009 - 17:46 schreef Coz het volgende:Opstelling Feyenoord: Rob Van Dijk (46' Darley), Dani Fernandez ('65 Dwight Tiendalli), Norichio Nieveld (46' Kelvin Leerdam), Kevin Hofland, Tim De Cler, Giovanni Van Bronckhorst, Denny Landzaat ('58 Leroy Fer), Andwele Slory ('58 Jordao Patiinama), Jon Dalh Tomasson (46' Michal Janota), Roy Makaay ('65 Luis Pedro), Diego Biseswar (46' Georginho Wijnaldum) ____________________________________________________________________________________________________ Wisslels BVV Barendrecht: N.B Wissels Feyenoord: Darley, Georginho Wijnaldum, Leroy Fer, Kelvin Leerdam, Michal Janota, Louis Pedro, Jordao Pattinama, Dwight Tiendalli ------------------------------------------------------------------------------------------ Misschien een domme vraag, maar waar is LUIGI BRUINS?? Ik zou het niet weten, volgens een gebruiker op de site zit hij lekker op de bankXD |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juli 2009 - 17:48 schreef feyenoord-fr12info het volgende:[..] Ik zou het niet weten, volgens een gebruiker op de site zit hij lekker op de bankXD ongelooflijk als hij op de bank zit |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juli 2009 - 17:46 schreef Coz het volgende:Opstelling Feyenoord: Rob Van Dijk (46' Darley), Dani Fernandez ('65 Dwight Tiendalli), Norichio Nieveld (46' Kelvin Leerdam), Kevin Hofland, Tim De Cler, Giovanni Van Bronckhorst, Denny Landzaat ('58 Leroy Fer), Andwele Slory ('58 Jordao Patiinama), Jon Dalh Tomasson (46' Michal Janota), Roy Makaay ('65 Luis Pedro), Diego Biseswar (46' Georginho Wijnaldum) ____________________________________________________________________________________________________ Wisslels BVV Barendrecht: N.B Wissels Feyenoord: Darley, Georginho Wijnaldum, Leroy Fer, Kelvin Leerdam, Michal Janota, Louis Pedro, Jordao Pattinama, Dwight Tiendalli ------------------------------------------------------------------------------------------ Misschien een domme vraag, maar waar is LUIGI BRUINS?? Luigi is ziek. Bron: feyenoord.nl |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
quote: Oh oke, dat verklaart een hoop, thnx |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ja dank je wel, ik was dankzij jouw titel naar Brielle gereden, kom ik daar, geen hond te zien, was het toch in Barendrecht |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: Ja, gelukkig niet óók naar Exelsior :p
Maar vind het toch behoorlijk mager trouwens, die 2-0. Hoe moeten ze dan met dit team tegen PSV of Ajax stand houden... |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juli 2009 - 18:33 schreef Royaal het volgende:[..] Ja, gelukkig niet óók naar Exelsior :p Maar vind het toch behoorlijk mager trouwens, die 2-0. Hoe moeten ze dan met dit team tegen PSV of Ajax stand houden... Nou ja, het is beter dan vorig jaar in iedergeval ;) Dus wat dat betreft geeft het weer wat hoop
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juli 2009 door Coz -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juli 2009 - 18:33 schreef Royaal het volgende:[..] Ja, gelukkig niet óók naar Exelsior :p Maar vind het toch behoorlijk mager trouwens, die 2-0. Hoe moeten ze dan met dit team tegen PSV of Ajax stand houden... Denk je dat je zo'n wedstrijd kan vergelijken met een wedstrijd tegen ajax? |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juli 2009 - 18:32 schreef Rovert het volgende:[..] Ja dank je wel, ik was dankzij jouw titel naar Brielle gereden, kom ik daar, geen hond te zien, was het toch in Barendrecht Dan had ik beter ac milan - feyenoord op kunnen schrijven, dan had je zekker helemaal naar milan gegaanXD |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Nou, ik kom graag in Milaan ja, eigenlijk kom ik liever in het San Siro dan op het veld van WRW, dus bij deze mijn verzoek om de volgende keer AC Milaan in te tikken |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: Wil je zeggen dat dit een sterke uitslag is? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Nee, wat ik wilde zeggen is dat de vergelijking met een wedstrijd tegen ajax in een volle Kuip niet op gaat |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Jaa daar heb je wel gelijk in ja maar alsnog vind ik het niet overtuigend.. |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juli 2009 - 18:37 schreef Rovert het volgende:Nou, ik kom graag in Milaan ja, eigenlijk kom ik liever in het San Siro dan op het veld van WRW, dus bij deze mijn verzoek om de volgende keer AC Milaan in te tikken nou dan vul ik wel amsterdam inXD |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ach, nog maar het begin van de oefenperiode, warmte vandaag zal ook wel een beetje meegespeeld hebben off topic: begrijp dat 020 ook maar net (3-2) van 020-cape town heeft kunnen winnen, dus maak me er verder niet zo veel zorgen om
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juli 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
DiStefano
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juli 2009 - 18:50 schreef sevillana het volgende:[..] ach, nog maar het begin van de oefenperiode, warmte vandaag zal ook wel een beetje meegespeeld hebben off topic: begrijp dat 020 ook maar net (3-2) van 020-cape town heeft kunnen winnen, dus maak me er verder niet zo veel zorgen om Ja en PSV heeft met 0-1 van VV De Valk gewonnen, een 3e klasser..
Dat is dus ook allemaal niet echt bijzonder, deze wedstrijden gaan voornamelijk om het fysieke aspect, het conditionele vlak, en de dode spelsituaties. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
ik denk dat het te maken heeft met het warme weer. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: En aan het ontbreken van enkele spelers.. Anyway, we hebben nu genoeg redenen om mij vorige stelling in het ongelijk te stellen hehe..
Maar.. off-topic.. ik blijf het verhaal Cissé heel apart vinden, tegen de radio deed Been ook best oppervlakkig en vind het ook heel apart dat Cissé al een week niks laat horen. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
hij heeft vakantie en bij terug komst keuring dat is allus. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juli 2009 - 19:39 schreef Royaal het volgende:[..] En aan het ontbreken van enkele spelers.. Anyway, we hebben nu genoeg redenen om mij vorige stelling in het ongelijk te stellen hehe.. Maar.. off-topic.. ik blijf het verhaal Cissé heel apart vinden, tegen de radio deed Been ook best oppervlakkig en vind het ook heel apart dat Cissé al een week niks laat horen. misschien is de tam-tam wegens de warmte in z'n verblijfplaats tijdelijk buiten gebruik? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Hij ligt gewoon met 4 dikke naakte negerinnen in een zwembad in zijn home town |
|
|
|
|
|