|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Ajax niet langer meer de trots van Amsterdam' (Voetbalcentraal)
|
|
|
bram
|
|
|
zijn ze dat ooit geweest dan |
|
|
|
|
bully
|
|
|
hoeveel import zit er wel niet. en ook niet iedereen houd van voetbal. plus dat het onderzoek is gevoerd met 440 deelnemers. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Whahaha wat een geweldig onderzoek. 440 deelnemers ondervragen op een inwonersaantal van 761.262. Dat betekent dat 760822 inwoners niet naar hun mening is gevraagd. En daaruit dus ook nog eens een conclusie trekken en die de media ingooien. Wederom een kansloos onderzoek dus. Trouwens vraag me af wie ze ondervraagd hebben aangezien mensen ook trots zijn op Cohen. Dat moeten dan haast wel theedrinkende mensen zijn ;-) |
|
|
|
|
Culemborg
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 - 11:45 schreef bully het volgende:hoeveel import zit er wel niet. en ook niet iedereen houd van voetbal. plus dat het onderzoek is gevoerd met 440 deelnemers. Ok... Maar 3 van de 440... Als het echt de trots van A'dam was geweest dan lagen deze verhoudingen toch echt anders lijkt me zo... |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
Amsterdam is de Trots van Amsterdam..Multicultureel met een lkkere volksgevoel Een heerlijke wereldstad..en als de Prijzen weer komen dan worden deze discussie ook niet gevoerd |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
quote: Hee Bram leuk he die ajax topics,had ik niet van een feyenoorder verwacht. Maar boeiend onderzoek verder,440 mensen zijn ondervraagd,en die zijn lid van de plaatselijke golf vereniging,en vinden voetbal niet leuk! Ajax is de trots van de echte amsterdammer en zal het altijd blijven. |
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
ouwe koeien uit de sloot (H) |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ach meeste Feyenoord supporters wonen ook niet in ROTTERDAM |
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
ik ken veel amsterdam mers..maar idd geen 1 zou ajax zeggen. |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote: alle 2 de mensen zouden geen ajax zeggen nee ,nou leuk voor je ga nou maar weer terug naar het feynoord forum je praat hier niet over ajax maar je blijft maar stoken tegen ajax |
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
bekijk het van de positieve kant..mss is amsterdam best een leuke stad. |
|
|
|