BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ruil dudilica en lens met Wijnaldum??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ovi
 ovi - vrijdag 10 juli 2009 - 11:17   quote  deeplink  
Ik veeg er toch alleen maar mijn kond mee af lezen doe ik het niet.
Als zo de krant moeten vullen stelt de journalitiek ook geen reed meer voor.
ovi
 ovi - vrijdag 10 juli 2009 - 11:21   quote  deeplink  
Journalitiek steld ook niks meer voor diploma niet nodig alleen een rijke fantasie
heb je nodig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juli 2009 door ovi --
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 10 juli 2009 - 11:23   quote  deeplink  
Prima oplossing! Wijnaldum zal wel de opvolger van de Zeeuw zijn. Lens is een aanwinst!@!!! En Didulica ook! Simpel zat. Als ze er nog wat miljoenen bij doen is dit gewoon een win win situatie. feyenoord heeft zoveel middenvelders dat je ze onmogelijk allemaal kunt opstellen. Dus of je doet deze constructie. Of hij speelt maar 20 wedstrijden dit seizoen en je hebt op andere posities ook geen versterking
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - vrijdag 10 juli 2009 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 - 11:16 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
bullshit.jpg
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - vrijdag 10 juli 2009 - 11:26   quote  deeplink  
IJshoorntje er onder en gratis weggeven bij het uitvak wanneer 020 op bezoek komt
sterski010
 sterski010 - vrijdag 10 juli 2009 - 11:28   quote  deeplink  
Misschien waren onze beleidsbepalers wel gecharmeerd van het kapsel van Contofalsky en willen ze daarom nu Didulica? Ze schijnen namelijk de zelfde kapper te hebben als ik de foto's zo bekijk. Kan geen andere rede verzinnen waarom ze anders voor die grabbelaar zouden gaan.
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - vrijdag 10 juli 2009 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 - 11:28 schreef sterski010 het volgende:
Misschien waren onze beleidsbepalers wel gecharmeerd van het kapsel van Contofalsky en willen ze daarom nu Didulica? Ze schijnen namelijk de zelfde kapper te hebben als ik de foto's zo bekijk. Kan geen andere rede verzinnen waarom ze anders voor die grabbelaar zouden gaan.
Bron:

Augurk
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 10 juli 2009 - 11:35   quote  deeplink  
mario, leo, als jullie dit lezen .. flik ons dit niet!!!!!!!
Shiva
 Shiva - vrijdag 10 juli 2009 - 12:16   quote  deeplink  
MOCHT DIT GEBEUREN DAN ZWEER IK DAT IK MARIO ZN BEEN BREEK EN DIE VAN LEO HAK IK ERAF.

IK ZWEER HET!!!
Shiva
 Shiva - vrijdag 10 juli 2009 - 12:34   quote  deeplink  
het belletje gaat rinkelen...
het is gewoon weer een meesterzet van leo.
om weer wat geld los te maken bij de investerders (H)
Nut1908
 Nut1908 - vrijdag 10 juli 2009 - 12:54   quote  deeplink  
GINI MOET BLIJVEN!!!!
Trouwens zou ik didulica en lens wel zien komen maar ruil dan met Bruins ofzo...
NIET WIJNALDUM!
ovi
 ovi - vrijdag 10 juli 2009 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 - 12:54 schreef Nut1908 het volgende:
GINI MOET BLIJVEN!!!!
Trouwens zou ik didulica en lens wel zien komen maar ruil dan met Bruins ofzo...
NIET WIJNALDUM!
Ben jij gek Bruins ruilen voor die 2.
Volgens mij zijn sommige vergeten hoe goed Briuns kan voetballen als je de juiste snaar bij hem
raakt en dat kan Been als geen ander kan je een hoop plezier beleven.
Het eerste jaar van Bruins was geweldig ,het tweede jaar wat minder .
Maar hij gaat dit jaar iedereen de mond snoeren die het na dit afschuwelijke jaar niet hem zien zitten let maar op!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juli 2009 door ovi --
nlfey
 nlfey - vrijdag 10 juli 2009 - 13:31   quote  deeplink  
wie kent dat liedje van lilly alen?:p die zal ik persoonlijk even komen zingen voor die k*t Scheringa en z`n kaasvriendjes..

Trouwens liever Mulder als Didulicia!
Nut1908
 Nut1908 - vrijdag 10 juli 2009 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 - 13:24 schreef ovi het volgende:

[..]

Ben jij gek Bruins ruilen voor die 2.
Volgens mij zijn sommige vergeten hoe goed Briuns kan voetballen als je de juiste snaar bij hem
raakt en dat kan Been als geen ander kan je een hoop plezier beleven.
Het eerste jaar van Bruins was geweldig ,het tweede jaar wat minder .
Maar hij gaat dit jaar iedereen de mond snoeren die het na dit afschuwelijke jaar niet hem zien zitten let maar op!
Daar heb je ook weer gelijk in... Bruins is in potentie zeker een topper, maar zal dan wel z'n instelling moeten veranderen.
Nog een andere oplossing --> De Guzman wil niet bijtekenen misschien is dat een optie om mee te ruilen!? Want we hebben enorm vééél middenvelders!
ovi
 ovi - vrijdag 10 juli 2009 - 13:42   quote  deeplink  
Ik denk niet dat De Guzman dat wil .
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 10 juli 2009 - 13:59   quote  deeplink  
Feyenoord.nl spreekt het iig tegen.

'Overigens is Feyenoord niet van plan Georginio Wijnaldum te gebruiken als ruilobject voor welke transfer dan ook, zoals vrijdag in een landelijk ochtendblad werd gesuggereerd. Dat is totale waanzin, laat trainer Mario Been desgevraagd weten. Een vertrek van Wijnaldum is volledig onbespreekbaar. Hier hoeven de supporters zich écht geen zorgen over te maken.'

Ook wordt er aansluitend nog iets gezegd over de Russische doelman:

'In tegenstelling tot berichtgeving in diverse media heeft Feyenoord overigens ook nog geen definitief besluit genomen over Kamil Contofalsky, de Slowaakse keeper die afgelopen week op proef was. Been: We hadden Kamil graag zaterdag nog eens in actie gezien tegen VVV, maar omdat Zenit zondag competitieverplichtingen heeft, moest hij terug naar Rusland. Komende woensdag heeft hij ook nog een bekerduel, dus dan kunnen we hem evenmin testen. De deur naar Feyenoord is voor hem echter nog niet gesloten. Dat hebben we hem ook laten weten. De komende weken zullen we verder kijken wat we op dit vlak kunnen doen.'
fey21
 fey21 - vrijdag 10 juli 2009 - 14:11   quote  deeplink  
gelukkig, kut-telegraaf...

gewoon blijven afluisteren die joodse zwijnen!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 10 juli 2009 - 14:27   quote  deeplink  
gelukkig maar, ook goed dat ze snel zijn met het tegenbericht dat is ook wel anders geweest.
ovi
 ovi - vrijdag 10 juli 2009 - 14:32   quote  deeplink  
Ik dacht al dat dit onzin was.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 10 juli 2009 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 - 11:16 schreef sterski010 het volgende:
Als je een type Lens zoekt, haal dan die Benschop van RKC. Is snel, scoort makkelijk, kan zich nog volop ontwikkelen. Keeper vind ik nog steeds niet zo nodig, haal Mulder dan weer terug en stal Kostas Lamprou bij Excelsior, groot talent die de eerste divisie zeker aan kan, ook al is hij nog heel jong. Met van Dijk, Mulder en Darley kom je er ook wel hoor...Die Didulica vind ik maar een onzekere grabbelaar...
helemaal mee eens.
The Saint
 The Saint - vrijdag 10 juli 2009 - 17:49   quote  deeplink  
Been gaf al aan dat het WAANZIN IS, Dus Wijnaldum gaat niet weg, THANK U GOD. Ookal denk ik dat Lens wel mag komen en Didu is beter als van Dijk maar liever die Slowaak:P
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 10 juli 2009 - 18:03   quote  deeplink  
zo gelukkig is dit niet waar zeg zal ons maar gebeuren dat gini weggaat naar die kaaskoppen nou ik bind hem aan de ketting bij de kuip
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 10 juli 2009 - 18:06   quote  deeplink  
Gelukkig maar dat Mario Been duidelijk is: ONBESPREEKBAAR, hieruit blijkt maar weer dat de juiste mensen op de juiste plek zitten bij feyenoord en dan bedoel ik niet het bestuur en RvC
Maar Wijnaldum moet blijven ........................ ondanks mijn ochtend verhaaltje,ik was nog niet wakker genoeg denk ik hahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ruil dudilica en lens met Wijnaldum??









0.0066380