BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been gaat de strijd aan met Makaay

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juli 2009 - 11:05   quote  deeplink  
Mooi dat wij allemaal weten wat de man bedoelt en dat we hem allemaal bij zn voornaam mogen noemen.
sje
 sje - maandag 13 juli 2009 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 16:18 schreef coenjo het volgende:

[..]

idd.. bij ivoorkust loopt hij 5 goals in 8 wedstrijden.. ik verwacht 10x meer van deze man, dan van makaay dit jaar.. we hebben juist mensen nodig die zelf kansen gaan creeren.
Bij ivoorkust speelt hij met spelers als Keita, Eboue, drogba, kalou, toure en zokora.. deze spelers zie ik bij feyenoord niet.

Makaay legde er ook 35 in met zulke spelers om zich heen (bij bayern bijvoorbeeld)

Weet dus niet of dit een juiste vergelijking is
Patrick078
 Patrick078 - maandag 13 juli 2009 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 11:00 schreef Tramlijn 23 het volgende:
Als Malkaay niet opgestel wordt dan gaat de4 media gelijk al wilde verhalen rondbazuinen. Daarom kan Mario dat maar beter voor zijn en gewoon de harde feiten melden. Mario heeft hem nog echt niet afgeschreven, maar nu moet Makaay wel zich laten gelden in het veld om zijn ongelijk te bewijzen. En dat is nou net wat Mario wil.
En jij denkt dat Makaay ineens gaat veranderen? Die gast speel zijn hele leven al zo.

Kijk, ik hoop dat Been Makaay kan laten spelen zoals Been dat wil, zou mooi zijn, maar ik denk dat Makaay daar een te groot ego voor heeft.
G-child
 G-child - maandag 13 juli 2009 - 11:32   quote  deeplink  
Mario is een Koning en een Baas
jo3h
 jo3h - maandag 13 juli 2009 - 11:39   quote  deeplink  
hehe eindelijk een trainer die ziet dat makaay helemaal niet zo goed als men denkt hij loopt al die tijd bij feyenoord de kantjes eraf en is nog te lui dat hij loopt en koppen kan hij ook niet dus op de bank of bij de beloften op varkenoord
PeedeJee
 PeedeJee - maandag 13 juli 2009 - 11:44   quote  deeplink  
Terrecht van Been. Ik ben Feyenoord fan maar wat Makaay laat zien is te weinig. Bij zijn vorige clubs had hij spelers om hem heen die genoeg aandacht opeisten en dus kon hij op die manier "lui" loeren. Bij Feyenoord moet iedereen, dus ook hij, gewoon zijn stinkende best doen om iets te forceren voorin. Als hij dat niet kan houdt het gewoon op en moet Been voor een ander kiezen denk ik dan
mithell13
 mithell13 - maandag 13 juli 2009 - 11:44   quote  deeplink  
makaay is een rustige spits maar soms te rustig hij moet gewoon weer een beetje gaan voetballen en niet afwachten met tomasson en cisse kan dat wel gaan lukken
G-child
 G-child - maandag 13 juli 2009 - 12:03   quote  deeplink  
net als Peter Aerts, gloriedagen gekend, top sporter.. maar op een gegeven moment kan je het niet meer bijbenen.
Makaay bedankt, je bent en blijft "Das phantoom", maar je bent momenteel de zwakste schakel
Retired
 Retired - maandag 13 juli 2009 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 12:03 schreef G-child het volgende:
net als Peter Aerts, gloriedagen gekend, top sporter.. maar op een gegeven moment kan je het niet meer bijbenen.
Makaay bedankt, je bent en blijft "Das phantoom", maar je bent momenteel de zwakste schakel
Tot ziens!
sterski010
 sterski010 - maandag 13 juli 2009 - 12:32   quote  deeplink  
Makaay speelde wel goed toen Hofs er nog in stond, die veel loop-trek-en sleurwerk voor hem deed. Een speler veranderd niet meer van speelstijl op zijn 34ste,dat moet je dus ook niet verwachten. Denk trouwens dat het wel weer beter wordt als Tomasson er weer bij is, die ongeveer het zelfde speelt als Hofs...Makaay heeft gewoon mensen om hem heen nodig die het vuile werk voor hem opknappen, Romario zag je toch ook alleen maar slenteren over het veld tot zijn kans zich aan diende? Makaay is zo'n zelfde soort speler....
scarface1979
 scarface1979 - maandag 13 juli 2009 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 11:00 schreef Tramlijn 23 het volgende:
Als Malkaay niet opgestel wordt dan gaat de4 media gelijk al wilde verhalen rondbazuinen. Daarom kan Mario dat maar beter voor zijn en gewoon de harde feiten melden. Mario heeft hem nog echt niet afgeschreven, maar nu moet Makaay wel zich laten gelden in het veld om zijn ongelijk te bewijzen. En dat is nou net wat Mario wil.
Dit klopt opzeker. Mario heeft ook alle wedstrijden gezien van Feyenoord en heeft ook gezien dat hij gewoon niets brengt en gaat brengen. Maar hij stelt hem op en geeft kritiek. Indien hij hem opstelt geeft Makaay Mario, door zijn matige prestaties , een hamer om mee te slaan!
Heel slim van Mario en ik ben er heel blij mee. Het probleem is alleen dat hij niet weg wil uit NL en geen enkele NLse club hem wil! Dus je blijft met dat salaris zitten
scarface1979
 scarface1979 - maandag 13 juli 2009 - 12:54   quote  deeplink  
Makaay geeft Mario een hamer om mee te slaan door zijn slecte prestaties. Heel slim van Mario. Ik hoop alleen dat er een andere NLse club hem wil kopen. Maar dat verwacht ik niet.
G-child
 G-child - maandag 13 juli 2009 - 13:08   quote  deeplink  
Mario is een baas, eindelijk iemand die Feyenoord waardig is. Speel je slecht of kan je het niet meer opbrengen dan hoor je niet in basis, ookal heet je Makaay.
Sem
 Sem - maandag 13 juli 2009 - 14:40   quote  deeplink  
Je moet natuurlijk niet gaan denken dat Mario dit soort berichten de media ingooit zonder met Makaay gepraat te hebben. Die weet heus wel wat er van hem verwacht wordt dit seizoen.
Dat Mario dit ook in de media vertelt, is omdat de meerderheid van de supporters dit ook vindt(lees de reacties maar). Tsja, Mario kent de club en de supporters.
Makaay gaat trouwens echt niet verkocht worden hoor. Met Makaay, Tomasson en Cisse heb je aardig wat creativiteit (Cisse), werklust (Tomasson), snelheid (Cisse), ervaring (Makaay en Tomasson) en doelgerichtheid (alledrie) in huis. Ik vind het een hele goede combinatie en ze hebben elkaar nodig om goed te presteren.
de flh
 de flh - maandag 13 juli 2009 - 15:18   quote  deeplink  
als tomasson fit blijft dan komt het wel goed.

alleen het duo bruins/makaay is te statisch. bovendien heeft bruins te weinig tactisch inzicht om zich verdedigend te positioneren. alleen bruins heeft wel het vermogen om ook de flanken te bedienen.

mischien dat de guzman het kan, moet ie wel bijtekenen.

anders mag wijnaldum op die positie lekker gaan pingelen :))
gioreley
 gioreley - maandag 13 juli 2009 - 15:23   quote  deeplink  
vind het wel opvallen dat sommige tegen makaay zijn maar als die er aankomend seizoen 20 maakt wat die zeker gaat doen staan diegene het hardst te juichen beetje jammer makaay pikt echt welop wat been tegen hem zeg en wil nu zeker laten zien wat die ken want voetballen ken die zeker wel
Ron666
 Ron666 - maandag 13 juli 2009 - 15:27   quote  deeplink  
makaay is overal topscoorder geweest en heeft prijzen gewonnen en nu kan die het ineens niet meer???wat een onzin ok hij brengt te weinig das waar maar dat doet van bronckhorst en de cler ook!Bruins das excesior waardig meer niet! waar komt dat door??als makaay jaagt moeten de buitenspelers ook meejagen anders werkt het niet en de middenvelders moeten meer naar voren aansluiten!het ligt niet aan leeftijd want iemand van 18 jaar krijgt het zo ook niet voor elkaar als die in zijn eentje jaagt tov 4 verdedigers !dat neemt niet weg dat been voor een gedeelte wel gelijk heeft alleen zoek nu eens naar een oorzaak waardoor hij niet functioneert want het is een teamsport en hij is afhankelijk van anderen en niet alleen eentje de zwarte piet toewijzen!dat kan wel bij eenmanssporten......

makaay moet gewoon meer in de zestien spelen en knallen dan komt het goed er moet namelijk voor hem gewerkt worden zodat hij ze erin kan prikken!de rest moet werken voor makaay want dan schiet makaay er zo 30 in!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2009 door Ron666 --
Sem
 Sem - maandag 13 juli 2009 - 15:28   quote  deeplink  
@gioreley
Als je er nu nog even een paar punten en komma's tussen zet, kan iedereen het lezen...
Ron666
 Ron666 - maandag 13 juli 2009 - 15:30   quote  deeplink  
ja meneer ik zal erop letten excuus!!
gioreley
 gioreley - maandag 13 juli 2009 - 15:31   quote  deeplink  
heb geen hoge school gehad gaat dat daarom hier
Ron666
 Ron666 - maandag 13 juli 2009 - 15:33   quote  deeplink  
hehehe ik ook niet alleen mbo en mavo dus jah dan mogen we zo schrijven/spellen toch?
gioreley
 gioreley - maandag 13 juli 2009 - 15:36   quote  deeplink  
dacht ik ook gaat hier over de club niet over schrijf ervaring haha
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juli 2009 - 15:37   quote  deeplink  
Sowieso:
Makaay: In juni 2007 werd bekend dat hij een contract heeft getekend voor 3 seizoenen bij de Rotterdamse club Feyenoord.
Dan is dit zn laatste jaar, Hofland idem, volgens mij de cler ook...
Ron666
 Ron666 - maandag 13 juli 2009 - 15:41   quote  deeplink  
makaay moet je sowieso verlengen en hofland ook en de cler eigenlijk ook vind ik(die moet rustiger worden en niet zo panisch doen dan is die op zijn best maar wanneer dat terugkomt!??
)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2009 door Ron666 --
G-child
 G-child - maandag 13 juli 2009 - 16:00   quote  deeplink  
Ronnie, vastleggen voor cker nog drie jaar. Pensioenregeling bijspijkeren en aandelen bij de thuiszorg nemen. Doe eens realistische, welke club speelt nog met zulke oude spelers. Die wekelijks laten zien het niveau niet meer aan te kunnen. En met 20 doelpunten van Makaay ben ik cker blij, maar die 3 extra tegen Heracles zeggen mij niets. Je onderscheiden tegen topclubs is klasse.
G-child
 G-child - maandag 13 juli 2009 - 16:02   quote  deeplink  
Jagen in zijn twee is niet jagen, das heet sjouwen omdat je de conditie en snelheid mist. Kuyt jaagt, vol in zijn vijf!
gioreley
 gioreley - maandag 13 juli 2009 - 16:03   quote  deeplink  
komt goed g-child
daag gj
 daag gj - maandag 13 juli 2009 - 16:03   quote  deeplink  
Alles op Roy! Allemaal in dienst van die gast spelen, in de sterkste competities van de wereld scoort hij overal, vorig seizoen na de winterstop ook al behoorlijk produktief geweest en het is inderdaad geen Dirk!
gioreley
 gioreley - maandag 13 juli 2009 - 16:07   quote  deeplink  
maar en dirk krijg je ook niet meer als je jonge jongens geen vertrouwen geeft heb zelf tegen dirk gespeeld hij is een draver zeker weten
G-child
 G-child - maandag 13 juli 2009 - 16:08   quote  deeplink  
Allemaal inderdaad... Europees voetbal missen en ons lekker irriteren op de tribune. Nogmaals de koek raakt op bij Makaay, gewoon eerlijk zijn. Er zijn meer spitsen die er 20 inrammen per seizoen, wil Cisse wel eens centraal zien. 34 is mooie leeftijd om lekker wat anders te gaan doen. Of natuurlijk af te bouwen bij een andere club, die een lager niveau speelt.
Ron666
 Ron666 - maandag 13 juli 2009 - 16:10   quote  deeplink  
waardoor komt het dat makaay sjouwt op zijn 38ste dat komt omdat de rest niet meejaagt dan ga je vanzelf wel op je 38ste sjouwen jah.kijk als die gewoon op het juiste moment goed jaagt en de rest doet mee dan kan die de volle honders procent sjouwen en dan heet dat dus jagen maar als die zelf steeds halfslachtig sjouwt dan komt dat omdat de rest niet meesjouwteuuh jaagt.....kijk kuyt was een heel anders verhaal die had het in zich om te jagen continue maardas ook een ander soort spits dan makaay he!!kijk als makaay dan nog niet functioneert dan is het een ander verhaal.....maar goed ik ben er niet om makaay te verdedigen voor mij telt alleen het feyenoordbelang!!!en niets is groter dan de club zelf!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2009 door Ron666 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juli 2009 - 16:12   quote  deeplink  
Roy Makaay: 9 maart 1975

u kunt tellen, tel dan mee....
G-child
 G-child - maandag 13 juli 2009 - 16:14   quote  deeplink  
Dat belang behartig ik ook. Snap alleen niet hoelang je jezelf wilt pijnigen door naar zijn spel te kijken. Ik ben er redelijk klaar mee en met mij meerdere zo te lezen. Keuzes maken in het leven hoort erbij net als ouder worden. En sjouwen met zijn allen is cker nodig, maar dan moet je wel een spits hebben die passes van Biseswar etc. kan belopen.
Ron666
 Ron666 - maandag 13 juli 2009 - 16:14   quote  deeplink  
ja maar zolang die niet stopt dan zou ik hem proberen op een goed manier te gebruiken maja..
G-child
 G-child - maandag 13 juli 2009 - 16:14   quote  deeplink  
Stylzz, ben er niet zo goed in, gok 34?
G-child
 G-child - maandag 13 juli 2009 - 16:17   quote  deeplink  
Dat ben ik met je eens, maar dan moet ie wel nog het niveau aankunnen. Maar het mooie is dat we beide voetbal liefhebbers zijn die het niet met elkaar eens gaan worden. Laten we hopen dat Feyenoord weer gaat presteren zoals dat de club eer aan doet.
Ron666
 Ron666 - maandag 13 juli 2009 - 16:19   quote  deeplink  
precies we zitten dan toch uiteindelijk wat dat betreft allemaal op 1 lijn.haha en nogmaals ik heb er alle vertrouwen in!

FEYENOORD ONS NUMMER 1!!!latrezzzzzz

ps:ik ben geen voetballiefhebber~!!!Ben alleen een feyenoordliefhebber!!!de rest kan me gestolen worden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2009 door Ron666 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juli 2009 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 16:14 schreef G-child het volgende:
Dat belang behartig ik ook. Snap alleen niet hoelang je jezelf wilt pijnigen door naar zijn spel te kijken. Ik ben er redelijk klaar mee en met mij meerdere zo te lezen. Keuzes maken in het leven hoort erbij net als ouder worden. En sjouwen met zijn allen is cker nodig, maar dan moet je wel een spits hebben die passes van Biseswar etc. kan belopen.
Ik ga spontaan stotteren als ik naar het spel van Makaay kijkt.
Mijn ogen knallen zowat uit mijn schedel en mijn hartslag
gaat richting de 200.
Als ik een slokkie neem gooi ik het per ongeluk over mijn schouder.
Nadat ik van mijn achter buurman een slag voor mijn harsens heb gekregen
is er voor mijn 1 conclusie.Makaay is niet mijn favoriet
KKL
 KKL - maandag 13 juli 2009 - 16:31   quote  deeplink  
Makaay is ook zeker niet mijn favoriet...nooit geweest.

Feyenoord heeft een sterke,beweegelijke, balvaste spits nodig die linies kan laten aansluiten.
Makaay speelt altijd verstoppertje en kan een bal heel moeilijk bijzich houden.

Mario heeft 110% gelijk over Makaay.

Ik ben hem ook liever kwijt dan rijk.
ovi
 ovi - maandag 13 juli 2009 - 19:33   quote  deeplink  
Ik ben het ook met Mario eens.
De inzet is weer kut net zo als de afgelopen 2 jaar.
Voor de rest sluit ik me bij het verhaal van KKL aan.
hotjumper
 hotjumper - maandag 13 juli 2009 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 16:31 schreef KKL het volgende:
Makaay is ook zeker niet mijn favoriet...nooit geweest.

Feyenoord heeft een sterke,beweegelijke, balvaste spits nodig die linies kan laten aansluiten.
Makaay speelt altijd verstoppertje en kan een bal heel moeilijk bijzich houden.

Mario heeft 110% gelijk over Makaay.

Ik ben hem ook liever kwijt dan rijk.
eens, maar ik blijf toch hopen dat ie er een stuk of 20 inschiet
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 13 juli 2009 - 19:52   quote  deeplink  
Ja ik zeg het nogmaals , Makaay kan je niet meer veranderen hij speelt zoals ie altijd heeft gespeeld en dat weet Mario donders goed!! Of hij moet het elftal een beetje aan Makaay aanpassen of Makaay eruit donderen en met een andere spits beginnen (Castaignos). Zijn bijnaam is niet voor niks 'das phantom'. Mario moet gewoon weten dat ook hij Makaay niet meer kan veranderen helaas. Maar het is en blijft een eerste klas goaltjesdief. Zeker als je ziet wat ie presteert in een rampseizoen
ovi
 ovi - maandag 13 juli 2009 - 20:03   quote  deeplink  
Makaay is ook niet meer te veranderen.
Zeker in de top wedstrijden vind ik hem een drama.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juli 2009 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 19:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

eens, maar ik blijf toch hopen dat ie er een stuk of 20 inschiet
Die 20 doelpunten zal hij wel redden alleen de rest van de tijd spelen we 10 tegen 11.
Alhoewel hij ook de nodige assists op zijn naam zal schrijven.
Toch is dat nog niet voldoende,om mij te overtuigen
Hij is een echte (antilopen) :p
yvonne keijzer
 yvonne keijzer - maandag 13 juli 2009 - 20:38   quote  deeplink  
en zo is het Mario Been is eerlijk, Hij zegt het gewoon waar het op staat en hij heeft ook helemaal gelijk, Hij heet niet voor niks Super Mario . Hij Is een kanjer en dat zal hij laten zien ook hoor .
Wij hadden allemaal meer van Makaay verwacht en hij zeg het lekker recht in zijn gezicht toppie hoor gaat zo door en Makaay komt er dan gewoon weer aan Mario moest even een hart onder zijn riem geven Groetjes vakkie uu Yvonne
vakkie ssss
 vakkie ssss - maandag 13 juli 2009 - 21:12   quote  deeplink  
heeft ondanks het slechte seizoen en z'n blessure periode er toch maar weer 16 in geknald, ben benieuwd als het begint te draaien een seizoen lang
puffin
 puffin - maandag 13 juli 2009 - 21:37   quote  deeplink  
jammer dat Makaay de zwarte piet krijgt, meer respect zou op zijn plaats zijn. Dat hij nu door Been wordt geprikkeld is terecht. Niet wachten tot het seizoen begonnen is, maar er zijn meer spelers die op scherp gezet moeten worden. Als Makaay spelers als Tomasson of Bruins achter krijgt te spelen (thank God als ze niet geblesseerd raken want dat is de bottle neck) en twee snelle spelers op de vleugel gaat hij op zeker 20-25 doelpunten maken. Dat verleert hij namelijk nooit, hoe oud hij ook mag zijn.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 juli 2009 - 22:06   quote  deeplink  
Makaay is Makaay en als dat type spits niet in je spel past moet ie weg of op de bank , Roy zal altijd zijn goals maken maar is irritant door zijn manier van spelen en wordt ook gewoon echt oud waardoor zijn versnellingen er ook al niet meer zijn.................
Snoek
 Snoek - maandag 13 juli 2009 - 22:30   quote  deeplink  
enige wat Been voor ogen heeft , is een gretige Makaay , zoals die het eerste half jaar speelde bij Feyenoord , als een echte teamspeler met specifieke kwaliteiten en heel belangrijk diep in de spits , dan kan die nog van hele grote waarde zijn , sterker nog dan heeft die nog het vermogen om zelfs topscoorder van Nederland te worden .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2009 door Snoek --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juli 2009 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 21:37 schreef puffin het volgende:
jammer dat Makaay de zwarte piet krijgt, meer respect zou op zijn plaats zijn. Dat hij nu door Been wordt geprikkeld is terecht. Niet wachten tot het seizoen begonnen is, maar er zijn meer spelers die op scherp gezet moeten worden. Als Makaay spelers als Tomasson of Bruins achter krijgt te spelen (thank God als ze niet geblesseerd raken want dat is de bottle neck) en twee snelle spelers op de vleugel gaat hij op zeker 20-25 doelpunten maken. Dat verleert hij namelijk nooit, hoe oud hij ook mag zijn.
Het gekste is dat hij nu juist metHofs in zijn rug het beste heeft gepresteerd.
Ben het ook met jou eens dat hij niet de enige is...
Ik heb bijvoorbeeld veel op de Cler zitten letten en het
was net of die helemaak niks meer kon..
Balletjes aannemen ging niet meer en een tikkie breed over 10 meter was een hele
opgave.Daarbij komt nog dat hij voor een leeg doel eerst naar zijn linker gaat draaien
om een poging te doen om te scoren???helaas te laat terwijl simpel binnekant rechts gewoon
een doelpunt had geweest.
En Landzaat toert het liefst op zijn vespa rond in zijn Dolce & Cabanna door onze hoofdstad.Dat is een sierpaard ,past totaal niet bij onze club.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been gaat de strijd aan met Makaay









0.0102880