|
|
Rovert
|
|
|
Leon is dit wat voor je dan? =====================================================
Uit eerdere onderzoeken bleek al dat mannen die veel in het huishouden doen, meer seks hebben. Maar nu blijkt dat ook het omgekeerde waar is, vrouwen die veel huishoudelijke taken verrichten, vrijen vaker.
Uit een Amerikaans onderzoek bij 6.877 getrouwde stellen blijkt dat degenen die veel in het huishouden doen, meer seks hebben. Ze spendeert gemiddeld 41, 8 uur per week aan haar huishouden, in vergelijking met 23,4 uur bij de mannen. De koppels hadden gemiddeld 82,7 seks per jaar of 1,6 keer per week. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 15 november 2009 - 22:05 schreef Rovert het volgende:ay mates, ow 're ya doi'n? ========================================== Ooit was er een tijd dat vrouwen smolten bij een Frans accent. Maar die tijd lijkt voorbij, fini! Het Ierse accent is nu hetgene dat vrouwen het meest opwindt, gevolgd door Italiaans en Schots. Zes op tien vrouwen zeggen zelfs ooit toegegeven te hebben aan verleidingspogingen enkel en alleen door het accent van de verleider. Vier op tien zegt liever naar bed te gaan met een man met een sexy accent, dan een man met een hard accent. is toch logisch, heb een keer in de vakantie achter een onwijs lekker wijf aangezeten, zeer smakelijke negerin, trekt ze dr bek open klinkt ze als arnold van der leiden. was meteen genezen... kut accent. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
tja, donkere mensen met een zachte g, dat klopt niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 november 2009 - 22:08 schreef Rovert het volgende:Leon is dit wat voor je dan? ===================================================== Uit eerdere onderzoeken bleek al dat mannen die veel in het huishouden doen, meer seks hebben. Maar nu blijkt dat ook het omgekeerde waar is, vrouwen die veel huishoudelijke taken verrichten, vrijen vaker. Uit een Amerikaans onderzoek bij 6.877 getrouwde stellen blijkt dat degenen die veel in het huishouden doen, meer seks hebben. Ze spendeert gemiddeld 41, 8 uur per week aan haar huishouden, in vergelijking met 23,4 uur bij de mannen. De koppels hadden gemiddeld 82,7 seks per jaar of 1,6 keer per week. Nou uhhhhhhhh ik heb ook mijn echte naam hier staan inplaats van een nickname hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 november 2009 - 22:09 schreef hotjumper het volgende:[..] is toch logisch, heb een keer in de vakantie achter een onwijs lekker wijf aangezeten, zeer smakelijke negerin, trekt ze dr bek open klinkt ze als arnold van der leiden. was meteen genezen... kut accent. hahahahaha |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op zondag 15 november 2009 - 11:28 schreef lijn2 het volgende:De uitvakken stukkie naar achteren, scheeld weer veel publiek bij podium bouwen, die zijn haast een half veld tegenwoordig Schuidak dat volledig openschuift, en goede akkoestiek Laten we beginnen met een goede grasmat.........Het is en blijft een voetbalstadion, staplaatsen met mogelijkheid om stoelen te plaatsen als we europa in gaan, een iets kleiner uitvak, bij voorkeur ver weg, hoog in een hoek |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: neuh, daar wor ik nie ech keigeil van heur. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Wat dan, helemaal geen uitvak meer? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: weten we gelijk hoe vaak jij uitwedstrijden bezoekt........... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Wat dan Rovert ze lekker voor aan neer zetten, en bijvoorbeeld bij psv en 020 zitten wij ook niet achter de goal of wel dan???En ja bij bijvoorbeeld VVV weer wel, hangen ook geen netten, alleen hekken, waar ik mij aan stoor is dat we in 020 ook weggedouwd zitten en die !@#%^%#!@-supporters zien wel alles goed als ze met de 1e trein zijn, dat is waar ik van baal |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 16 november 2009 - 23:20 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Wat dan Rovert ze lekker voor aan neer zetten, en bijvoorbeeld bij psv en 020 zitten wij ook niet achter de goal of wel dan???En ja bij bijvoorbeeld VVV weer wel, hangen ook geen netten, alleen hekken, waar ik mij aan stoor is dat we in 020 ook weggedouwd zitten en die !@#%^%#!@-supporters zien wel alles goed als ze met de 1e trein zijn, dat is waar ik van baal Dus jij baalt er van dat wij de zaken wel op orde hebben en geen minachting hebben voor trouwe supporters van andere clubs?
Goh, ik vond t juist wel positief, maar heb ik t vast vaud. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Het is geven en nemen Stylzz!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Er zit wel een kern van waarheid in 2 uur reizen en dan wordt je weggedouwd in een verdomhoekje! echt kut. Wel respect hebben voor je tegenstander, alleen niet tonen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Het boeit me in dit geval geen ruk hoe onbeschoft andere clubs de uitsupporters durven weg te stoppen. Wij zijn Feyenoord en ontvangen de uitsupporters op normale plaatsen. Zoals stylzz het zegt, wij hebben onze zaken wel op orde voor de fanatieke supporters van de tegenpartij, dat is iets om trots op te zijn. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik vind dat we douches moeten maken als 020 weer komt!! Wel douchekoppen met 11 gaatjes!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2009 - 13:34 schreef Rovert het volgende:Het boeit me in dit geval geen ruk hoe onbeschoft andere clubs de uitsupporters durven weg te stoppen. Wij zijn Feyenoord en ontvangen de uitsupporters op normale plaatsen. Zoals stylzz het zegt, wij hebben onze zaken wel op orde voor de fanatieke supporters van de tegenpartij, dat is iets om trots op te zijn. wat is er aan de hand met je? al een week niet geneukt? jezus, wat ben je zeikerig vandaag zeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 november 2009 door Milo -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hij mag dat alleen moeten wij fatsoenlijk reageren anders zijn wij weer niet normaal!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Oja, dat was ik vergeten, hahahahaha..... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: heeft last van penopauze,komt veel voor bij mensen die er weleens te hard aantrekken |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hahahaha kom er maar in met je reactie rovert. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: en dat was nog wel mijn enige post van vanmiddag |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
maar goed dat ik te lui was om nog meer te posten dan |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: En dan zeur je aan mijn kop voor zinnige bijdrage hahaha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat moest de sint bij jou op het werk???? Bij mij komt tie er niet meer in gvd... Gaat het weer een beetje Rovie
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik sta nog steeds volkomen achter mijn tekst van vanmiddag. In Engelse stadions zit je als uit-supporter ook op normale plekken, daar weten veel clubs (net zoals wij) wel hoe het moet |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: blijkt: Rovert - zondag 15 november 2009 - 13:08 quote deeplink
quote: Op zondag 15 november 2009 - 12:43 schreef craven het volgende: hehehe ik heb zo heeeeeeeeeeeeeeeel af en toeeeeeeeeeeeeeeee nog wel eens een redelijke bijdrage
laat dat maar eens zien dan |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
hahahahahaha, ik zie het, heb ik je daar zo'n pijn mee gedaan????? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
zal t noooooooooooit vergeten hahahah |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
craven, vanaf nu zal ik nooit meer denken dat jij onnozel bent |
|
|
|
|
craven
|
|
|
sjipz dat doet me goed...... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ben het met Rovert eens, is toch ook veel mooier tegenover elkaar.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2009 - 20:28 schreef Rovert het volgende:Ik sta nog steeds volkomen achter mijn tekst van vanmiddag. In Engelse stadions zit je als uit-supporter ook op normale plekken, daar weten veel clubs (net zoals wij) wel hoe het moet Op de Engelse wegen rijden ze links op de weg.. Ga jij dat nu ook proberen??? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: weet je dat ik links rijden logischer vind dan rechts rijden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker !!! Vooral als je de eerste dag als europees vastelandbezoekende voetganger over wil steken in dat land... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ach, daar heb je ambulances voor die gewend zijn links te rijden |
|
|
|