BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord verhuurt vijf spelers aan kompaan Excelsior

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zondag 05 juli 2009 - 13:55   quote  deeplink  
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 5-jul-2009 13:28

Feyenoord heeft vijf spelers voor een jaar verhuurd aan Excelsior. De club uit de Jupiler League krijgt de beschikking over Kermit Erasmus (foto), Voitek Machek, Mitchell Schet, Tobias Waisapij en Kevin Wattamaleo. Van de vijf spelers hebben Erasmus, Schet en Wattamaleo al hun debuut in het eerste elftal van Feyenoord gemaakt.

Feyenoord en Excelsior hebben de samenwerking onlangs weer opgepakt. Alex Pastoor, afgelopen seizoen assistent-trainer in De Kuip, is dit jaar hoofdtrainer bij Excelsior. (JvE)

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2009 door Thomas --
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zondag 05 juli 2009 - 13:56   quote  deeplink  
vind ik een goedezaak laat ze maar lekker ontwikkelen daarzo
nlfey
 nlfey - zondag 05 juli 2009 - 14:05   quote  deeplink  
Leerdam mag van mij ook verhuurt worden. Met Dani en Tiendalli heb je rb's genoeg. En wanneer Cissé gepresenteerd wordt mag Pattinama ook verhuurd worden.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juli 2009 - 14:06   quote  deeplink  
Tiendalli mag/moet weg.....
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zondag 05 juli 2009 - 14:12   quote  deeplink  
nou pattinama moet juist blijven want bisaswar en cisse aan beiden kanten en dan achterhand pedro en pattinama. leerdam moet je ook behouden wissel voor fer
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zondag 05 juli 2009 - 14:13   quote  deeplink  
leerdam is een een verdedigende mid
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 05 juli 2009 - 16:35   quote  deeplink  
Fer ook............
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 05 juli 2009 - 16:36   quote  deeplink  
denk trouwens dat een jaartje Excelsior voor Leerdam wel goed zou zijn voor zijn fysiek.
Ronneke
 Ronneke - zondag 05 juli 2009 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2009 - 16:36 schreef jantje 1974 het volgende:
denk trouwens dat een jaartje Excelsior voor Leerdam wel goed zou zijn voor zijn fysiek.
Vind ik ook, en slory mag daar van mij ook spelen, wellicht maakt hij excelcior wel beter.
ViezeFurr
 ViezeFurr - zondag 05 juli 2009 - 20:31   quote  deeplink  
Slory zal best tot zijn recht komen bij de middenmoot van NL, denk alleen niet dat hij het bij de top/subtop gaat redden? En blijft Janota wel bij Fey? Want die zou ik ook graag zien doorontwikkelen, evenals Castaignos..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord verhuurt vijf spelers aan kompaan Excelsior









0.0057971