BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VVV - Feyenoord resultaat toch hoopgevend

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 11 juli 2009 - 18:52   quote  deeplink  
Ik vond Darley niet slecht keepen. Er werd wel weer matig verdedigd en het is te hopen dat de Serf en Vlaar snel inzetbaar zijn. Cisse, Wijnaldum en Fer waren een duidelijke verbetering in de 2e helft.

Honda was moeilijk af te stoppen met zoveel scouts op de tribune. Hopelijk gaat deze goede speler naar het buitenland en bijvoorbeeld niet naar Heerenveen (beter dan Pranjic).

Been bleek in staat na een beroerde 1e helft door wissels een team in het veld te brengen dat de achterstand omboog en in feite de wedstrijd had kunnen winnen.

Makaay moet inmiddels serieus vrezen voor zijn basisplaats.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door sportdwaas --
Ron666
 Ron666 - zaterdag 11 juli 2009 - 18:58   quote  deeplink  
kwa tweede helft wel jah!maar je moet beginnen met nogmaals werken dan komt de kwaliteit vanzelf tot uiting!dat is in elke sport zo en bij elke topclub ook!dus bij feyenoord moet dat er gewoon ingepeperd worden!!en niet wachten totdat je een tegengoal krijgt of de tweede helft pas beginnen NEEN gelijk vanaf minuut 1!!!FEYENOORD NIKS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD!!
coenjo
 coenjo - zaterdag 11 juli 2009 - 19:03   quote  deeplink  
anders begin je nog ff een topic over vvv-feyenoord..
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 11 juli 2009 - 19:25   quote  deeplink  
ja na die 1-2 hadden we goeie kansen om uit te lopen naar 1-3 en 1-4 maar helaas werd het alsnog 2-2, maar ik zie in ieder geval vooruitgang in het voetballen en verdedigen, alleen Bahia was weer aanwezig met zijn foutjes die hij altijd maakt tijdens de wedstrijden
mithell13
 mithell13 - zaterdag 11 juli 2009 - 19:31   quote  deeplink  
Was echt slecht 1e helft maar 2 helft was wel goed zeker wijnaldum fer en Bruins maar moesten toch winnen.
R()b
 R()b - zaterdag 11 juli 2009 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 18:52 schreef sportdwaas het volgende:
Ik vond Darley niet slecht keepen. Er werd wel weer matig verdedigd en het is te hopen dat de Serf en Vlaar snel inzetbaar zijn. Cisse, Wijnaldum en Fer waren een duidelijke verbetering in de 2e helft.

Honda was moeilijk af te stoppen met zoveel scouts op de tribune. Hopelijk gaat deze goede speler naar het buitenland en bijvoorbeeld niet naar Heerenveen (beter dan Pranjic).

Been bleek in staat na een beroerde 1e helft door wissels een team in het veld te brengen dat de achterstand omboog en in feite de wedstrijd had kunnen winnen.

Makaay moet inmiddels serieus vrezen voor zijn basisplaats.
Jij vondt Darley niet slecht , nou erg goed was hij ook niet.
Cissé en Fer speelden heerlijk , zelfs Bruins deed het vandaag naar behoren.
1e Helft was in 1 woord: Bagger.
2e helft leuker om naar te kijken.
Op naar Sporting!!
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 11 juli 2009 - 21:14   quote  deeplink  
Ik vond Darley in ieder geval niet slechter dan Timmer vorig jaar. Met van Dijk is er een betrouwbare reserve die ook best kan starten. Traint Hiele nu inmiddels de keepers bij Feyenoord
Martijn
 Martijn - zaterdag 11 juli 2009 - 21:55   quote  deeplink  
Darley was erg onwennig en zeker geen zekerheidje. Maar op 1 wedstrijd kun je 'm niet afrekenen. Bovendien is hij nog maar 19, ik vindt het wel een te groot risico om met van Dijk, die om de 2 wedstrijden geblesseerd is en deze jonge Darley de competitie in te gaan. Ze hadden met het geld van de investeerders eerst de keepersmarkt op moeten gaan. Nu is het een sluitpost... ;-)
Jeli
 Jeli - zaterdag 11 juli 2009 - 22:32   quote  deeplink  
Darley was inderdaad nog wat onzeker, zijn uittrappen waren ook niet echt geweldig.

Grootste tegenvallers vond ik Landzaat (veel te traag en in balbezit risicoloos) en Makaay (weer veel te afwachtend). Ook van Bronckhorst was op het middenveld geen succes. Hij werd aan alle kanten voorbij gelopen. Ik denk dat hij uiteindelijk toch op de linksbackpositie terecht gaat komen.

Het centrum Hofland/Bahia was ook geen succes, maar we mogen er van uitgaan dat één van die twee vervangen gaat worden door een rechtsbenige CV (Vlaar of Ignjatovic).

Pluspunten waren Fer (heel dynamisch, was weer overal), Wijnaldum (toonde weer lef) en Bruins in de tweede helft. Als Bruins bewegende spelers om zich heen heeft is hij gelijk twee klassen beter.
De 2e helft met uitsluitend jonge spelers op het middenveld en voorin beviel mij uitstekend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2009 door Jeli --
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 11 juli 2009 - 22:33   quote  deeplink  
Zou het team van de tweede helft graag zien met makaay en zonder Landzaat.
En Darley kan je nog niet echt beoordelen, heeft bijna niets te doen gehad
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 11 juli 2009 - 23:49   quote  deeplink  
Het feit dat Darley niet veel te doen kreeg was goed. Voorin werd te weinig gecreeerd in de 1e helft. Vond Dani Fernandez ook niet echt geweldig vandaag
Els
 Els - zaterdag 11 juli 2009 - 23:59   quote  deeplink  
Aantal jaar geleden naar alle oefenwedstrijden geweest, stond opeens die Dudek tussen de palen. Drama (wilde zelfs eigenlijk in kapitalen typen) maar dan ook echt drama: onzeker, slecht in de lucht, miste de ballen die m'n oma nog uit het doel geranseld zou hebben. Nou je begrijpt de strekking, ik was niet blij dat we na de Goey zoiets op doel zouden krijgen. Ik heb m'n mening bij moeten stellen, zoals de meesten van jullie wel zullen begrijpen. Dus laten we Darley ook een kans geven. En een gelijkspelletje in de voorbereiding zegt me ook niet zoveel, misschien iets nieuws geprobeerd, of te hard getraind? Waarbij het voor mijn gemoedsrust trouwens wel handiger is, als we winnen.
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zondag 12 juli 2009 - 00:19   quote  deeplink  
Zo steken jullie dat maar in jullie zak, mooi gesproken Els.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 12 juli 2009 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 21:55 schreef Martijn het volgende:
Darley was erg onwennig en zeker geen zekerheidje. Maar op 1 wedstrijd kun je 'm niet afrekenen. Bovendien is hij nog maar 19, ik vindt het wel een te groot risico om met van Dijk, die om de 2 wedstrijden geblesseerd is en deze jonge Darley de competitie in te gaan. Ze hadden met het geld van de investeerders eerst de keepersmarkt op moeten gaan. Nu is het een sluitpost... ;-)
Kun je ff uitleggen wat je bedoelt met Van Dijk?

Vorig seizoen is hij maar niet één keer geblesseerd geweest
Als hij moest spelen, dan stond hij er
Dus ik snap jou stelling niet echt
sterski010
 sterski010 - zondag 12 juli 2009 - 12:47   quote  deeplink  
Ik had al voorspeld dat het niet best zou zijn, we misten gisteren namelijk een speler die Feyenoord over dat soort momenten heen kan tillen, Jon Dahl Tomasson. Was vorig jaar precies het zelfde, zodra hij weer speelde gebeurde er wat en liep het voor in automatisch beter. Ik had een moeizame 1-1 voorspeld. Laten wij even wachten met afbranden tot Tomasson er weer bij is, wat ik wel verwacht tegen sporting. Denk dat wij dan een heeeel ander Feyenoord te zien gaan krijgen....
sevillana
 sevillana - zondag 12 juli 2009 - 16:30   quote  deeplink  
vind het echt niet zo geweldig, 2-2 tegen VVV, is gewoon Feyenoord onwaardig.
kan wel zijn dat het nog een oefenperiode is maar moest toch gelijk denken aan dit;

Tomasson: 'Al die mensen hebben ondanks alles toch weer hoop op een mooi seizoen. Daarom is het zo zuur dat hier de laatste jaren zoveel verkeerde keuzes zijn gemaakt. Zo'n grote club, zó'n gigantische achterban, zóveel potentie en maar drie keer kampioen in de laatste dertig jaar. Er zit structureel iets fout bij Feyenoord. Als het boven niet stabiel is, is het dat ook niet in de rest van de club.'

Volgens Tomasson wacht Feyenoord dit seizoen een belangrijke opdracht, vooral op mentaal vlak. 'Winnen, winnen, winnen: niets anders telt. Ik vind dat Feyenoord zich die mentaliteit ook meer eigen moet gaan maken. Ik denk dat Been precies de trainer is die de club nodig heeft. Af en toe maakt hij een geintje, maar achter elke opmerking zit een boodschap', aldus de Deen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juli 2009 - 09:04   quote  deeplink  
Naast het geld raakt ook redelijk mn geduld op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VVV - Feyenoord resultaat toch hoopgevend









0.0087659