BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke Aankoop zien we het liefst komen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
k-1cj
 k-1cj - dinsdag 14 juli 2009 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 08:10 schreef makker het volgende:
Zoals eerder al aangegeven heeft het geen zin een speler te halen die rond zijn pensioen zit. Om deze spelers voor 1 jaar in te passen moet je teveel omgooien, spelers teleurstellen en kan je niet gaan bouwen aan een elftal wat 3 tot 4 jaar meegaat doen om de prijzen. Natuurlijk zullen er in die tijd ook spelers worden verkocht, maar die moet je dan vervangen door een bewuste aankoop (zelfde positie) of een jeugdspeler. Zodoende kan je een ploeg opbouwen en hoef je niet een heel elftal door elkaar te gooien.
Het zou alleen een goedkope oplossing zijn...Naast zo'n ervaren speler kan Ajax zijn miljoenen besteden aan iemand voor meer dan 1 jaar..zou alleen maar een win win situatie zijn.
makker
 makker - woensdag 15 juli 2009 - 10:12   quote  deeplink  
quote:

Het zou alleen een goedkope oplossing zijn...Naast zo'n ervaren speler kan Ajax zijn miljoenen besteden aan iemand voor meer dan 1 jaar..zou alleen maar een win win situatie zijn.
Lees je geschreven stuk nou nog eens goed na en denk dan even verder.

Wat denk je dat zo'n speler aan salaris vraagt. Daarnaast ga je de miljoenen die je volgens jou bespaard besteden aan een aankoop die je vervolgens op de bank zet omdat die ervaren speler in het elftal speelt. Of wil je vervolgens die oude rot met zijn gigantische salaris op de bank zetten? Daarmee besteed je dus 2 maal zoveel geld. Totaal geen win win situatie dus. Ajax moet zich gewoon gaan richten op spelers in de leeftijd 23-28 jaar en deze naar de club proberen te halen. En daarbij ook nog spelers die voor de opengevallen positie in aanmerking komen en niet voor andere posities die al bezet of dubbel bezet zijn. Zodoende had je het elftal intact en kun je gaan bouwen aan een elftal dat op elkaar ingespeelt raakt voor een periode van 3 tot 4 jaar. Daarbij ook jong talent meerekenend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2009 door makker --
bully
 bully - woensdag 15 juli 2009 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 - 10:12 schreef makker het volgende:

[..]

Lees je geschreven stuk nou nog eens goed na en denk dan even verder.

Wat denk je dat zo'n speler aan salaris vraagt. Daarnaast ga je de miljoenen die je volgens jou bespaard besteden aan een aankoop die je vervolgens op de bank zet omdat die ervaren speler in het elftal speelt. Of wil je vervolgens die oude rot met zijn gigantische salaris op de bank zetten? Daarmee besteed je dus 2 maal zoveel geld. Totaal geen win win situatie dus. Ajax moet zich gewoon gaan richten op spelers in de leeftijd 23-28 jaar en deze naar de club proberen te halen. En daarbij ook nog spelers die voor de opengevallen positie in aanmerking komen en niet voor andere posities die al bezet of dubbel bezet zijn. Zodoende had je het elftal intact en kun je gaan bouwen aan een elftal dat op elkaar ingespeelt raakt voor een periode van 3 tot 4 jaar. Daarbij ook jong talent meerekenend.
een speler iets ouder vind ik ook nog wel kunnen.
omdat de jongeren vaak nog niet de ervaring en leiderschap hebben.
maar ook niet teveel 1 is zat.
maar zeker geen speler die bij begin van competitie al 37 jaar is
k-1cj
 k-1cj - woensdag 15 juli 2009 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 - 18:13 schreef bully het volgende:

[..]

een speler iets ouder vind ik ook nog wel kunnen.
omdat de jongeren vaak nog niet de ervaring en leiderschap hebben.
maar ook niet teveel 1 is zat.
maar zeker geen speler die bij begin van competitie al 37 jaar is
35 36 37 Dat maakt geen verschil met een speler zoals Nedved jullie hebben hem vorig jaar zeker niet gezien..ik denk het niet anders waren jullie mening wel anders..
ik zeg niet dat tie komt maar type speler als Nedved zou welkom zijn
en als dat dan Nedved zelf zou zijn dan heb je minimaal 1jaar een echte leider binnen en buiten het veld..nederlandse competitie is niet zo sterk als de italiaanse dus als hij vorig seizoen in italy nog kan presteren zou die voor minimaal 1 jaar een toegevoegde waarde zijn voor Ajax...maar dat is mijn mening.als ik Nedved niet vorig jaar had gezien in de italiaanse competitie dan kon ik er geen mening over hebben.

vorig seizoen in een van de sterkste competities 28 wedstrijden en 7 goals
niet slecht voor hoe jullie het zeggen een oudje ;-)
niet elke speler kun je beoordelen op leeftijd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2009 door k-1cj --
Duck4man
 Duck4man - woensdag 15 juli 2009 - 19:48   quote  deeplink  
Het liefst zien we alle aankopen komen. Anders hebben we ze voor niks aangekocht toch?? :s :/
Bootjuhh
 Bootjuhh - donderdag 16 juli 2009 - 10:10   quote  deeplink  
scherp

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke Aankoop zien we het liefst komen?

0.0086410