|
|
pear77
|
|
|
Mogelijk haalt Feyenoord na Contofalsky nog een doelman op stage, zo werden we getipt door een bezoeker uit Tsjechië. Volgens diverse Tsjechische websites, o.a. die van het Tsjechische Denik Sport heeft Feyenoord Martin Lejsal uitgenodigd voor een stage. De 26-jarige Tsjechische doelman speelt sinds 2006 voor 1. FC Brno in Tsjechië. De afgelopen weken was de 1m96 lange in Engeland op een speciaal keeperskamp in de hoop een contract in Engeland af te dwingen. Hij zou een aanbod van Slavia Praag daarvoor hebben afgezegd.
[Update] Ook de officiële website van 1. FC Brno meldt nu dat Lejsal komend weekend zal ontbreken bij de club vanwege een stage bij Feyenoord.
Bron: http://feyenoord.netwerk.to/
Ben benieuwd....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
coentrao
|
|
|
Volgens mij is iedereen al naar bed,haast niemand reageert of weet het al,dat morgen tegen VVV een andere keeper op doel staat!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Tramlijn 23
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Nou als mijn Tjechisch nog een beetje ok is staat er het volgende:
de laatste afwezige voor de wedstrijd van dit weekend is keeper Martin Lejsal die momenteel getest wordt in nederland door Feyenoord Rotterdam. De beroemde Nederlandse club is op zoek naar een nieuwe ervaren doelman na het vertrek van Henk Timmer. De afgelopen dagen hebben zij de Slowaakse doelman Kamil Contofalsky getest maar hij moest terug keren naar Zenit St. Petersburg vanwege de blessure van Malafeev. |
|
|
|
|
RemcoS
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
1.96, zijn lengte heeft hij mee dan |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
nou afw8en dan maar, we zullen wel zien wie er als keeper onder de lat komt te staan |
|
|
|
|
nlfey
|
|
|
Been zei dat hij ook niet komt. Omdat er nu waarschijnlijk geen keeper komt, is het dan geen mogelijkheid om toch met Mulder dit seizoen te beginnen? ik heb zelf namelijk veel vertrouwen in Mulder! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
Als je de keepers ziet die afgelopen tijd beoordeeld zijn, kun je je afvragen of niet te snel een besluit is genomen om Sherif Ekramy weg te doen. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
800.000 voor die loempiavouwer, nu Hofs nog weg en dan kan je het salaris van die Contofalsky wel een jaartje betalen, al denk ik dat de gegenereerde inkomsten wel in het begrotings tekort zullen verdwijnen. Stond trouwens van de week niet slecht te keepen bij Zenit en pakte wel mooi een pingel... |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2009 - 12:22 schreef sterski010 het volgende:800.000 voor die loempiavouwer, nu Hofs nog weg en dan kan je het salaris van die Contofalsky wel een jaartje betalen, al denk ik dat de gegenereerde inkomsten wel in het begrotings tekort zullen verdwijnen. Stond trouwens van de week niet slecht te keepen bij Zenit en pakte wel mooi een pingel... goed dat ie weg is nu hebben we weer een beetje ruimte om wat te besteden |
|
|
|