BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cissé koos niet voor het geld!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
[FR12] Dick
 [FR12] Dick - zondag 05 juli 2009 - 22:10   quote  deeplink  
'Cissé kon bij Ajax en PSV meer verdienen'

De Zutphense spelersmakelaar Erkan Alkan wist al vanaf het begin dat hij Sekou Cissé graag aan Feyenoord wilde verkopen. Alkan die ook de belangenbehartiger was van de Ivoriaanse aanvaller Arouna Koné is goed bevriend met Feyenoord-trainer Mario Been.

De zaakwaarnemer van de nieuwe Feyenoord-aanvaller laat weten dat Cissé bij PSV en Ajax veel meer had kunnen verdienen dan hij nu gaat verdienen in de Kuip, maar uiteindelijk hebben de speler en zaakwaarnemer niet voor het geld gekozen. Vanaf het begin is de insteek van Alkan geweest om Sekou bij Feyenoord onder te brengen.

Zijn salaris bij Feyenoord zal echter ook niet heel erg laag zijn, FC Twente voorzitter Joop Munsterman gaf aan “Tegen het salaris wat hij bij Feyenoord krijgt, kunnen wij niet op”.

Bron: Legioen Weblog
ViezeFurr
 ViezeFurr - zondag 05 juli 2009 - 22:15   quote  deeplink  
Prima, maar aan wat voor salaris moeten we denken? Ik hoop toch geen Makaay bedragen??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 juli 2009 - 22:18   quote  deeplink  
Dus de zaakwaarnemer vond wel ff dat hij bij Feyenoord moest gaan spelen???
Ik zou per direct afscheid nemen van zo`n vent ook al hebben wij er geluk bij.
Het moet toch niet gekker worden??
ViezeFurr
 ViezeFurr - zondag 05 juli 2009 - 22:22   quote  deeplink  
@Leon, aan de ene kant geen goede actie, maar aan de andere kant is een zaakwaarnemer er om een speler juist te adviseren en deze keer op een goede manier door niet voor het geld te gaan. De invloed van zon man mag alleen niet te ver gaan.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 05 juli 2009 - 22:28   quote  deeplink  
dan moeten we cisse nog meer koesteren blijkt ie toch voor de club te hebben gekozen en ik heb op de belgische zender gehoord dat ie ook mede op advies van salomon kalou voor feyenoord heeft gekozen. Dus chapeau salomon heeft ie toch nog een beetje feyenoord bloed in de aderen stromen.................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 juli 2009 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2009 - 22:22 schreef ViezeFurr het volgende:
@Leon, aan de ene kant geen goede actie, maar aan de andere kant is een zaakwaarnemer er om een speler juist te adviseren en deze keer op een goede manier door niet voor het geld te gaan. De invloed van zon man mag alleen niet te ver gaan.
Of hij goed heeft geadviseerd weet ik niet??
Ik heb toch het idee dat je bij 020 jezelf bv ff wat beter in de kijker kan spelen.
En op links had hij gemakkelijk kunnen concureren met Suljemani want die was toch
al vermoord door Bassie.

Het is nu Biseswar of Cissè..
R()b
 R()b - zondag 05 juli 2009 - 22:39   quote  deeplink  
Je gaat een Cisse al snel waarderen :)
ViezeFurr
 ViezeFurr - zondag 05 juli 2009 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2009 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Of hij goed heeft geadviseerd weet ik niet??
Ik heb toch het idee dat je bij 020 jezelf bv ff wat beter in de kijker kan spelen.
En op links had hij gemakkelijk kunnen concureren met Suljemani want die was toch
al vermoord door Bassie.

Het is nu Biseswar of Cissè..
Ja ik verwacht dat sulejmani voor dat geld nog wel ff gaat draaien, maar hoop et niet natuurlijk! Ik ben in ieder geval blij dat hij er is, sterke hardwerkende jongen, komt er vanzelf!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 juli 2009 - 22:45   quote  deeplink  
Over het gehele seizoen gezien waren Cissè en Affelay de gasten die op mij de meeste indruk hebben gemaakt.
Ik hoop ook dat hij het gaat redde';)
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 05 juli 2009 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2009 - 22:45 schreef Leon FR1908 het volgende:
Over het gehele seizoen gezien waren Cissè en Affelay de gasten die op mij de meeste indruk hebben gemaakt.
Ik hoop ook dat hij het gaat redde';)
Nou, nu maar hopen dat Affelay nog komt...
Volgens iemand die ik ken uit de scouting van Feyenoord (ik zeg zijn naam niet dan word hij boos) kan Affelay elk moment tekenen
Is het niet, bejaardetehuis?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2009 door Phyxsius --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cissé koos niet voor het geld!









0.0042021