BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rellen Bij Eindhoven

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
qwerto
 qwerto - zaterdag 11 juli 2009 - 22:38   quote  deeplink  
op de trugreis van venlo naar rotterdam zijn de treinen met Feyenoord suportes bij eindhoven gestopt en zijn er rellen uitgebroken

Bron: http://www.fr12.nl/nieuws/7816-feyenoordfans-zorgen-voor-overlast-op-nsstation.html

Dit is dus ronduit triest dat sommige debielen niet eens normaal een paar uur in een trein kunnen zitten zonder rellen te veroorzaken. Dit soort types zorgen voor het slechte image van Feyenoord

Aldus een normale rustige Feyenoord supporter
qwerto
 qwerto - zaterdag 11 juli 2009 - 22:39   quote  deeplink  
(ik noem mezelf een normale supporter omdat ik : zoveel mogelijk wedstrijden probeer te bezoekn gezellig mee doe met spreekkoren maar niemand op zijn muil sla geen confrontatie opzoek en NORMAAL MET DE TREIN REIS
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 22:41   quote  deeplink  
echt triest weer sjonge jonge seizoen is nog niet eens begonnen en gelijk weer lopen rellen her en der:S..echt..een goed voorbeeld,ik begin me diep te schamen voor dat soort tuig
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 11 juli 2009 - 22:41   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze allemaal zijn opgepakt in Rotterdam, maar dat zal wel weer niet gebeurt zijn
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 22:44   quote  deeplink  
ben er ok bang voor ja,dat soort tuig maakt onze club dus kapot

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door erwin-letteboer --
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 11 juli 2009 - 22:45   quote  deeplink  
Klootzakken zijn het deze zogenaamde supporters!! Ik hoop ook dat ze allemaal genoteerd zijn en een levenslange stadionverbod krijgen met een meldingsplicht tijdens wedstrijden en ook een flinke boete met als het kan een gevangenisstraf bij een herhaling. Schande dat dit zooitje zich feyenoord supproters noemen !!!!!!!!
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 22:48   quote  deeplink  
Dit zijn geen Feyenoordsupporters. Dit zijn 020'ers die zich voordoen als Feyenoordsupporters om Feyenoord in diskrediet te brengen.
Ik ga voor 100% zero tolerance beleid voor dit soort gebakken eieren!!
Levenslange stadionverbod en een boete waar ze de komenmde jaren wel zoet mee zijn. Alleen dan kun je dit soort praktijken aanzienlijk verminderen, op uitzonderingen daargelaten, want die moeten gewoon volgestopt worden met kalmeringsmiddelen en in een dwanbuis geplaatst worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door Tramlijn 23 --
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 22:48   quote  deeplink  
precies..en vaak zijn het idd niet eens echte supp,maar wannabee's die zo nu en dan eens een oeffenwedstr bezoeken..sjonge jonge,die gaste houden niet van hun club,die maken feyenoord kapot
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 22:48 schreef Tramlijn 23 het volgende:

[..]

Dit zijn geen Feyenoordsupporters. Dit zijn 020'ers die zich voordoen als Feyenoordsupporters om Feyenoord in diskrediet te brengen.
Ik ga voor 100% zero tolerance beleid voor dit soort gebakken eieren!!
Levenslange stadionverbod en een boete waar ze de komenmde jaren wel zoet mee zijn. Alleen dan kun je dit soort praktijken aanzienlijk verminderen, op uitzonderingen daargelaten, want die moeten gewoon volgestopt worden met kalmeringsmiddelen en in een dwanbuis geplaatst worden.
heb ook de schurft aan 020 maar om die nep supp nou als 020'ers te benoemen vind ik weer wat overdreven maar voor de rest heb je gelijk!
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 22:49 schreef erwin-letteboer het volgende:

[..]

heb ook de schurft aan 020 maar om die nep supp nou als 020'ers te benoemen vind ik weer wat overdreven maar voor de rest heb je gelijk!
Bedoel dan ook in hypothetische zin dan hè.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 23:19   quote  deeplink  
haha oke,ik snap m;)
Els
 Els - zaterdag 11 juli 2009 - 23:28   quote  deeplink  
Tja, het zijn natuurlijk gewoon Feyenoordsupporters, maar vraag me wel ernstig af of hun IQ de nullijn passeert.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door Els --
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zaterdag 11 juli 2009 - 23:33   quote  deeplink  
Dit hoort nou eenmaal bij de club Feijenoord.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 23:35   quote  deeplink  
nee hoort er helemaal niet bij!das onzin..hoort bij wat anders,maar niet bij feyenoord noch voetbal
Els
 Els - zaterdag 11 juli 2009 - 23:38   quote  deeplink  
Gezien de historie van Feyenoord de afgelopen 30 jaar, lijkt het er wel bij te horen ja. Maar jammer is het wel, en volkomen nutteloos.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 23:39   quote  deeplink  
precies els
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 23:33 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Dit hoort nou eenmaal bij de club Feijenoord.
Blijkbaar heb jij ook geen IQ, allereerst is rellen iets vanuit de oertijd, waar ze nog met elkaar aan de stok gingen voor een vuurtje en ten tweede weet je niet eens hoe je de naam van de club spelt.

Augurk!!!
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 23:43   quote  deeplink  
hahahahaha ook daar ben ik het mee eens
Maximus
 Maximus - zaterdag 11 juli 2009 - 23:45   quote  deeplink  
Volgende x maar met de tram...
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 23:47   quote  deeplink  
Als ze me maar heel laten!
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 11 juli 2009 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 23:33 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Dit hoort nou eenmaal bij de club Feijenoord.
Waarschijnlijk stam je ook uit 1908 als je dit echt vindt!!!! Mocht er nog een investeerder zijn die twijfelde om geld te steken in bv. een keeper .....dan helpt het niet wat deze klootzakken weer gedaan hebben.
Je zal maar met je kinderen in die trein hebben gezeten ...............
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 23:49   quote  deeplink  
ja echt..diep triest weer..
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 23:47 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

Waarschijnlijk stam je ook uit 1908 als je dit echt vindt!!!! Mocht er nog een investeerder zijn die twijfelde om geld te steken in bv. een keeper .....dan helpt het niet wat deze klootzakken weer gedaan hebben.
Je zal maar met je kinderen in die trein hebben gezeten ...............
Je moet ook niet met de trein gaan maar met de tram!
Els
 Els - zaterdag 11 juli 2009 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 23:41 schreef Tramlijn 23 het volgende:

[..]

Blijkbaar heb jij ook geen IQ, allereerst is rellen iets vanuit de oertijd, waar ze nog met elkaar aan de stok gingen voor een vuurtje en ten tweede weet je niet eens hoe je de naam van de club spelt.

Augurk!!!
Dat van die vuurtjes, of sigaret, schijnt nog steeds voor te komen.
Maar je hebt gelijk, volslagen belachelijke actie, mensen moeten eens leren met hun poten van andermans spullen af te blijven. En dat eeuwige excuus dat ze dat alleen maar doen omdat ze gefrustreerd zijn, en aan de drugs en de alcohol zaten, ben ik ook helemaal klaar mee. Ga in therapie als je je leven niet aankunt.
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 23:53 schreef Els het volgende:

[..]

Dat van die vuurtjes, of sigaret, schijnt nog steeds voor te komen.
Maar je hebt gelijk, volslagen belachelijke actie, mensen moeten eens leren met hun poten van andermans spullen af te blijven. En dat eeuwige excuus dat ze dat alleen maar doen omdat ze gefrustreerd zijn, en aan de drugs en de alcohol zaten, ben ik ook helemaal klaar mee. Ga in therapie als je je leven niet aankunt.
Of laat ze maar voor de tram springen!
Els
 Els - zondag 12 juli 2009 - 00:02   quote  deeplink  
Jij moet toch weten wat voor een schade dat geeft! Laat ze maar lekker wat nuttigs gaan doen, wasknijpers maken, zakjes plakken, verzin maar wat.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 12 juli 2009 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 23:53 schreef Els het volgende:

[..]

Dat van die vuurtjes, of sigaret, schijnt nog steeds voor te komen.
Maar je hebt gelijk, volslagen belachelijke actie, mensen moeten eens leren met hun poten van andermans spullen af te blijven. En dat eeuwige excuus dat ze dat alleen maar doen omdat ze gefrustreerd zijn, en aan de drugs en de alcohol zaten, ben ik ook helemaal klaar mee. Ga in therapie als je je leven niet aankunt.
jaa idd..of start een religie op op ofso..onder de naam''graag rellende bende''want feyenoord draait straks weer voor de kosten op
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zondag 12 juli 2009 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 00:02 schreef Els het volgende:
Jij moet toch weten wat voor een schade dat geeft! Laat ze maar lekker wat nuttigs gaan doen, wasknijpers maken, zakjes plakken, verzin maar wat.
Tsja vind het wel zonde voor m'n lakwerk ja. Misschien moet de schandpaal maar weer ingevoerd worden (met een bordje er bij wat hun IQ aangeeft). Kom je in ieder geval niet aan dubbele cijfers.
Dick
 Dick - zondag 12 juli 2009 - 00:10   quote  deeplink  
opsluiten in een treinstel en een stelletje vechthonden er in loslaten.
verscheuren dat tuig, dan weten ze gelijk wat vechten is maar dan voor het laatst.
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zondag 12 juli 2009 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 00:10 schreef Dick het volgende:
opsluiten in een treinstel en een stelletje vechthonden er in loslaten.
verscheuren dat tuig, dan weten ze gelijk wat vechten is maar dan voor het laatst.
Moeten ze er wel een paar in leven laten om het op te ruimen!
hotjumper
 hotjumper - zondag 12 juli 2009 - 00:21   quote  deeplink  
allemaal fijn wilders stemmen volgende keer. Spreek die gasten dan aan in het stadion als het je zo dwars zit....
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zondag 12 juli 2009 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 00:21 schreef hotjumper het volgende:
allemaal fijn wilders stemmen volgende keer. Spreek die gasten dan aan in het stadion als het je zo dwars zit....
Denk jij dat ik in discussie ga met van die hersenloze verwilderde hyena's? Die laten al nix van je heel als je je tong al naar ze uitsteekt. Daar is geen discussie mee mogelijk alleen maar hard aanpakken in hun portomonnee en stadionverboden hebben misschien effect. Zo niet opsluiten, cellen zat. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2009 door Tramlijn 23 --
hotjumper
 hotjumper - zondag 12 juli 2009 - 00:29   quote  deeplink  
heb er dan hier ook niet zo'n grote bek over...
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zondag 12 juli 2009 - 00:31   quote  deeplink  
Hoezo grote bek, ik geef alleen mijn mening, of mag dat ook al niet meer.
Els
 Els - zondag 12 juli 2009 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 00:21 schreef hotjumper het volgende:
allemaal fijn wilders stemmen volgende keer. Spreek die gasten dan aan in het stadion als het je zo dwars zit....
Dat doe ik ook. Maar blijkbaar zijn ze doof ofzo. Of hardleers.
Vak Q
 Vak Q - zondag 12 juli 2009 - 00:42   quote  deeplink  
Die Hotjumper moet niet zo uit zijn nek lullen want wij zijn er niet voor om de orde te handhaven maar daar is justitie voor.
Wij betalen allemaal belastng voor dit soort instanties en die moeten nu maar doen waar ze voor betaald worden.
Die debielen met een IQ van een pinda zaten in een treinstel dus wat is er nu gemakkelijker om die figuren op te pakken en ta straffen niets toch?
hotjumper
 hotjumper - zondag 12 juli 2009 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 00:42 schreef Vak Q het volgende:
Die Hotjumper moet niet zo uit zijn nek lullen want wij zijn er niet voor om de orde te handhaven maar daar is justitie voor.
Wij betalen allemaal belastng voor dit soort instanties en die moeten nu maar doen waar ze voor betaald worden.
Die debielen met een IQ van een pinda zaten in een treinstel dus wat is er nu gemakkelijker om die figuren op te pakken en ta straffen niets toch?
laat het dan ook aan justitie over om het op te lossen.
R()b
 R()b - zondag 12 juli 2009 - 02:24   quote  deeplink  
Het is ook niet meer van deze tijd hooligans.
Feyenoord is een Club maar ook een bedrijf.
We hebben een professionele reputatie nodig op Europees level.
Het wordt WEL verwacht van de spelers , maar voor de "supporters" is het waarschijnlijk te moeilijk.
Dit soort dingen moeten uitgebannen worden , het kost de clubs teveel geld!
We moeten de club positief helpen en steunen!!
F.L.E
 F.L.E - zondag 12 juli 2009 - 03:44   quote  deeplink  
He , mooi al die CP stemmertjes.
En nu ook geen liedjes over joden meer zingen hoor, boefjes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2009 door F.L.E --
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 12 juli 2009 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 23:33 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Dit hoort nou eenmaal bij de club Feijenoord.
dat is BULLSHIT, of ben jij er ook een van dan ?
Of zit je op dat IQ niveau, anders kan ik jou antwoord niet verklaren.
Ik heb een neefje uit Pernis die wel tot deze groep behoord en ik hem duidelijk gemaakt dat ie bij mij nooit meer aan huis hoeft te komen!! Met deze lulhannes wil ik gewoon niks mee te maken hebben.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 12 juli 2009 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 00:02 schreef Els het volgende:
Jij moet toch weten wat voor een schade dat geeft! Laat ze maar lekker wat nuttigs gaan doen, wasknijpers maken, zakjes plakken, verzin maar wat.
Ja Els ik heb nog wel een paar plekjes in de gevangenis penitraire inrichting in Vught en dan wel in het zwaar bewaakte gedeelte. Kan ik ze mooi in de gaten houden dat ene uurtje dat ze naar buiten komen..........................................
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 12 juli 2009 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 00:21 schreef hotjumper het volgende:
allemaal fijn wilders stemmen volgende keer. Spreek die gasten dan aan in het stadion als het je zo dwars zit....
Als ze zich bekend zouden maken wel ja , maar dat doen ze niet want ze willen hun verantwoording niet nemen. Het zijn gewoon een stelletjes stiekemerds en gluiperds........
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zondag 12 juli 2009 - 09:18   quote  deeplink  
Tegenwoordiug heeft iedereen wel een(foto)camera op z'm of d'r mobiel. Ik zou zeggen vastleggen die holbewoners en overdragen aan de sterke arm. En capuchons in de nieuwe kuip verbieden (dan maar een schuifdak er op).
Rovert
 Rovert - zondag 12 juli 2009 - 09:54   quote  deeplink  
-----------------Een supporter riep in de trein om dat de trein was overgenomen door de Feyenoordsupporters en dat iedereen de trein moest verlaten.------------

Is toch wel humor :-)
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zondag 12 juli 2009 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 09:54 schreef Rovert het volgende:
-----------------Een supporter riep in de trein om dat de trein was overgenomen door de Feyenoordsupporters en dat iedereen de trein moest verlaten.------------

Is toch wel humor :-)
Vouw me uit lekaar a.u.b. ik hou het niet meer lach me kapot, maar dan anders.

Zucht
Donoss
 Donoss - zondag 12 juli 2009 - 10:22   quote  deeplink  
wat een eikels weer
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juli 2009 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 22:38 schreef qwerto het volgende:
op de trugreis van venlo naar rotterdam zijn de treinen met Feyenoord suportes bij eindhoven gestopt en zijn er rellen uitgebroken

Supporters zegt ie.. ben je wel goed?
Els
 Els - maandag 13 juli 2009 - 09:20   quote  deeplink  
Schijnt trouwens gewoon de machinist te zijn geweest. Ze hebben er een supporterstrein van gemaakt, dus politie op het perron van aankomst en geen tussenstops.
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - dinsdag 14 juli 2009 - 22:05   quote  deeplink  
Filmpje arrestatie supporters

http://www.youtube.com/watch?v=DKr-iO4C408
hotjumper
 hotjumper - woensdag 15 juli 2009 - 02:32   quote  deeplink  
altijd weer die gasten met die cappuchons

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rellen Bij Eindhoven









0.0104820