|
|
martymcfly
|
|
|
dat er vandaag een aankoop gepresenteerd zou worden Bully is alleen maar EEN GERUCHT!!, DUS NIET WAAR!!!!, we moeten gewoon geduld hebben er wordt vanzelf een aankoop gepresenteerd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2009 - 22:43 schreef Winston Bogarde het volgende:[..] Is inderdaad een rechtsback.. maar wat er toe doet is dat Trabelsi een verdediger was die altijd opkomend speelde.. veel dreiging!! En dat heeft Ajax nodig. En inderdaad helaas zijn er weinig spelers van vroeger die je nu met de huidige spelers op de transfermarkt kan vinden!! ps. tis ook moeilijk om zo'n talent cq routenier kan strikken om in Nederland te spelen, aangezien er veel grote clubs aan dat soort spelers trekken.. dat heeft ajax toch met van der wiel en die speelt nog op de zelfde positie ook, denk zelfs dat van der wiel beter is/word dan trabelsi, en dan hebben we ook Silva nog op de bank zitten die misschien wel net zo goed is.
Dus ja je hebt gelijk dat we zo'n speler nodig hebben alleen hebben we al 2 van dit soort spelers voor de rechtsback positie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2009 - 16:38 schreef martymcfly het volgende:dat er vandaag een aankoop gepresenteerd zou worden Bully is alleen maar EEN GERUCHT!!, DUS NIET WAAR!!!!, we moeten gewoon geduld hebben er wordt vanzelf een aankoop gepresenteerd inderdaad, Jol zei wel na de wedstrijd tegen Umberto Thandat hij verwacht dat er deze week een speler bekend gemaakt zal worden |
|
|
|
|
joey
|
|
|
@ Remco k
Ik vind v/d wiel op dit moment niet beter dan trabelsi hoor, hij is natuurlijk nog jong en kan heel goed worden! Zeker een toptalent! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
@ martymcfly
Het is door Jol zelf gezegd, dus een GERUCHT is het niet! Maar we moeten maar zien of het ze lukt. Om welke speler het gaat weet ik niet, ik denk de keeper. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
het is inderdaad een gerucht dat het vandaag was dat heeft jol ook helemaal niet gezegd, hij zei dat hij verwacht dat er deze week iets rond zou komen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
prediguer neemt deze week een beslissing waar hij heengaat, of boca of benfica of ajax, zegt zelf het liefst in argentinie te blijven omdat hij dan in beeld blijft voor het wk , maar ajax heeft het beste bod gedaan. ik denk zelf persoonlijk dat hij voor boca kiest is vooor zijn toekomst het beste zoals hij zelf ook zegt |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Waarom is dat het beste? Als hij het goed doet bij ajax zou het maradona een worst wezen war hij speelt hoor!!! Maargoed hoop dat hij naar ajax komt, we zien wel! |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
hij geeft aan dat hij het liefst in argentinie wil blijven omdat hij dan beter in beeld blijft bij maradona, dit zegt hij in ieder geval zelf, maar ik natuurlijk ook het liefst dat hij naar ajax komt |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Er is gezegt dat er begin van deze week iets rond kwam.. dus niet donderdag t/m zondag |
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
van welke club zou maradona fan zijn? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
Zaakwaarnemer Obradovic naar Amsterdam Tegenover het Servische 'Veèernje novosti' heeft de zaakwaarnemer van Obradovic laten weten dinsdag naar Amsterdam af te reizen in een poging om de transfer van zijn pupil naar Ajax vlot te trekken. De krant komt verder met het verhaal dat Atletico Madrid ook belangstelling zou hebben getoond voor de back. Dat wordt echter vooralsnog niet bevestigd door de club. Ondertussen zou het bestuur van Partizan Belgrado dinsdag bijeenkomen om de situatie van Obradovic te bespreken.
Tekst: AjaxShowtime http://ajax1.nl/?q=node/5848
het ad meld atouba van hsv naar ajax http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/3836 |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
5 ton voor een pizza calimiteiten vind ik een hoop geld (: Sinouh is tranfervrij, haal die gewoon! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
En, .............. nog helemaal niets in Amsterdam? |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
Daan
|
|
|
What a shame, we were so close... :/ maar ik had 't eerlijk gezegd al verwacht. Gewoon teveel concurrentie. |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
heb nu al veel bijna binnengehaald door ajax gehoord deze transferperiode, elia, onyewu, en nu weer atouba en als ik bijna hoor gaat het steeds niet door dus atouba zal ook wel niet door gaan. Ik zeg nog steeds haal obradovic nou hij wil is niet te duur en is er een voor de toekomst en hoop dat prediguer komt als een soort breekijzer op het middenveld en je hebt je kampioensteam klaar wat mij betreft |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Atouba...Hmm heeft volgens mij zn beste tijd alweer gehad.. Zie liever Obradovic!!! Tenzij Atouba ook Cv kan ?!?!
Dus : Cv: Atouba(?) Of andere speler (Maar wie?) LV: Obradovic Cm: Prediger
Ik vind het jammer dat Onyewu naar Ac milaan gaat. Bij Ajax had het een goede geweest, maar of hij het zal maken bij Ac milaan. Daar heb ik nog me twijfels over.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2009 door joey -- |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2009 - 15:40 schreef joey het volgende:Atouba...Hmm heeft volgens mij zn beste tijd alweer gehad.. Zie liever Obradovic!!! Tenzij Atouba ook Cv kan ?!?! Dus : Cv: Atouba(?) Of andere speler (Maar wie?) LV: Obradovic Cm: Prediger Ik vind het jammer dat Onyewu naar Ac milaan gaat. Bij Ajax had het een goede geweest, maar of hij het zal maken bij Ac milaan. Daar heb ik nog me twijfels over. Cv Rivas van intermilan die mag daar weg..anders zou ik het ook niet weten idd jammer van Onyewu |
|
|
|
|
Daan
|
|
|
Rivas komt echt niet, kan ik niet geloven. |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote: hij wil en mag weg bij inter..Hij kan kiezen tussen clubs als Palermo,catania of Ajax en dat zijn midere concurrenten qua aanzien en salarissen als AC Milan en Madrid..Daarom was Onyewu onhaalbaar op het laatst.ik kan het best wel geloven dat hij voor Ajax kiest
ps ik las net dat Lazio als Concurrent is bij gekomen dus het word wel lastig maar niet ondenkbaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2009 door k-1cj -- |
|
|
|
|
Daan
|
|
|
ATOUBA IS BINNEN! BRON: AJAX.NL |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote: Mooi sterke opkomende verdediger..Maar is de komst nu van Obdradovic uitgesloten of na het vertrek van Schilder zoeken ze nog een speler op die positie?Elm bijvb van Kalmar ook wat goedkoper dan Obdradovic dat is nog niet helemaal duidelijk
Als ze ook nog Rivas erbij kunnen halen dan hebben ze 2 bulldozers in de verdediging.dat is wel een vooruitgang op Vermaelen..
ajax heeft meer concurrentie met Prediger want die gaat kiezen tussen Ajax ,Benfica,BocaJuniors en Atl Madrid
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2009 door k-1cj -- |
|
|
|
|
thesnitch
|
|
|
|
|
|
thesnitch
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
Nou hopen dat het wat is dan... Ik verwachte een tijdje terug ook heel veel van ook een lange sterke afrikaan die uiteindelijk 1 wedstrijd speelde geloof ik maargoed we zullen zien!..
Ik zag toch liever Obradovic, hoop eigenlijk dat die nog komt maar denk het niet dan. En die rivas, sorry maar die ken ik niet goed wat zijn zijn sterke punten?! |
|
|
|
|
thesnitch
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ja youtube laat alle goede momenten zien joh...
Hij heeft best goede voorzet zo te zien!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2009 door joey -- |
|
|
|
|
thesnitch
|
|
|
ik denk dat het wel goed komt.. hoop ik.:) |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
nu rivas nog die is beter dan Wieleart
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik bedoel die van AS Roma Hoe heet die ok alweer?
|
|
|
|
thesnitch
|
|
|
vind wielaert zoiezo niet echt goed.. hij oogt traag en makkelijk te passeren. |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote: maar ajax bedoelt die van InterMilan |
|
|
|
|
thesnitch
|
|
|
lazio en palermo willen hem ook.. dussss........ |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote: dat weet ik maar niks is onmogelijk..Atl Madrid,Benfica en bocaJuniors willen ook Prediger.Dus concurrentie in spelers die ajax wilt is bekend..maar het zijn geen concurrenten van het niveau acMilan en Madrid daarom kwam Oneyewu niet op het laatst |
|
|
|
|
Daan
|
|
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
Was Kuffour helmaal vergeten
maar waarom die vergelijking word gemaakt snap ik niet zo,andere positie Kuffour was veel ouder...Als Atouba blank was geweest dan werd die vergelijking niet gemaakt denk ik haha jah tog
|
|
|
|
thesnitch
|
|
|
@k-1cj
ik hoop dat je gelijk krijgt! Zoiezo in prediger... dat schijnt echt een keiharde te zijn! maar goed.. we wachten af.... |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2009 - 16:37 schreef thesnitch het volgende:@k-1cj ik hoop dat je gelijk krijgt! Zoiezo in prediger... dat schijnt echt een keiharde te zijn! maar goed.. we wachten af.... ik hoop ook dat ik gelijk krijg haha..Prediger is een opkomende leider een breker die je in je elftal moet hebben..plus Atouba en hopelijk Rivas dan heeft Ajax weer echt vechters echte harde mannen in hun elftal..dan kan de potentie wat in de aanvallende spelers zitten er helemaal uit komen dan heeft ajax weer balans in het elftal + Jol die alles uit een team kan halen zie ik het dan echt wel zitten...UefaCup Finale waardige Selectie dan! |
|
|
|
|
ep
|
|
|
hoi ik denk dat die atouba wel een versterking is vooral met zijn lengte en postuur en jol kent hem goed en hij speelde niet voor niets bij hsv en bij de spurs nu nog prediger rivas en obradovic en dan heb je een leuk elftal |
|
|
|
|
Daan
|
|
|
quote:UefaCup Finale waardige Selectie dan!
hahahahahahahahaha je kunt ook te ver gaan he. Ik als ajacied moet hier toch wel erg om lachen. Loop niet zo te ijlen aub. |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
waarom meteen ijlen noemen?
Stekelenburg,VDWiel,Rivas,Oleguer,Atuouba,Verthongen,Aissatti,Prediger,Emanuelson, Suarez,Sulejmani plus de spelers op de bank....als dat geen uefacupfinale waardige selectie is tjsah jou mening
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik denk dat ajax wel ver kan komen in de uefa hoorr..!
Jaa kuffour die bedoel ik..Nouja dat was ook een goede speler en het was een aanwinst voor ajax werd er gezegt, ook lang en sterk en had ook een aantal goede ploegen achter zich..Ik bedoel alleen maar te zeggen dat we het nog moeten zien of hij het gaat maken bij Ajax en dat hoop ik natuurlijkl! We zullen zien!;) |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
is er al wat bekend over de ontmoeting tussen de zaakwaarnemer van obradovic en ajax of kunnen we inmiddels wel stellen dat obradovic niet meer gaat komen, nu we atouba hebben |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2009 - 20:14 schreef martymcfly het volgende:is er al wat bekend over de ontmoeting tussen de zaakwaarnemer van obradovic en ajax of kunnen we inmiddels wel stellen dat obradovic niet meer gaat komen, nu we atouba hebben ik weet het niet maar...na het vertrek van Schilder en Vermealen..is die positie niet over bezet met de komst van Atouba..dus misschien komt Elm van Kalmar die is goedkoper dan Obdradovic.of misschien komt Obdradovic ook wel wie zal het zeggen..denk dat ze dachten Atouba Transfervrij dus een buitenkansje |
|
|
|
|
bully
|
|
|
Serviër Obradovic geeft Ajax nog een week de tijd Ajax moet haast maken met het vastleggen van Ivan Obradovic, de beoogde linksback. Volgens zaakwaarnemer Nikola Damjanac zijn er namelijk meer kapers op de kust.
'Ivan heeft dan wel aangegeven het liefst naar Ajax te vertrekken, maar Partizan Belgrado heeft onlangs biedingen ontvangen van een Spaanse en een Italiaanse club. Meldt Ajax zich deze week niet, dan gaat Ivan over andere aanbiedingen nadenken', aldus Damjanac.
De 20-jarige Serviër moet de plek van Thomas Vermaelen in gaan nemen, die onlangs naar Arsenal vertrok. De linkervleugelverdediger moet naar verluidt zes miljoen euro kosten.
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/33354/servir-obradovic-geeft-ajax-nog-een-week-de-tijd
een goede mentaliteit hoop dus dat hij komt |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
Afgelopen zondag heeft Ajax laten weten af te zien van de transfer van Ivan Obradovic naar Ajax. Ondanks eerdere berichten lijkt de transfer voorlopig van de baan. Struikelblok was Partizan Belgrado, de club van Obradovic, die hem nog tot en met het kwalificatietoernooi van de Champions League hoopte te kunnen gebruiken. Dat zou betekenen dat hij niet beschikbaar is voor Ajax tijdens de Europese campagne.
Ajax blijft echter interesse houden in de jonge Servische linksback, in wie ze een interessante speler voor de toekomst zien. Om die reden is Rik van den Boog een gesprek aangegaan met de zaakwaarnemer van Obradovic, Nikola Damjanac, en met een vertegenwoordiger van Partizan Belgrado. Het resultaat van dit gesprek is dat Ajax een eerste optie tot koop op de Serviër heeft verworven, wat tijdens de volgende transferperiode gebruikt kan worden. Dit is onder de voorwaarde dat er geen niet-te-weigeren aanbod komt van een andere club. Dat is dan ook de reden dat deze eerste optie pas geldt vanaf 1 september.
De voorzitter van Partizan heeft deze afspraak vandaag bevestigd tijdens een bestuursvergadering en hij heeft meteen een transfer naar Ajax geblokkeerd voor de zomer transferperiode. Het voorlopig afketsen van deze transfer zou de transfer van Thimothée Atouba in een stroomversnelling hebben gezet.
Bron: Ajax network
http://ajax1.nl/?q=node/5878 ------------------------------------------------
Die komt dus wsl niet deze zomer..... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
dat is jammer. maar misschien komt het ook wel uit atouba is de hele maand januari afwezig door interland verplichtingen. |
|
|
|