|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat ie het vergeten is? doet ie toch net... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Al een wedstrijd gemist nu he. Kan toch alleen maar thuis naar die site want op t werk mag je niet gokken van de baas :) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
kom op stylzz, ik heb me ook gisteren ingeschreven....ik loop ook al een rondje achter |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Dat maakt nog niet uit, want zoveel punten hebben we nou ook weer niet. Zo ingelopen als je het een beetje goed doet!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2009 - 14:03 schreef Stylzz het volgende:Al een wedstrijd gemist nu he. Kan toch alleen maar thuis naar die site want op t werk mag je niet gokken van de baas :) Pffft, wat is dat nou voor een baas???? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2009 - 14:03 schreef Stylzz het volgende:Al een wedstrijd gemist nu he. Kan toch alleen maar thuis naar die site want op t werk mag je niet gokken van de baas :) het is ook niet gokken maar voorspellen! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik mag toch aannemen dat de winnaar een dikke cheque gaat winnen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nee seizoenskaart voor de arena |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
En een etentje met de 020 selectie |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
zozo ik sta niet eens verkeerd. Maar dat zegt meer over het niveau van deze poule... Ik sta in totaal 892ste en hiero 15e. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
echte voetbalkenners hier hé!!!!!!!!...... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik sta totaal op 101 en in onze poel op 1. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Put your hands up for O-Vi |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Heb me aangemeld. Was vergeten voor sub-poule aan te melden. (Boudewijn accepteer je ff) Ben benieuwd waar ik sta. Vrijdag en gisteren aardig gescoord (zelfs eerste 6 punter), eerste ronde was prut. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
is makkelijk in te halen;)
heb dit rondje al 12 punten gehaald!!!!! leon ik ga je inhalen!!!!!!!!hahahaha |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
ik heb leon al ingehaald ha ha ha
deze ronde al 14 punten
sta nu nr 382 |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Boudewijn we hebben weer wedstrijden nodig. Kan je ze weer even toevoegen ??? Thanks. |
|
|
|