BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelers Feyenoord maken financieel gebaar

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Feyenoorders maken financieel gebaar
Patrick078
 Patrick078 - maandag 06 juli 2009 - 23:43   quote  deeplink  
TEGELEN - De spelers van Feyenoord leveren dit seizoen een aanzienlijk deel van hun winstpremies in om de noodlijdende club te helpen.

Feyenoord - met onder meer Kevin Hofland - nam maandag de fiets naar de tyraining in Tegelen.
Omdat Feyenoord op alle afdelingen grondig moet bezuinigen om de begroting sluitend te krijgen, hebben de spelers ingestemd met een nieuw premiesysteem.

,,Dat initiatief is vanuit de spelers zelf gekomen,’’ aldus directeur Eric Gudde van Feyenoord. De voetballers van Feyenoord krijgen in de nieuwe situatie alleen een premie uitgekeerd bij een behaald succes, zoals het winnen van de KNVB-beker of het realiseren van Europees voetbal. Eerder kregen ze bij ieder behaald punt een bedrag uitgekeerd.

,,Dit gebaar laat duidelijk zien dat de spelers begaan zijn met de club,’’ aldus Gudde.

Feyenoord moet nog altijd scherp zeilen om de begroting voor komend seizoen sluitend te krijgen. ,,Maar we hebben inmiddels een aantal belangrijke stappen gezet,’’ aldus Gudde.

Bron: AD Sportwereld

http://www.sportwereld.nl/voetbal/clubdossiers/feyenoord/3348735/Feyenoord_maakt_financieel_gebaar.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2009 door Patrick078 --
Patrick078
 Patrick078 - maandag 06 juli 2009 - 23:46   quote  deeplink  
Had ik zelf niet verwacht eerlijk gezegt,.. Jullie?
jjh
 jjh - maandag 06 juli 2009 - 23:50   quote  deeplink  
Mooi gebaar maar mocht ook wel eens gezien de mega salarissen van bepaalde spelers. Nu moeten ze ook nog meer hun best doen om een bonus in de wacht te slepen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juli 2009 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2009 - 23:50 schreef jjh het volgende:
Mooi gebaar maar mocht ook wel eens gezien de mega salarissen van bepaalde spelers. Nu moeten ze ook nog meer hun best doen om een bonus in de wacht te slepen.
als ik dit soort reacties zou lezen zou ik t als speler meteen weer ongedaan maken...
lekker ondankbaar.. ze hoeven niets hoor.
Patrick078
 Patrick078 - dinsdag 07 juli 2009 - 00:13   quote  deeplink  
volgens Gudde komt het initiatie bij de spelers zelf vandaan.

Of zou het misschien toch ook komen door de kritiek op de salarissen van de laatste tijd??
R()b
 R()b - dinsdag 07 juli 2009 - 01:09   quote  deeplink  
Het is hoe dan ook een mooi gebaar.
En ik ben er iig heel erg blij mee.
Scheelt Feyenoord toch een hoop centen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juli 2009 - 02:56   quote  deeplink  
mooi gebaar!
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - dinsdag 07 juli 2009 - 07:41   quote  deeplink  
Hey Patrick078, was met me stomme kop dezelfde topic begonnen. Dus bij deze mijn verontschuldigingen. Heb nog wel even mijn reactie getransplanteerd.

Initiatief is vanuit de spelers zelf gekomen.

Hoewel ik het eigenlijk vanzelfsprekend vindt (zeker na afgelopen voetbaljaargang) is het best een mooie geste. Maar hun smet wegpoetsen kunnen ze pas alleen dit jaar serieus van zich te laten spreken op het veld.

Strijd tot ze er bij wijze van spreken bij neervallen, zodat welke tegenstander dan ook hun luiers aan moeten hebben voor tijdens de wedstrijd. En een doos kleenex om uit te huilen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juli 2009 - 08:04   quote  deeplink  
Het bestuur van Feyenoord is met zijn volle verstand die contracten aangegaan dus mogen we blij zijn met het gebaar van de spelers, ze hadden dit niet hoeven doen.
Ik vind het een goeie actie van ze.
Patrick078
 Patrick078 - dinsdag 07 juli 2009 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2009 - 07:41 schreef Tramlijn 23 het volgende:
Hey Patrick078, was met me stomme kop dezelfde topic begonnen. Dus bij deze mijn verontschuldigingen. Heb nog wel even mijn reactie getransplanteerd.

Initiatief is vanuit de spelers zelf gekomen.

Hoewel ik het eigenlijk vanzelfsprekend vindt (zeker na afgelopen voetbaljaargang) is het best een mooie geste. Maar hun smet wegpoetsen kunnen ze pas alleen dit jaar serieus van zich te laten spreken op het veld.

Strijd tot ze er bij wijze van spreken bij neervallen, zodat welke tegenstander dan ook hun luiers aan moeten hebben voor tijdens de wedstrijd. En een doos kleenex om uit te huilen.
Haha... No Problem.
Candy
 Candy - dinsdag 07 juli 2009 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2009 - 01:09 schreef R()b het volgende:
Scheelt Feyenoord toch een hoop centen.
Of niet, maar dan hebben we tenminste wat te vieren.
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - dinsdag 07 juli 2009 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2009 - 11:54 schreef Candy het volgende:

[..]

Of niet, maar dan hebben we tenminste wat te vieren.
Ga pas vieren ALS ze dadelijk op het bordes staan.
Rovert
 Rovert - dinsdag 07 juli 2009 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2009 - 11:59 schreef Tramlijn 23 het volgende:

[..]

Ga pas vieren ALS ze dadelijk op het bordes staan.
Ik vier elke wedstrijd, er zitten al teveel zoutzakken apatisch in De Kuip naar de wedstrijd te staren
Dubble O ms
 Dubble O ms - dinsdag 07 juli 2009 - 14:12   quote  deeplink  
klasse! Zo kweekt men wederzijds respect. Op naar een hoofdprijs!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelers Feyenoord maken financieel gebaar









0.0060420