BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Deze week nieuwe keeper op stage bij Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
pear77
 pear77 - vrijdag 10 juli 2009 - 23:37   quote  deeplink  
Mogelijk haalt Feyenoord na Contofalsky nog een doelman op stage, zo werden we getipt door een bezoeker uit Tsjechië. Volgens diverse Tsjechische websites, o.a. die van het Tsjechische Denik Sport heeft Feyenoord Martin Lejsal uitgenodigd voor een stage. De 26-jarige Tsjechische doelman speelt sinds 2006 voor 1. FC Brno in Tsjechië. De afgelopen weken was de 1m96 lange in Engeland op een speciaal keeperskamp in de hoop een contract in Engeland af te dwingen. Hij zou een aanbod van Slavia Praag daarvoor hebben afgezegd.

[Update] Ook de officiële website van 1. FC Brno meldt nu dat Lejsal komend weekend zal ontbreken bij de club vanwege een stage bij Feyenoord.

Bron: http://feyenoord.netwerk.to/

Ben benieuwd....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door Boudewijn --
coentrao
 coentrao - vrijdag 10 juli 2009 - 23:40   quote  deeplink  
Volgens mij is iedereen al naar bed,haast niemand reageert of weet het al,dat morgen tegen VVV een andere keeper op doel staat!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 10 juli 2009 - 23:41   quote  deeplink  
Ook ik ben benieuwd....
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - vrijdag 10 juli 2009 - 23:49   quote  deeplink  
http://www.1fcbrno.cz/web/novinky.php?a=1247235501

Het enige woord wat ik uit dit verhaal begreep was het woord "Feyenoord!"
sterski010
 sterski010 - zaterdag 11 juli 2009 - 03:16   quote  deeplink  
Nou als mijn Tjechisch nog een beetje ok is staat er het volgende:

de laatste afwezige voor de wedstrijd van dit weekend is keeper Martin Lejsal die momenteel getest wordt in nederland door Feyenoord Rotterdam. De beroemde Nederlandse club is op zoek naar een nieuwe ervaren doelman na het vertrek van Henk Timmer. De afgelopen dagen hebben zij de Slowaakse doelman Kamil Contofalsky getest maar hij moest terug keren naar Zenit St. Petersburg vanwege de blessure van Malafeev.
RemcoS
 RemcoS - zaterdag 11 juli 2009 - 03:44   quote  deeplink  
bedankt Sterski010
Rovert
 Rovert - zaterdag 11 juli 2009 - 07:59   quote  deeplink  
1.96, zijn lengte heeft hij mee dan
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 11 juli 2009 - 08:45   quote  deeplink  
nou afw8en dan maar, we zullen wel zien wie er als keeper onder de lat komt te staan
nlfey
 nlfey - zaterdag 11 juli 2009 - 18:28   quote  deeplink  
Been zei dat hij ook niet komt. Omdat er nu waarschijnlijk geen keeper komt, is het dan geen mogelijkheid om toch met Mulder dit seizoen te beginnen? ik heb zelf namelijk veel vertrouwen in Mulder!
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juli 2009 - 08:56   quote  deeplink  
geld is op.
Marioscenario
 Marioscenario - maandag 13 juli 2009 - 12:19   quote  deeplink  
Als je de keepers ziet die afgelopen tijd beoordeeld zijn, kun je je afvragen of niet te snel een besluit is genomen om Sherif Ekramy weg te doen.
sterski010
 sterski010 - maandag 13 juli 2009 - 12:22   quote  deeplink  
800.000 voor die loempiavouwer, nu Hofs nog weg en dan kan je het salaris van die Contofalsky wel een jaartje betalen, al denk ik dat de gegenereerde inkomsten wel in het begrotings tekort zullen verdwijnen. Stond trouwens van de week niet slecht te keepen bij Zenit en pakte wel mooi een pingel...
bjorn
 bjorn - maandag 13 juli 2009 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 12:22 schreef sterski010 het volgende:
800.000 voor die loempiavouwer, nu Hofs nog weg en dan kan je het salaris van die Contofalsky wel een jaartje betalen, al denk ik dat de gegenereerde inkomsten wel in het begrotings tekort zullen verdwijnen. Stond trouwens van de week niet slecht te keepen bij Zenit en pakte wel mooi een pingel...
goed dat ie weg is nu hebben we weer een beetje ruimte om wat te besteden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Deze week nieuwe keeper op stage bij Feyenoord









0.0069298