BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kampioenskandidaat???????????????????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 06 juli 2009 - 08:34   quote  deeplink  
Zoals ieder jaar heb ik weer hoop aan het begin van het nw seizoen..............halverwege het seizoen blijkt dat alle hoop dan weer vervlogen is....

Nu heb ik wederom goede hoop en vraag ik mij af of wij weer tot de kampioenskandidaten gerekend mogen worden, ik denk voorzichtig van wel,namelijk:

- trainer die bij de groep past
- meer balans jonkies/oudjes
- meer posities dubbel bezet dus meer wissel mogelijkheden
- jonkies hebben nu al ervaring opgedaan in een moeilijk seizoen
- meer concurrenten zodat iedereen bij iedereen punten kan verspelen zodat er niet 1 echt bovenuit kan steken

Wat denken jullie?
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - maandag 06 juli 2009 - 08:38   quote  deeplink  
NEE. Als we nou eens ophouden aan het begin van het seizoen elke keer maar weer te roepen dat we kampioen worden, zijn de verwachtingen ook een keer niet zo hoog...
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - maandag 06 juli 2009 - 08:39   quote  deeplink  
ik ben het helemaal met je eens!
niks aan toe te voegen,behalve 1 puntje..
ik heb ook goede hoop maar ik denk voorzichtig,tuurlijk moet je ieder jaar voor het kampioenschap gaan,maar ik denk dat het belangrijk is dat we optimistisch moette blijven..ik zeg zeker een plek 1 t/m 3/5 en dan volgend seizoen dezelfde selectie houden en dan er vol voor gaan,ik zelf zie dit aankomende seizoen meer als een generale voor het seizoen erop,maar dat neemt niet weg dat ik ons graag kampioen zien worden..maar zoals ik al zei,gelijk heb je!!
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - maandag 06 juli 2009 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2009 - 08:38 schreef Vieze furrrrr het volgende:
NEE. Als we nou eens ophouden aan het begin van het seizoen elke keer maar weer te roepen dat we kampioen worden, zijn de verwachtingen ook een keer niet zo hoog...
dat bedoel ik dus ook te zeggen;)..je hebt gelijk
fr2
 fr2 - maandag 06 juli 2009 - 08:41   quote  deeplink  
Ik durf het niet te denken, het zou zomaar kunnen, maar laten we eerst een leuk seizoen neerzetten met beter voetbal en vooral mooie resultaten. Dat is zowieso haalbaar.
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - maandag 06 juli 2009 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2009 - 08:41 schreef fr2 het volgende:
Ik durf het niet te denken, het zou zomaar kunnen, maar laten we eerst een leuk seizoen neerzetten met beter voetbal en vooral mooie resultaten. Dat is zowieso haalbaar.
Dit is inderdaad een stuk realistischer. Ik zie het ook wel een stuk beter gaan dan vorig seizoen, en hoop ook echt dat we kampioen worden maar we moeten realistisch blijven jongens..
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - maandag 06 juli 2009 - 08:45   quote  deeplink  
ben het er mee eens,we moette niet verwachten dat we ineens kampioen gaan worden dit seizoen,ik verlaag me niet tot het niveau zoals die kut tukkers..we moette realistisch blijven en idd leuk voetbal neer zetten en constant blijven voetballen, en dan gewoon zoals we wel mogen verwachten plek 1 t/m 3/5

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2009 door erwin-letteboer --
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - maandag 06 juli 2009 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2009 - 08:34 schreef Madhopfc het volgende:
Zoals ieder jaar heb ik weer hoop aan het begin van het nw seizoen..............halverwege het seizoen blijkt dat alle hoop dan weer vervlogen is....

Nu heb ik wederom goede hoop en vraag ik mij af of wij weer tot de kampioenskandidaten gerekend mogen worden, ik denk voorzichtig van wel,namelijk:

- trainer die bij de groep past
- meer balans jonkies/oudjes
- meer posities dubbel bezet dus meer wissel mogelijkheden
- jonkies hebben nu al ervaring opgedaan in een moeilijk seizoen
- meer concurrenten zodat iedereen bij iedereen punten kan verspelen zodat er niet 1 echt bovenuit kan steken

Wat denken jullie?
Ik bedoel zo

Ga jij nu oo weer updates maken hoeveel er van ons denken wat de eindstand zal zijn? DFeze discussie hebben we nog niet zo lang geleden nog gevoerd, slotje...
Wat denken jullie?
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - maandag 06 juli 2009 - 08:48   quote  deeplink  
ach het is wel grappig...gewoon lekker laten staan het brengt altijd weer nieuwe discussies omhoog en dat is wel ff lekker
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 06 juli 2009 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2009 - 08:45 schreef erwin-letteboer het volgende:
ben het er mee eens,we moette niet verwachten dat we ineens kampioen gaan worden dit seizoen,ik verlaag me niet tot het niveau zoals die kut tukkers..we moette realistisch blijven en idd leuk voetbal neer zetten en constant blijven voetballen, en dan gewoon zoals we wel mogen verwachten plek 1 t/m 3/5
ik zeg ook niet dat we kampioen gaan worden......heb er tenslotte nog maar 3 meegemaakt in mijn leven.....ik vraag me alleen af of we weer tot de kampioenskandidaten gerekend kunnen/gaan worden....met in het achterhoofd de nivellering van onze competitie...dus met Az,Psv,ajakkes,Twente
Candy
 Candy - maandag 06 juli 2009 - 09:45   quote  deeplink  
Ach wel nee man. Dat duurt nog jaren. Ik verwacht wel dat het dit jaar beter zal gaan dan het vorige (kan het slechter?)
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juli 2009 - 09:54   quote  deeplink  
Ja t kan nog veel slechter.

Europees voetbal moet je doel zijn, alle andere doelen zijn irrealistisch en geven meer druk dan je de club nu moet opleggen.

je mag wel hopen :)
Candy
 Candy - maandag 06 juli 2009 - 10:37   quote  deeplink  
Hopen wel ja, dat doe ik ieder jaar weer.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juli 2009 - 10:40   quote  deeplink  
Klopt en tot nu toe was bijna elk jaar de zomerperiode t spannendst....
R()b
 R()b - maandag 06 juli 2009 - 10:46   quote  deeplink  
Kan nog wel een tijdje duren voor we kampioen worden.
Maar goed wie weet is er een verrassing einde van het seizoen :)
Maar kampioen daar reken ik dit jaar niet op iig.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 06 juli 2009 - 10:49   quote  deeplink  
Dit jaar doen we mee in de top 3
Maar kampioen is nog te hoog gegrepen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kampioenskandidaat???????????????????









0.0060570