|
|
robs
|
|
|
Ajax in gesprek met Juan Forlín ' 30 juli 2009
AMSTERDAM - Er zouden gesprekken plaatsvinden in München waar de club van Forlin meedoet aan de Audi Cup. Volgens Zuid-Amerikaanse media zou Ajax interesse hebben voor een verdediger van Boca Juniors. De website canchallena.com meldt dat er een gesprek zou zijn met de zaakwaarnemer van Juan Forlin. De 21-jarige verdediger maakte dit jaar zijn debuut in het nationale elftal van Argentinië. Het gesprek zou plaatsvinden in München omdat Boca Juniors daar momenteel deelneemt aan de Audi Cup. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
'Vandaag akkoord verwacht over ontbinding contract Luque' 30-07-09
Er wordt vandaag een akkoord verwacht over de ontbinding van het contract van Albert Luque bij Ajax, zo weet het Spaanse Malaga Hoy te melden. Luque zou een verbeterde aanbieding hebben ontvangen van Malaga en nu bereid zijn het resterende deel van zijn salaris in te leveren. Vandaag zit zijn zaakwaarnemer met Ajax om de tafel over ontbinding van zijn contract. http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9179
zou goede zaak zijn. scheeld weer in loonkosten. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ja 2,2 miljoen dacht ik :D Met dat geld konden we het salaris van Lugano betalen, maarja die gaat waarschijnlijk naar Lazio.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
volgens mij was het minder. las poosje terug al dat hij toen al had toegezegt in salaris verlaging. wat daar van waar is weet ik niet. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2009 - 14:29 schreef bully het volgende:volgens mij was het minder. las poosje terug al dat hij toen al had toegezegt in salaris verlaging. wat daar van waar is weet ik niet. Als dat waar is dan WAS het 2,2 miljoen ;) |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: volgens mij was zijn beginloon 2,2 miljoen. en dat is later minder geworden. maar prik me daar niet op vast want weet het niet zeker. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Weet ik ;) Maar we zien wel wat Jol gaat doen ;) Hij trekt vast iemand heel onverwachts aan, net zoals Atouba.. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
Forlin moet 8 à 9 miljoen euro kosten 31-07-09
Ajax begeeft zich weliswaar weer op Zuid-Amerikaans terrein. Een delegatie van Ajax zou afgelopen week in München met de zaakwaarnemer van Juan Forlín gesproken hebben maar Boca Juniors is niet van plan om de verdediger voor een appel en een ei te laten gaan. Boca Juniors zou zo'n acht à negen miljoen euro vragen voor de 21-jarige mandekker die dicht tegen het Argentijnse nationale elftal aanzit, zo melden Argentijnse media.
Bron : http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9190
Volgens mij is dat een te dure speler voor Ajax op dit moment.. Tenzij ze iets kunnen regelen dat ze termijn betalingen doen , of als Huntelaar verkocht word , dan zou het een leuke speler zijn..
Waarschijnlijk als hij zich kan handhaven in het nationale elftal en Ajax legt hem vast voor 4 jaar , dat je er dan nog een aardige som voor kan gaan vangen mocht hij weer verkocht worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik ken de speler niet, 9 miljoen is wel veel voor een niet al te bekend argentijns talent, of hij moet wel erg goed zijn, maar dat weet ik niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tot nu toe zijn 95% van d egeruchten mbt transfers bij ajax ook niet eens waar, en inderdaad werd atouba ook zomaar uit de hoge hoed getoverd. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
denk dat de ervaren man (wat Jol graag wil) wel eens een hele verrassing kan zijn.. iemand die niemand verwacht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
dat denk ik dus ook, we kunnen wel speculeren, en dat is ook wel leuk alleen hebben we nog geen speler goed gehad hier... |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Huntelaar terug? Zou natuurlijk wel echt super zijn!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
om nog maar eens even een oude koe uit de sloot te halen, het is wel akelig stil rond v/d vaart zou ajax niet toch een poging moeten doen om hem terug te halen net als de constructie eerder met huntelaar dat real volgend jaar een deel van de transfersom krijgt of blijft hij toch bij real? of krijgt hij alsnog een nieuwe club? |
|
|
|
|
Romma
|
|
|
Nieuws!!! 'Cvitanich wil dolgraag terug naar argentinie om wekelijks basis te staan'
River Plate heeft een bod gedaan op Cvitanich waarin hij een jaar verhuurd zou worden aan de club uit Argentinie en ajax neemt het bod in beraadt. Ajax zou de spits liever willen verkopen om te kunnen investeren in een nieuwe spits dus twijfeld aan de verhuuroptie. River Plate wil de speler liever eerst huren omdat de financieen nog niet aanwezig zijn om naast Cvitanich andere spelers binnen te halen. Wat doet Ajax? Verkopen voor een lage prijs, verhuren of laten ze Cvitanich op de loonlijst staan? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dan zeg ik verhuren.. zodat je zen loon niet op hoeft te hoesten en dus aan een andere spits doen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik zeg houden en laten spelen suarez naar rechts sulejmani naar links vertrouwen geven en op elkaar in laten spelen, nou dan komt het helemaal goed mensen. |
|
|
|
|
Josh Dijkstra
|
|
|
Weet je wat ajax nou gewoon moet gaan doen. Een samenwerkings verband sluiten met een club als arsenal of een andere grote club kan natuurlijk ook.
Op die manier kunnen de talenten van grotere clubs mooi bij ajax komen rijpen.
Ik dacht dat we vorig jaar onder van basten al eens zo iets dergelijks voor ogen hadden. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
De zaakwaarnemers van Christian Eriksen en Gregory van der Wiel zijn gesignaleerd bij FC Barcelona. Aanstaande transfers? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 12:00 schreef Johnnyafca het volgende:De zaakwaarnemers van Christian Eriksen en Gregory van der Wiel zijn gesignaleerd bij FC Barcelona. Aanstaande transfers? Heb je ze gezien of is het bericht ergens te vinden? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 12:00 schreef Johnnyafca het volgende:De zaakwaarnemers van Christian Eriksen en Gregory van der Wiel zijn gesignaleerd bij FC Barcelona. Aanstaande transfers? Bullshit, zeker aangezien barcelona niks aan van der wiel heeft.
Zeker ook nog allebei tegelijk ±S
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2011 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 12:00 schreef Johnnyafca het volgende:De zaakwaarnemers van Christian Eriksen en Gregory van der Wiel zijn gesignaleerd bij FC Barcelona. Aanstaande transfers? Zojuist gebeld en gevraagd of Hakim Slimani er is en die was er
Try urself kantoor in haarlem Tel: + 31 (0)23 - 528.50.46 |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
eriksen zou kunnen hij wil altijd al naar barca maar hij geeft ook aan dat hij nog genoeg te leren heeft bij ajax, beetje dubbel dus. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 12:10 schreef Johnqqqq het volgende:[..] Zojuist gebeld en gevraagd of Hakim Slimani er is en die was er Try urself kantoor in haarlem Tel: + 31 (0)23 - 528.50.46 Heb je hem ook nog even gesproken?? Had je even moeten vragen of hij jouw als eerste wilde benaderen als hij ergens gaat praten! Zodat jij ons voortaan direct op de hoogte kan houden! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 12:24 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Heb je hem ook nog even gesproken?? Had je even moeten vragen of hij jouw als eerste wilde benaderen als hij ergens gaat praten! Zodat jij ons voortaan direct op de hoogte kan houden! ;-) Haha nee ik deed me voor als iemand anders hoor, ik vroeg is Slimani aanwezig. Waarop die vrouw (receptie oid) ja zei.
Toen heb ik snel opgehangen (beetje laf ik weeT) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 12:55 schreef Johnqqqq het volgende:[..] Haha nee ik deed me voor als iemand anders hoor, ik vroeg is Slimani aanwezig. Waarop die vrouw (receptie oid) ja zei. Toen heb ik snel opgehangen (beetje laf ik weeT) Whahahahahaha dat dan weer wel! Whahahahahaha. |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 12:00 schreef Johnnyafca het volgende:De zaakwaarnemers van Christian Eriksen en Gregory van der Wiel zijn gesignaleerd bij FC Barcelona. Aanstaande transfers? Hoop dat ze idd. tussen 20 en 30 miljoen voor Eriksen binnen halen. Ff pot goed spekken. |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 12:24 schreef 1 2 hupsakee het volgende:eriksen zou kunnen hij wil altijd al naar barca maar hij geeft ook aan dat hij nog genoeg te leren heeft bij ajax, beetje dubbel dus. Die gasten zeggen nooit echt wat ze denken. |
|
|
|
|
Senja
|
|
|
Over talenten gesproken Ajax heeft toch ook Ajax capetown in ZA. Die schijnen het heel leuk te doen. Lopen er geen talenten rond die de potentie hebben om bij Ajax Amsterdam te spelen. Zeker op verdedigend gebied hebben we in mijn ogen een paar sterke atletische voetballende verdedigers nodig. Ik heb geen idee maar het voetbal begint van achteruit op het middenveld creëer je de meerderheid en in de spits maak je het af. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 13:19 schreef Senja het volgende:Over talenten gesproken Ajax heeft toch ook Ajax capetown in ZA. Die schijnen het heel leuk te doen. Lopen er geen talenten rond die de potentie hebben om bij Ajax Amsterdam te spelen. Zeker op verdedigend gebied hebben we in mijn ogen een paar sterke atletische voetballende verdedigers nodig. Ik heb geen idee maar het voetbal begint van achteruit op het middenveld creëer je de meerderheid en in de spits maak je het af. Ik denk dat we verdedigend niet zo zwak zijn maar dat de mentalitiet van bepaalde spelers ver onder de maat is, als je niet kan verdedigen hou je in een champions league nooit 4 van de 5 wedstrijden de 0!! Kijk Jan Vertonghen van de week, speelde ijzersterk , maar in de eredivisie staat hij zwaar nonchalant te spelen, Alderweireld vind ik het daarin tegen vrij goed doen, Van der Wiel speelt weer stukken beter en Vurnon Anita vind ik ok links te zwak, maar het kan niet anders omdat Boilesen er niet is! Maar het ligt gewoon aan een gebrek aan mentaliteit als die verdediging niet loop! kwaliteit zat! ondere Jol hield deze zelfde verdediging 17 keer de nul geloof ik , en krijgen we maar 20 goals tegen, tuurlijk hadden we toen Maarten op goal, maar we gaven ook weinig weg, dus ze kunnen het gewoon wel! Het enige waar ik denk dat Ajax behoefte aan heeft is aan een nieuwe verdedigende middenvelder, ondankt dat Enoh het niet zo slecht doen vind ik hem veel te opzichtig en straalt in mijn ogen veel te weinig rust uit, ik zie zelf liever een type Wout Brama komen! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Lichtzinnigheid lekker op het gemakkie daar moeten we vanaf.... We moeten dus spelers met karakter kopen.... Laten we gaan grabbelen in de grabbelton van Uruquay de spelers daar zijn te betalen + je koopt een stukje karakter.....
Uruquayaanse mentaliteit, passie noem het maar op....naast Lodeiro heeft Suarez ook die drive....maar ook Cavani van Napoli is zo'n speler die met vuur voetbalt...David Texeira van FC Groningen is ook zo'n speler. Dit zijn voetballers die met hun hart voetballen en daarnaast kwaliteit bezitten.... Van mij mogen ze nog meer gaan scouten daar in Uruguay....pik ze op die gasten...stuur een jumbo die kant op..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 november 2011 - 15:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:Lichtzinnigheid lekker op het gemakkie daar moeten we vanaf.... We moeten dus spelers met karakter kopen.... Laten we gaan grabbelen in de grabbelton van Uruquay de spelers daar zijn te betalen + je koopt een stukje karakter..... Uruquayaanse mentaliteit, passie noem het maar op....naast Lodeiro heeft Suarez ook die drive....maar ook Cavani van Napoli is zo'n speler die met vuur voetbalt...David Texeira van FC Groningen is ook zo'n speler. Dit zijn voetballers die met hun hart voetballen en daarnaast kwaliteit bezitten.... Van mij mogen ze nog meer gaan scouten daar in Uruguay....pik ze op die gasten...stuur een jumbo die kant op..... juist en geloof me, daar loopt veel goeds rond, want waarom kunnen ze het bij groningen wel daar in zuid amerika scouten |
|
|
|
|
Dalai Lama
|
|
|
Ajax moet zich nu vooral richten op goede jeugdspelers binnen halen,geen grote aankopen meer doen,we doen het nu goed met de miljoenen in de ChamL en de winst van dit jaar Maar dat moet op gespaard worden,misschien volgend jaar geen ChamL dus geen gekke dingen doen met geld uitgeven! Wat V Basten had gedaan is bijna onvergevelijk al die miljoenen weggooien laten we nu verstandig zijn en alleen maar richten op de toekomst geen gekke dingen meer doen geen tientallen miljoenen meer uitgeven! laten we dat overlaten aan PSV die stond vroeger altijd bekend als een uitgeef club,en wij als een opleidings club! en zelfs met al die tranfers hebben wij veel spelers uit de jeugd in onze selectie en PSV niet die creeren alleen maar schulden voor de toekomst
Laat AJAX Ajas weer zijn,opleiden en geen gekke dingen doen op transfermarkt |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 november 2011 - 15:55 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] juist en geloof me, daar loopt veel goeds rond, want waarom kunnen ze het bij groningen wel daar in zuid amerika scouten Idd....weet jij waar onze scouts uithangen ???....zal in de Zuid Amerikaanse disco's zijn.... onze scouts lopen vele straatlengtes achter op die van Heerenveen en FC Groningen.....klopt gewoon geen ene moer van....waarom zijn onze scouts zo laks....of waarom worden de rapportages van de scouts niet serieus of in behandeling genomen.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 november 2011 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 november 2011 - 23:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Idd....weet jij waar onze scouts uithangen ???....zal in de Zuid Amerikaanse disco's zijn.... onze scouts lopen vele straatlengtes achter op die van Heerenveen en FC Groningen.....klopt gewoon geen ene moer van....waarom zijn onze scouts zo laks....of waarom worden de rapportages van de scouts niet serieus of in behandeling genomen..... Je zou je dan echt wat beter moeten laten informeren.. het is namelijk je laatste zin, en zeker niet het eerste..
Grappige informatie.. Messi is op 11 jarige leeftijd vlak voor hij naar Barca ging aangeboden bij Ajax, naar diverse positieve scoutingsrapporten werd er door de hogere heren besloten hem niet aan te trekken..
Voordat Groningen Suarez kocht heeft Ajax bij zijn toenmalige club op de tribunes gezeten voor een andere speler, deze werd niet goed genoeg bevonden maar men was wel onder de indruk van Suarez, hier is toen een positief advies over bij Ajax neergelegd, en ook deze spelers is toen niet aangetrokken.. En zo zijn er nog vele voorbeelden te noemen.. |
|
|
|