BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De nieuwe geruchten en aankopen - deel 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 15 juli 2009 - 14:49   quote  deeplink  
ik hab het vage vermoeden dat Jol een rol voor luque ziet in het komende seizoen, ik bedoel waarom laat hij Bodul achter en neemt hij Luque mee, ik weet het niet,als hij zij oude deportivo niveau weer kan halen is het netuurlijk een aanwinst, misschien hoopt jol hier wel op omdat het toch wel een gelouterde speler is, vorig jaar een aardig seizoen gedraaid in spanje.

Ik bedoel iedereen zal wel weer gaan lopen zeiken, maar een goede speler is nooit weg.
PETER111
 PETER111 - woensdag 15 juli 2009 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 - 14:49 schreef remco k het volgende:
ik hab het vage vermoeden dat Jol een rol voor luque ziet in het komende seizoen, ik bedoel waarom laat hij Bodul achter en neemt hij Luque mee, ik weet het niet,als hij zij oude deportivo niveau weer kan halen is het netuurlijk een aanwinst, misschien hoopt jol hier wel op omdat het toch wel een gelouterde speler is, vorig jaar een aardig seizoen gedraaid in spanje.

Ik bedoel iedereen zal wel weer gaan lopen zeiken, maar een goede speler is nooit weg.
Ik denk dat Jol hem meeneemt zodat hij zich kan bewijzen. Daardoor komen er meer clubs en zijn ze misschien bereid meer te betalen.
freakie
 freakie - woensdag 15 juli 2009 - 15:08   quote  deeplink  
kan ook peter maar een oefen wedstrijd is er niet om je erg in de kijk te spelen.. maar miss is luque wel goed ja.. ik vondt die keer dat hij bij ajax speelde ook niet slecht paar goede pases maar we will see
bully
 bully - woensdag 15 juli 2009 - 18:08   quote  deeplink  
denk dat jol gewoon wat wisseld om iedereen kans te geven.
maar lugue is niet voor niks overal waar hij laatste jaren speeld wisselspeler.
hij heefd goede traptechniek maar in zijn spel is hij heel traag laat zich ook zeer snel van de bal zetten.
dit is natuurlijk mijn mening.
maar denk dat jol ook liever spelers heefd die voor de bal vechten we zullen dus nog wel zien.
martymcfly
 martymcfly - woensdag 15 juli 2009 - 20:35   quote  deeplink  
waar blijven de berichten over prediguer en de zeeuw vind het allemaal wel opvallend stil bij ajax hierover
bully
 bully - woensdag 15 juli 2009 - 21:41   quote  deeplink  
jol zit in engeland en misschien zijn ze nog steeds bezig.
Marcio Santos
 Marcio Santos - woensdag 15 juli 2009 - 23:08   quote  deeplink  
Volgens de Pers en Sportweek gaat de transfer van de Zeeuw niet door.
Gaan we gewoon weer een jaar om de derde plaats spelen.
martymcfly
 martymcfly - woensdag 15 juli 2009 - 23:20   quote  deeplink  
ach volgens mij hebben we de zeeuw echt niet nodig om kampioen te worden, is een goede speler, maar zo erg is het ook weer niet dat hij niet komt
k-1cj
 k-1cj - woensdag 15 juli 2009 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 - 23:20 schreef martymcfly het volgende:
ach volgens mij hebben we de zeeuw echt niet nodig om kampioen te worden, is een goede speler, maar zo erg is het ook weer niet dat hij niet komt
scheelt weer 8miljoen...en twente,heerenveen,az en Groningen overdrijven soms wel hoor richting ajax met grote bedragen ze denken na sulejmani hun zijn wel gek om zulke bedragen op tafel te leggen
martymcfly
 martymcfly - woensdag 15 juli 2009 - 23:30   quote  deeplink  
gewoon zorgen dat ze prediguer nu binnenhalen voor 3 hooguit 4 miljoen en in de winterstop eventueel nog obradovic en we hebben een kampioensteam
k-1cj
 k-1cj - woensdag 15 juli 2009 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 - 23:30 schreef martymcfly het volgende:
gewoon zorgen dat ze prediguer nu binnenhalen voor 3 hooguit 4 miljoen en in de winterstop eventueel nog obradovic en we hebben een kampioensteam
Vind dat ze nu ook een kampioen selectie hebben daar maakt prediger niet zoveel verscheel mee.we hebben zoveel middenvelders.het zou wel een aanwinst zijn als je kijkt europees maar met deze trainer en selectie moeten ze ook kampioen kunnen worden hoor
JOOD
 JOOD - donderdag 16 juli 2009 - 00:50   quote  deeplink  
GVD!! Zie net dat Maxwell naar barcelona verkast voor 4.5 miljoen... Hoe goed wil je je selectie versterken?? Deze man heeft superveel ervaring heeft er nooit een geheim van gemaakt nog eens voor Ajax te willen spelen en kost gewoon bijna nixx.... Jammer zou ik zeggen; kansje laten liggen.

Realistisch gezien is Maxwell misschien niet haalbaar voor Ajax voor dit geld, maar ze hebben wel meer geld dan 4.5 miljoen toch?
martymcfly
 martymcfly - donderdag 16 juli 2009 - 11:31   quote  deeplink  
zullen we even realistisch blijven! Ik denk niet dat het ook maar 1 milliseconde in maxwell's hoofd is opgekomen om nu terug te keren naar ajax. Als je voor Barcelona kunt spelen of ajax dan is voor zo'n speler de keuze snel gemaakt, dan kan hij nog honderd keer zeggen dat hij nog een keer voor ajax wil spelen, maar nu echt nog niet. Dus kom nou niet aan dat Ajax hier een kans heeft laten liggen, want er was geen enkele kans dat maxwell naar ajax komt. Kan me hier wel kwaad over maken dat je niet doet of ajax geen goed beleid voert of kansen laten liggen, want volgens mij zijn ze dit seizoen juist heel weloverwogen en bewust aankopen aan het doen, dus volgende keer graag iets meer realiteitszin alstublieft!
makker
 makker - donderdag 16 juli 2009 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 11:31 schreef martymcfly het volgende:
zullen we even realistisch blijven! Ik denk niet dat het ook maar 1 milliseconde in maxwell's hoofd is opgekomen om nu terug te keren naar ajax. Als je voor Barcelona kunt spelen of ajax dan is voor zo'n speler de keuze snel gemaakt, dan kan hij nog honderd keer zeggen dat hij nog een keer voor ajax wil spelen, maar nu echt nog niet. Dus kom nou niet aan dat Ajax hier een kans heeft laten liggen, want er was geen enkele kans dat maxwell naar ajax komt. Kan me hier wel kwaad over maken dat je niet doet of ajax geen goed beleid voert of kansen laten liggen, want volgens mij zijn ze dit seizoen juist heel weloverwogen en bewust aankopen aan het doen, dus volgende keer graag iets meer realiteitszin alstublieft!
Ik had het niet beter kunnen verwoorden martymcfly. Maxwell zit qua leeftijd in zijn hoogtijdagen. Die zal daarom echt nog niet richting Ajax verkassen. En concurreren met Barcelona om Maxwell ga je verliezen. Ik hoop overigens wel dat hij nog besluit na afloop van zijn contract terug te keren in Amsterdam en ons allemaal nog een aantal jaren te laten genieten van zijn voetbalkunsten.

Krijgt Ajax trouwens nog een percentage van de transfersom voor opleidingsvergoeding??
remco k
 remco k - donderdag 16 juli 2009 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 - 23:08 schreef Marcio Santos het volgende:
Volgens de Pers en Sportweek gaat de transfer van de Zeeuw niet door.
Gaan we gewoon weer een jaar om de derde plaats spelen.
lekker positief of niet, ik weet niet of je het weet maar ajax verspeelde officieel pas het kampioenschap tegen psv een paar wedstrijden voor het eind.
Marcio Santos
 Marcio Santos - donderdag 16 juli 2009 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 17:23 schreef remco k het volgende:

[..]

lekker positief of niet, ik weet niet of je het weet maar ajax verspeelde officieel pas het kampioenschap tegen psv een paar wedstrijden voor het eind.
Volgens mij begon het al bij de eerste wedstrijd uit in Tilburg. Van PSV kan je verliezen, niet van Willem 2, Heerenveen 2x, Vitesse, Sparta. Deze groep heeft het niet in zich om elke wedstrijd, tegen iedere tegenstander, de mentaliteit te hebben om te winnen ten kosten van alles. Met een speler als de Zeeuw haal je in ieder geval dus wel die mentaliteit in huis.
k-1cj
 k-1cj - donderdag 16 juli 2009 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 18:02 schreef Marcio Santos het volgende:

[..]

Volgens mij begon het al bij de eerste wedstrijd uit in Tilburg. Van PSV kan je verliezen, niet van Willem 2, Heerenveen 2x, Vitesse, Sparta. Deze groep heeft het niet in zich om elke wedstrijd, tegen iedere tegenstander, de mentaliteit te hebben om te winnen ten kosten van alles. Met een speler als de Zeeuw haal je in ieder geval dus wel die mentaliteit in huis.
Deze groep heeft dat wel..alleen onder V Basten hadden ze dat niet..daarom een top trainer ook belangrijk voor een top selectie
Marcio Santos
 Marcio Santos - donderdag 16 juli 2009 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 19:35 schreef k-1cj het volgende:

[..]

Deze groep heeft dat wel..alleen onder V Basten hadden ze dat niet..daarom een top trainer ook belangrijk voor een top selectie
Anders niks van gezien de laatste jaren. Ook voor v Basten altijd dezelfde problemen. Geen mentaliteit tegen de mindere goden.
k-1cj
 k-1cj - donderdag 16 juli 2009 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 19:59 schreef Marcio Santos het volgende:

[..]

Anders niks van gezien de laatste jaren. Ook voor v Basten altijd dezelfde problemen. Geen mentaliteit tegen de mindere goden.
Daarom zei ik goed lezen ;-) een goede selectie kan niet uit zich zelf presteren omdat V Basten het niet is gelukt om te presteren met deze selectie dat wilt nog niet zeggen dat elke andere trainer het niet zou kunnen.
Jol meer ervaring en haalt alles uit een selectie..Iedereen ziet dat ajax een grote sterke talent volle selectie heeft en het mentale vlak enz bij Jol mogen ze niet verzakendus dat komt wel goed
Marcio Santos
 Marcio Santos - donderdag 16 juli 2009 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 20:14 schreef k-1cj het volgende:

[..]

Daarom zei ik goed lezen ;-) een goede selectie kan niet uit zich zelf presteren omdat V Basten het niet is gelukt om te presteren met deze selectie dat wilt nog niet zeggen dat elke andere trainer het niet zou kunnen.
Jol meer ervaring en haalt alles uit een selectie..Iedereen ziet dat ajax een grote sterke talent volle selectie heeft en het mentale vlak enz bij Jol mogen ze niet verzakendus dat komt wel goed
Dus je wil zeggen dat de trainers voor van Basten ook niets waren!!
k-1cj
 k-1cj - donderdag 16 juli 2009 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 20:19 schreef Marcio Santos het volgende:

[..]

Dus je wil zeggen dat de trainers voor van Basten ook niets waren!!
de trainers voor V Basten?
Als je bedoelt de trainingen van V Basten dan denk ik dat ze niet zo gevarieert en hart zijn als die van Jol.kleine voorbeeld Wieleart moest onder V Basten wel met 5 a 6 spelers in het elftal rekening mee houden en kon niet op zijn eigen spel concentreren.Bij Jol heeft iedere speler zijn eigen taken en Jol laat zien dat ze eraan moeten houden dat werkt goed Wielaert gaf ook aan dat het Team daardoor beter funcioneert en dat hij nu beter in zijn spel komt zonder er druk om te maken of andere spelers wel aan zijn taken houd...er is meer disepline meer variatie in het elftal en elke training word op hart hoog niveau getraind met net op tijd rust periodes zodat de spelers op niveau komen zonder grote kans op blesures..Jol heeft meer ervaring dan V Basten daarin en kan net die paar procenten in het team en spelers eruit halen om te presteren..

Goede spelers goede Selecties kunnen alleen maar presteren met een goede Trainer het liefst een trainer die ook veel ervaring heeft
Marcio Santos
 Marcio Santos - donderdag 16 juli 2009 - 21:04   quote  deeplink  
TRAINERS en geen training. Zoals je zelf altijd zegt LEZEN!!!!!!
k-1cj
 k-1cj - donderdag 16 juli 2009 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 21:04 schreef Marcio Santos het volgende:
TRAINERS en geen training. Zoals je zelf altijd zegt LEZEN!!!!!!
nou altijd ik zei het maar 1 keer ;-)
en oke trainers maar dan begrijp ik je vraag niet?
want wat heeft de trainers van V Basten nou te maken met het verschil tussen Jol En V Basten inzage de huidige selectie van Ajax
Marcio Santos
 Marcio Santos - donderdag 16 juli 2009 - 21:13   quote  deeplink  
Als je het leest staat er " trainers VOOR van Basten". Dus bv Henk ten Cate. Dit heeft ermee te maken dat deze selectie al een paar jaar de mentaliteit mist.( dus niet alleen onder van Basten)
k-1cj
 k-1cj - donderdag 16 juli 2009 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 21:13 schreef Marcio Santos het volgende:
Als je het leest staat er " trainers VOOR van Basten". Dus bv Henk ten Cate. Dit heeft ermee te maken dat deze selectie al een paar jaar de mentaliteit mist.( dus niet alleen onder van Basten)
er zijn ondertussen spelers bij gekomen en talenten onder Ten Cate was het niet slechter dan bij V Basten..maar laten we niet in het verleden kijken maar met Jol in de Toekomst
freakie
 freakie - donderdag 16 juli 2009 - 23:06   quote  deeplink  
En marcio denk eens goed na met alle aankopen en dingen die van basten gedaan heeft was hij niet in staat tot een prestatie van hoog nivo en ajax heeft op verkopen toch goed gehandelt want ze hadden de tijd om een vervanger te kopen.. dat was in het verleden wel anders.. De groep mist inderdaad mentaliteit daarom kan je nu niks over de groep zeggen want ajax suarez de mentaliteit mist gaat hij gewoon op de bang.. zo is jol..
remco k
 remco k - vrijdag 17 juli 2009 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 18:02 schreef Marcio Santos het volgende:

[..]

nou niet echt he waar was de zeeuw 1 seizoen terug dan, deed niks anders dan zeiken zeiken en nog eens zeiken. deze speler is leuk in een goed draaiend elftal, maar de schouders eronder zetten als het niet loopt heb ik hem nog nooit zien doen, volgens mij verwar je hem met schaars, dat was de leider van az niet de zeeuw.

Denk zoals ik hier al eerder heb geschreven ook dat deze spelr al aan zijn top zit en gewoon nie beter kan worden, dus is het ook geen goede investering, en dan nog het feit dat Gabri exact dezelfde speler is alleen een klasse beter als ie fit is.
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 17 juli 2009 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 17:58 schreef remco k het volgende:

[..]

nou niet echt he waar was de zeeuw 1 seizoen terug dan, deed niks anders dan zeiken zeiken en nog eens zeiken. deze speler is leuk in een goed draaiend elftal, maar de schouders eronder zetten als het niet loopt heb ik hem nog nooit zien doen, volgens mij verwar je hem met schaars, dat was de leider van az niet de zeeuw.

Denk zoals ik hier al eerder heb geschreven ook dat deze spelr al aan zijn top zit en gewoon nie beter kan worden, dus is het ook geen goede investering, en dan nog het feit dat Gabri exact dezelfde speler is alleen een klasse beter als ie fit is.
De Zeeuw bewees juist wel over mentaliteit te beschikken,idd zeiken hij had gehoopt op een transfer naar HSV zulke wensen zijn altijd personelijk waar wij niks over kunnen zeggen want het is hun leven! maar dat ging niet door teleurstelling en daarna zich zelf opgepakt en een goed seizoen gedraaid zonder mentaliteit kan dat denk ik niet
remco k
 remco k - vrijdag 17 juli 2009 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 23:06 schreef freakie het volgende:
En marcio denk eens goed na met alle aankopen en dingen die van basten gedaan heeft was hij niet in staat tot een prestatie van hoog nivo en ajax heeft op verkopen toch goed gehandelt want ze hadden de tijd om een vervanger te kopen.. dat was in het verleden wel anders.. De groep mist inderdaad mentaliteit daarom kan je nu niks over de groep zeggen want ajax suarez de mentaliteit mist gaat hij gewoon op de bang.. zo is jol..
volgens mij heeft van basten precies gedaan wat ie van te voren heeft gezegd, proberen te bouwen aan een elftal dat er over een aantal jaar weer staat. alleen word ie afgerekend op z'n eerste seizoen waarin iedereen van te voren heeft aangegeven dat er gebouwd dient te worden, nu is het wel zo dat het niet het beste seizoen ooit is geweest, maar er waren ook lichtpuntjes zoals de wedstrijden in de uefacup, na mijn idee zijn dit de beste wedstrijden geweest in de afgelopen jaren. van Basten had van mij ook absoluut niet hoeven opstappen, tuurlijk heeft ie niet alles goed gedaan maar ook zeker niet alles fout gedaan.

Dit doet natuurlijk niks af aan het feit dat Jol een hele goede trainer is.
remco k
 remco k - vrijdag 17 juli 2009 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 18:02 schreef k-1cj het volgende:

[..]

De Zeeuw bewees juist wel over mentaliteit te beschikken,idd zeiken hij had gehoopt op een transfer naar HSV zulke wensen zijn altijd personelijk waar wij niks over kunnen zeggen want het is hun leven! maar dat ging niet door teleurstelling en daarna zich zelf opgepakt en een goed seizoen gedraaid zonder mentaliteit kan dat denk ik niet
ik bedoel in het seizoen dat ze 12e ofzo werden toen heeft hij echt niet laten zijn over de juiste mentaliteit te beschikken, dit had niks met hsv te maken want dat speelde toen nog helemaal niet.
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 17 juli 2009 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 18:04 schreef remco k het volgende:

[..]

volgens mij heeft van basten precies gedaan wat ie van te voren heeft gezegd, proberen te bouwen aan een elftal dat er over een aantal jaar weer staat. alleen word ie afgerekend op z'n eerste seizoen waarin iedereen van te voren heeft aangegeven dat er gebouwd dient te worden, nu is het wel zo dat het niet het beste seizoen ooit is geweest, maar er waren ook lichtpuntjes zoals de wedstrijden in de uefacup, na mijn idee zijn dit de beste wedstrijden geweest in de afgelopen jaren. van Basten had van mij ook absoluut niet hoeven opstappen, tuurlijk heeft ie niet alles goed gedaan maar ook zeker niet alles fout gedaan.

Opbouwen met Jol duurt minder lang dan met V Basten..V Basten presteerde niet regelmatig met Jol gaat dat denk ik anders zijn..V Basten was gewoon niet de juiste man op de juiste tijd bij Ajax
remco k
 remco k - vrijdag 17 juli 2009 - 18:15   quote  deeplink  
niet mee eens. Toen van basten kwam heerste er rust in de club zijn heel veel posities opnieuw ingevuld en is de basis gelegd voor datgene waar nu op doorgebouwd word. Er is van tevoren toch ook gezegd dat het niet in 1 seizoen goed zou komen maar dat daar tijd voor nodig was. Toen waren alle supporters het daarmee eens en nu word van Basten aan de schanpaal genageld. Vergeet niet voorlopig heeft Jol nog helemaal niks gepresteerd, en als dat dit seizoen wel gebeurd is dat mede te danken aan het feit dat er veel posities zijn vervangen vorig seizoen. En laten we niet vergeten dat van Basten veel te veel taken kreeg aan het begin van het seizoen en dat die taken hem veel te laat in het seizoen weer uit handen zijn genomen.
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 17 juli 2009 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 18:15 schreef remco k het volgende:
niet mee eens. Toen van basten kwam heerste er rust in de club zijn heel veel posities opnieuw ingevuld en is de basis gelegd voor datgene waar nu op doorgebouwd word. Er is van tevoren toch ook gezegd dat het niet in 1 seizoen goed zou komen maar dat daar tijd voor nodig was. Toen waren alle supporters het daarmee eens en nu word van Basten aan de schanpaal genageld. Vergeet niet voorlopig heeft Jol nog helemaal niks gepresteerd, en als dat dit seizoen wel gebeurd is dat mede te danken aan het feit dat er veel posities zijn vervangen vorig seizoen. En laten we niet vergeten dat van Basten veel te veel taken kreeg aan het begin van het seizoen en dat die taken hem veel te laat in het seizoen weer uit handen zijn genomen.
klopt er was rust het is een rustige man en klopt hij nam zelf veel taken op zich..maar een grote groep dagelijks begeleiden en motiveren dat is hem niet gelukt Jol heeft in een paar weken al dingen laten zien hoe die te werk gaat wat mij meer vertrouwen geeft voor het seizoen dan onder V Basten,,,V Basten een beste man hoor maar wat hij al zelf aangaf hij heeft gewoon gefaald en hij zei dat hij er niet zeker van was dat er onder zijn leiding het beter zou gaan in het nieuwe seizoen..
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 juli 2009 - 20:37   quote  deeplink  
v Basten wilde zelf zoveel maar heeft dit later bijgesteld , v Basten wilde zelf zoveel veranderen en schopte zelf JC de deur uit , Marco was een geniale voetballer maar als manager is hij niet geschikt , Jol was geen geniale voetballer maar is wel echt een manager.

Laat Marco gewoon in gedachte als speler maar als trainer/manager moeten we hem maar even vergeten.
martymcfly
 martymcfly - vrijdag 17 juli 2009 - 21:36   quote  deeplink  
ik dacht zullen we het weer eens over geruchten en aankopen hebben. Ik heb zo'n vermoeden dat Ajax geen speler meer koopt deze transferperiode. Wat volgens mij naar zo als ik het nu bekijk oook prima is. Ik heb het idee dat onder leiding van Jol dit een prima uitgebalanceerde selectie is, die zoals het nu lijkt een echt team is en voor elkaar wil knokken.
remco k
 remco k - vrijdag 17 juli 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 20:37 schreef jantje 1974 het volgende:
v Basten wilde zelf zoveel maar heeft dit later bijgesteld , v Basten wilde zelf zoveel veranderen en schopte zelf JC de deur uit , Marco was een geniale voetballer maar als manager is hij niet geschikt , Jol was geen geniale voetballer maar is wel echt een manager.

Laat Marco gewoon in gedachte als speler maar als trainer/manager moeten we hem maar even vergeten.
van basten heeft cruiyff de deur niet uitgezet, hij had een meningsverschil met van basten en heeft toen de handdoek in de ring gegooid, plus dat van geel wegging/moest in het afgelopen intervieuw geeft van basten ook aan dat er in het begin teveel van hem verwacht werd en dat hij de fout heeft gemaakt dit extra werk niet te weigeren. dit werd door van der Boog bevestigd, dus van basten heeft niet al dat extra werk geeist ofzo hij heeft het er door samenloop van omstandigheden gewoon bijgekregen.

Ik denk dat van basten ons in de komende paar jaar nog erg gaat verassen.
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 17 juli 2009 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 21:40 schreef remco k het volgende:

[..]

van basten heeft cruiyff de deur niet uitgezet, hij had een meningsverschil met van basten en heeft toen de handdoek in de ring gegooid, plus dat van geel wegging/moest in het afgelopen intervieuw geeft van basten ook aan dat er in het begin teveel van hem verwacht werd en dat hij de fout heeft gemaakt dit extra werk niet te weigeren. dit werd door van der Boog bevestigd, dus van basten heeft niet al dat extra werk geeist ofzo hij heeft het er door samenloop van omstandigheden gewoon bijgekregen.

Ik denk dat van basten ons in de komende paar jaar nog erg gaat verassen.
ik hoop het dat tie ons gaat verassen gun hem het beste.maar bij Ajax heeft tie ons niet verast en Jol is gewoon een betere Trainer voor Ajax nu.
bully
 bully - zaterdag 18 juli 2009 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 18:04 schreef remco k het volgende:

[..]

natuurlijk moet een trainer de kans krijgen iets optebouwen.
maar marco heefd nog nooit bewezen dat hij daartoe instaat is.
als je begint mag je verwachten dat aan het eind van het seisoen iets van groei in het team tezien is.
maar naar mijn idee is ajax er onder marco alleen maar zwakker op geworden.
en naar mijn mening hadden ze hem ook nooit mogen aanstellen.
omdat hij zich nog nooit heefd bewezen en totaal geen ervaring heefd.
en hij is zelf opgestapt dus zag het zelf al niet meer zitten.
en de wedstrijden in de uefa cup worden ook geromantiseerd want op de wedstrijden tegen marseile na werd er gewoon met veel geluk gevoetbalt.
enige lichtpuntje was dat er toen wel werd gevochten maar zonder het mooie voetbal waar jij het over heb.
als speler heb ik hem nog steeds hoog zitten als mens ken ik hem niet maar komt positief over.
maar als trainer moet hij gewoon nog veel leren en ervaring opdoen.
en dan is nog steeds niet gezegt dat hij een toptrainer word.
of jol nou de goede man voor ajax is dat is ook afwachten.
maar heb in hem gewoon meer vertrouwen omdat hij zich al bewezen heefd.
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 00:00 schreef bully het volgende:

[..]

natuurlijk moet een trainer de kans krijgen iets optebouwen.
maar marco heefd nog nooit bewezen dat hij daartoe instaat is.
als je begint mag je verwachten dat aan het eind van het seisoen iets van groei in het team tezien is.
maar naar mijn idee is ajax er onder marco alleen maar zwakker op geworden.
en naar mijn mening hadden ze hem ook nooit mogen aanstellen.
omdat hij zich nog nooit heefd bewezen en totaal geen ervaring heefd.
en hij is zelf opgestapt dus zag het zelf al niet meer zitten.
en de wedstrijden in de uefa cup worden ook geromantiseerd want op de wedstrijden tegen marseile na werd er gewoon met veel geluk gevoetbalt.
enige lichtpuntje was dat er toen wel werd gevochten maar zonder het mooie voetbal waar jij het over heb.
als speler heb ik hem nog steeds hoog zitten als mens ken ik hem niet maar komt positief over.
maar als trainer moet hij gewoon nog veel leren en ervaring opdoen.
en dan is nog steeds niet gezegt dat hij een toptrainer word.
of jol nou de goede man voor ajax is dat is ook afwachten.
maar heb in hem gewoon meer vertrouwen omdat hij zich al bewezen heefd.
als je zegt dat hij zich zelf al bewezen heeft dan is hij tog meer een top trainer dan geen top trainer.een prijs winnen zou alleen maar nog een bewijs zijn dat hij al een top trainer is
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 00:17   quote  deeplink  
hij heeft bewezen een goede trainer te zijn , echter om een toptrainer te zijn moeten er wel een titel of een europacuppie bij en dat dan bij meerdere clubs dan ben je echt een kanjer(topper)
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 00:17 schreef jantje 1974 het volgende:
hij heeft bewezen een goede trainer te zijn , echter om een toptrainer te zijn moeten er wel een titel of een europacuppie bij en dat dan bij meerdere clubs dan ben je echt een kanjer(topper)
mijn mening is dan ben je een uitzonderlijke trainer
Jol heeft niet bij topclubs gezeten maar mijn mening blijft hij is wel een top trainer
alleen niet in hetzelfde rijtje mourinho,hiddink,fergusson
remco k
 remco k - zaterdag 18 juli 2009 - 00:31   quote  deeplink  
volgens mij bedoelen jullie hetzelfde, alleen noemen jullie het of een toptrainer en k-1cj het een uitzonderlijk trainer. feit is dat jol als trainer nog niet de absolute top heeft berijkt
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 00:31 schreef remco k het volgende:
volgens mij bedoelen jullie hetzelfde, alleen noemen jullie het of een toptrainer en k-1cj het een uitzonderlijk trainer. feit is dat jol als trainer nog niet de absolute top heeft berijkt
klopt!, niet de absolute top zoals hiddink enz
vind hem een top trainer maar niet zo top als Hiddink

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2009 door k-1cj --
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 10:58   quote  deeplink  
de term uitzonderlijk werd later pas door CJ ingevoerd toen hij inzag dat hij er beetje naast zat verzon hij er ineens een sublieme catogorie bij.
remco k
 remco k - zaterdag 18 juli 2009 - 12:49   quote  deeplink  
dadelijk krijgen we daar nog een overtreffende trap van.

DE OVERTREFFENDESUBLIEMEUNIVERSUMTOPPERS EN ALTIJD IETS BETER DAN DE REST
NANANANANANANANANANANANANANANANA......NANANANANANANANANANANANA.
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 10:58 schreef jantje 1974 het volgende:
de term uitzonderlijk werd later pas door CJ ingevoerd toen hij inzag dat hij er beetje naast zat verzon hij er ineens een sublieme catogorie bij.
Jij zegt altijd dat ik jou menign niet respecteer.dat doe ik wel alleen jij niet
want ik moet de hele tijd uitleggen wat ik onder top versta,ik respecteer jou mening daarover alleen ik denk er anders over,wat maakt dat nou uit jan

Jol en Hiddink kun je niet vergelijken
Maar daarom hoeft jol in mijn ogen nog geen top te zijn..
ik zei eerder al misschien is subliem een niet goede uitdrukking maar hopelijk begrijp je me zei ik en tog blijf je er maar op door gaan...tjsha...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2009 door k-1cj --
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 17:45   quote  deeplink  
duidelijk !

we maken er elk jaar gewoon een catogorie voor jou bij en dat anderen dat niet snappen is niet ons probleem , he vriend! haha
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 17:45 schreef jantje 1974 het volgende:
duidelijk !

we maken er elk jaar gewoon een catogorie voor jou bij en dat anderen dat niet snappen is niet ons probleem , he vriend! haha
???waarom aanpassen aan mij?
ik vind Hiddink een andere catogorie dan Jol en ik vind Jol een top traine..waarom ga je er zo op door ik respecteer jou mening maar waarom moet je op mijn mening altijd zo doorzuigen en dan achteraf hypocriet zeggen dat ik niemand zijn mening respecteer maar dat doe jij niet ik.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 17:51   quote  deeplink  
ik respecteer jou mening ook vriend , wil er zelfs samen met jou nieuwe catogorieen voor maken!
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 17:51 schreef jantje 1974 het volgende:
ik respecteer jou mening ook vriend , wil er zelfs samen met jou nieuwe catogorieen voor maken!
nee want jij denkt er anders over en dat respecteer ik en verder was deze discussie tog al afgelopen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De nieuwe geruchten en aankopen - deel 2

0.0337011