|
|
bully
|
|
|
wanneer was dat dan dat het minder ging bij az. hebben in begin twee wedstrijden verloren en op eind wat omdat competitie al was gespeeld. van gaal wou hem vorig seisoen gewoon niet kwijt en wist toen nog niet dat hij zelf weg ging. de zeeuw is juist een van de dragende spelers bij az. die zeker de kar wel kan trekken. is een aanjager en een leider. dus wat willen we nog meer. ik denk dat dit juist het soort speler is wat ajax op dit moment mist. en jol schijnt dat dus ook te denken. |
|
|
|
|
molke
|
|
|
Hoe zit het met de aankopen,ik hoor niets meer over die nieuwe spelers,het is wel erg stil nu |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
Jol wilt ook niets meer naar buiten brengen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
De spijker op z'n kop Bully. Demy de Zeeuw is een speler met een enorme bezieling die een hele ploeg op sleeptouw kan nemen. En een dergelijke speler misten wij inderdaad het vorige seizoen. Demy heeft aangegeven zelf wel oren te hebben naar een transfer naar Ajax. Ik ben zeer benieuwd hoe diep de directie wenst te gaan, in ogenschouw nemend, dat Martin Jol heeft verkondigd dat in principe geen enkele speler in de eredivisie meer dan 8 miljoen euro waard is. Ik ben er van overtuigd dat Ajax - willen zij Demy de Zeeuw inderdaad echt inlijven - fors dieper in de beurs moet tasten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Az heeft vorig jaar wel zijn mindere wedstrijden gekend hoor, jullie vergissen je erg in de Zeeuw, waar was hij twee seizoenen geleden toen Az hun echte leider Schaars geblesseerd was, het enige wat ie toen deed was zeiken dat de hele wereld tegen az was maar opstaan en de boel op sleeptouw nemen dacht het niet.
En dan nog het feit dat ie afgelopen seizoen niks dan negatief over ajax was, hij heeft toen van az zelfs een berisping gehad dat ie zich met z'n eigen club bezig moet houden.
Nee sorry, iedereen z'n eigen mening over spelers maar als dit de leider moet worden van dit ajax gaat het echt niet goedkomen |
|
|
|
|
bully
|
|
|
zoals je al zegt ieder zijn eigen mening. ik zie hem ook niet snel komen omdat az wel moeilijk zal doen. maar ik hoop dat ajax er echt alles aan gaat doen want naar mijn mening is hij het soort speler wat ajax mist. en dan met een extra verdediger erbij heb je de selectie denk ik wel rond. |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 - 19:44 schreef k-1cj het volgende:[..] zegt tog al genoeg dat je deze week er niks van hebt gehoord en dat De Zeeuw word genoemd De Keuze van Prediger is dus niet gevallen op Ajax.. maar meestal hoor je dan wel dat hij voor een andere club gekozen heeft. Want de media wil tegenwoordig maar al te graag melden wie er allemaal niet naar ajax gaan |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja inderdaad en jol wil niks meer vertellen dus veel zou je niet horen over transfers.. alleen maar geruchten en de aankoop.. |
|
|
|
|
supras mijn mokum
|
|
|
Koop Honda, de PIZZABEZOGER hebben we al. Nu misschien nog een goedkoop Italiaantje die de pizza`s kan bakken.
En we zijn weer terug aan de top!
WIJ blijven ARROGANT en door NIEMAND te verslaan! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
lees dat honda open staat voor een vertrek naar ajax, maar goed 10 miljoen voor honda, dan spendeer ik toch liever 10 miljoen aan de zeeuw wat dat zal hij wel ongeveer moeten gaan kosten, alhoewel ik toch ook graag zie dat prediguer voor 3,5 miljoen naar ajax komt |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 - 19:52 schreef martymcfly het volgende:lees dat honda open staat voor een vertrek naar ajax, maar goed 10 miljoen voor honda, dan spendeer ik toch liever 10 miljoen aan de zeeuw wat dat zal hij wel ongeveer moeten gaan kosten, alhoewel ik toch ook graag zie dat prediguer voor 3,5 miljoen naar ajax komt Prediger komt denk ik niet meer..en we kunnen beter oordelen over De Zeeuw en Honda want die hebben we meer zien spelen...Misschien kan Honda komen voor minder dan 10Miljoen met 1 a 2 spelers erbij..maarjah wie wilt nou van Ajax naar vvv ????En Als Honda voor veel geld komt dan moet tie de plaats innemen van aissati die ook veel redelijk veel geld kwam... ik zie liever De Zeeuw en een verdediger er nog bij.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
denk dat je met honda teveel risico neemt. plus dat je voor die positie aisatti of de jong al heb. persoonlijk denk ik dat we met de zeeuw precies de man hebben die ajax mist. prediger ken ik alleen van internet filmpjes net als de meeste hier denk ik. en vind dat je dan niet goed een oordeel over hem kan geven. want dan zie je alleen de mooie dingen. ajax zal hem zeker wel beter bekeken hebben dan mij,dus als hij komt vertrouw ik er op. zelf hoop ik op de zeeuw maar denk dat zijn komst wel moeilijk kan worden. |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
zie net dat ajax1 meldt dat ad meld dat deffour komt, maar pagina is verwijderd en bij de ad ook niks over te vinden weet iemand hier iets meer van |
|
|
|
|
Daan
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2009 - 14:47 schreef martymcfly het volgende:zie net dat ajax1 meldt dat ad meld dat deffour komt, maar pagina is verwijderd en bij de ad ook niks over te vinden weet iemand hier iets meer van Ja, is waarschijnlijk door een mongool geschreven die 't leuk vond om te melden dat defour naar ajax komt voor 5,5 miljoen. Als everton al een bod doet van 12 miljoen pond, wat wordt afgewezen, dan is dit natuurlijk een bullshit verhaal. Waarschijnlijk heeft ajax1.nl 't overgenomen van een andere website en hebben ze later besloten om 't te verwijderen, omdat ze zelf wel inzien dat 't bericht niet serieus kan worden genomen.
@bully, honda is toch een spits? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
|
|
|
Daan
|
|
|
Ahh ok, ik dacht dat ie bij vvv niet altijd op 10 speelde maar ook in de spits gezien 't aantal doelpunten die hij heeft gemaakt. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
daar kan ik niet op antwoorden omdat ik hem de weinige wedstrijden die ik van hem heb gezien alleen op middenveld heb zien spelen. maar kan best dat je gelijk heb. |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
koeman zegt in de volkskrant dat hij de zeeuw wel naar ajax wil laten gaan als ze diep genoeg in de buidel tasten. Dus zeg ik leg 10 miljoen neer en neem de zeeuw woensdag mee op traininskamp naar engeland |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik zeg 10 miljoen me reet! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
inderdaad joey.. 10 mil is veel te veel.. zonde om daar geld in te stoppen dan maar andere mogelijkheden.. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
8 miljoen en mee naar Engeland. Anders lekker tussen de kasen laten liggen. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
'Ajax verdient zeven miljoen extra' Ajax kan naar alle waarschijnlijkheid vanuit Madrid een extra overschrijving van zeven miljoen euro verwachten. Volgens de doorgaans goed ingevoerde Spaanse sportkrant Marca heeft de Amsterdamse club recht op dat bedrag omdat Klaas-Jan Huntelaar voortijdig bij Real Madrid vertrekt. Dat zou een van de clausules zijn die in het contract tot medio 2013 van de Oranje-international zou zijn opgenomen. De verkoop van Huntelaar leverde Ajax een half jaar geleden twintig miljoen euro op. Dat bedrag kon oplopen tot 27 miljoen euro indien de Spaanse topclub en/of de spits aan bepaalde sportieve doelstellingen zouden voldoen. Omdat Huntelaar op de nominatie staat om het Santiago Bernabéu een dezer dagen te verlaten, vervalt die variabele optie en heeft Ajax contractueel gezien recht op een bedrag van zeven miljoen euro.
De desbetreffende clausule is voor het huidige bestuur een doorn in het oog. In de laatste maanden werd duidelijk dat er onder leiding van ex-voorzitter Ramón Calderón bijzonder dubieuze handelingen zijn verricht. Naast de clausule in het contract van Huntelaar werden bijvoorbeeld de zaakwaarnemers van andere spelers van Real Madrid rijkelijk beloond, soms wel tot twintig procent van de totale transfersom.
Het is nog onduidelijk waar Huntelaar komend seizoen speelt. De aanvaller is niet met de rest van de selectie naar Ierland afgereisd voor een trainingskamp. Dit om een transfer naar een andere club te bespoedigen. Zaakwaarnemer Arnold Oosterveer had de Nederlander al voor een dergelijk tafereel gewaarschuwd. VfB Stuttgart heeft tot dusver achttien miljoen euro, plus twee miljoen euro variabel, aan Real geboden http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=82123 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
tsja dat zou natuurlijk fantasties iets zijn.. maar eerst maar officieel weten.. Want dat zijn geruchten.. |
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
Is wel handig, als hij goed is en meer waard wordt dan krijgt ajax 7 miljoen extra, valt hij tegen en doen ze hem goedkoper weg krijgen ze ook 7 miljoen. Lijkt me dat ajax dan een goede deal heeft gesloten. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja inderdaad bootjuhh maar gaat er meer om dat huntelaar bij real langer moet blijven om die 7 mil niet meeer te hoeven betalen.. |
|
|
|
|
Daan
|
|
|
Wow dat zou dan weer een financiele meevaller zijn. Hopen maar dat 't door gaat, dan kan ajax 1 speler er extra bij halen die van een goede kwaliteit is. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
River plate klopt bij ajax aan voor Cvitanich... Hopelijk zijn ze niet zo dom om hem te verkopen.. Veel mensen heb ik al commentaar over hem horen hebben en dat vind ik onterecht.. Hij scoorde negen keer in achttien Eredivisie-duels , en in de voorbereiding is ie ook lekker op dreef.. Dit is een spits die er wel komt! Die gaat nog punten pakken voor Ajax.. zonde om hem weg te doen.. |
|
|
|
|
Daan
|
|
|
River plate heeft 't geld niet om cvitanich te halen joh. Dit is weer typisch zo'n gerucht. En mocht 't waar zijn, dan acht ik ze geen schijn van kans. Dario is bijna 1 jaar terug voor dik 6 miljoen gehaald, zoveel geld heeft river plate volgens mij niet eens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2009 door Daan -- |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
je weet maar nooit met al die cocaïne boeren daar ;) haha :P |
|
|
|
|
Daan
|
|
|
Naa ze heten niet allemaal yuri van gelder. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Cvita gaat echt niet voor minder dan die 6 á 7 miljoen naar River Plate, helaas kunnen ze dat niet betalen. Ik acht ze geen schijn van kans.
In wie moet Ajax die vrijkomende Huntelaar miljoenen stoppen volgens jullie? Ik denk dat de Zeeuw geen verkeerde optie is. |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 - 17:01 schreef E-J het volgende:Cvita gaat echt niet voor minder dan die 6 á 7 miljoen naar River Plate, helaas kunnen ze dat niet betalen. Ik acht ze geen schijn van kans. In wie moet Ajax die vrijkomende Huntelaar miljoenen stoppen volgens jullie? Ik denk dat de Zeeuw geen verkeerde optie is. Als ze 7miljoen voor Cvitanisch kunnen krijgen Plus de 7 miljoen van Hunterlaar. Dan moeten ze dan inversteren plus eigen geld in Berg en De Zeeuw....
EN ze kunnen Huntelaar ook kopen voor 7miljoen minder dan de vraagprijs haha maar dat zal natuurlijk niet gebeuren |
|
|
|
|
bully
|
|
|
heb nog nooit een club uit zuidamerika zoveel geld voor een speler zien betalen. dus gewoon weer een gerucht net als vorig seisoen dat hij aan zijn oude club zou uitgeleend worden. en we moeten ons niet verkijken op de 7 miljoen die we nog voor huntelaar krijgen. hij is nog steeds niet verkocht en hoelang duurt het dan voordat real uitbetaald. zullen wel weer een speciale betalingsregeling willen hebben. |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 - 18:54 schreef bully het volgende:heb nog nooit een club uit zuidamerika zoveel geld voor een speler zien betalen. dus gewoon weer een gerucht net als vorig seisoen dat hij aan zijn oude club zou uitgeleend worden. en we moeten ons niet verkijken op de 7 miljoen die we nog voor huntelaar krijgen. hij is nog steeds niet verkocht en hoelang duurt het dan voordat real uitbetaald. zullen wel weer een speciale betalingsregeling willen hebben. wij speculeren ook neem niet alles als waarheid altijd wat we zeggen ;-) daar is deze forum voor lkker speculeren van als dit gebeurd dan dit en dat. als we de 7miljoen krijgen dan kunnen we dit en dat we zeggen niet dat we het krijgen maar wat als we het krijgen...niemand hier heeft de waarheid in pacht...
Maar Berg inplaats van Cvitanisch dat zou ik niet erg vinden |
|
|
|
|
bully
|
|
|
maar je geloofd toch niet dat river plate 7 miljoen betaald? dan kan je wel speculeren maar is het eerder fantaseren. en je weet hoe real zijn financien regeld dus denk niet dat het geld binnen is voor de transferstop. ben het verder wel met je eens dat het forum is om lekker te speculeren over alles van ajax. maar moet natuurlijk wel beetje geloofwaardig blijven. |
|
|
|
|
Daan
|
|
|
Berg is volgens mij voor 80 % rond met hsv, is een kwestie van de laatste pooien glad strijken. En Berg kost geen 7 miljoen. |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 - 19:10 schreef bully het volgende:maar je geloofd toch niet dat river plate 7 miljoen betaald? dan kan je wel speculeren maar is het eerder fantaseren. en je weet hoe real zijn financien regeld dus denk niet dat het geld binnen is voor de transferstop. ben het verder wel met je eens dat het forum is om lekker te speculeren over alles van ajax. maar moet natuurlijk wel beetje geloofwaardig blijven. Ik ben niet helemaal geloofwaardig om te denken dat ze 7miljoen betalen dat klopt. En jij bent niet helemaal geloofwaardig om te denken dat een van de grootste clubs van argentinie dat bedrag niet kan betalen..Weet jij hun budget?verkoop van spelers??de prestaties in copa libertadores ??enz enz...Alsof alle landen buiten Europa niet zulke bedragen kunnen betalen..daar is d emarkt ook omhoog gegaan daarom koste cvitanisch ook 6miljoen |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 - 19:12 schreef Daan het volgende:Berg is volgens mij voor 80 % rond met hsv, is een kwestie van de laatste pooien glad strijken. En Berg kost geen 7 miljoen. tuurlijk kost berg geen 7miljoen..daarom zei ik ook + eigen geld met die 7 miljoen + eigen geld kunnen ze tog verder komen dan nu |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
ik vind het opvallend stil rond az ajax en de zeeuw. Volgens het parool zou az intern een gesprek met de zeeuw hebben in zijn interesse in een overstap naar ajax, maar verder is er nog helemaal niks over gezegd. Lijkt me toch dat als dat een goed gesprek was geweest dat Az nu al naar buiten zou hebben gebracht dat De zeeuw niet te koop is, of zie ik dat verkeerd? |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 - 19:20 schreef martymcfly het volgende:ik vind het opvallend stil rond az ajax en de zeeuw. Volgens het parool zou az intern een gesprek met de zeeuw hebben in zijn interesse in een overstap naar ajax, maar verder is er nog helemaal niks over gezegd. Lijkt me toch dat als dat een goed gesprek was geweest dat Az nu al naar buiten zou hebben gebracht dat De zeeuw niet te koop is, of zie ik dat verkeerd? daar zit een kern van waarheid in wat je nu zegt..maar ik denk niet dat ajax meer dan 8miljoen wilt betalen..Ik vind Schaars eeder meer dan 8miljoen waard dan De Zeeuw |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
eens , Schaars is echt een leider , alleskunner maar zal onder de 15 milj zeker niet bij AZ wegmogen en zeker niet naar andere Ned.club! (en terecht) |
|
|
|
|
bully
|
|
|
ben het wel eens dat ook ik liever schaars zie dan de zeeuw. maar schaars heefd net bijgetekend en zal denk ook niet voor 15 miljoen aan ajax worden verkocht. dus vind de zeeuw een goed alternative. en over berg die voor 80% rond zou zijn met hsv. groningen schijnd bod van hsv te hebben geweigerd en toen heefd hsv gezegt aftezien van berg. maar hebben dag er op berg rondleiding gegeven en hem gekeurd. maar hebben zich niet meer in groningen gemeld. en k1-cj heb het ook niet over de begroting van river plate. maar heb jij weleens een zuidamerikaanse club zoveel zien betalen voor een speler die in europa speeld?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2009 door bully -- |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
en als ajax op schaars gaat bieden mag van gaal's bayern meebieden en daar kunnen we toch niet tegenop |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 - 19:32 schreef bully het volgende:[..] ik bedoelde ook geen berg maar de 7 miljoen die zogenaamd voor cvitanich zou betaald worden. daar heb ik mijn twijfels over. ben het wel eens dat ook ik liever schaars zie dan de zeeuw. maar schaars heefd net bijgetekend en zal denk ook niet voor 15 miljoen aan ajax worden verkocht. dus vind de zeeuw een goed alternative dat was een reactie op daan een reactie daarboven was een reactie op jou |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 - 19:37 schreef martymcfly het volgende:en als ajax op schaars gaat bieden mag van gaal's bayern meebieden en daar kunnen we toch niet tegenop ik had het niet over dat ajax schaars gaat halen maar ik zei dat ik De Zeeuw niet emer dan 8 miljoen waard vind en Schaars wel |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: sorry zag het later zag reactie van daan niet. ik was gewoon tesnel. is ook al aangepast gelijk erna.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2009 door bully -- |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 - 19:32 schreef bully het volgende:ben het wel eens dat ook ik liever schaars zie dan de zeeuw. maar schaars heefd net bijgetekend en zal denk ook niet voor 15 miljoen aan ajax worden verkocht. dus vind de zeeuw een goed alternative. en over berg die voor 80% rond zou zijn met hsv. groningen schijnd bod van hsv te hebben geweigerd en toen heefd hsv gezegt aftezien van berg. maar hebben dag er op berg rondleiding gegeven en hem gekeurd. maar hebben zich niet meer in groningen gemeld. en k1-cj heb het ook niet over de begroting van river plate. maar heb jij weleens een zuidamerikaanse club zoveel zien betalen voor een speler die in europa speeld? Dat weet ik niet daar heb ik geen lijst van...Maar als Banfiel al rond de 7miljoen krijgt dan is de marktwerking ook daar hoog..Het zou kunnen dat ze 7miljoen betalen..en ook weer niet we weten het niet..valt allebij wat van te zeggen |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Ajax moet Cvitanich dus echt niet van de hand doen. Deze speler heeft zich nog amper kunnen bewijzen en dien je dus een kans te geven. Ik ben ervan overtuigd dat hij het in zich heeft om een goede aanvaller te worden. Ajax moet zich met het aankoopbeleid niet gaan richten op de aanval. Deze is in orde en je dient de jongens vertrouwen te geven. De club moet zich gaan richten op de achterhoede. Deze is al jaren te zwak, kijkend naar het aantal tegendoelpunten de afgelopen jaren. Ze moeten het geld op de juiste manier gaan gebruiken, zodat we straks jaarlijks alleen nog spelers hoeven te kopen voor plekken die openvallen door eventuele verkopen of wanneer een speler langdurig (dus geen 4 weken, maar zeker een maand of 4) geblesseerd is. Alleen zo kan Ajax gaan bouwen aan een elfal die voor de prijzen mee kan doen. En ik heb er vertrouwen in dat Jol dat voor mekaar gaat krijgen. |
|
|
|