|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: De nieuwe geruchten en aankopen |
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
De nieuwe geruchten en aankopen - deel 2
We gaan hier verder... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: De nieuwe geruchten en aankopen
Ik vind het ook goed van ajax dat ze gewoon proberen de spelers te halen die daar uitgevoetbald zijn maar zeker nog mee kunnen. Gabri en oleguer vind ik goede aankopen. Zelf vind ik (als obradovic niet zou komen ) Sylvinho wel iets voor ajax.. |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: De nieuwe geruchten en aankopen
quote:Op zondag 05 juli 2009 - 10:34 schreef remco k het volgende:[..] volgens mij moest ie van jou toch perse naar ajax komen??, ik denk dat het een overschat talent is, hij heeft per slot van rekening maar 1 seizoenshelft goed gedraaid in een goed lopend elftal.Ik ben blij dat ie niet komt. jah klopt zag hem het liefst naar Ajax komen.daarom tog lovende woorden over hem dat HSV niet de grote club is voor hem om naar toe te komen... Ajax Speelt ook geen ChamL maar al speelde ajax in de 2de divisie ik ben Ajax supporter en hoop dat de beste spelers naar Ajax komen.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Als ajax degradeerd, stap ik over naar fc omniworld..Hahahaha nee grapje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
komt wel goed schatjes..... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
yep laten we ons niet al te druk maken er zal denk ik wel het een en ander rond komen deze week. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2009 - 15:58 schreef joey het volgende:DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: De nieuwe geruchten en aankopenIk vind het ook goed van ajax dat ze gewoon proberen de spelers te halen die daar uitgevoetbald zijn maar zeker nog mee kunnen. Gabri en oleguer vind ik goede aankopen. Zelf vind ik (als obradovic niet zou komen ) Sylvinho wel iets voor ajax.. Ben ik helaas niet met je eens. Sylvinho is wel een goede voetballer maar is al 35 jaar. Dat betekent dat je misschien binnen 1 of 2 jaar weer op zoek kan naar een nieuwe linkerverdediger. Het wordt tijd dat Ajax eens gaat bouwen aan een elftal dat gewoon een jaar of 3 samen speelt en mocht er onverhoopt iemand worden verkocht dat er dan alleen voor die plek een nieuwe speler wordt gekocht, welke daarnaast ook nog eens van waarde is en mee kan werken in de volgende opbouw (dus iemand van rond de 23 jaar).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2009 door makker -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ben ik het niet mee eens... Ajax heeft een hele jonge ploeg.. En ik vind dat er wel wat oudere pikkies tussen mogen..Van een speler als sylvinho kunnen de jonge spelers alleen maar leren!In de tijd dat sylvinho stopt heb je vanuit de jeugd al een aldeweireld of een andere speler Of je koopt een verdediger dan voor miss 3 mil |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Denk je dat een oleguer nog lang mee zal gaan dan?! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
ben het helemaal eens met makker. een speler als sylvinho kopen lijkt mij niet slim. ten eerste word hij alleen nog beoordeeld op de cl finale. dat zijn momenten dat een speler boven zichzelf uitgroeit zeker een speler met ervaring als sylvinho. maar een heel seisoen dat niveau halen als je 35 bent is toch heel iets anders. persoonlijk zie ik graag wat ervaring in de selectie maar niet als ze al 35 jaar zijn. je heb het aan stam gezien die stopte ook op een moment dat het niet uitkwam. omdat hij er toch nog achterkwam dat hij het niet meer aankon. een oleguer is natuurlijk heel wat jonger dus vergelijking zie ik niet. wat makker al zei als je wilt bouwen aan een elftal zal je dat met jongere spelers moeten doen. en als elftal staat alleen de gene die weg gaan of stoppen vervangen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Nou ik beoordeel hem zeker niet alleen op de cl finale..Maargoed.. Hoe oud id oleguer dan 30/31 toch!? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Of ben ik nu helemaal de weg kwijtXD |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
dus niet zo ver van de echte leeftijd zit je:P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2009 door freakie -- |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
ik geloof eerlijk gezegd nog niet zoveel van het bericht van onyewu, wordt nog door geen enkele nederlandse media overgenomen, VI niet , Ad sportwereld niet eigenlijk nog nergens, ik dnek dat het valse hoop is dat hij naar Ajax komt |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Daan
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2009 - 18:02 schreef martymcfly het volgende:ik geloof eerlijk gezegd nog niet zoveel van het bericht van onyewu, wordt nog door geen enkele nederlandse media overgenomen, VI niet , Ad sportwereld niet eigenlijk nog nergens, ik dnek dat het valse hoop is dat hij naar Ajax komt Ja en volgens een van die roddelsites zou 't ook in de telegraaf staan, maar daar is niks van terug te vinden. Ik hoop wel dat hij komt, maar laten we maar niet al te voorbarig zijn en maar rustig afwachten, zeker met die concurrentie van die serie a clubs etc. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2009 - 15:54 schreef Pietje het volgende:Klopt Joey, maar Oleguer heeft ook wel de uitstraling van een top-verdediger. Dat is ook wel wat waard om op een dergelijke manier te imponeren. Hij heeft zich niet voor niets jaren kunnen handhaven bij Barcelona. jaren kunnen handhaven , volgens mij valt dat wel mee en is hij maar 3 seizoenen echt serieus lid geweest van de selectie , verder heeft hij juist NIET de uitstraling van een topverdediger , hij kijkt bang en is slungelig , kwaliteiten heeft hij best wel maar laten we eerlijk zijn: het is geen geweldenaar! |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote: Oleguer is pas 29 jaar en dus 6 jaar jonger dan Sylvinho. Dat betekent dat hij nog zeker een aantal jaren meekan. Met Oleguer, Wielaert en Gabri hebben we tevens al een aantal oude rotten in het team. Je moet er ook voor waken niet teveel oude rotten in het elftal neer te zetten. Deze spelers zijn toch vaker blessuregevoelig. Dus Sylvinho vind ik inderdaad geen slim idee. Koop dan liever Obradovic en zorg dat hij gelijk tekent voor 4 of 5 jaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2009 door makker -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ajax-delegatie op de tribune voor Rasmus Elm Niet Marcus Berg, maar Rasmus Elm werd door de Ajax-delegatie bekeken op het EK-21. Ajax-scout Olsen bevestigt de interesse voor de broer van Victor Elm. 'We hebben hem diverse wedstrijden bekeken. Ajax is momenteel ook bezig om de transfer van Oguchi Onyewu af te ronden. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik geloof het niet echt, maar best leuke speler.. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Bron? En hoe weet jij dat het een leuke speler is?
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
sorry vergeten te plakken XD |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Daan
|
|
|
@ Joey: gebruik een keer de EDIT link. Je bent echt de hele tijd aan 't spammen met onnodige posts. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2009 - 17:49 schreef joey het volgende:Nou ik beoordeel hem zeker niet alleen op de cl finale..Maargoed.. Hoe oud id oleguer dan 30/31 toch!? Oleguer Presas Renom (Sabadell, 2 februari 1980), voetbalnaam Oleguer, is een voetballer uit Catalonië (Spanje). Hij speelt sinds het seizoen 2008/2009 als verdediger bij AFC Ajax.
29 dus dat scheeld een aantal jaren met sylvinho. de top halen en blijven in het topvoetbal duurt nou eenmaal niet zo lang. meeste zijn voor hun 35 ste jaar al uitgevoetbalt. uitzonderingen daargelaten. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Okee zat er niet ver naast.. JA dat scheelt een aantal jaar ja ..Maargoed ik blijf bij me punt. Ik zie wel liever obradovic komen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
olegeur is gewoon goed alleen eisen we bij ajax iets meer van een verdediger, ze haddn hem zelfs weer gepolst voor het afgelopen ek maarja dat wou die weer niet. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
aanvulling op eerdere bericht van joey
'Ajax volgt Zweedse middenvelder Rasmus Elm' Datum: 5-jul-2009 19:14
Rasmus Elm (foto) staat in de belangstelling van Ajax, zo meldt het Zweedse Fotboll Expressen zondag. De middenvelder van Kalmar FF zou tijdens het EK onder 21 jaar indruk hebben gemaakt op de Amsterdamse club.
'We hebben hem diverse wedstrijden bekeken en tijdens het Europees kampioenschap onder 21 heeft hij het in mijn ogen heel goed gedaan,' liet Ajax-scout Steen Olsen weten over Rasmus Elm. Het broertje van Viktor Elm, die momenteel voor SC Heerenveen speelt, wordt ook gevolgd door Bayern München, Marseille, Paris Saint Germain, Fulham en Valencia. (YK) http://www.sportweek.nl/voetbal/102260/Ajax_volgt_Zweedse_middenvelder_Rasmus_Elm http://www.youtube.com/watch?v=3x5q1mOJFN8
filmpje zegt natuurlijk niks. en die scout van ajax ken ik ook niet. maar meeste scouts ken ik niet dus zegt ook niks.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2009 door bully -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
waarom moeten ze hem nog tijdens het ek beoordelen als ze hem al uitvoerig gescout hadden?! |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
ek is een ander niveau dan de competitie? miss daarom? |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
Ajax.. zoek aub een speler als Trabelsi.. dat was een topper..!! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
dat was volgens mij een rechsback. en weet jij de naam ook van die speler? want spelers van vroeger vernoemen hoefd niet te zeggen dat zo`n speler te vinden is. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
Do Carmo geniet interesse van Ajax Volgens Expressen houdt Ajax de verrichtingen van Wánderson do Carmo goed in de gaten. De Zweedse middenvelder van het Zweedse GAIS werd in de maand mei ook al eens bekeken door een delegatie van Ajax.
Ook SC Heerenveen aast op de handtekening van Wánderson. Het contract van de Zweed loopt nog tot medio 2011.
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Do_Carmo_geniet_interesse_van_Ajax.html |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2009 - 22:24 schreef bully het volgende:dat was volgens mij een rechsback. en weet jij de naam ook van die speler? want spelers van vroeger vernoemen hoefd niet te zeggen dat zo`n speler te vinden is. Is inderdaad een rechtsback.. maar wat er toe doet is dat Trabelsi een verdediger was die altijd opkomend speelde.. veel dreiging!! En dat heeft Ajax nodig. En inderdaad helaas zijn er weinig spelers van vroeger die je nu met de huidige spelers op de transfermarkt kan vinden!! ps. tis ook moeilijk om zo'n talent cq routenier kan strikken om in Nederland te spelen, aangezien er veel grote clubs aan dat soort spelers trekken.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nou ik zie wel wat ik winston bogarde zijn gedachte maar een speler als hatem trabelsi vindt je natuulijk niet zomaar.. daar zit 75 procent geluk bij en 25 procent van goed scouten.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
als rechsback hebben we al van der wiel een jongen met veel potentie. plus dat we ook nog silva hebben. |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
ik begin zo langzamerhand spuugzat te worden van real madrid, die ploeg denkt alles maar te kunnen kopen om het gewoon bij hun op de bank te laten zitten. Ik hoop dat Onyewu drie keer goed nadenkt voor hij naar Real gaat want hoogst waarschijnlijk wordt hij daar toch bankzitter. Laten we hopen dat hij toch naar Ajax gaat. Vond hem op de confederations cup een beer van een verdediger, maar goed dat zal Real ook wel hebben gezien. Ik begin me ook af te vragen of Ajax wel echt interesse in Obradovic heeft, want ze hebben nog niet eens een bod gedaan, waarschijnlijk willen ze eerst Prediguer en Onyewu binnenhalen en als dat niet lukt gaan ze naar Obradovic. Verder hebben we vandaag maar weer een goede reden gekregen dat we Elia niet binnen hebben gehaald, wat een zielig mannetje met zijn "blijkbaar wilde Ajax me niet echt" Eerst Ajax de hemel in prijzen en nu op ze gaan zeiken |
|
|
|
|
Daan
|
|
|
100 % mee eens michael j fox ;)
Als Onyewu naar Real Madrid gaat, doet hij 't puur voor 't geld. Zou ik erg jammer vinden, want reken er maar niet op dat hij een basisplaats krijgt. Ga voor je sportieve ambities kerel en ga naar a'dam! Verder denk ik dat ajax wel eens haast mag maken met obradovic. Hij heeft zelf aangegeven dat hij dolgraag naar ajax wil, dus binnen halen anders loop je straks weer achter de feiten aan. Prediger is toch meer een middenvelder? En Obradovic een linksback toch? Dan moeten ze zeker obradovic halen.
En ik lach om mensen zoals elia. Eerst in de winterstop van vorig seizoen aangeven dat ie dolgraag naar ajax wil, maar toen een transfer er niet van kwam was ie in zijn nopjes dat hij bij twente bleef. Wel ondertussen een nieuw contract zonder afkoopsom tekenen en een mondelinge overeenkomst maken dat als er een bod in de zomer komt hij dan toch weg mag. Logica of niet? En dan bied ajax 8 miljoen en dan vind munsterman dat te weinig. Vervolgens gaat ie munsterman afbranden in de media waarmee hij een transfer naar hsv forceert, want zo zie ik 't. En nu zegt ie in de media dat hij een transfer moest forceren van ajax?! Wat wil je nou man? ff lekker natrappen en ben je nu weer heel close met je goede vriend munsterman? Elia heeft zelf niet in de gaten gehad dat hij met die uitspraken over munsterman wel degelijk een transfer heeft geforceerd. Want ik denk dat twente weinig had gehad aan een ongemotiveerde elia op de training. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
er zou vandaag toch een speler gepresenteerd worden? vraag me dan toch af wie het word als dat verhaal waar is. tegen real kan je niet op maar ajax zal nu toch met aankopen moeten komen. want het word zo langzamertijd een echte soap. en ik ben achteraf dat elia die met zijn tegenstrijdige opmerkingen niet is gekocht. vraag me ook af of ze met prediger niet een groot risico nemen. want las dat hij in 16 wedstrijden 7 gele kaarten heefd gekregen. en dat in argentinie hij kan ook net even te hard zijn voor hier in nederland. |
|
|
|
|
Daan
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2009 - 11:44 schreef bully het volgende:er zou vandaag toch een speler gepresenteerd worden? vraag me dan toch af wie het word als dat verhaal waar is. tegen real kan je niet op maar ajax zal nu toch met aankopen moeten komen. want het word zo langzamertijd een echte soap. en ik ben achteraf dat elia die met zijn tegenstrijdige opmerkingen niet is gekocht. vraag me ook af of ze met prediger niet een groot risico nemen. want las dat hij in 16 wedstrijden 7 gele kaarten heefd gekregen. en dat in argentinie hij kan ook net even te hard zijn voor hier in nederland. ik vind dat we er wel een type davids bij kunnen halen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ja we moeten wel een harde hebben op het middenveld! Dus die prediger lijkt mij een goede mid voor ajax! Verder heeft Onyewu werkelijk geen toekomst bij een real! Dus dan zou die het inderdaad voor het geld doen. Ik las dat die (PIEP) van Real Madrid hem zal willen hebben om de Amerikaanse league te veroveren, Nouja we zien wel.
Maar als een onyewu bij ajax zou spelen, kan ajax ook meer uit Amerika contracteren denk ik. Ik zie een Landon Donovan wel bij Ajax spelen hoorr!! Alleen ze hebben geen aanvaller nodig op dit moment
Ben benieuwd wie er deze week word gepresenteerd!?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2009 door joey -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: helemaal mee eens maar davids kreeg geen 7 gele kaarten in 16 wedstrijden. en dat in de argentijnse competitie waar heel wat harder word gespeeld dan hier. dan zullen we hem wel heel veel wedstrijden missen. want zijn dan wel ongeveer 14 of 15 kaarten per seisoen. maar misschien valt het wel mee verder ken ik prediger niet. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Volendam slaat eerste bod Ajax op Verhoeven af FC Volendam heeft een eerste bod van Ajax op doelman Jeroen Verhoeven afgeslagen. De Amsterdammers zien in Verhoeven de opvolger van Dennis Gentenaar. Hij moet bij Ajax de rol van derde doelman gaan invullen.
In het Noordhollands Dagblad geeft technisch directeur Peter Wijker te kennen dat een eerste bod uit Amsterdam FC Volendam niet aan de wens van de club voldoet. "Het eerste bod van Ajax hebben we afgewezen. Als Ajax Jeroen écht graag wil hebben, dan moeten ze onze prijs voor hem betalen en niets minder."
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/110145/Volendam_slaat_eerste_bod_Ajax_op_Verhoeven_af.html |
|
|
|
|
bully
|
|
|
denk niet meer dat we vandaag wat horen over nieuwe aankoop. ben wel benieuwd hoe hoe dat bod was. want de keren dat ik verhoeven heb zien keepen heefd hij mij niet echt overtuigd. en vind persoonlijk dat ze niet tehoog moeten gaan word tenslotte de derde keeper die misschien nooit aan spelen toekomt voor ajax 1. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ja denk dat je beter een sergio padt of die andere jeugdkeeper erbij kan halen maargoed... |
|
|
|