BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Update: Feyenoord staakt zoektocht naar keeper.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 11 juli 2009 - 08:56   quote  deeplink  
Sebastian Przyrowski staat in de belangstelling van FC Twente en Feyenoord. De Poolse doelman wil absoluut vertrekken bij Polonia Warschau en de twee eredivisieclubs liggen op de loer.

Twente is op zoek naar een nieuwe doelman, die binnen nu en enkele jaren het vertrek van de 38-jarige Sander Boschker moet opvangen. Er is bovendien twijfel ontstaan over tweede goalie Nikolai Michailov, die met name vanwege zijn gebrekkige profmentaliteit geen indruk maakt in Enschede. Dat meldt De Telegraaf.

Ook Feyenoord houdt de situatie rondom Przyrowski in de gaten. De 27-jarige sluitpost is een oude bekende van technisch directeur Leo Beenhakker, die enkele jaren actief was als bondscoach van Polen. In het nationale elftal is Przyrowski achter Artur Boruc (Celtic) en Lukasz Fabianski (Arsenal) derde doelman. Vooralsnog is hij echter te duur voor de Stadionclub, dat zich voornamelijk op transfervrije keepers richt.

Bij de Rotterdammers zal de jonge Darley Torres zaterdag tegen VVV-Venlo onder de lat verschijnen. Rob van Dijk kampt met een lichte blessure en Erwin Mulder is gestald bij Excelsior. Trainer Mario Been zal hem ondanks de huidige situatie niet terughalen. We hebben ervoor gekozen dat Erwin dit seizoen bij een eredivisieclub of Excelsior gaat keepen. Daarom blijft hij in principe bij Excelsior, aldus Been.

Bron: http://www.fr-fanatic.com/2009/07/11/17504/
.

UPDATE 12-7-2009

Feyenoord stopt zoektocht naar nieuwe doelman

Mario Been kan zijn selectie voor komend seizoen niet versterken met een nieuwe keeper. Het bestuur van Feyenoord heeft aangegeven dat er geen financiële ruimte meer is om nieuwe spelers aan te trekken, meldt De Telegraaf.

"We hebben te horen gekregen dat het potje leeg is en dat er echt niks meer kan. We zullen verder moeten met de keepers die we hebben. Dat betekent dat ook Erwin Mulder weer in beeld komt. Het is nodig dat we nu een duidelijke keuze maken, want we kunnen niet aan het veranderen blijven", aldus Been tegenover De Telegraaf.

In de aanloop naar het nieuwe seizoen leek Been zijn selectie door de slechte financiële situatie niet te kunnen versterken. Door onder andere externe investeerders wist Feyenoord toch enkele spelers aan te trekken.

"Een tijdje geleden kon er helemaal niks. Mensen buiten de club hebben toch mogelijk gemaakt dat Dani Fernandez, Sekou Cissé en Aleksandar Ignjatovic zijn gekomen. Dat is meer dan waar we eerder op hadden gerekend. Nu moeten we een pas op de plaats maken, maar Leo Beenhakker heeft gezegd het niet op te geven. En er blijven toch magische krachten rond die Kuip hangen."

Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/110557/Feyenoord_stopt_zoektocht_naar_nieuwe_doelman.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2009 door PieterBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 juli 2009 - 09:15   quote  deeplink  
Ach we wachten rustig af,geef Darley zijn kans !!!!
gaazoo1
 gaazoo1 - zaterdag 11 juli 2009 - 09:27   quote  deeplink  
Vind het al positief dat ze om dezelfde spelers strijden!
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 09:29   quote  deeplink  
Stel nou dat er uiteindelijk geen keeper gehaald wordt of kan worden en Mulder volgens dit bericht niet terug komt. Wie heb je dan als derde keepert? WantV. Dijk en Darley zouden dan voor respectievelijk plaats Eén en twee gaan. Als er dan één een blessure heeft dan zit je wel dik in de gevarenzone. Halen ze er dan weer één uit de jeugd?

Dan zou ik zeggen bij het niet aan kunnen trekken van een keepert, dan maar Mulder terug naar Feyenoord.
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 11 juli 2009 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 09:29 schreef Tramlijn 23 het volgende:
Stel nou dat er uiteindelijk geen keeper gehaald wordt of kan worden en Mulder volgens dit bericht niet terug komt. Wie heb je dan als derde keepert? WantV. Dijk en Darley zouden dan voor respectievelijk plaats Eén en twee gaan. Als er dan één een blessure heeft dan zit je wel dik in de gevarenzone. Halen ze er dan weer één uit de jeugd?

Dan zou ik zeggen bij het niet aan kunnen trekken van een keepert, dan maar Mulder terug naar Feyenoord.
Dat lijk mij ook.
Blijkbaar zijn Mario & Leo en van overtuigd dat er nog wel een andere keeper komt.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 11 juli 2009 - 09:35   quote  deeplink  
spannend. lijkt me dat Feyenoord hier in het voordeel is met Leo.
R()b
 R()b - zaterdag 11 juli 2009 - 09:36   quote  deeplink  
Als Feyenoord hem echt zou willen , dan hebben ze een grotere kans dan die boeren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 juli 2009 - 09:44   quote  deeplink  
Misschien is het wel een spelletje van Beenhakker om Twente een hak te zetten.Net doen of je ook interesse heb in die speler???Twente hapt toe met een behoorlijk bod en zijn voorzien van hun aanwinst??Feyenoord heeft de ruimte om verder te gaan met hun eigen gewilde doelman zonder dat Monsterman in hun nek hijgt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 11 juli 2009 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 09:44 schreef Leon FR1908 het volgende:
Misschien is het wel een spelletje van Beenhakker om Twente een hak te zetten.Net doen of je ook interesse heb in die speler???Twente hapt toe met een behoorlijk bod en zijn voorzien van hun aanwinst??Feyenoord heeft de ruimte om verder te gaan met hun eigen gewilde doelman zonder dat Monsterman in hun nek hijgt...
geloof jij ook dat de beatles achter de moord op Kennedy zitten?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 juli 2009 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 09:46 schreef hotjumper het volgende:

[..]

geloof jij ook dat de beatles achter de moord op Kennedy zitten?
Nee de stones de beatles zijn heilig ;)
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 09:50   quote  deeplink  
Kenjedie "de Beatles?"
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 11 juli 2009 - 09:51   quote  deeplink  
The Beatles is een overgewaardeerd boy-bandje uit Liverpool.

ik vroeg het omdat je nogal gevoelig lijkt voor complot theorieën.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 juli 2009 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 09:51 schreef hotjumper het volgende:
The Beatles is een overgewaardeerd boy-bandje uit Liverpool.

ik vroeg het omdat je nogal gevoelig lijkt voor complot theorieën.
Ja klopt kijk eens achter je......

KOEKOEK hahahaha
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 09:56   quote  deeplink  
Vind het niet een zo'n rare gedachtegang van Leon. Politieke spelletjes worden echt niet alleen in de tweede kamer gespeeld.
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 09:29 schreef Tramlijn 23 het volgende:
Stel nou dat er uiteindelijk geen keeper gehaald wordt of kan worden en Mulder volgens dit bericht niet terug komt. Wie heb je dan als derde keepert? WantV. Dijk en Darley zouden dan voor respectievelijk plaats Eén en twee gaan. Als er dan één een blessure heeft dan zit je wel dik in de gevarenzone. Halen ze er dan weer één uit de jeugd?

Dan zou ik zeggen bij het niet aan kunnen trekken van een keepert, dan maar Mulder terug naar Feyenoord.
http://www.fr-fanatic.com/2009/07/11/17506/

Vraag beantwoord
PieterBos
 PieterBos - zondag 12 juli 2009 - 08:58   quote  deeplink  
UPDATE

Feyenoord stopt zoektocht naar nieuwe doelman

Mario Been kan zijn selectie voor komend seizoen niet versterken met een nieuwe keeper. Het bestuur van Feyenoord heeft aangegeven dat er geen financiële ruimte meer is om nieuwe spelers aan te trekken, meldt De Telegraaf.

"We hebben te horen gekregen dat het potje leeg is en dat er echt niks meer kan. We zullen verder moeten met de keepers die we hebben. Dat betekent dat ook Erwin Mulder weer in beeld komt. Het is nodig dat we nu een duidelijke keuze maken, want we kunnen niet aan het veranderen blijven", aldus Been tegenover De Telegraaf.

In de aanloop naar het nieuwe seizoen leek Been zijn selectie door de slechte financiële situatie niet te kunnen versterken. Door onder andere externe investeerders wist Feyenoord toch enkele spelers aan te trekken.

"Een tijdje geleden kon er helemaal niks. Mensen buiten de club hebben toch mogelijk gemaakt dat Dani Fernandez, Sekou Cissé en Aleksandar Ignjatovic zijn gekomen. Dat is meer dan waar we eerder op hadden gerekend. Nu moeten we een pas op de plaats maken, maar Leo Beenhakker heeft gezegd het niet op te geven. En er blijven toch magische krachten rond die Kuip hangen."

Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/110557/Feyenoord_stopt_zoektocht_naar_nieuwe_doelman.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2009 door PieterBos --
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zondag 12 juli 2009 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 08:58 schreef PieterBos het volgende:
UPDATE

Feyenoord stopt zoektocht naar nieuwe doelman

Mario Been kan zijn selectie voor komend seizoen niet versterken met een nieuwe keeper. Het bestuur van Feyenoord heeft aangegeven dat er geen financiële ruimte meer is om nieuwe spelers aan te trekken, meldt De Telegraaf.

"We hebben te horen gekregen dat het potje leeg is en dat er echt niks meer kan. We zullen verder moeten met de keepers die we hebben. Dat betekent dat ook Erwin Mulder weer in beeld komt. Het is nodig dat we nu een duidelijke keuze maken, want we kunnen niet aan het veranderen blijven", aldus Been tegenover De Telegraaf.

In de aanloop naar het nieuwe seizoen leek Been zijn selectie door de slechte financiële situatie niet te kunnen versterken. Door onder andere externe investeerders wist Feyenoord toch enkele spelers aan te trekken.

"Een tijdje geleden kon er helemaal niks. Mensen buiten de club hebben toch mogelijk gemaakt dat Dani Fernandez, Sekou Cissé en Aleksandar Ignjatovic zijn gekomen. Dat is meer dan waar we eerder op hadden gerekend. Nu moeten we een pas op de plaats maken, maar Leo Beenhakker heeft gezegd het niet op te geven. En er blijven toch magische krachten rond die Kuip hangen."

Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/110557/Feyenoord_stopt_zoektocht_naar_nieuwe_doelman.html
Kan er echt wel mee leven. We zijn behoorlijk verwend met die laatste aankopen. En laat Mulder en Darley komend seizoen maar wat eredivisie ervaring op doen zodat ze volgend jaar beter beslagen ten ijs zijn wanneer we europees gaan spelen, waar ik dus wel vanuit ga met zo'n spelersgroep.
referee
 referee - zondag 12 juli 2009 - 09:20   quote  deeplink  
als we met darley de competitie in moeten hebben we weer een probleem nu staat de rest waarschijnlijk aardig maar heb je een slechte doelman
sje
 sje - zondag 12 juli 2009 - 09:37   quote  deeplink  
Ik vind darley alles behalve een slechte doelman. Hij heeft bij de beloftes behoorlijke potten staan keepen. Ik zou zon jongen een kans geven. Liever hij, dan die boerenkinkel van eeen mulder. Laat Mulder maar lekker naar vitesse gaan.
Rovert
 Rovert - zondag 12 juli 2009 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 09:37 schreef sje het volgende:
Ik vind darley alles behalve een slechte doelman. Hij heeft bij de beloftes behoorlijke potten staan keepen. Ik zou zon jongen een kans geven. Liever hij, dan die boerenkinkel van eeen mulder. Laat Mulder maar lekker naar vitesse gaan.
tjonge jonge, boerenkinkel, dat zal je maar gezegd worden
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 12 juli 2009 - 10:12   quote  deeplink  
Ik ken Darley niet goed genoeg om te zeggen of hij een goede keeper is...wat ik gisteren gezien heb is hij nog geen autoriteit in het strafschopgebied......en dat is wat een keeper wel nodig heeft. Ook heeft hij geen ervaring op een hoger niveau en dat heeft Mulder wel (Jupilerleague) dus mocht er niets bijkomen dan komt Mulder weer terug en gaat Darley naar Excelsior.....althans dat zou ik doen.

Enne "boerenkinkel" ...waar slaat dat nu weer op! dus liever een "sloppenwijkkind" dan een "boerenkinkel".......ik heb liever een goede keeper.....en dan mag tie van mij part op de Wallen verwekt zijn en op de Dam geboren.....als ie maar alles voor Feyenoord geeft en kwalitiet heeft.
FF een insite weetje: Van Dijk en Van de Sar komen beiden uit Voorhout...een dorpje bij Noordwijk. Nu ligt Voorhout in Zuid-Holland maar je waant je in Noord-Holland (accent en keuze voor bepaalde voetbalclubs). In de jeugdjaren van die twee keepers was ene Edwin voor Feyenoord en ene Rob voor ajax......Nu wordt Edwin door "ons" uitgefloten en Rob toegejuicht!!!! Hoe raar kan het lopen.....enne nu mag je ook al geen boerenkinkel meer zijn!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2009 door Madhopfc --
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zondag 12 juli 2009 - 10:23   quote  deeplink  
Zit een boerenkinkel bij Sje in de kabel
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 12 juli 2009 - 10:30   quote  deeplink  
jammer een keeper hebben we echt wel nodig, darley en mulder zijn er nog niet klaar voor al kan dit weer ook wel goed uitpakken en hebben we er een talentvolle keeper erbij
Wabbie
 Wabbie - zondag 12 juli 2009 - 10:50   quote  deeplink  
Zet die Mulder nou gewoon erin ! Als het zo'n groot talent moet zijn al altijd beweerd wordt, geef die jongen dan de kans en het vertrouwen.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 12 juli 2009 - 11:13   quote  deeplink  
Jammer ik hoop dat er een geldschieter Feyenoord alsnog helpt want een keeper en een extra aanvaller hebben we zeker nodig ................... of we kunnen als aanvaller gewoon Luc Castaignos erbij halen en als keeper gewoon Darley de kans geven maar ik werkt niet elke dag met deze jongens dus laat ik het aan mario over
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 12 juli 2009 - 12:08   quote  deeplink  
Als je het stukje leest denk meneer leo dat er nog wat uit de hoge hoed kan komen.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 12 juli 2009 - 12:12   quote  deeplink  
dus wat nou update..........................
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 12 juli 2009 - 12:12   quote  deeplink  
BRON: telegraaf ha ha ha.
hotjumper
 hotjumper - zondag 12 juli 2009 - 12:17   quote  deeplink  
gewoon Mulder erin
dazzie
 dazzie - zondag 12 juli 2009 - 12:31   quote  deeplink  
ja geef Mulder de kans, van Darley kreeg ik gisteren de kriebels, laat die nog ff rijpen, komt wel later. Mulder als doelman.
sevillana
 sevillana - zondag 12 juli 2009 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 12:17 schreef hotjumper het volgende:
gewoon Mulder erin
Eens, en Rob van Dijk op de vertrouwde plek op de bank. Als het er op aankomt is Rob van Dijk prof genoeg om er ook te staan. Mocht het uiteindelijk toch niet werken is er altijd Darley nog en wellicht een mogelijkheid om tijdens de winterstop nog eens te kijken of er een andere keeper gehaald kan worden. Roeien met de riemen die je hebt zogezegd.
coenjo
 coenjo - zondag 12 juli 2009 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 12:31 schreef dazzie het volgende:
ja geef Mulder de kans, van Darley kreeg ik gisteren de kriebels, laat die nog ff rijpen, komt wel later. Mulder als doelman.
idd.. darley verhuren aan exelcior, mulder op nummer 1 en van dijk op de bank.
bs
 bs - zondag 12 juli 2009 - 16:50   quote  deeplink  
rob van dijk gewoon nr 1 leeftijd doet er niet toe .
denk dat van dijk beter is dan die andere 2
coenjo
 coenjo - zondag 12 juli 2009 - 18:17   quote  deeplink  
Erwin Mulder sluit maandag weer aan bij de groepstraining van Feyenoord. De 20-jarige keeper trainde afgelopen week mee met Excelsior, terwijl Feyenoord stagiair Kamil Contofalsky testte. Mulder neemt in de selectie voor het trainingskamp in Portugal de plaats van Rob van Dijk. De ervaren doelman kampt momenteel met een overbelaste achillespees en maakt de trip naar Portugal niet mee.

Ik kreeg tijdens het trainingskamp wat last van die pees en dat werd eigenlijk steeds erger, legt Van Dijk uit. Donderdag is er een echo gemaakt en die was in principe goed. Er was geen scheur te zien, maar wel wat vocht. Dat duidt op overbelasting en dat kan alleen met rust genezen. Meereizen naar Portugal heeft dan geen enkele zin. Ik meld me deze week in De Kuip voor hersteltraining. Het doel is om begin volgende week weer op het veld te kunnen staan.

bron feyenoord.nl
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zondag 12 juli 2009 - 21:42   quote  deeplink  
Van Dijk heeft zich wel bewezen afgelopen seizoen. Maar hij is niet gehaald voor de toekomst. Daarom denk ik dat je beter de jongere garde nu die ervaring op laten doen nu er nog geen europees voetbal gespeeld wordt.

Ondanks ik liever een keeper van buiten af zag komen, maar nu dat er niet in zit zeg ik Darley of Mulder indien het niveau op de training minimaal verschilt dan.
Is het verschil wel duideliojk dan moet de beste gewoon keepen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 13 juli 2009 - 09:47   quote  deeplink  
Mulder in de basis!!!! goed nieuws!
Marioscenario
 Marioscenario - maandag 13 juli 2009 - 10:00   quote  deeplink  
Ach Ed de Goei, Dudek en Hiele waren aanvankelijk ook niet geweldig. Dus geef de jonge garde een kans en ingeval het mislukt heb je tot aan de tweede transfer periode van Dijk achter de hand.
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 14 juli 2009 - 07:49   quote  deeplink  
Ben benieuwd wie er in Portugal keept en hou dat gaat.
Kon wel eens bepalend zijn voor start van het seizoen.
keeperrkvvheksenberg
 keeperrkvvheksenberg - donderdag 14 januari 2010 - 17:18   quote  deeplink  
Hij mag na feyenoord.twente heeft nu nog boschker ze kunne in de winterstop dan gaan zoeken.Kijk nu feyenoord......geen 1ste keeper darley is goed maar nog niet 100%voor topwedstrijden....Van Dijk stopt misschien ook over 1 jaar..omdat hij 40 is......mulder is niet zo best aangezien de prestaties bij exelsior.......dan kan je die keeper halen. Leo Beenhakker kent die keeper goed......geef die keeper de kans bij feyenoord
bram
 bram - donderdag 14 januari 2010 - 17:30   quote  deeplink  
ik snap er geen jota van
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 januari 2010 - 18:47   quote  deeplink  
????????????????????????
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - donderdag 14 januari 2010 - 18:49   quote  deeplink  
Peter Cech lijkt me wel wat
MMM
 MMM - donderdag 14 januari 2010 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 - 17:18 schreef keeperrkvvheksenberg het volgende:
Hij mag na feyenoord.twente heeft nu nog boschker ze kunne in de winterstop dan gaan zoeken.Kijk nu feyenoord......geen 1ste keeper darley is goed maar nog niet 100%voor topwedstrijden....Van Dijk stopt misschien ook over 1 jaar..omdat hij 40 is......mulder is niet zo best aangezien de prestaties bij exelsior.......dan kan je die keeper halen. Leo Beenhakker kent die keeper goed......geef die keeper de kans bij feyenoord
Knul, ga naar school..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 januari 2010 - 08:59   quote  deeplink  
Sgool...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 15 januari 2010 - 09:50   quote  deeplink  
skool
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 januari 2010 - 09:51   quote  deeplink  
skol!

en dan zijn we weer bij bier beland.
BIER IS DE OORSPRONG!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 15 januari 2010 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 09:51 schreef Stylzz het volgende:
skol!

en dan zijn we weer bij bier beland.
BIER IS DE OORSPRONG!
zonder bier geen plezier
KKL
 KKL - vrijdag 15 januari 2010 - 10:24   quote  deeplink  
ik ben het een beetje 'zat'
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 15 januari 2010 - 11:25   quote  deeplink  
hik
KKL
 KKL - vrijdag 15 januari 2010 - 11:30   quote  deeplink  
is het weer zover?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Update: Feyenoord staakt zoektocht naar keeper.









0.0090739