BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De nieuwe geruchten en aankopen - deel 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 17:48 schreef k-1cj het volgende:

[..]

???waarom aanpassen aan mij?
ik vind Hiddink een andere catogorie dan Jol en ik vind Jol een top traine..waarom ga je er zo op door ik respecteer jou mening maar waarom moet je op mijn mening altijd zo doorzuigen en dan achteraf hypocriet zeggen dat ik niemand zijn mening respecteer maar dat doe jij niet ik.
nu snap ik het! jij vind Jol een toptrainer (dat mag) maar toen kwam je bij Hiddink en dacht je hoe moet ik die dan noemen en toen verzon je er een nieuwe catogorie bij! ha,ha geweldige vondst vriend! Eindelijk heb ik t door , stom dat t zo lang heeft geduurd!
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 17:57 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

nu snap ik het! jij vind Jol een toptrainer (dat mag) maar toen kwam je bij Hiddink en dacht je hoe moet ik die dan noemen en toen verzon je er een nieuwe catogorie bij! ha,ha geweldige vondst vriend! Eindelijk heb ik t door , stom dat t zo lang heeft geduurd!
????????
en maar zuigen en zuigen
ik zei toen al misschien geef ik het een verkeerde naam voor ik geef de hele tijd dingen toe maar jij blijft er op door zuigen..ik vind Hiddink meer dan een top trainer jah.nou en hou dat gezuig een keer achter wegen dat ken ik nou wel van je
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 18:06   quote  deeplink  
ok sorry , pietje excuus
kaj
 kaj - maandag 20 juli 2009 - 15:50   quote  deeplink  
volgens mij komt defour naar ajax, maar weet niet cker, hij schijnt dat ie nog medisch gekeurd moet worden,
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2009 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 15:50 schreef kaj het volgende:
volgens mij komt defour naar ajax, maar weet niet cker, hij schijnt dat ie nog medisch gekeurd moet worden,
bron????
Snakie
 Snakie - maandag 20 juli 2009 - 18:27   quote  deeplink  
Defour? Ja, net als al die andere goede spelers waar ze al naast gevist hebben.
Laten we hopen dat er nog wel versterking komt in de verdediging en op het middenveld, dat kan volgens mij geen kwaad, al loopt er een hoop talent rond.
Daar kan Jol best een goed team uit smeden, en dan kunnen we volgend jaar(of in de winterstop)
weer een hoop dollars op ons conto bijschrijven.
Laat REAL zich maar kapot kopen, wij maken zelf een elftal.
martymcfly
 martymcfly - maandag 20 juli 2009 - 19:18   quote  deeplink  
kaj wat is jr bron toch niet dat vage bericht van ad sportwereld wat na een paar minuten alweer van de site was
Pjettr
 Pjettr - maandag 20 juli 2009 - 19:57   quote  deeplink  
Lijkt me niet dat Defour naar Ajax komt.. Dan hoop ik nog eerder op Honda..
Maar wat me wel een goede speler lijkt is die Gareth Bale.. Waarschijnlijk zit daar een aardige prijskaart aan , maar aangezien hij is de lappenmand zit , gaat er misschien wel een stukje van de transfersom af.. Leg die voor 4 jaar vast en je verkoopt hem voor minimaal het dubbele mocht ie zijn niveau verbeteren. Nu al een goede speler + international van Wales dacht ik..
Jol kent hem , en vind het een talent.. Maar als Jol slim is gaat ie het niet aan de grote klok hangen dat hij hem wilt hebben , anders komt er een grotere club of een betere competitie (wat niet moeilijk is) en word ie weggekaapt voor ajax een bod kan doen
Pjettr
 Pjettr - maandag 20 juli 2009 - 19:59   quote  deeplink  
Bron : http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9047

Jol over Bale : "Een van de beste talenten in Europa op de linkerflank"
Pietje
 Pietje - maandag 20 juli 2009 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 18:06 schreef jantje 1974 het volgende:
ok sorry , pietje excuus
Hé Jantje! Ik weet niet waarvoor jij mij excuses maakt... Heb ik iets gemist? Overigens: aanvaard hoor ;-)
Shiva
 Shiva - dinsdag 21 juli 2009 - 00:35   quote  deeplink  
het gaat weer helemaal nergens over.mss is klaasjan iets voor de aanval?
jongens de huisregel is dat er talenten worden opgeleid/gescout.
nu wordt er waardevolle tijd verspild aan illusie-aankopen waar toch wordt naast gevist.
maar nu ze toch in GB zitten heb ik een gouden tip:neem mido mee ;)
joey
 joey - dinsdag 21 juli 2009 - 00:56   quote  deeplink  
Mido?!..Alseblieft die vind zichzelf god terwijl die niks heeft bereikt de afgelope jaren!.. Daar heb je geen ene moer aan. Die moet lekker naar waar die vandaan komt(Egypte geloof ik) voor een clubbie spelen..

Zie ik liever jeugdspelers...!
Shiva
 Shiva - dinsdag 21 juli 2009 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 00:56 schreef joey het volgende:
Mido?!..Alseblieft die vind zichzelf god terwijl die niks heeft bereikt de afgelope jaren!..

Zie ik liever jeugdspelers...!
dat moet bekend klinken.
Pjettr
 Pjettr - dinsdag 21 juli 2009 - 01:42   quote  deeplink  
het gaat weer helemaal nergens over.mss is klaasjan iets voor de aanval?

--> is dit sarcasme of ben je gewoon dom?
Shiva
 Shiva - dinsdag 21 juli 2009 - 03:29   quote  deeplink  
als we bale kunnen halen..het grootste talent na giggs van wales dan verw8 ik ook niet veel problemen met klaasjan.
wake up ajax en richt je op je jeugd en scouting (H)
Pjettr
 Pjettr - dinsdag 21 juli 2009 - 04:08   quote  deeplink  
hoezo heb jij altijd commentaar op ajax? Doe jou Feyenoord het zo goed dan? Want echt veel commentaar heb ik je niet horen geven op je clubje terwijl ze er een complete bibliotheek aan boeken over kunnen schrijven.. Maar nee jij komt liever op een ajax forum om ajax af te zeiken.. in plaats van ajax wake up.. Shiva get a life!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 21 juli 2009 - 08:17   quote  deeplink  
mmm feynoord weer onder toezicht.. een financiele geldschieter nodig om uberhaubt spelers te kunnen aantrekken (2de ranks ook nog :x)
remco k
 remco k - dinsdag 21 juli 2009 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 08:17 schreef nummer10 het volgende:
mmm feynoord weer onder toezicht.. een financiele geldschieter nodig om uberhaubt spelers te kunnen aantrekken (2de ranks ook nog :x)
misschien moeten we maar eens kappen met ons druk maken over feijenoord en ons eens gaan druk maken over ons ajax, laat lekker gaan die gasten, maar ga met respect om met gasten zoals jantje1974 die op een fatsoenlijke manier met ons discussieerd over ajax en voetbal in het algemeen.
MAAK JE EENS NIET ZO DRUK MENSEN, HET IS MAAR EEN SPELLETJE!!!!!!!!!
Pjettr
 Pjettr - dinsdag 21 juli 2009 - 13:18   quote  deeplink  
Spelletjes zijn leuk :P haha
nummer10
 nummer10 - dinsdag 21 juli 2009 - 14:03   quote  deeplink  
remco ik maak me nie druk om ajax.. gaat toch lekker ? :) KAN NIE WACHTEN TOT VRIJDAG !!
bully
 bully - dinsdag 21 juli 2009 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 13:12 schreef remco k het volgende:

[..]

misschien moeten we maar eens kappen met ons druk maken over feijenoord en ons eens gaan druk maken over ons ajax, laat lekker gaan die gasten, maar ga met respect om met gasten zoals jantje1974 die op een fatsoenlijke manier met ons discussieerd over ajax en voetbal in het algemeen.
MAAK JE EENS NIET ZO DRUK MENSEN, HET IS MAAR EEN SPELLETJE!!!!!!!!!
helemaal mee eens remco.
degeen hier komen om te zieken kan je gewoon negeren.
en degeen wel op normale manier hier de discussie aangaan al zijn ze voor een andere club waarderen.
en laten we het over ajax hebben want is hier niet voor niks het ajax forum.
dat werkt het beste.
remco k
 remco k - dinsdag 21 juli 2009 - 20:59   quote  deeplink  
AMEN!!!!!!
freakie
 freakie - dinsdag 21 juli 2009 - 21:19   quote  deeplink  
pff atouba wil prijzen winnen met ajax.. :S:S wat is dat zinloos bericht wie wil er niet prijzen winne met ajax:P hahaha:P of met feyenoord of met psv denk dat je ALTIJD prijzen wil winnen..
Shiva
 Shiva - dinsdag 21 juli 2009 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 17:17 schreef bully het volgende:

[..]

helemaal mee eens remco.
degeen hier komen om te zieken kan je gewoon negeren.
en degeen wel op normale manier hier de discussie aangaan al zijn ze voor een andere club waarderen.
en laten we het over ajax hebben want is hier niet voor niks het ajax forum.
dat werkt het beste.
oneens..niks is mooier dan de strijd die tussen ons heerst.
joey
 joey - woensdag 22 juli 2009 - 00:04   quote  deeplink  
@Shiva

Dat moet bekend klinken..??
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 juli 2009 - 09:20   quote  deeplink  
gaat erom dat hij zich in wil zetten freakie denk wel dat we een erg goeie aan hem hebben (persoonlijk denk ik dat ik hem beter ga vinden dan Vermealen was nooit echt tevreden over Vermealen) denk ook dat Atouba ook wel ERG HARD kan zijn maar ook zeker kan voetballen..
remco k
 remco k - woensdag 22 juli 2009 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 21:22 schreef Shiva het volgende:

[..]

oneens..niks is mooier dan de strijd die tussen ons heerst.
ik dacht dat je een neutraak supporter was, dan heb je toch met niemand strijd want als je neutraal bent ben je ook nergens tegen toch??
freakie
 freakie - woensdag 22 juli 2009 - 13:08   quote  deeplink  
haha nummer 10 dat snap ik wel maar elke speler zegt dat dus heeft niet persee veel waarden want iedereen die aan gekocht wordt wil zich inzette:P maar denk inderdaad niet dat atouba een verslechtering voor vermaelen een verslechtering is voor ajax..
remco k
 remco k - donderdag 23 juli 2009 - 13:15   quote  deeplink  
denk trouwens dat de De Zeeuw( helaas) wel naar ajax gaat komen, ik hoop dat ik me vergis, maar ik zou dat een slechte aankoop vinden.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 29 juli 2009 - 04:32   quote  deeplink  
'Honda gaat in ieder geval niet naar Ajax'

"AZ en PSV hebben interesse, maar zitten op dit moment vol. Misschien dat er bij Heerenveen een kansje is. Ajax wordt het in elk geval niet", vervolgt Ploegsma.

bron: 'Honda gaat in ieder geval niet naar Ajax'

Waarom geen Ajax dan? Die gast zal toch niet meer kosten dan zeg 6 a 7 miljoen?
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - woensdag 29 juli 2009 - 08:40   quote  deeplink  
Maar als je 6 a 7 miljoen voor een speler als De Zeeuw betaalt, iemand die het op het niveau van de eredivisie, maar ook internationaal inmiddels wel heeft laten zien. Hoeveel zou je dan voor Honda willen betalen, iemand die alleen nog maar gepresteerd heeft tegen clubs als Top Oss, Haarlem en Telstar? Net zoveel?

Ik hoor zulke reacties zo vaak, 'het is toch maar ... miljoen'? Maar voor Ajax is 6 a 7 miljoen verdomd veel geld!
Pjettr
 Pjettr - woensdag 29 juli 2009 - 08:43   quote  deeplink  
dat is voor elke nederlandse club veel geld...
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 juli 2009 - 08:51   quote  deeplink  
remco hoezo helaas ? en hoezo een slechte aankoop ? 1 er is minder betaald dan 6.5 mil (lees je overal en ook waarom het minder is) 2 hij word gehaald van geld die we eigenlijk gratis krijgen (zlatan waarschijnlijk ook nog geld van huntelaar en maxwell) en noem maar op. dus we hebben nog geen rooie cent uit gegeven..
Thomas
 Thomas - woensdag 29 juli 2009 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 04:32 schreef Boudewijn het volgende:
'Honda gaat in ieder geval niet naar Ajax'

"AZ en PSV hebben interesse, maar zitten op dit moment vol. Misschien dat er bij Heerenveen een kansje is. Ajax wordt het in elk geval niet", vervolgt Ploegsma.

bron: 'Honda gaat in ieder geval niet naar Ajax'

Waarom geen Ajax dan? Die gast zal toch niet meer kosten dan zeg 6 a 7 miljoen?
Dan zal er geen concrete interesse vanuit Ajax zijn om die speler te halen. Als ik het artikel in ieder geval goed opvat, bestaat dergelijke interesse wel bij een aantal clubs, maar daar valt Ajax niet onder. Vermoed niet dat de speler het zelf niet zou willen, een stap van VVV naar een willekeurige (sub-)topclub in Nederland is voor elke speler interessant.
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 juli 2009 - 09:22   quote  deeplink  
maar is honda een versterking aangezien we al een Aissati hebben Sulejmani Suarez DeZeeuw Enoh Donald etc etc.. en al helemaal voor het geld wat VVV wil hebben..
sasja50
 sasja50 - woensdag 29 juli 2009 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 08:51 schreef nummer10 het volgende:
remco hoezo helaas ? en hoezo een slechte aankoop ? 1 er is minder betaald dan 6.5 mil (lees je overal en ook waarom het minder is) 2 hij word gehaald van geld die we eigenlijk gratis krijgen (zlatan waarschijnlijk ook nog geld van huntelaar en maxwell) en noem maar op. dus we hebben nog geen rooie cent uit gegeven..
zit wel veel in , in wat je zegt maar voorlopig is t geld van deze transacties nog niet binnen hoor , daar gaat wel paar maanden overeen , verder is t van Maxwel bijna niets want die is voor 4milj overgestapt dus dat gaat maar om duizenden euro's , van Ibrahimavich zou rond de 1 milj zijn hoorde ik en idd de 7 milj van KJ zou lekker zijn maar a) die is nog niet binnen en b) van dit geld was Ajax ook al beetje uitgegaan want dit stond in de transactie die ze gedaan hebben waaruit nu blijkt dat ze hem vorig jaar voor nog geen 20milj hebben weggedaan + deze clausule dus waar iedereen vorig jaar dacht dat KJ 27 milj had opgebracht en de centen al binnen waren...............
bully
 bully - woensdag 29 juli 2009 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 09:22 schreef nummer10 het volgende:
maar is honda een versterking aangezien we al een Aissati hebben Sulejmani Suarez DeZeeuw Enoh Donald etc etc.. en al helemaal voor het geld wat VVV wil hebben..
of hij versterking is zou ik niet durven zeggen.
feit is dat hij alleen nog op lager niveau heefd gepresteerd.
zou misschien wel leuke aanvulling geweesd vooral om de concurentie met aisatti scherp te houden.
maar zeker niet voor het bedrag wat vvv vraagt.
bully
 bully - woensdag 29 juli 2009 - 11:40   quote  deeplink  
Groenendijk wil Ajax-spelers huren
Alfons Groenendijk, voormalig jeugdtrainer van Ajax en huidig hoofdtrainer van Willem II, hoopt twee talenten van Ajax te kunnen huren. Volgens De Telegraaf zijn dat de middenvelders Jan-Arie van der Heijden en Mitchell Donald.

Groenendijk beseft dat de Tilburgers weinig geld hebben om inkopen te doen en hoopt op deze manier aan talentvolle spelers te komen. Hij heeft het bestuur van Willem II opdracht gegeven met Ajax te gaan praten.

Of trainer Martin Jol staat te popelen om Donald te verhuren, is nog maar de vraag. Jol heeft namelijk grote plannen met de middenvelder. Ajax heeft met Rasmus Lindgren, Gabri, Urby Emanuelson, Demy de Zeeuw, Donald, Vurnon Anita, Evander Sno, Daley Blind, Siem de Jong, Eyong Enoh, Jeffrey Sarpong, Van der Heijden en Ismail Aissati een overschot aan middenvelders.
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Groenendijk_wil_Ajax-spelers_huren.html

zou wel goed zijn voor bepaalde spelers.
ze kunnen ervaring opdoen plus de kosten dan omlaag gaan
maar denk niet donald.
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2009 - 12:14   quote  deeplink  
zou inderdaad hel goed zijn voor een aantal spelers, maar dat zal denk ik ook wel gebeuren.

denk alleen niet dat Donald een optie is want die zit wel heel dicht tegen de basis aan.
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 juli 2009 - 12:26   quote  deeplink  
nou hoe hij tegen benfica speelde is het gewoon Basis.. kmoet zeggen dat ik hem beter vond dan Gabri.. stond vaak goed opgesteld en veroverde erg veel ballen.. word lastig voor Jol dat zowieso.. dezeeuw Enoh Gabri Donald middenveld word een zeer lastige keus voor hem..
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2009 - 12:31   quote  deeplink  
volgens mij een luxe, en dan te bedenken dat basis speler van vorig jaar en zelfs nog even aanvoerder Lindgren helemaal niet meer genoemd word
ST
 ST - woensdag 29 juli 2009 - 13:01   quote  deeplink  
ik kende heel donald niet.
maar zoals ik hem heb zien spelen begrijp ik ineens de aankoop van de zeeuw niet.

Ajax heeft met Rasmus Lindgren, Gabri, Urby Emanuelson, Demy de Zeeuw, Donald, Vurnon Anita, Evander Sno, Daley Blind, Siem de Jong, Eyong Enoh, Jeffrey Sarpong, Van der Heijden en Ismail Aissati inderdaad een overschot aan middenvelders.

hadden ze beter een spits of een verdediger kunnen halen.
freakie
 freakie - woensdag 29 juli 2009 - 13:18   quote  deeplink  
nou denk ook dat donald geen rol van betekenis gaat hebben en jol hem miss toch gaat verhuren om hem volgend jaar te willen gebruiken.. T vervelende van ajax is dat elke trainer wil inkopen en er een overschot is aan spelers en daardoor Het voor een trainer erg moeilijk is om de opstelling te kiezen en de spelers.. 32 spelers..

Psv: 27
Twente: 26
Az: 24
Feyenoord: 25 spelers

Bij alle clubs heb je spelers die je zowiezo niet moet opstelling.. wat betreft ajax heeft elke speler zich toch goed bewezen.. Wij hebben er in jol zijn ogen 2 denk ik.. luque en lindgren..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2009 door freakie --
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2009 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 13:18 schreef freakie het volgende:
nou denk ook dat donald geen rol van betekenis gaat hebben en jol hem miss toch gaat verhuren om hem volgend jaar te willen gebruiken.. T vervelende van ajax is dat elke trainer wil inkopen en er een overschot is aan spelers en daardoor Het voor een trainer erg moeilijk is om de opstelling te kiezen en de spelers.. 32 spelers..

Psv: 27
Twente: 26
Az: 24
Feyenoord: 25 spelers

Bij alle clubs heb je spelers die je zowiezo niet moet opstelling.. wat betreft ajax heeft elke speler zich toch goed bewezen.. Wij hebben er in jol zijn ogen 2 denk ik.. luque en lindgren..
Ik snap je laatste zin niet helmaal, maar als je bedoelt dat eze 2 spelers niet moeten spelen dan ben ik het wel met je eens. Ze voegen allebei niks toe aan dit elftal. En ik denk zelfs dat de slechte instelling van Luque ten koste kan gaan van de sfeer in de kleedkamer.
freakie
 freakie - woensdag 29 juli 2009 - 14:29   quote  deeplink  
de laatste zin is inderdaad beetje raar geschreven.. bedoel dat jol denk ik denkt dat er 2 spelers zijn die er niet bij hoeven.. lindgren en luque.. maar als je kijk naar de concurenten hebben de trainers van feyenoord, twente, psv en az het een stuk makkelijker in hun keuzes..
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2009 - 17:44   quote  deeplink  
ja helemaal eens, maar aan de andere kant moet het alle spelers wel scherp houden ik bedoel we hebben zeker op het middenveld bijna iedere positie 3 keer gevuld, wat betekent dat ze nu eindelijk eens een keer mentaliteit moeten tonen.
freakie
 freakie - woensdag 29 juli 2009 - 18:39   quote  deeplink  
Ja das heleemal waar maar denk dat 3 spelers op 1 positie vindt ik erg veel en al helemaal als er een trainer komt die de resultaten van vorig seizoen goed moet maken..
bully
 bully - donderdag 30 juli 2009 - 11:57   quote  deeplink  
we hebben de laatste jaren gewoon teveel spelers gehaald die niks toevoegde.
en die zijn nu overbodig.
maar het probleem is denk dat ajax met het loon wat ze betalen tehoog zitten om die spelers weer ergens anders te slijten.
denk dat anders spelers als lugue kennedy ogararu allang weg waren.
en als je nog wat jeugdspelers verhuurd die momenteel niet voor basis plaats in aanmerking komen dunt de selectie ook aardig uit.
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2009 - 12:19   quote  deeplink  
zal denk ik ook wel gebeuren, een speler of 4 zal er wel erhuurd worden
robs
 robs - donderdag 30 juli 2009 - 12:53   quote  deeplink  
Juan Forlin wordt de nieuwe centrumverdediger, 21 jaar en Argentijns international. Zie teletekst van At5

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De nieuwe geruchten en aankopen - deel 2

0.0203199