|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 - 17:03 schreef agneovo het volgende:[..] volgens mij is je korte termijn geheugen een beetje van streek want jij was het die over joden begon en niet ik.. Zeg ik dat jij erover begon..? Dan mag je me citeren :) |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
bruins is altijd een drama nu nog steeds snap niet wat tie nog op het evdl doet! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Eindelijk Cissé!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door Royaal -- |
|
|
|
|
bart14
|
|
|
darley(darlie zo als je het zegt) is wat mij betreft een goede keeper die best wel eerste keeper kan worden. hij moet zich deze wedstrijd wel goed laten zien |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
schitterende goal! lekker fer! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
en weer een heerlijke goal! bruins! |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
weer op de paal tweed keer |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Ron is onze verslaggever vandaag:P |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Andere Titel?
Feyenoord speelt VVV weg ja. 2-1 voor feyenoord. |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
whehehehe tjah ik dacht laat ik eens mee doen lol!! |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
Ik weet niet wat er in de thee zat bij Feyenoord.....maar dat spul wil ik ook!!! Nee gekheid.....wederom laten de jonkies fris en fruttig voetbal zien!!! Ik zag Landzaat niet zo blij kijken na het doelpunt van Fer!!! Zo heb ik er weer vertrouwen in.............was na de 1e helft helemaal weg!! |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
ik breng alleen verslag uit wanneer we scoren hoor !!lol |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
nee ik heb ze koffie gegeven ipv thee is veel beter en het werkt tot nu toe beter..... |
|
|
|
|
rocutus
|
|
|
Zo kan die paniekzaaier weer zijn mond houden aub. Het is alweer 1-2. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Ik wil niet weer negatief overkomen op de ajax oortjes hier maar het valt me op dat feyenoord stukken dynamischer speelt zonder makaay... |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door Royaal -- |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
dit bewijst maar weer dat de jonkies de hoop zijn voor volgend seisoen. die oudjes bakken er weer niks van |
|
|
|
|
rocutus
|
|
|
Pardon? Waar slaat dit op Royaal? |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Wrodt beetje ziek van die negatieve reacties elke keer hier, feyenoord supporters moeten elkaar toch niet afkraken, dat gebeuert hier nonstop |
|
|
|
|
rocutus
|
|
|
ik geef me mening! En ik vind dat jij (negatieve)paniek maakte omdat het 1-0 stond. Klaar. En dan zo ontzettend overdreven reageren.... |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 - 17:30 schreef rocutus het volgende:ik geef me mening! En ik vind dat jij (negatieve)paniek maakte omdat het 1-0 stond. Klaar. En dan zo ontzettend overdreven reageren.... IK vond feyenoord bar slecht spelen, en niet als enige Maar anyway, als je t niet zo bedoelde, mijn exuses |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
bijna 1-3 kans voor bruins!open goal |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
wat heeft biseswar om zijn knie trouwens? |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
geen idee hij had net wel last dat tie viel! |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
ja kuttig domme vrijtrap foute bal van bahia voor niks |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Ik geniet trouwens echt van Cissé |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
ja klopt die doet het goed |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
mooi strafschoppen dan kunnen we opmaken of darley penalties kan stoppen en of andere spelers ze kunnen nemen |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
kijken of darley hem stopt |
|
|
|