|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Jol met 27 Ajacieden naar De Lutte (Ajax Club)
|
|
|
gonard
|
|
|
Zo werkt ajax dus. Als ze iets niet kunnen krijgen spelen ze het spel gemeen. Maak een speler lekker tot last bij de concurrent onder het motto als wij hem niet hebben, dan jullie ook niet. Dat deden ze ook met onze spelers uit Uruguay: Luis moest een arbitragezaal aanspannen, Silva moest maar weigeren om wedstrijden te spelen. De smerige streken komen in het openbaar, als de KNVB niet zit te slapen, wat ze waarschijnlijk wel doen want ze zijn veels te druk bezig om Fortuna Sittard en FC Eindhoven te pesten, geven ze de amsterdammers en fikse boete. Zo wordt er toch niet met elkaar omgegaan? Blijkbaar wel dus. Maar als er al een onderzoek komt, dan valt er niets te bewijzen. Elia zegt van wel, ajax zegt van niet. Niks aan het handje dus en ajax gaat gewoon door met het klootzakkengedrag. |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2009 - 17:49 schreef gonard het volgende:Zo werkt ajax dus. Als ze iets niet kunnen krijgen spelen ze het spel gemeen. Maak een speler lekker tot last bij de concurrent onder het motto als wij hem niet hebben, dan jullie ook niet. Dat deden ze ook met onze spelers uit Uruguay: Luis moest een arbitragezaal aanspannen, Silva moest maar weigeren om wedstrijden te spelen. De smerige streken komen in het openbaar, als de KNVB niet zit te slapen, wat ze waarschijnlijk wel doen want ze zijn veels te druk bezig om Fortuna Sittard en FC Eindhoven te pesten, geven ze de amsterdammers en fikse boete. Zo wordt er toch niet met elkaar omgegaan? Blijkbaar wel dus. Maar als er al een onderzoek komt, dan valt er niets te bewijzen. Elia zegt van wel, ajax zegt van niet. Niks aan het handje dus en ajax gaat gewoon door met het klootzakkengedrag. wij weten nog geen eens de helt van alle onderhandelingen en we moeten ook niet naief zijn om te denken dat we dat weten.speler club enzz gaat voor zijn eigen prioriteiten.netzoals in het zaken leven het is hart zaken doen. |
|
|
|
|
Daan
|
|
|
Diep trieste reactie uiteraard van een niet ajax supporter.
Elia heeft zijn eigen glazen ingegooid. Hij heeft zelf 't spelletje mee gespeeld en zo een transfer naar hsv afgedwongen.
Hij is zelf zo stom geweest om geen afkoopsom in zijn contract te laten opnemen, maar wel een contract verlengen met als mondelinge overeenkomst dat als een club zich meld, dat hij dan weg mag. 8 miljoen euro vind ik een heeeeel rieel bedrag of niet dan? Dat is wat ajax heeft geboden. Door geen afkoopsom in zijn contract op te laten nemen, mocht munsterman dus de prijs min of meer bepalen voor Elia.
Elia: "Munsterman maakt mij kapot". Oftewel hij was niet meer gemotiveerd bij twente en wilde weg naar ajax of hsv. Zijn voorkeur ging uit naar ajax!
De volgende dag vertrekt hij naar hsv voor 10 miljoen! De absolute jackpot vind ik. En Munsterman is opeens zijn beste vriend! En dan gaat ie ff ajax natrappen door te zeggen dat ajax tegen hem heeft gezegd om een transfer te forceren. Nou met die woorden die hij over munsterman sprak, heeft hij zo een transfer geforceerd naar hsv! |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2009 - 17:58 schreef Daan het volgende:Diep trieste reactie uiteraard van een niet ajax supporter. Elia heeft zijn eigen glazen ingegooid. Hij heeft zelf 't spelletje mee gespeeld en zo een transfer naar hsv afgedwongen. Hij is zelf zo stom geweest om geen afkoopsom in zijn contract te laten opnemen, maar wel een contract verlengen met als mondelinge overeenkomst dat als een club zich meld, dat hij dan weg mag. 8 miljoen euro vind ik een heeeeel rieel bedrag of niet dan? Dat is wat ajax heeft geboden. Door geen afkoopsom in zijn contract op te laten nemen, mocht munsterman dus de prijs min of meer bepalen voor Elia. Elia: "Munsterman maakt mij kapot". Oftewel hij was niet meer gemotiveerd bij twente en wilde weg naar ajax of hsv. Zijn voorkeur ging uit naar ajax! De volgende dag vertrekt hij naar hsv voor 10 miljoen! De absolute jackpot vind ik. En Munsterman is opeens zijn beste vriend! En dan gaat ie ff ajax natrappen door te zeggen dat ajax tegen hem heeft gezegd om een transfer te forceren. Nou met die woorden die hij over munsterman sprak, heeft hij zo een transfer geforceerd naar hsv! idd zo overdreven munsterman je betaald me veel en je club heeft mij de kans gegeven maar je maakt me wel kapot??? hahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
De wereld is hard. Wellicht te hard. Voetbal is ook keihard. Bovendien lopen in de voetballerij veel verwende jongens rond. Verwende jongens die vaak hun zin doordrijven. Verwende jongens ook die met grote regelmaat partijen tegen elkaar proberen uit te spelen. Eerst zijn die verwende jongens de grootste vrienden met iemand en vervolgens, wanneer zij eens niet direct hun zin krijgen, zijn diezelfde vrienden plotseling hun ergste vijanden. Of dit alles precies omgekeerd. Geloof mij, Gonard, Elia was uitsluitend zo bezig om er zelf (veel) beter van te worden. Daarvoor had hij Ajax nodig. En om er beter van te worden kon/kan hij HSV ook gebruiken. En dat heeft hij dus gedaan. Bovendien loopt er een preses bij FC Twente rond, ene Munsterman die ik consequent Monsterman noem, die Ajax pesten tot zijn grootste hobby verheven heeft. Kijk eens naar zijn dubieuze gedrag destijds wat betreft Engelaar. Hij wil niet met Ajax praten al zou onze club 200 miljard Euro bieden voor de materiaalman, dan nog weigert hij met Ajax te praten, alleen al omdat het Ajax is. Het is in mijn ogen een beetje zielige nijdas. Wellicht dat Monsterman's gedrag uit jaloezie voortkomt. Ik heb waarachtig geen idee. Maar zoals hierboven Daan ook al schreef, Monsterman wil meer dan de hoofdprijs en dat kon Elia niet verkroppen, dus schopt hij nu naar Ajax. Dat is makkelijker maar zeker niet terecht! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Geen idee. En eerlijk gezegd denk ik dat niemand het begrijpt...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2009 door Pietje -- |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote: maar je gaat er wel uitgebreid op in haha ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Speciaal voor de lamlul van de eeuw: positieve Arrogantie!!!
Klasse man, jij hebt gevoel voor de medemens en verdient deze topic-titel het meest!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 01:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Speciaal voor de lamlul van de eeuw: positieve Arrogantie!!! Klasse man, jij hebt gevoel voor de medemens en verdient deze topic-titel het meest!! + 14.....ben nog steeds pissig |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik mis altijd de fun tegenwoordig. Word weer hoop terug lezen... |
|
|
|