BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Goede indruk Jol

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 18 juli 2009 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 23:07 schreef k-1cj het volgende:

[..]

kijk is naar jezelf jij geeft nooit 1% toe hahaha
kom ik met feiten en prijzen aan is het weer niet goed en de namen die jij opnoemt die vind ik hoger dan top die zijn subliem.Maar als Jol op zijn leeftijd en wat hij allemaal wel niet heeft meegemaakt al niet top is dat zou die dat nooit worden dus in mijn ogen is hij al top..ik zei al ik begrijp jou zeker wel alleen ik blijf bij mijn mening sorry voor dat..en 8 uit 7 tsjah ik vind dat kort door de bocht dat is ook mijn mening en kan ik weer utileggen als je bij HSV zo lang meedoet voor de prijzen met het verlies van bijvb VD Vaart in de winterstop je beste speler tjsha dat je het dan net niet lukt is jammer maar dat je al zo lang heb meegedaan dat is heel goed te noemen

als het goed gaat zoals bij HSV kun je niet alle credtis geven aan Jol maar die 8 uit 7 die kun je ook niet allemaal aanrekenen bij Jol
kan me nog een discussie herinneren over waar sulejmani stond, toen kwam ik ook met feiten en gaf je niks toe, aub reageer hier niet op, maar is het niet een beetje voetbalsupporter eigen om te denken dat je wijsheid in pacht hebt , ik doe hetzelfde jantje doet hetzelfde en jij ook.
remco k
 remco k - zaterdag 18 juli 2009 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 23:55 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

dat mag je niet verwachtten nee maar TOPtrainers zitten dan ook bij TOPclubs net zoals dat met spelers t geval is! amen!
inderdaad
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 00:13   quote  deeplink  
maar die top trainers hebben wel bij TOP club gewerkt en daar ook gepresteerd en Ajax is op dit moment alleen nog topclub in naam maar als je in Nederland 1x in de laatste 10 jr kamioen bent geworden ben je even geen echte TOP nee.
remco k
 remco k - zaterdag 18 juli 2009 - 00:28   quote  deeplink  
helemaal gelijk. nodig tijd dus voor jol om een TOP trainer te worden toch??
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 00:05 schreef remco k het volgende:

[..]

kan me nog een discussie herinneren over waar sulejmani stond, toen kwam ik ook met feiten en gaf je niks toe, aub reageer hier niet op, maar is het niet een beetje voetbalsupporter eigen om te denken dat je wijsheid in pacht hebt , ik doe hetzelfde jantje doet hetzelfde en jij ook.
ik blijf erbij emanuelson had meer op links gespeeld dan mickey ,mickey meer op rechts en op 10 ,en hoezo niet erop reageren als je zo zeker van je zaak bent
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 00:30   quote  deeplink  
ik kijk niet zozeer naar prijzen maar wat een trainer uit zijn selectie haalt Jol is niet in het zelfde rijtje als hiddink,mourinho,fergusson maar Jol is wel een top trainer
remco k
 remco k - zaterdag 18 juli 2009 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 00:29 schreef k-1cj het volgende:

[..]

ik blijf erbij emanuelson had meer op links gespeeld dan mickey ,mickey meer op rechts en op 10 ,en hoezo niet erop reageren als je zo zeker van je zaak bent
ik bedoel niet reageren omdat ik geen zin meer heb in die discussie, ik haalde het alleen maar aan als voorbeeld.
remco k
 remco k - zaterdag 18 juli 2009 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 00:30 schreef k-1cj het volgende:
ik kijk niet zozeer naar prijzen maar wat een trainer uit zijn selectie haalt Jol is niet in het zelfde rijtje als hiddink,mourinho,fergusson maar Jol is wel een top trainer
wil je aub morinho niet in dat rijtje noemen, nooit heel goed voetbal laten zijn met zijn teams, veel te weinig uit Chelsea gehaald en een vieze arrogante rotkop.
remco k
 remco k - zaterdag 18 juli 2009 - 00:38   quote  deeplink  
zet er dan wenger en van gaal bij
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 00:36 schreef remco k het volgende:

[..]

ik bedoel niet reageren omdat ik geen zin meer heb in die discussie, ik haalde het alleen maar aan als voorbeeld.
en dan mag ik er op reageren als je het weer naar voren haalt want ik blijf nog steeds bij die mening slecht voorbeeld dan ;-)

dit jaar gaat mickey wel vaker op links spelen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2009 door k-1cj --
bully
 bully - zaterdag 18 juli 2009 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 23:53 schreef k-1cj het volgende:

[..]

je kunt moeilijk van een trainer verwachten van tottenham en hsv dat tie kampioen word hij is geen trainer van liverpool of van intermilan.internationaal en nationaal heeft hij bewezen om uit elftallen het maximale te halen hij is op een leeftijd dat hij al zoveel ervaring heeft dat hij niet veel hoefd bij te leren..ik snap jou punt maar ik blijf bij mijn mening dat hij het al is

ps natuurlijk waren ze toen vol lof over v basten
maar ik blijf erbij Jol is een top trainer v Basten niet
jij vind hem een toptrainer das jou goed recht.
ik bedoel met toptrainer dat je daar door de voetbalwereld en door de media enz word benoemd.
dat ik het daar altijd mee eens ben zeg ik niet.
ik haalde ferguson al aan.
heb jou toen je nog andere naam had hier heel anders over marco zien typen.
maar wat ik bedoel dat als je alleen de voorbereiding bekijkt je nog geen oordeel over jol kan geven.
omdat ik die positieve berichten bij elke nieuwe trainer van ajax al heb gezien.
ik heb vertrouwen in jol maar daar maak ik nog geen wetenschap van zoals jij.
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 00:54 schreef bully het volgende:

[..]

jij vind hem een toptrainer das jou goed recht.
ik bedoel met toptrainer dat je daar door de voetbalwereld en door de media enz word benoemd.
dat ik het daar altijd mee eens ben zeg ik niet.
ik haalde ferguson al aan.
heb jou toen je nog andere naam had hier heel anders over marco zien typen.
maar wat ik bedoel dat als je alleen de voorbereiding bekijkt je nog geen oordeel over jol kan geven.
omdat ik die positieve berichten bij elke nieuwe trainer van ajax al heb gezien.
ik heb vertrouwen in jol maar daar maak ik nog geen wetenschap van zoals jij.
Ik begrijp wat je bedoelt laat ik het zo zeggen
door interviews met spelers door mensen die met hem gewerkt hebben is het een ervaren trainer die alles al heeft gezien naar mijn mening kan hij niet veel beter worden dan hij al is met al zijn ervaring ,en met al zijn ervaring kan hij een club en een selectie verder helpen..

Messi,Kaka Ronaldo dat is een klasse boven de top..
A.Cole,Sneijder,Diego, dat is top

Hiddink,V Gaal,Fergusson,Mourinho dat is een klasse boven de top.
Jol,Advocaat,Rijkaard,dat is top

ik vergeet nog heel veel namen hoor
advocaat en rijkaard hebben wel 2 grotere prijzen gewonnen dan Jol maar nogmaals
ik kijk naar hele andere dingen dit is gewoon mijn mening....
remco k
 remco k - zaterdag 18 juli 2009 - 01:05   quote  deeplink  
mourinho absoluut geen klasse boven de top van gaal en wenger die wel maar mourinho niet hij heeft nog nergens goed voetbal laten zien.
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 01:05 schreef remco k het volgende:
mourinho absoluut geen klasse boven de top van gaal en wenger die wel maar mourinho niet hij heeft nog nergens goed voetbal laten zien.
hij heeft met Porto de chamL gewonnen kampioen met Porto Chelsea en Inter.
niet altijd mooi voetbal maar wel sterk voetbal.maar dat is weer een andere discussie
of je een uitzonderlijke trainer kan zijn met minder mooi voetbal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2009 door k-1cj --
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 00:38 schreef remco k het volgende:

[..]

wil je aub morinho niet in dat rijtje noemen, nooit heel goed voetbal laten zijn met zijn teams, veel te weinig uit Chelsea gehaald en een vieze arrogante rotkop.
ja eens , arrogant teringkop etcetera , dat zeggen ze in buitenland ook van Gaal. Mourinho speelde met Porto de Cl final , won in Engeland alles en is nu 2 jaar achter elkaar kampioen van Italie , dan ben je gewoon een topper.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 01:01 schreef k-1cj het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt laat ik het zo zeggen
door interviews met spelers door mensen die met hem gewerkt hebben is het een ervaren trainer die alles al heeft gezien naar mijn mening kan hij niet veel beter worden dan hij al is met al zijn ervaring ,en met al zijn ervaring kan hij een club en een selectie verder helpen..

Messi,Kaka Ronaldo dat is een klasse boven de top..
A.Cole,Sneijder,Diego, dat is top

Hiddink,V Gaal,Fergusson,Mourinho dat is een klasse boven de top.
Jol,Advocaat,Rijkaard,dat is top

ik vergeet nog heel veel namen hoor
advocaat en rijkaard hebben wel 2 grotere prijzen gewonnen dan Jol maar nogmaals
ik kijk naar hele andere dingen dit is gewoon mijn mening....
ha ha nieuwe klasse: boven de top! volgend jaar aparte champions league voor deze klasse?
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 01:10 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

ha ha nieuwe klasse: boven de top! volgend jaar aparte champions league voor deze klasse?
dat is mijn mening hoe ik het zie...
jij hebt weer een bredere top ook goed
zo heeft iedereen zijn mening wat tie onder top vind vallen
toppie tog?
haha
remco k
 remco k - zaterdag 18 juli 2009 - 01:17   quote  deeplink  
misschien moeten we samen een keer naar een concert van de toppers.
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 01:17 schreef remco k het volgende:
misschien moeten we samen een keer naar een concert van de toppers.
hahahahhahahahahhahahaha
Denk dat we Jan niet mee krijgen in de Arena
remco k
 remco k - zaterdag 18 juli 2009 - 01:25   quote  deeplink  
dan doen we de amsterdamse toppers wel in de kuip.
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 01:25 schreef remco k het volgende:
dan doen we de amsterdamse toppers wel in de kuip.
ook goed een openlucht concert
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 01:30   quote  deeplink  
idd Arena ga ik niet meer heen en zeker niet voor concert , 1 x geweest maar was drama , slecht geluid. Voor voetbal 3x Ajax-Feyenoord geweest maar doe ik ook niet meer die tijd is voorbij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2009 door Thomas --
thesnitch
 thesnitch - zaterdag 18 juli 2009 - 12:01   quote  deeplink  
Jol en v. Basten.... dat is appels met peren vergelijken.

We zullen zien wat Jol er dit seizoen van gaat maken.
En voordat mensen meteen gaan gillen.... IK VIND dat v. Basten het echt heel slecht heeft gedaan vorig jaar... en trouwens ook bij Oranje... maar goed, dat is mijn mening.
remco k
 remco k - zaterdag 18 juli 2009 - 12:46   quote  deeplink  
hoezo bij oranje dan hij stond er met het elftal wanneer dat moest speelde fantastisch voetbal. En bij ajax heeft ie het net zo goed gedaan als BIJNA alle trainers sinds van Gaal dat is nogal een rijtje maar echt goed voetbal is er sinds die tijd niet meer gespeeld.

En er zijn toch echt wel trainers geweest die een betere selectie hadden dan van basten bijv Koeman, die heeft absoluut niet alles uit zijn toenmalige selectie gehaald en dan bedoel ik niet het kamioenschap en kwartfinale CL maar de voetbal prestaties iedere wedstrijd was hat ajax onwaardig om naar te kijken.

Van Basten heeft het niet heel goed gedaan ofzo maar dat was van tevoren bekend, hij moest gaan bouwen aan een elftal en heeft dat in mijn ogen ook gedaan, misschien niet zo snel als dat hij en ieder ander had gewild maar ik vind het jammer dat ie weg is gegaan.

Hij zal ons in de komende jaren nog versteld doen staan als trainer, hij is tactisch en technisch zover voor op de rest van deze wereld dat het vaak gebeurt dat men hem niet echt begrijpt en daar zit zijn grote struikelblok, iets duidelijker worden.Als hem dat lukt word het ook als trainer 1 van de grotere trainers die er rondloopt.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 12:55   quote  deeplink  
En er zijn toch echt wel trainers geweest die een betere selectie hadden dan van basten bijv Koeman, die heeft absoluut niet alles uit zijn toenmalige selectie gehaald en dan bedoel ik niet het kamioenschap en kwartfinale CL maar de voetbal prestaties iedere wedstrijd was hat ajax onwaardig om naar te kijken

sorry remco maar als je en kampioen en 1/4 final CL haalt , dan heb je t prima gedaan daarna is dit geen van beide meer gehaald , toen was er idd kritiek op Koeman zijn speelwijze echter Ajax speelt nu al jaren niet meer des Ajax en haalt geen prijzen dus zo slecht was t niet hoor!
remco k
 remco k - zaterdag 18 juli 2009 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 12:55 schreef jantje 1974 het volgende:
En er zijn toch echt wel trainers geweest die een betere selectie hadden dan van basten bijv Koeman, die heeft absoluut niet alles uit zijn toenmalige selectie gehaald en dan bedoel ik niet het kamioenschap en kwartfinale CL maar de voetbal prestaties iedere wedstrijd was hat ajax onwaardig om naar te kijken

sorry remco maar als je en kampioen en 1/4 final CL haalt , dan heb je t prima gedaan daarna is dit geen van beide meer gehaald , toen was er idd kritiek op Koeman zijn speelwijze echter Ajax speelt nu al jaren niet meer des Ajax en haalt geen prijzen dus zo slecht was t niet hoor!
dit was echt niet omdat koeman zo goed is hoor, kijk maar eens waar de meeste selectie spelers van toen nu voetballen snijder vd vaart ibrahimovic maxwell heitinga trabelsi grygera escude de jong en ik zal er wel een paar vergeten, maar daar had hij veel en veel beter spel mee moeten laten zien, dat seizoen werden veel wedstrijden met geluk gewonnen, en dan nog dat is 1 seizoen in 12 jaar.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 15:14 schreef remco k het volgende:

[..]

dit was echt niet omdat koeman zo goed is hoor, kijk maar eens waar de meeste selectie spelers van toen nu voetballen snijder vd vaart ibrahimovic maxwell heitinga trabelsi grygera escude de jong en ik zal er wel een paar vergeten, maar daar had hij veel en veel beter spel mee moeten laten zien, dat seizoen werden veel wedstrijden met geluk gewonnen, en dan nog dat is 1 seizoen in 12 jaar.
ach als er gewonnen wordt hebben de spelers t gedaan en als er verloren wordt de trainer , feit is dat hij kampioen werd en 1/4 finale cl haalde en dat is daarna beiden niet meer gebeurd , en spelers als Sneijder,Vaart,Ibrahimovic waren nog niet zover als nu ,trabelsi heeft daarna nooit meer een bal geraakt en de latere trainers hadden ook nog Sneijder,Huntelaar,Heitinga,Suarez,Babel,Vermaelen en toen lukte het niet ,

ik weet dat Koeman niet zo popi is in Amsterdam maar voorlopig is ie de laatste die kampioen werd.
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 18:16   quote  deeplink  
Mooi weekje voor ajax in engeland 4-0 en nou 4-1 dat is niet iedere club gegeven in engeland...
Top gedaan Jol!
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 18:16 schreef k-1cj het volgende:
Mooi weekje voor ajax in engeland 4-0 en nou 4-1 dat is niet iedere club gegeven in engeland...
Top gedaan Jol!
inderdaad om Bristol en Sunderland aan de kant te zetten moet je wel een toptrainer zijn , haha lekker cynisch..........

is idd niet iedere club gegeven maar die oefenen dan tegen echte clubs ook natuurlijk!
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 18:20 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

inderdaad om Bristol en Sunderland aan de kant te zetten moet je wel een toptrainer zijn , haha lekker cynisch..........

is idd niet iedere club gegeven maar die oefenen dan tegen echte clubs ook natuurlijk!
dit waren echte clubs die een hogere begroting hebben dan veel andere eredivisie clubs ze kunnen spelers kopen met miljoenen waar feyenoord jaloers op zijn.4-0 en 4-1 zijn geen kleine uitslagen tegen engelse ploegen
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 18:31   quote  deeplink  
de begroting is wel hoog maar t nivo is niet hoog hoor , in Engelse premiership verdien matige voetballers idd aardige centen maar er lopen geen spelers bij deze 2 clubs waar wij jaloers op zijn hoor!

4-0 en 4-1 zijn wel mooie cijfers dat is wel weer waar!
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 18:31 schreef jantje 1974 het volgende:
de begroting is wel hoog maar t nivo is niet hoog hoor , in Engelse premiership verdien matige voetballers idd aardige centen maar er lopen geen spelers bij deze 2 clubs waar wij jaloers op zijn hoor!

4-0 en 4-1 zijn wel mooie cijfers dat is wel weer waar!
het zijn goed ingespeelde team veel spelers die wij niet kennen maar die wel meer geld verdienen geen slechte teams waar je zomaar met 2vingers in de neus overheen loop vooral niet voor hun eigen publiek

1 a 2 jaar geleden liep Ajax er niet zo makkelijk over heen jan in zulke wedstrijden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Goede indruk Jol

0.0164608