|
|
scf-rotterdam
|
|
|
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 5-jul-2009 13:28
Feyenoord heeft vijf spelers voor een jaar verhuurd aan Excelsior. De club uit de Jupiler League krijgt de beschikking over Kermit Erasmus (foto), Voitek Machek, Mitchell Schet, Tobias Waisapij en Kevin Wattamaleo. Van de vijf spelers hebben Erasmus, Schet en Wattamaleo al hun debuut in het eerste elftal van Feyenoord gemaakt.
Feyenoord en Excelsior hebben de samenwerking onlangs weer opgepakt. Alex Pastoor, afgelopen seizoen assistent-trainer in De Kuip, is dit jaar hoofdtrainer bij Excelsior. (JvE)
Bron
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
vind ik een goedezaak laat ze maar lekker ontwikkelen daarzo |
|
|
|
|
nlfey
|
|
|
Leerdam mag van mij ook verhuurt worden. Met Dani en Tiendalli heb je rb's genoeg. En wanneer Cissé gepresenteerd wordt mag Pattinama ook verhuurd worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tiendalli mag/moet weg..... |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
nou pattinama moet juist blijven want bisaswar en cisse aan beiden kanten en dan achterhand pedro en pattinama. leerdam moet je ook behouden wissel voor fer |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
leerdam is een een verdedigende mid |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
denk trouwens dat een jaartje Excelsior voor Leerdam wel goed zou zijn voor zijn fysiek. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2009 - 16:36 schreef jantje 1974 het volgende:denk trouwens dat een jaartje Excelsior voor Leerdam wel goed zou zijn voor zijn fysiek. Vind ik ook, en slory mag daar van mij ook spelen, wellicht maakt hij excelcior wel beter. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Slory zal best tot zijn recht komen bij de middenmoot van NL, denk alleen niet dat hij het bij de top/subtop gaat redden? En blijft Janota wel bij Fey? Want die zou ik ook graag zien doorontwikkelen, evenals Castaignos.. |
|
|
|