|
|
Boudewijn
|
|
|
DOE MEE AAN DE FEYENOORD EREDIVISIE POULE - via sportpooler.nl
Heb je zin om mee te doen aan de Headliner Feyenoord Poule voor aankomend seizoen eredivisie??
Registreer je dan op SportPooler: http://www.sportpooler.nl/
en ga dan na het inloggen in het linkermenu naar 'Je subpoules' en 'Doe mee met een bestaande subpoule' en kies voor 'Headliner Feyenoord Forum'
of open na inloggen de volgende pagina: http://www.sportpooler.nl/?option=subpoules&id=261
en meld je daar aan!
Kijken wie van jullie het meeste talent heeft of juist de grootste bek zonder resultaat :) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dat ie ff bovenin de lijst komt zodat jullie erop geattenteerd worden dat je je moet inschrijven!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Hahaha, dus als ik een topic van mij naar boven wil trekken roep ik het toverwoord bump, die ga ik onthouden |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2009 - 14:20 schreef Rovert het volgende:Hahaha, dus als ik een topic van mij naar boven wil trekken roep ik het toverwoord bump, die ga ik onthouden alleen ik mag dat :)
maar heb je je al ingeschreven?? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
sjeeses.. bump..ouwe school zeg! |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
aangemeld Ricardo Cardinaal |
|
|
|
|
Sjoerd123
|
|
|
die pool is echt leuk vorig jaar nog 5e geworden!:D |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Sjoerd123
|
|
|
heey boudewijn, voeg mij ff toe: sjoerd der hagen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2009 door Sjoerd123 -- |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
quote: Je kunt jezelf registreren. Ga naar Aanmelden Sportpooler, vul de gevraagde gegevens in en wanneer je bent aangemeld en ingelogd, volg de instructies in de eerste post om je aan te melden voor de Feyenoord poule. |
|
|
|
|
Sjoerd123
|
|
|
ja ik weet thomas maar, hij moet me nog toelaten |
|
|
|
|
Sjoerd123
|
|
|
Sorry maar hier is niet de topic voor bedoeld maar ik maak ff opstelling reageer ff en zeg wat beter kan. gio---bahia/hofland--vlaar/ignatovic---dani El ahmadi Bruins Gini Tommasson
Makaaay Cisse
= gelijk aan 2e plaats achter PSV
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2009 door Sjoerd123 -- |
|
|
|
|
Sjoerd123
|
|
|
+ keeper die getest wordt of darley van dijk als stand in< hij redt het niet heel het seizoen 40 JAAR! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik heb de grootste bek, moet ik toch nog mee doen? |
|
|
|
|
Sjoerd123
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
aangemeld als hot jumper doet mij is toevoegen aan de subpool boudewijn |
|
|
|
|
Sjoerd123
|
|
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
quote: Ah bedoelde je het zo, mijn excuses. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik heb de grootste bek na hotjumper, voeg mij ook maar toe boudewijn, de naam is r overt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
thuis doen.. content filter = HAAT. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
diegene die aangemeld waren voor de subpoule heb ik nu toegevoegd. |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juli 2009 - 12:08 schreef Sjoerd123 het volgende:Sorry maar hier is niet de topic voor bedoeld maar ik maak ff opstelling reageer ff en zeg wat beter kan. gio---bahia/hofland--vlaar/ignatovic---dani El ahmadi Bruins Gini Tommasson Makaaay Cisse = gelijk aan 2e plaats achter PSV Ik wist niet dat Fernandez linksback was en Gio rechtsback? Opvallend.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Wat voor subpoule ? |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
quote: De Feyenoord Headliner subpoule binnen sportpooler, zie de startpost. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
ik heb het
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2009 door R()b -- |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
ik heb me zelf ook aangemeld en ook in de subpool dus als je mij zou willen accepteren |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
JA moet boudewijn even doen , maar die is de piepers aan het jassen :D |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
quote: De dag dat dat gebeurt, is de dag dat het wonder is geschiedt ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ok, toegevoegd die zich aangemeld hadden...
gaat lekker overigens, vandaag al zo'n 200 nieuwe inschrijvingen (minipoule en algemene poule) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Kan ik een aston martin winnen? Of een zeilboot?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Peli
|
|
|
heb me ook geregistreerd voor de subpoule... graag aanmelden a.u.b
en meedoen is al leuk genoeg, i know... maarre, wat valt er te winnen dan? gratis seizoenskaartje een keertje zou wel gunstig zijn :P |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
hotjumper