|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: VVV-Feyenoord .SV. |
|
|
|
Royaal
|
|
|
Mijn hoop voor volgend jaar wordt met de minuut minder. VVV domineert de wedstrijd en Feyenoord heeft de 1e 20minuten geen enkele kans gehad.. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ja en dan nog iets ik zt radio rijnmond te luisteren en hij zegt :
darlij maar is het nou darlij of darlie (uitspraak) |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ja dat dacht ik dus ook dan is hij dus slecht bezig (ga je research doen ofzo) |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Nja , nog steeds heeft Feyenoord nog geen enkel schot gelost. Schandalig bijna |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ik denk dat darley basis speeld dit seizoen (anders stond hij er nu ook niet in )
das wel erg voor mulder :word ie vervangen door een andere keepr die jonger is |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Haha Hoezo je probeert Feyenoord supporters op te fokken |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: ;) Ben zelf zeker geen Feyenoord supporter? |
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: Omdat VVV al tien kansen heeft gehad en domineert, veel meer balbezit enz.. :( |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Voor welke club jij bent weer ik niet Ik vermoed eigenlijk VVV... Ik heb je hier nog nooit gezien Feyenoord speelt tegen VVV en jij bent er Komt bij dat je je eigen topic zit te vullen met alleen maar loze kreten Je lijkt wel een sensatie zoeker En als er niks te vinden is, maak je je eigen sensatie |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
het wordt tijd voor cisse en wijnaldum.. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Dat is dus mooi voor Darley 10 kansen en geen erin Keept hij een goede wedstrijd Niks omje zorgen over te maken dus... |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 - 16:37 schreef Phyxsius het volgende:[..] Voor welke club jij bent weer ik niet Ik vermoed eigenlijk VVV... Ik heb je hier nog nooit gezien Feyenoord speelt tegen VVV en jij bent er Komt bij dat je je eigen topic zit te vullen met alleen maar loze kreten Je lijkt wel een sensatie zoeker En als er niks te vinden is, maak je je eigen sensatie Haha ik ken dit forum pas net, klopt. Ben echter als sinds mijn 1e jaar op aarde voor Feyenoord ;) |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 - 16:38 schreef Royaal het volgende:[..] Haha ik ken dit forum pas net, klopt. Ben echter als sinds mijn 1e jaar op aarde voor Feyenoord ;) Maak je dan niet zo druk Feyenoord red zich heus wel Zo kan Been mooi zien waar Darley tot in staat is |
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
Nou, volgens mij heeft Darley nog niet veel te doen gehad. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 - 16:40 schreef Phyxsius het volgende:[..] Maak je dan niet zo druk Feyenoord red zich heus wel Zo kan Been mooi zien waar Darley tot in staat is 0-1 En ik was sensatie aan het zoeken? |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
zolang we er geen tegen krijgen en wij ze maken is er nog niks aan de hand |
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
laat maar zitten de vorige reactie. 1 - 0 VVV
@#%@&@$%*#*#^!$! |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
suzuki , daihatsu,toyota enz enz enz |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
Feyenoord Nog Geen Eens Poging Tot..... |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
feyenoord mag zich schamen |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: Nee probeer ik ook al 10x aan te geven maarja.. |
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
rust is 0-0 en we moeten toegeven er zijn meer ploegen die het 2 seizoenen geleden ook moeilijk hadden tegen VVV volgens mij bijna elke topclub. Maar we moeten nog 45 minuten dus er is nog van alles mogenlijk. Mochten we verliezen (denk het niet) dan weten we toch ook hoe we om moeten gaan met tegenslag is eigenlijk alleen maar een win win situatie of we nou winnen of verliezen. Alhoewel ik denk dat we toch wel winnen. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 - 16:47 schreef FEYENOORD KAMPIOENEN het volgende:rust is 0-0 en we moeten toegeven er zijn meer ploegen die het 2 seizoenen geleden ook moeilijk hadden tegen VVV volgens mij bijna elke topclub. Maar we moeten nog 45 minuten dus er is nog van alles mogenlijk. Mochten we verliezen (denk het niet) dan weten we toch ook hoe we om moeten gaan met tegenslag is eigenlijk alleen maar een win win situatie of we nou winnen of verliezen. Alhoewel ik denk dat we toch wel winnen. Hoe kom jij aan die 0-0 Op mijn TV staat 1-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door Royaal -- |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
makaay loopt moet teveel lopen ens toren als hij stoort moeten de buitenspelers het ook doen en feyenoord speelt in een te laag tempo en de cler en van bronkchorst zijn een drama!! |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
slory zwakke schakel.. wisselen voor cisse |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 - 16:49 schreef Ron666 het volgende:makaay loopt moet teveel lopen ens toren als hij stoort moeten de buitenspelers het ook doen en feyenoord speelt in een te laag tempo en de cler en van bronkchorst zijn een drama!! BRUINS OOK |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Eindelijk zijn het er een paar met me eens. Begon bijna te denken dat ik de enige was die het zag... |
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
landzaat en slory er op zeker uit. cisse en fer erin |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
het godver niet om aan te zien..stelletje drama's zeg |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
en wijnaldum voor bruins.. |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 - 16:51 schreef Royaal het volgende:Eindelijk zijn het er een paar met me eens. Begon bijna te denken dat ik de enige was die het zag... lekker belangrijk wat jij denk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door agneovo -- |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: Wat doet een jood hier? |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
Het is echt dramatisch......geen enkele Feyenoorder haalt een voldoende en sommigen heb ik niets eens gehoord tijdens het verslag. Vooral Bahia en de Cler spelen heel slecht! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 - 16:55 schreef Madhopfc het volgende:Het is echt dramatisch......geen enkele Feyenoorder haalt een voldoende en sommigen heb ik niets eens gehoord tijdens het verslag. Vooral Bahia en de Cler spelen heel slecht! Klopt.. Bahia stond meerdere malen achter de aanvaller.. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
hopen dat ze in de tweede helft cisse,fer en wijnaldum er in zetten want als het zo door gaat verliezen we dik |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
waneer komt ignjatovic er eigenlijk bij (bij de selectie) en waneer de guzman ? |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote: haha..je zal je vader bedoelen of niet.. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
dat ze door vvv worden weggespeeld,schandalig |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: Volgens ging het gesprek over Feyenoord. Als je een fan ben ga niet voor onzin een medesupporter uitlokken, dat doen ze bij 020 toch ;) Maar als dat jou lekker doet slapen, ga je gang! |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: begin volgende week.. |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 - 17:00 schreef Royaal het volgende:[..] Volgens ging het gesprek over Feyenoord. Als je een fan ben ga niet voor onzin een medesupporter uitlokken, dat doen ze bij 020 toch ;) Maar als dat jou lekker doet slapen, ga je gang! volgens mij is je korte termijn geheugen een beetje van streek want jij was het die over joden begon en niet ik.. |
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
mooi, cisse fer en wijnaldum erin :D wordt een leuke opstelling
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door gaazoo1 -- |
|
|
|