BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rellen Bij Eindhoven

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juli 2009 - 08:16   quote  deeplink  
anonieme lafbekjes!

Net forum bezoekers :)
KKL
 KKL - woensdag 15 juli 2009 - 09:37   quote  deeplink  
Stelletje moraalridders hahaha

Ik ga hier niemand lopen verdedigen want dat moeten degenen zelf maar doen voor hun daden maar.......

Ik loop al bijna 20 jaar mee als Feyenoordsupporter en ging tot 4 jaar geleden overal mee naar toe...uit en thuis, in Nederland en heel Europa.

Ik heb echt heel veel dingen meegemaakt, mooie maar ook minder mooie.
Niet altijd kun je daar trots op zijn maar....

De zo geheten moraalridders onder Feyenoordsupporters hebben, hoe vreemd het ook mag klinken, heel veel te danken aan die zogenaamde 'hooligans'!

Uit wedstrijden zoals in Enschede, Breda, Utrecht, Liverpool of Milaan ect ect....die zogenaamde hooligans vingen altijd de klappen op voor de moraalridders wanneer het rondom het stadion of in de stad of op het station uit de hand liep omdat de tegenpartij Feyenoordsuppporters aanviel.

Als Feyenoordsupporter was je altijd veilig met elkaar, samen stond je sterk, niemand deed ons pijn omdat een hele grote groep voor andere supporters klaar stond en de klappen opving van de tegenpartij of politie......altijd!

Feyenoord is een hele grote naam en soms zelfs berucht.

Anderen willen zich daaraan meten dus kun je overal 'iets' verwachten van de tegenpartij omzich tegen ons te laten gelden.

En wie moet wie dan 'beschermen' en voorop te lopen?

Helaas wordt dat vaak vergeten of sceptisch overgedaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2009 door KKL --
Red
 Red - woensdag 15 juli 2009 - 10:38   quote  deeplink  
Waarom rijd die trein dan niet rechtsstreeks door naar Rotterdam??? Waarom stoppen in Eindhoven???
Ook diverse NIET Feyenoord gerelateerde/neutrale getuigen melden dat er niks was omgeroepen in de trein....

Ook heb ik vernomen dat de politie zelf erg agressief bezig was en aan het provoceren. Als die trein meteen was doorgereden, was er mischien wel niks gebeurd.

Toch weer leuk om Feyenoord zo in het nieuws te brengen, bedankt mediamafia!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 15 juli 2009 - 10:46   quote  deeplink  
wacht maar als deze zomer de zandkastelen omgaan...
gjw
 gjw - woensdag 15 juli 2009 - 11:19   quote  deeplink  
lang leve de relletjes
Els
 Els - woensdag 15 juli 2009 - 23:31   quote  deeplink  
KKL, beetje megalomane reactie van je. Ik ben ook al jaren supporter van Feyenoord, en heb veel gezien en meegemaakt, uit, thuis, nationaal, internationaal. Ik heb ook tussen de rellen gezeten. Ik vind vechten contraproductief, zinloos, en over het algemeen pijnlijk, maw ik hou er niet van. Maar dat wil niet zeggen dat ik ooit iets uit de weg ben gegaan, of dat een ander klappen voor mij heeft opgevangen. Niemand heeft mij ooit hoeven te beschermen, dus suggereer dat dan ook niet.
sterski010
 sterski010 - donderdag 16 juli 2009 - 01:55   quote  deeplink  
Daar was toch werkelijk helemaal niets aan de hand? opgeblazen verhaal, waar maken jullie je druk om?2 man stappen uit in Eindhoven en er stond zelfs een prullenbakje in de brand!!! Poe poe...Dat CNN er ook geen verslag van heeft gemaakt. Breaking news, Feyenoord hooligans steken een prullenbakje in de brand...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2009 door sterski010 --
Rovert
 Rovert - donderdag 16 juli 2009 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 - 09:37 schreef KKL het volgende:

Uit wedstrijden zoals in Enschede, Breda, Utrecht, Liverpool of Milaan ect ect....die zogenaamde hooligans vingen altijd de klappen op voor de moraalridders wanneer het rondom het stadion of in de stad of op het station uit de hand liep omdat de tegenpartij Feyenoordsuppporters aanviel.

Ik ben al jaren geen moraalridder meer geweest, maar ik denk dat je redenatie omgedraaid moet worden.

Zouden 'vijandelijke' supporters ons ooit aangevallen hebben, als we niet zo'n beruchte naam hadden opgebouwd?
Els
 Els - donderdag 16 juli 2009 - 07:49   quote  deeplink  
Ja, dat denk ik wel. Toen Tottenham kwam, hadden wij absoluut geen reputatie.
Roel
 Roel - donderdag 16 juli 2009 - 07:51   quote  deeplink  
en daarom hebben wij weer elke 2 weken een K*nk*er combi. Liever dat vrije verkoop oefenwedstrijden aan banden word gelegt EN dat wij gewoon elke wedstrijd vrij vervoer kunnen gaan op eindhoven, Breda, Utrecht en Twente na wat nog wel acceptabel is. Dit is een voorbode op 020 uit dit seozoen waar ook wij gewoon naar toegaan maar deze gasten vast ook....

VAK E
FIIIR ZUID
 FIIIR ZUID - vrijdag 24 juli 2009 - 15:48   quote  deeplink  
jullie zijn zielig kk weglopers
derq
 derq - vrijdag 24 juli 2009 - 16:05   quote  deeplink  
elke club heeft hooligans nodig....
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 juli 2009 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 - 15:48 schreef FIIIR ZUID het volgende:
jullie zijn zielig kk weglopers
hoe weet jij dat?
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 24 juli 2009 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 - 10:38 schreef Red het volgende:
Waarom rijd die trein dan niet rechtsstreeks door naar Rotterdam??? Waarom stoppen in Eindhoven???
Ook diverse NIET Feyenoord gerelateerde/neutrale getuigen melden dat er niks was omgeroepen in de trein....

Ook heb ik vernomen dat de politie zelf erg agressief bezig was en aan het provoceren. Als die trein meteen was doorgereden, was er mischien wel niks gebeurd.

Toch weer leuk om Feyenoord zo in het nieuws te brengen, bedankt mediamafia!!!
ja, probeer het maar goed te praten!! Belachelijk dat je zo'n reactie geeft. Hieruit blijkt je IQ maar weer , zoals Els zegt: of die de nullijn wel passeerd!! Wel makkelijk om de politie weer de schuld te geven
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 24 juli 2009 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 - 09:37 schreef KKL het volgende:
Stelletje moraalridders hahaha

Ik ga hier niemand lopen verdedigen want dat moeten degenen zelf maar doen voor hun daden maar.......

Ik loop al bijna 20 jaar mee als Feyenoordsupporter en ging tot 4 jaar geleden overal mee naar toe...uit en thuis, in Nederland en heel Europa.

Ik heb echt heel veel dingen meegemaakt, mooie maar ook minder mooie.
Niet altijd kun je daar trots op zijn maar....

De zo geheten moraalridders onder Feyenoordsupporters hebben, hoe vreemd het ook mag klinken, heel veel te danken aan die zogenaamde 'hooligans'!

Uit wedstrijden zoals in Enschede, Breda, Utrecht, Liverpool of Milaan ect ect....die zogenaamde hooligans vingen altijd de klappen op voor de moraalridders wanneer het rondom het stadion of in de stad of op het station uit de hand liep omdat de tegenpartij Feyenoordsuppporters aanviel.

Als Feyenoordsupporter was je altijd veilig met elkaar, samen stond je sterk, niemand deed ons pijn omdat een hele grote groep voor andere supporters klaar stond en de klappen opving van de tegenpartij of politie......altijd!

Feyenoord is een hele grote naam en soms zelfs berucht.

Anderen willen zich daaraan meten dus kun je overal 'iets' verwachten van de tegenpartij omzich tegen ons te laten gelden.

En wie moet wie dan 'beschermen' en voorop te lopen?

Helaas wordt dat vaak vergeten of sceptisch overgedaan.
Wat een lul verhaal zeg, dit is alleen maar een smoes om de rellen goed te praten.
Dat val nooit goed te praten, zelfverdediging oke maar deze hooligans gebruiken elke gelegenheid hiervoor!!! Dieptriest gewoon en voor mij heb je ook klaapen hoeven op te vangen, dus wat zeik je nou.............................
Darryl1997
 Darryl1997 - zaterdag 25 juli 2009 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 - 16:05 schreef derq het volgende:
elke club heeft hooligans nodig....
NODIG? :P ,
als ELKE club nou geen hooligans had...
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 juli 2009 - 04:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 00:02 schreef Darryl1997 het volgende:

[..]

NODIG? :P ,
als ELKE club nou geen hooligans had...
dan had het korfbal geheten
derq
 derq - zaterdag 25 juli 2009 - 04:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 04:01 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dan had het korfbal geheten
^^

*... gniffelt...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rellen Bij Eindhoven









0.0065639