BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oud-Feyenoorder 18 miljoen waard

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Lyon betaald miljoenen voor oud feyenoorder
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - donderdag 09 juli 2009 - 17:05   quote  deeplink  
De Franse voetbalclub Lille vraagt 18 miljoen euro voor Michel Fernandes Bastos.
De 25-jarige Braziliaan, die in het seizoen 2002/2003 bij Feyenoord onder contract stond en bij Excelsior speelde, heeft zich zo goed ontwikkeld dat de clubs in de rij staan voor hem. Olympique Lyon en Paris Saint-Germain zouden Bastos graag inlijven, maar hikken aan tegen de forse transfersom die Lille vraagt.

Bastos speelt al drie seizoenen in Lille en maakte vorig seizoen indruk door als linker middenvelder 14 keer te scoren in 37 duels voor de nummer vijf van de Franse Ligue 1.

Bron: http://www.fr-fanatic.com/2009/07/09/17477/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juli 2009 door Tramlijn 23 --
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - donderdag 09 juli 2009 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2009 - 17:05 schreef Tramlijn 23 het volgende:
De Franse voetbalclub Lille vraagt 18 miljoen euro voor Michel Fernandes Bastos.
De 25-jarige Braziliaan, die in het seizoen 2002/2003 bij Feyenoord onder contract stond en bij Excelsior speelde, heeft zich zo goed ontwikkeld dat de clubs in de rij staan voor hem. Olympique Lyon en Paris Saint-Germain zouden Bastos graag inlijven, maar hikken aan tegen de forse transfersom die Lille vraagt.

Bastos speelt al drie seizoenen in Lille en maakte vorig seizoen indruk door als linker middenvelder 14 keer te scoren in 37 duels voor de nummer vijf van de Franse Ligue 1.

Bron: Fr-Fanatic.com
Hoop dat ze bij Feyenoord nu wel wat beter gaan nadenken en begeleiden, zonde hoor. Weer kapitaalvernieteging.
qwerto
 qwerto - donderdag 09 juli 2009 - 17:12   quote  deeplink  
ze gaan niet meer dan 15 voor hem vangen maar dat is wel weer 15 milioen door de plee gespoeld door wanbeleid daarmee hadden we een deel van de schuld af kunnen betalen
ik vraag me af : wat zou de vraagprijs van bahia zijn ?
Rovert
 Rovert - donderdag 09 juli 2009 - 18:12   quote  deeplink  
Lekker simpel topic dit weer, was één van ons onder de indruk van Bastos destijds?
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 09 juli 2009 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2009 - 18:12 schreef Rovert het volgende:
Lekker simpel topic dit weer, was één van ons onder de indruk van Bastos destijds?
Heeft hij ooit een kans gehad?
Na `1 jaar Excelsior laten gaan. Nooit een kans gehad. Een jongen uit een geheel andere cultuur moet je een paar jaar de tijd geven of anders niet aantrekken...
Rovert
 Rovert - donderdag 09 juli 2009 - 18:22   quote  deeplink  
Ja hoor, en zo zullen er altijd spelers blijven die terecht zijn weggegaan, of onterecht zijn gebleven. Zo zullen er altijd spelers blijven die zich ergens anders in een andere cultuur in een andere speelstijl zich wel ontwikkelen waar ze dat bij Feyenoord niet konden.

Kortom inherent aan voetbal dat dit kan gebeuren
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 09 juli 2009 - 18:32   quote  deeplink  
Heb je helemaal gelijk in, maar in dit geval heeft hij nooit een kans gehad en ik ben van mening dat als je dat soort jongens niet een paar jaar de tijd te geven om zich aan te passen, je ze beter helemaal niet kan aantrekken
bjorn
 bjorn - donderdag 09 juli 2009 - 19:02   quote  deeplink  
grote fout weer van feyenoord
Jentje
 Jentje - donderdag 09 juli 2009 - 19:08   quote  deeplink  
Bij excelsior bijna 30 wedstrijden gespeeld en niet gescoord.
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 09 juli 2009 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2009 - 19:08 schreef Jentje het volgende:
Bij excelsior bijna 30 wedstrijden gespeeld en niet gescoord.
hij speelde linksback bij excelsior
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 09 juli 2009 - 20:18   quote  deeplink  
ja dat is logisch dat Feyenoord dit weer mis maar omdat we bij Feyenoord de spelers altijd op de verkeerde plek zetten zoals Bastos die toendertijd linksback moest spelen terwijl hij van origine een middenvelder is. En er zijn zoveel voorbeelden van dit beleid: van Persie, Elmander, Loovens en vele anderen.......................
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 09 juli 2009 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2009 - 20:18 schreef antoniorijen het volgende:
ja dat is logisch dat Feyenoord dit weer mis maar omdat we bij Feyenoord de spelers altijd op de verkeerde plek zetten zoals Bastos die toendertijd linksback moest spelen terwijl hij van origine een middenvelder is. En er zijn zoveel voorbeelden van dit beleid: van Persie, Elmander, Loovens en vele anderen.......................
Op zich heb je een punt
Maar dan kom je weer met zulke slechte voorbeelden...
sevillana
 sevillana - donderdag 09 juli 2009 - 20:41   quote  deeplink  
Voelde zich misschien destijds niet echt op z'n gemak en is zich waarschijnlijk later pas echt gaan verbeteren, kan gebeuren. Helderzienden hadden en hebben we nu eenmaal niet bij Feyenoord, denk eerlijk gezegd dat die bij geen enkele club te vinden zijn.
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - donderdag 09 juli 2009 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2009 - 20:41 schreef sevillana het volgende:
Voelde zich misschien destijds niet echt op z'n gemak en is zich waarschijnlijk later pas echt gaan verbeteren, kan gebeuren. Helderzienden hadden en hebben we nu eenmaal niet bij Feyenoord, denk eerlijk gezegd dat die bij geen enkele club te vinden zijn.
Misschien moet Feyenoord die helderzienden dan ook maar een huurcontract aanbieden met optie tot koop ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2009 door Tramlijn 23 --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 09 juli 2009 - 21:07   quote  deeplink  
had ie zich maar moeten bewijzen, verder jankmuilen verhaal, wat geweest is is geweest.
Rovert
 Rovert - donderdag 09 juli 2009 - 23:26   quote  deeplink  
Hahaha, zo is dat

je kunt dit topic zo mooi afsluiten
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - donderdag 09 juli 2009 - 23:29   quote  deeplink  
Hebben jullie sex met elkaar of zo. Aangezien jullie het ook altijd eens zijn met elkaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2009 door Tramlijn 23 --
Rovert
 Rovert - donderdag 09 juli 2009 - 23:31   quote  deeplink  
Dus? Als je het eens bent heb je sex????

Bijzondere gang in je gedachten
hotjumper
 hotjumper - donderdag 09 juli 2009 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2009 - 23:29 schreef Tramlijn 23 het volgende:
Hebben jullie sex met elkaar of zo. Aangezien jullie het ook altijd eens zijn met elkaar.
hij date een lelijke (want er moet een vuilniszak over dr kop) opblaaspop, en die spreken nooit tegen.
dus eens zijn is voor hem net neuken.
Rovert
 Rovert - donderdag 09 juli 2009 - 23:47   quote  deeplink  
dan zal hij waarschijnlijk nog maagd zijn
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - vrijdag 10 juli 2009 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2009 - 23:31 schreef Rovert het volgende:
Dus? Als je het eens bent heb je sex????

Bijzondere gang in je gedachten
Grovert (vriendelijke oude man), valt me op dat je altijd dezelfde soort antwoorden geeft alleen in een ander jasje. De eerste twee keer moest ik best lachen daarna wordt je steeds slaapverwekkender.

Daar in tegen blijft je bukbud nog wel regelmatig origineel. Dan mag die net zo vaak grappen over me maken als die wil, kan er best om lachen. En als het ff meezit dan doe ik er ook nog een onsje zelfspot bij (ook wanneer het in werkelijkheid anders ligt).
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 10 juli 2009 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 - 00:11 schreef Tramlijn 23 het volgende:

[..]

Grovert (vriendelijke oude man), valt me op dat je altijd dezelfde soort antwoorden geeft alleen in een ander jasje. De eerste twee keer moest ik best lachen daarna wordt je steeds slaapverwekkender.

Daar in tegen blijft je bukbud nog wel regelmatig origineel. Dan mag die net zo vaak grappen over me maken als die wil, kan er best om lachen. En als het ff meezit dan doe ik er ook nog een onsje zelfspot bij (ook wanneer het in werkelijkheid anders ligt).
zit jij ergens op te hopen ofzo?
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - vrijdag 10 juli 2009 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 - 08:19 schreef hotjumper het volgende:

[..]

zit jij ergens op te hopen ofzo?
Alleen op het toilet!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 10 juli 2009 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 - 08:21 schreef Tramlijn 23 het volgende:

[..]

Alleen op het toilet!
dan zal je vast een poster van George Michael boven je bed hebben
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - vrijdag 10 juli 2009 - 08:28   quote  deeplink  
Die hangt al bij Gerard Joling. Doe mij maar een poster van Catharina Zeta Jones die ik gepost heb op `Help ons met mooie vrouwen.` Maar jammer genoeg gaat ze al met een rijke opa.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 juli 2009 - 09:20   quote  deeplink  
Was dat niet die knakker die we weg deden om vervolgens Jean Carlos Dondé wel te contracteren?

Bastos nu waard: 18 milj.
Laatste aktie van Dondé
31-01-2007 CONTRACT JEAN CARLOS DONDÉ ONTBONDEN
Het contract van Jean Carlos Dondé bij Feyenoord is per direct ontbonden. Het afgelopen jaar was de linkervleugelverdediger uitgeleend aan het Braziliaanse Fluminense. Die club had tevens een optie tot koop. De verdediger werd in de zomer van 2003 door Feyenoord overgenomen van Atletico Paranaense, maar brak mede door blessures nooit door.

speelt nu voor FC Asteras Tripolis .. jaja..
_
Wat een inzicht ook he.. Goed, dat was vroeger, laten we er vanuit gaan dat het nu goed komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juli 2009 door Stylzz --
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - vrijdag 10 juli 2009 - 16:52   quote  deeplink  
DONDÉrop, Jean Carlos!
Boerenkool met worst
 Boerenkool met worst - vrijdag 10 juli 2009 - 20:47   quote  deeplink  
Met dubbel B zal de kapitaalvernietegingsmachine wel tot stilstandkomen.
bjorn
 bjorn - vrijdag 10 juli 2009 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 - 20:47 schreef Boerenkool met worst het volgende:
Met dubbel B zal de kapitaalvernietegingsmachine wel tot stilstandkomen.
dat denk ik ook
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - vrijdag 10 juli 2009 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 - 20:47 schreef Boerenkool met worst het volgende:
Met dubbel B zal de kapitaalvernietegingsmachine wel tot stilstandkomen.
Tijd voor een kapitaalvergaringsmachine, maas rie hebben we denk ik met gebroeders
Been(hakker) wel binnen! Nu maar hopen dat Gudde niet weer van die knoeierts maakt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door Tramlijn 23 --
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 15 juli 2009 - 09:03   quote  deeplink  
Ik las dat het nu rond is (zo goed als). Aangezien deze jongen in de jeugd van Feyenoord heeft gespeeld dus door Feyenoord is opgeleid, krijgen wij dan nog een percentage van de transfersom?

Bij de weg, jullie moeten hem niet verwarren met de portugees Bastos. Die is toen gegaan met de komst van Dondé.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2009 door Pietje1 --
Betinfo.nl
 Betinfo.nl - woensdag 15 juli 2009 - 09:08   quote  deeplink  
Die andere bastos was iemand die rechtstreeks uit het badminton kwam..wat een aankoop was dat...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2009 door Thomas --
sevillana
 sevillana - woensdag 15 juli 2009 - 19:47   quote  deeplink  
shit happens
hotjumper
 hotjumper - woensdag 15 juli 2009 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 - 19:47 schreef sevillana het volgende:
shit happens
yep
RemcoS
 RemcoS - woensdag 15 juli 2009 - 20:05   quote  deeplink  
het kan ook gewoon een miskoop zijn van Lyon, ik vond hem persoonlijk niet erg goed voetballen bij Lille

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oud-Feyenoorder 18 miljoen waard









0.0073211