BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: (Nicky Hofs uit beeld bij Vitesse) Leerdam naar exelsior,Hofs houden?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 22:34   quote  deeplink  
Nicky Hofs staat niet meer bovenaan het verlanglijstje van Vitesse. De trainer van de Arnhemmers geeft nu de prioriteit aan een linkerverdediger. Vandaag had de club de Tsjechische speler Zdenek Koukal op proef in de oefenwedstrijd tegen NAC Breda. De club heeft ook nog een andere kandidaat voor die positie op het oog. Gister drong Vitesse er al op aan dat Hofs snel een keuze moet maken, maar nu lijkt de club het geld dat ze voor Feyenoord hadden liggen om Hofs definitief over te nemen aan een andere speler uit te gaan geven
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 22:34   quote  deeplink  
ik zou dus zeggen..Hofs gewoon houden! en leerdam dan maar verhuren,geen meerwaarde
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 11 juli 2009 - 22:38   quote  deeplink  
Ik denk dat het voor hem een lastige taak zal worden om uberhaubt nog aan spelen toe te komen binnen dit team met teveel middenvelders, misschien als verdedigende middenvelder
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 22:39   quote  deeplink  
ja daarom,dat zou ook nog kunnen maar ik denk een jonge vent als hofs altijd bruikbaar kan zijn,nooit te beroerd om te willen lopen!..
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 11 juli 2009 - 22:45   quote  deeplink  
Misschien kunnen we die (draai drie keer om zijn as) El Ahmadi nog ergens slijten
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 22:47   quote  deeplink  
haha..ja ook dat ja...liefste leerdam verhuren dan,en el ahmadi gewoon verkopen en hofs houden..ik snap niet dat niemand binnen feyenoord iets in hem ziet
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 11 juli 2009 - 22:48   quote  deeplink  
Nee joh Hofs gewoon verhuren aan excelsior!! Kunnen we wat geld vangen gaat ie niet en dan maar zeggen dat Vitesse zijn club is.............Verrader !!!!!!!!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 juli 2009 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 22:45 schreef RedWhiteBlack het volgende:
Misschien kunnen we die (draai drie keer om zijn as) El Ahmadi nog ergens slijten
ohh ik dacht dat je bedoelde (ik speel de bal 2 meter te ver voor mij uit) El Ahmadi? ;)
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 22:51   quote  deeplink  
ja oke..ieder heeft toch een voorkeur qua club?ook niet zo gek vind ik,heeft daar toch bijna zijn hele loopbaan versleten,net als kuyt het niet ontkend dat feyenoord zijn club is,ieder heeft een voorkeur,maar ik weet bijna wel zeker dat die graag bij feyenoord zou willen blijven
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ohh ik dacht dat je bedoelde (ik speel de bal 2 meter te ver voor mij uit) El Ahmadi? ;)
hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 juli 2009 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 22:48 schreef antoniorijen het volgende:
Nee joh Hofs gewoon verhuren aan excelsior!! Kunnen we wat geld vangen gaat ie niet en dan maar zeggen dat Vitesse zijn club is.............Verrader !!!!!!!!!!!!!
Verrader???? wie?????Hofs????
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 22:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Verrader???? wie?????Hofs????
ja ik snap dat ook niet echt..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 juli 2009 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 22:53 schreef erwin-letteboer het volgende:

[..]

ja ik snap dat ook niet echt..
Nee ik ook niet als hij Hofs bedoelt...
Maar goed gelukkig denk niet iedereen zo over Nicky Hofs...
Hij weet teminste wat strijden betekend.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 22:59   quote  deeplink  
ja precies..en ik denk dat je met dani fernandez(wat ik vandaag heb kunnen zien)wel zon speler heb aangetrokken maar helaas er nog te weinig van heb rondlopen dus zoals ik al eerder zei denk ik dat nicky zeker van meerwaarde is..maja idd jammer dat DE mensen dat niet zien
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 23:04   quote  deeplink  
Hofs liep wel mooi voorop tijdens de trainingen, die wil heus niet weg bij Feyenoord. Ik zie hem best nog wel een verlenging van zijn contract uit slepen mocht die nu niet verkocht (kunnen) worden.

Heb wel sympathie voor die knul omdat die zichtbaar alles uit de kast gooit. Kun je van Greene niet zeggen. Daarvan kreeg ik wel eens de indruk alsof die een pretsigaret heeft gerookt. Alleen was "get up, stand up (Bob Marley)" weinig op Greene van toepassing.

Maar het ging natuurlijk over Hofs dus kan ik alleen maar zeggen dat ik het wel jammer zou vinden als die weg gaat want het is wel een type die de rest van het elftal op sleeptouw kan nemen.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 11 juli 2009 - 23:05   quote  deeplink  
Zou het geen optie zijn om Hofs te gebruiken in een soort Bosvelt rol, hij heeft er tenslotte de mentaliteit voor en bovendien nog scorend vermogen ook
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 23:05 schreef RedWhiteBlack het volgende:
Zou het geen optie zijn om Hofs te gebruiken in een soort Bosvelt rol, hij heeft er tenslotte de mentaliteit voor en bovendien nog scorend vermogen ook
Hoop ook dat die dan ook net zo veel humor heeft. Bosvelt scheen toch wel een naam als gangmaker te hebben binnen de selectie. En ik zie hem met z'n droge kop daar best voor aan.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 23:08   quote  deeplink  
@ tramlijm,ben het met je eens ja,ben blij dat we greene als het goed is nooit meer terug zien haha..en idd hij is 1 van de weinige die het team kan meenemen

@ redwhiteblack,jep zeker als bosvelt..en op zijn leeftijd moet er veel meer uit hem te halen zijn,nu is er 1 nadeel, we hebben zoveel middelvelders..maar toch blijf ik zeggen dat leerdam ook overbodig is
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 23:07 schreef Tramlijn 23 het volgende:

[..]

Hoop ook dat die dan ook net zo veel humor heeft. Bosvelt scheen toch wel een naam als gangmaker te hebben binnen de selectie. En ik zie hem met z'n droge kop daar best voor aan.
nee..dat denk ik ook niet,maar daar heb je geloof ik mario zelf wel voor haha,
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 23:11   quote  deeplink  
is er trouwens al eens een poule over geweest? of het legioen vind dat die moet blijven of weg mag?miss een tip voor mario en zijn staf
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 11 juli 2009 - 23:12   quote  deeplink  
Je moet toch iets achter de hand hebben, types zoals Hofs lopen wel eens tegen een kaartje aan
Laat hem er maar gewoon bij zitten, deed het overigens niet verkeerd
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 23:09 schreef erwin-letteboer het volgende:

[..]

nee..dat denk ik ook niet,maar daar heb je geloof ik mario zelf wel voor haha,
Dat is dan ook weer zo.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 12 juli 2009 - 08:10   quote  deeplink  
matennaaier hofs
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zondag 12 juli 2009 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 08:10 schreef antoniorijen het volgende:
matennaaier hofs
Ga lekker een trui breien in je gevangenis. augurk!
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 12 juli 2009 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 08:10 schreef antoniorijen het volgende:
matennaaier hofs
????????????????????????????????????????????
Royaal
 Royaal - zondag 12 juli 2009 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 08:10 schreef antoniorijen het volgende:
matennaaier hofs
slaat nergens op..
als je de wedstrijden heb bekeken mét hem, dan zie je dat hij echt een teamspeler is
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zondag 12 juli 2009 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 08:10 schreef antoniorijen het volgende:
matennaaier hofs
Over matennaaiers gesproken, heb jij toevallig een zeepje opgeraapt toen jij met die dwangarbeiders aan het douchen was, of kon je toen je jezelf niet met hun in bedwang houden ;^)
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 12 juli 2009 - 11:12   quote  deeplink  
Hoe spijtig ook.....Hofs levert wel de strijd die een Feyenoorder moet hebben maar ontbeert toch echt de topkwaliteit die wij zoeken......zijn positie is ook nog eens de drukbezetste ....Tomasson, WIjnaldum, Bruins, Cisse,de Guzman....dus ik hoop dat hij snel een andere club heeft ......scheelt weer salariskosten
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 12 juli 2009 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 11:12 schreef Madhopfc het volgende:
Hoe spijtig ook.....Hofs levert wel de strijd die een Feyenoorder moet hebben maar ontbeert toch echt de topkwaliteit die wij zoeken......zijn positie is ook nog eens de drukbezetste ....Tomasson, WIjnaldum, Bruins, Cisse,de Guzman....dus ik hoop dat hij snel een andere club heeft ......scheelt weer salariskosten
vaak ben ik het met mensen eens maar in deze een keer niet,sorry;)
dat zijn positie de drukbezetste is ben ik met je eens,maar de guzman hebben we niet eens gemist,dus die zou ik nu nog voor een paar milj verkopen(als je dat er al voor vangt)bruins is een andere type speler vind ik..Cissé speelt voorste linie.dus je zou de strijd aan moette met zoiezo tomasson en wijnaldum,oke dat word moeilijk,maar wijnaldum zou je op rechts kunnen zetten(wat gister prima ging ipv slory)dus als ik trainier was had ik bruins verhuurt,de guzman verkocht,en dan wijnaldum op rechts houden,tomasson achter de spitsen gebruiken,hofs op de bank,die toch wel zijn minuten krijgt..

dus nogmaals slory/bruins verkopen/verhuren

een type speler als hofs hebben we niet veel!pitbull!
John
 John - zondag 12 juli 2009 - 11:19   quote  deeplink  
Hofs is in ieder geval beter dan die Leerdam. Leerdam verhuren en Hofs houden.
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zondag 12 juli 2009 - 11:20   quote  deeplink  
Been ziet Wijnaldum liever in de as.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 12 juli 2009 - 11:21   quote  deeplink  
kijk,daar ben ik het wel weer mee eens dat had ik dus ook gedaan..ik snap niet wat ze in leerdam zien,wat eerder al iemand aangaf hier,is dat hij best een talent zou zijn,maar op dit moment nog niet feyenoord waardig.hofs wel
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 12 juli 2009 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 11:20 schreef Tramlijn 23 het volgende:
Been ziet Wijnaldum liever in de as.
ja dat is ook..maar als je slory weer ziet aanklooien op rechts?en hoe je zag als bisewar/wijnaldum/cisse voorin spelen? haha..ging als een tierrelier haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2009 door erwin-letteboer --
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zondag 12 juli 2009 - 11:29   quote  deeplink  
Bisesmaaktzeindewar linkshangende spits Makaay centrumspits (indien hij weer Das Phantom genoemt kan worden) Cissé rechtshangende spits. Tomasson en Wijnaldum achter Makaay. Jongeh de tegenstander word helemaal gek van ze als het een beetje gaat lopen.

Ben benieuwd wat de plannen met Vincken zijn, had toch altijd een mooie voorzet in huis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2009 door Tramlijn 23 --
Shiva
 Shiva - zondag 12 juli 2009 - 11:30   quote  deeplink  
doodzonde dat ze hofs niet optimaal gebruiken.
veel succes met aankomend seizoen gozer!
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 12 juli 2009 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 11:29 schreef Tramlijn 23 het volgende:
Bisesmaaktzeindewar linkshangende spits Makaay centrumspits (indien hij weer Das Phantom genoemt kan worden) Cissé rechtshangende spits. Tomasson en Wijnaldum achter Makaay. Jongeh de tegenstander word helemaal gek van ze als het een beetje gaat lopen.

Ben benieuwd wat de plannen met Vincken zijn, had toch altijd een mooie voorzet in huis.
Je zou Vincken op rechts kunnen zetten en Cisse op links.
Biseswar word een beetje voorspelbaar voor de tegenstander, zodra hij de bal heeft op links gaat hij 9 van de 10 keer naar binnen om zelf te schieten.
Je kan als centrumspits net zo goed terug lopen naar de middenlijn, je krijgt de bal toch niet
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 12 juli 2009 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 11:29 schreef Tramlijn 23 het volgende:
Bisesmaaktzeindewar linkshangende spits Makaay centrumspits (indien hij weer Das Phantom genoemt kan worden) Cissé rechtshangende spits. Tomasson en Wijnaldum achter Makaay. Jongeh de tegenstander word helemaal gek van ze als het een beetje gaat lopen.

Ben benieuwd wat de plannen met Vincken zijn, had toch altijd een mooie voorzet in huis.
hey ja idd,daar kan ik me ook nog wel in vinden ja,cissé opp rechts,constant laten switchen met biseswar,en miss wijnaldum ook,heerlijk haha..jep dit word m en idd,als makaay weer onder de maat presteerd,dan gewoon makaay op de bank!! jaja tramlijm,denk dat wij ons maar aanmelden voor in de staf haha!..heb zon zin in het nieuwe seizoen!..en respect voor been..verbeek haalde makaay nooit eruit,ook niet in de voorbereiding!geweldig die gezonde concurrentie,lang niet gehad bij onze club,laatste keer dateerd uit 2002 denk ik zo..toen had je kwalitatief geen minder team als nu,het enige verschil wat je nu heb..is dat het nog geen echt team is,waar ze nu naar aan het bouwen zijn..
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 12 juli 2009 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 11:37 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Je zou Vincken op rechts kunnen zetten en Cisse op links.
Biseswar word een beetje voorspelbaar voor de tegenstander, zodra hij de bal heeft op links gaat hij 9 van de 10 keer naar binnen om zelf te schieten.
Je kan als centrumspits net zo goed terug lopen naar de middenlijn, je krijgt de bal toch niet
daarom doet been er dus goed aan om te blijven switchen voorin,daarom zou ik (mits vinken zich kan bewijzen door in de basis te starten)gewoon met biseswar links,cissé/makaay centrum cissé/wijnaldum/(of dus vinken idd) rechts

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2009 door erwin-letteboer --
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zondag 12 juli 2009 - 11:48   quote  deeplink  
Ben niet een grote voorstander van een roulatie systeem tussen basisspelers en bankzitters. Gaat ten koste van automatismen wat voetbal nou juist zo mooi maakt.
Wat dat betreft sluit ik me wel aan bij van Marwijk bij Oranje. Wel vind ik dat de spelers onderling op het veld veel moet bewegen en elkaars rollen over moeten nemen zodat de tegenstander de kluts niet meer kan vinden. Vond de laatste EK één v.d. mooiste E.K.'s met een bulk aan totaalvoetbal. Dat zou Feyenoord ook moeten nastreven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2009 door Tramlijn 23 --
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 12 juli 2009 - 11:53   quote  deeplink  
ja..daar heb je ook wel weer een punt ja..maar een sterke bank is ook niks mis mee,het einge nadeel is idd dat een wijnaldum bijv als die daadwerkelijk op de bank begint telkens,dat die ook gaat nadenken over zijn toekomst dus miss wel weg wil..dus dat is wel ff lastig

maar precies dat e.k. mooi strak degelijk aanvallend voetbal..zoals we italie en frankrijk van de mat speelde..HEERLIJK!..zoals barcalona-manchester utd van de mat speelde..HEERLIJK..en weetje?de 1e 20 minuten van de 2e helft van vvv-feyenoord zag ik dat soort spel!!..mee eens?
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 12 juli 2009 - 12:39   quote  deeplink  
Mensen maken hier vergelijkingen met Leerdam en Elahmadi en Hofs (een centraal verdedigende middenvelder, een rechter middenvelder en een centraal aanvallende middenvelder)
Hofs is een heel ander type middenvelder dan die andere 2
Het is ongeveer net zo logisch als:
"Laten we maar een spits verkopen, die hebben we niet meer nodig als er een nieuwe keeper komt"

Kortom, mensen die Hofs met die andere 2 vergelijken moeten zich diep schamen en bewijzen maar weer eens dat de gemiddelde supporter de ballen verstand heeft van voetbal
En dan bedoel ik dus Erwin-Letteboer en roodwitzwart
Ga je schamen!
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 12 juli 2009 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 12:39 schreef Phyxsius het volgende:
Mensen maken hier vergelijkingen met Leerdam en Elahmadi en Hofs (een centraal verdedigende middenvelder, een rechter middenvelder en een centraal aanvallende middenvelder)
Hofs is een heel ander type middenvelder dan die andere 2
Het is ongeveer net zo logisch als:
"Laten we maar een spits verkopen, die hebben we niet meer nodig als er een nieuwe keeper komt"

Kortom, mensen die Hofs met die andere 2 vergelijken moeten zich diep schamen en bewijzen maar weer eens dat de gemiddelde supporter de ballen verstand heeft van voetbal
En dan bedoel ik dus Erwin-Letteboer en roodwitzwart
Ga je schamen!
Nee, Jij staat al jaren aan de top? waar train jij? of in welk voetbalprogramma mag jij analyseren?
En schamen nee, niet nodig, als je zoals je zelf beweert verstand van voetbal te hebben, zou je moeten weten dat Hofs bij Vitesse als verdedigende middenvelder is begonnen.

Qua inzet lijkt mij dat dus geen verkeerde zet, maar ja voor mensen met tunnelvisie is dat moeilijk te begrijpen.
Think out of the box, werkt zeer verhelderend en laat zien dat er ook andere visies zijn dan de jouwe.
En heel misschien (beter)
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 12 juli 2009 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 12:39 schreef Phyxsius het volgende:
Mensen maken hier vergelijkingen met Leerdam en Elahmadi en Hofs (een centraal verdedigende middenvelder, een rechter middenvelder en een centraal aanvallende middenvelder)
Hofs is een heel ander type middenvelder dan die andere 2
Het is ongeveer net zo logisch als:
"Laten we maar een spits verkopen, die hebben we niet meer nodig als er een nieuwe keeper komt"

Kortom, mensen die Hofs met die andere 2 vergelijken moeten zich diep schamen en bewijzen maar weer eens dat de gemiddelde supporter de ballen verstand heeft van voetbal
En dan bedoel ik dus Erwin-Letteboer en roodwitzwart
Ga je schamen!
volgens mij begrijp je mij niet..ik bedoe3l te zegge dat hij op meerdere posities uit de benen kan..en ik heb hem er graag juist bij door zijn karakter!!
van mijn part was het een keeper..zijn werklust!daar gaat het mij om''
begrijpend lezen is moeilijk weet ik..neem het je ook niet kwalijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2009 door erwin-letteboer --
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 12 juli 2009 - 16:05   quote  deeplink  
iig goed dat veel mensen hun eigen mening erover hebben
R()b
 R()b - zondag 12 juli 2009 - 16:12   quote  deeplink  
Hofs gewoon verkopen.
We hebben ook wat inkomsten nodig , en Hofs wil en kan ook naar het buitenland.
Vitesse hoopt met deze uitspraken dat Feyenoord zakt met de prijs.
Dus prioriteit nummer 1 praten met buitenlandse clubs.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 12 juli 2009 - 16:13   quote  deeplink  
zou ook nog kunnen ja..weet iemand wat die feyenoord gekost heeft toen die tijd?
R()b
 R()b - zondag 12 juli 2009 - 18:58   quote  deeplink  
Als ik me niet vergis 2 miljoen.
Maar dat is een gokje.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juli 2009 - 09:05   quote  deeplink  
weg met Hofs.
hotjumper
 hotjumper - maandag 13 juli 2009 - 09:51   quote  deeplink  
weg met lamzaad

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: (Nicky Hofs uit beeld bij Vitesse) Leerdam naar exelsior,Hofs houden?









0.0116229