BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been gaat de strijd aan met Makaay

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - maandag 13 juli 2009 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 22:30 schreef Snoek het volgende:
enige wat Been voor ogen heeft , is een gretige Makaay , zoals die het eerste half jaar speelde bij Feyenoord , als een echte teamspeler met specifieke kwaliteiten en heel belangrijk diep in de spits , dan kan die nog van hele grote waarde zijn , sterker nog dan heeft die nog het vermogen om zelfs topscoorder van Nederland te worden .
ik ben er benieuwd naar, als Makaay zich aanpast aan hetgeen Mario van hem verlangt, waarom niet? hij zal het scoren toch niet verleerd zijn?
Sem
 Sem - dinsdag 14 juli 2009 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 22:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het gekste is dat hij nu juist metHofs in zijn rug het beste heeft gepresteerd.
Hij heeft ook goed gepresteerd met De Guzman, Tomasson en met Wijnaldum achter zich. Met die jongens heeft hij echt wel een klik volgens mij. Jammer dat de eerste 2 het hele seizoen zo ongeveer geblesseerd waren en Hofs al verhuurd was.
Als dit seizoen onder Been met een extra diepe spits wordt gevoetbald (Cisse), dan kan er veel meer vooruit gevoetbald worden en heeft Makaay geen dubbele dekking meer en hoeft ie ook niet de bal op te halen in de eigen 16. Je hoeft niet heel je speelwijze aan te passen aan hem alleen, maar zijn hoofdtaak is doelpunten maken. Dat moet je hem dan wel een beetje makkelijker maken dan vorig seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2009 door Sem --
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 14 juli 2009 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 22:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het gekste is dat hij nu juist metHofs in zijn rug het beste heeft gepresteerd.
Ben het ook met jou eens dat hij niet de enige is...
Ik heb bijvoorbeeld veel op de Cler zitten letten en het
was net of die helemaak niks meer kon..
Balletjes aannemen ging niet meer en een tikkie breed over 10 meter was een hele
opgave.Daarbij komt nog dat hij voor een leeg doel eerst naar zijn linker gaat draaien
om een poging te doen om te scoren???helaas te laat terwijl simpel binnekant rechts gewoon
een doelpunt had geweest.
En Landzaat toert het liefst op zijn vespa rond in zijn Dolce & Cabanna door onze hoofdstad.Dat is een sierpaard ,past totaal niet bij onze club.
Niemand krijgt de Zwarte Piet.
Makaay was vooral de 1e 7 a 8 wedstrijden slecht. Hij mistte toen ook de grootste kansen. Daarna maakte hij die wel af. maar Been speelt graag met 3 spitsen en wil dan een aanspeelpunt, wat logisch is aangezien dat erg belangrijk is in dat systeem. makaay KAN dat wel. Maar hij doet het zo weinig. Hij beweegt te weinig. ik zie hem nooit in de bal komen, kaatsen en vertrekken. Hij shokt op randje buiten spel en wil de steekpass. maar als er ook buitenspelers staan met backs is daar geen ruimte voor. Bovendien is hij zo snel niet meer jongens.
Dat geeft niets, maar dan moet hij gewoon zn spel aanpassen. En als hij dat doet kan hij van waarde zijn. Zo niet, dan kan een andere spist meer brengen en kan hij beter weg gaan.
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 14 juli 2009 - 16:34   quote  deeplink  
Je hoeft niet heel je speelwijze aan te passen aan hem alleen, maar zijn hoofdtaak is doelpunten maken. Dat moet je hem dan wel een beetje makkelijker maken dan vorig seizoen.
Een spits moet veel meer dan doelpunten maken. De tijd van balletjes afwachten is voorbij. Een goede spits moet ook balvast zijn en aanspeelbaar, ruiimtes inlopen. Verdedigers opjagen EN voor de goal komen bij voorzetten en steekballen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 juli 2009 - 16:41   quote  deeplink  
Helaas was Hofs wel de enige die Makaay op z'n Makaays kon weg zetten, niemand heeft hem daarna nog zo goed instelling kunnen brengen, dan vergeten we nog even het groot aantal keren dat Makaay ten onrechte wegens buitenspel werd terug gefloten in zijn eerste seizoen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 juli 2009 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 16:34 schreef scarface1979 het volgende:
Je hoeft niet heel je speelwijze aan te passen aan hem alleen, maar zijn hoofdtaak is doelpunten maken. Dat moet je hem dan wel een beetje makkelijker maken dan vorig seizoen.
Een spits moet veel meer dan doelpunten maken. De tijd van balletjes afwachten is voorbij. Een goede spits moet ook balvast zijn en aanspeelbaar, ruiimtes inlopen. Verdedigers opjagen EN voor de goal komen bij voorzetten en steekballen.
Zo zie ik het ook alleen hoop ik dat het toch nog goed komt met Makaay.Hoeveel penaltys heeft hij wel niet gehad afgelopen seizoen 9??
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 14 juli 2009 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 16:41 schreef hotjumper het volgende:
Helaas was Hofs wel de enige die Makaay op z'n Makaays kon weg zetten, niemand heeft hem daarna nog zo goed instelling kunnen brengen, dan vergeten we nog even het groot aantal keren dat Makaay ten onrechte wegens buitenspel werd terug gefloten in zijn eerste seizoen.
jumper hou nou s op over die geweldige Hofs man! misschien 5x gebeurt thats it , Makaay is de laatste 1,5 jr gewoon een stuk trager (lees: ouder) geworden , begin was hij echt scherp maar sinds vorig jaar zomer is t over daarmee , heeft niks met Hofs te maken!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 juli 2009 - 18:53   quote  deeplink  
Ach De Guzman kon het ook wel, maar laten we wel wezen in de combinatie naar de goal toe waren ze afgelopen seizoen dramatisch
gioreley
 gioreley - dinsdag 14 juli 2009 - 19:15   quote  deeplink  
kom dit seizoen goed been heb makaay nou wel wat duidelijk gemaakt
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - dinsdag 14 juli 2009 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 12:54 schreef scarface1979 het volgende:
Makaay geeft Mario een hamer om mee te slaan door zijn slecte prestaties. Heel slim van Mario. Ik hoop alleen dat er een andere NLse club hem wil kopen. Maar dat verwacht ik niet.
Zou heel dom zijn om hem te verkopen, iedere Nederlandse club zou Makaay willen wel hebben.
Ineens zou het kunstje verleerd zijn scoren??? ineens is het een slechte voetballer, omdat een ieder dat zegt.
Makkelijk om het falen van een team af te schuiven op een speler.
Je kan natuurlijk zo iedere speler afgaan allemaal hebben ze ondermaats gepresteerd, behalve de groeibriljanten Wijnaldum en Fer dan.
Oh wat zullen ze juichen als makaay weer scoort straks of is het halve stadion stil omdat ie zoveel verdient en eigenlijk weg had gemoeten, erg hypocriet allemaal.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - dinsdag 14 juli 2009 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 16:02 schreef G-child het volgende:
Jagen in zijn twee is niet jagen, das heet sjouwen omdat je de conditie en snelheid mist. Kuyt jaagt, vol in zijn vijf!
Makaay is geen Kuyt en Kuyt geen Makaay
G-child
 G-child - dinsdag 14 juli 2009 - 20:10   quote  deeplink  
Hypocriet is een man van 34 in het veld laten staan terwijl die niet meer het gewenste resultaat kan leveren. Nog hypocrieter is op deze manier de spits die hij was doen vergeten....
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 14 juli 2009 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 19:48 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Zou heel dom zijn om hem te verkopen, iedere Nederlandse club zou Makaay willen wel hebben.
Ineens zou het kunstje verleerd zijn scoren??? ineens is het een slechte voetballer, omdat een ieder dat zegt.
Makkelijk om het falen van een team af te schuiven op een speler.
Je kan natuurlijk zo iedere speler afgaan allemaal hebben ze ondermaats gepresteerd, behalve de groeibriljanten Wijnaldum en Fer dan.
Oh wat zullen ze juichen als makaay weer scoort straks of is het halve stadion stil omdat ie zoveel verdient en eigenlijk weg had gemoeten, erg hypocriet allemaal.
Natuurlijk juich ik als hij scoort, ik hoop dat hij het doet, maar ik vind hem niet de topspits die hij was. ik heb het al zovaak gezegd en roep het al vanaf het begin! ik erger me dood aan die vent als ik een wedstrijd zit te kijken. en dat is iedere week.
Wellicht hou ik niet van zon type spits, maar ik verwacht wat meer van hem behalve goals maken. Net als Mario Been..

En ik geloof ect niet dat een club hem wil betalen wat hih bij ons verdient na wat hij bij ons heeft laten zien. Als dat zo is, geef hem maar gratis weg dan want hij verdient een gods vermogen.
En er zijn spelers die ook zat verdienen en die NOG slechter speelde, een de Cler en Hofland bijvoorbeeld. De Cler heeft wel 3 doelpunten veroorzaakt door over zn eigen benen te struikelen en Hofland kan alleen koppen en domme kaarten pakken op de middellijn.
En ieder die anders beweerd krijgt van mij een gratis oogtest!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2009 door scarface1979 --
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 14 juli 2009 - 22:01   quote  deeplink  
HE, dat is eruit ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2009 door scarface1979 --
Els
 Els - dinsdag 14 juli 2009 - 22:03   quote  deeplink  
ik beweer anders. Waar is die oogtest?
sevillana
 sevillana - dinsdag 14 juli 2009 - 22:03   quote  deeplink  
heb het idee dat Mario hem heeft verteld dat er iets meer van hem verlangd word dan ballen doorkoppen. dat heb ik hem nog wel regelmatig zien doen het afgelopen seizoen. grote vraag blijft: voor wie waren die ballen eigenlijk bestemd?
Els
 Els - dinsdag 14 juli 2009 - 22:08   quote  deeplink  
Een fantoom?
sevillana
 sevillana - dinsdag 14 juli 2009 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 22:08 schreef Els het volgende:
Een fantoom?
tja, zo zie je hem lange tijd niet en dan ineens is (of was) hij er
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 juli 2009 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 22:28 schreef sevillana het volgende:

[..]

tja, zo zie je hem lange tijd niet en dan ineens is (of was) hij er
Soms zie je hem 2x 45 minuten niet...
Els
 Els - dinsdag 14 juli 2009 - 22:39   quote  deeplink  
Dat fantoom waarop Makaay probeerde door te koppen?? Knap dat jij hem soms 2 x 45 minuten niet ziet, ik heb hem al 2 jaar niet gezien ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2009 door Els --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 juli 2009 - 22:41   quote  deeplink  
hahahaha ik ben vrij mild (soms);)
sevillana
 sevillana - dinsdag 14 juli 2009 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 22:39 schreef Els het volgende:
Dat fantoom waarop Makaay probeerde door te koppen?? Knap dat jij hem soms 2 x 45 minuten niet ziet, ik heb hem al 2 jaar niet gezien ;-)
ik vrees dat niemand kan uitleggen naar welk fantoom Roy die ballen probeerde door te koppen. misschien was het wel beter geweest als een ander die ballen had doorgekopt naar Roy?
Els
 Els - woensdag 15 juli 2009 - 07:51   quote  deeplink  
zou wel helpen, ja.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - woensdag 15 juli 2009 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 22:55 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik vrees dat niemand kan uitleggen naar welk fantoom Roy die ballen probeerde door te koppen. misschien was het wel beter geweest als een ander die ballen had doorgekopt naar Roy?
Zo'n type zoeken ze al een tijdje, type Koller of Zilic
Ze kunnen in dit geval best die Castaignos gebruiken is volgens mij kopsterk.
hebben ze gelijk het probleem targetman opgelost
sevillana
 sevillana - woensdag 15 juli 2009 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 - 08:15 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Zo'n type zoeken ze al een tijdje, type Koller of Zilic
Ze kunnen in dit geval best die Castaignos gebruiken is volgens mij kopsterk.
hebben ze gelijk het probleem targetman opgelost
we zullen zien
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2009 - 09:33   quote  deeplink  
je kan zoeken, maar kopen kan niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been gaat de strijd aan met Makaay









0.0079398